Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Probleme Toyota avensis T25 1.8 vvti

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
Doru1980

Doru1980

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 19.09.2016
Salut.de cateva zile sunt posesor de Avensis.2006 1.8 benzia ca benzina e pt masini :)).am cumparato din bucuresti 129k de km unic propietar masina super ingrijita exterior interior praf de doua degete masina a stat ffff mult in garaj subteran ne fiind folosita in ultimele 3 4 luni.am observat cv probleme in opinia mea:relantiul opresc la semafor scade din ture instant la 1000rpm iar abia dupa cateva cade la 650rpm relatiul normal din cate am citit la acest motor.e normal?

#2
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
In ultimele 34 luni?Nu,normal e pe la 250

#3
Doru1980

Doru1980

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 19.09.2016
Inca ceva.mentionez ca detin inca "un bolid"o Honda civic sedan din 97 am ce am cu japonezele :)) cunoscatorii stiu de ce facand o comparatie intre cele doua la capitolul pornirea motorului avensisul porneste mai greu trebuie sa tin cheia aproximativ doua secunde pt a porni fatza de civic care o ia la sfert......sa i schimb bujiile oare?......inca ceva cand merg cu avensisul si de ex. Trec peste o canalizare sau un damb mai pronuntzat cu oricare roata din spate parca simt ca ar fugi un pic spatele.aveam aceleasi simtome la civic si iam schimbat bucsele mari de la bratele spate si problema sa remediat.exista ceva de genul si la Avensis pe spate pt ca stiu ca tot suspensie independenta este pe spate si la avensis.

 daniMMM, on 19 septembrie 2016 - 19:19, said:

In ultimele 34 luni?Nu,normal e pe la 250

Dani 3,4luni.si nush sa fi auzit de relanti la 250rpm....

#4
Charlex

Charlex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 367
  • Înscris: 03.11.2013
Masina a stat. Este posibil ca unele dintre simptomele astea sa se datoreze tocmai acestei imprejurari...

#5
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Da-i niste forje poate isi mai revine din amorteala

#6
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Hai ma...3,4 luni pe dreapta nu inseamna nimic. 3,4 ani da.

#7
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012
Si a mea masina statuse cateva luni inainte de a o cumpara, cand am facut testul cu ea, totul era oke, dupa ce am luat-o si i-am dat ceva jareala, s-a dezamortit, sa mai dus prafu de pe incheieturi si am constata ca masina trage putin in partea stanga ( si nu, nu am luat gropi sau denivelari, intamplarea e din uk). Ar fi bine sa-i faci o diagnoza, nu e mult insa macar afli daca ai ceva la masina!

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Doru1980, on 19 septembrie 2016 - 19:11, said:

Salut.de cateva zile sunt posesor de Avensis.2006 1.8 benzia ca benzina e pt masini Posted Image).am cumparato din bucuresti 129k de km unic propietar masina super ingrijita exterior interior praf de doua degete masina a stat ffff mult in garaj subteran ne fiind folosita in ultimele 3 4 luni.am observat cv probleme in opinia mea:relantiul opresc la semafor scade din ture instant la 1000rpm iar abia dupa cateva cade la 650rpm relatiul normal din cate am citit la acest motor.e normal?
Superingrijita cu asa praf? DAca si intretinerea masinii a fost facuta ca si "superingrijirea", e clar...

#9
Doru1980

Doru1980

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 19.09.2016

 _R_A_D_U, on 19 septembrie 2016 - 19:47, said:


Superingrijita cu asa praf? DAca si intretinerea masinii a fost facuta ca si "superingrijirea", e clar...

Super ingrijita tabla arata perfect lacul vopseaua super tapiteria dupa ce am duso la spalatorie si sa desprafuit arata chiar f bn omul avea garaj subteran cu numarul de inmatriculare al masini pe locul respectiv full istoric la Toyota nord bucuresti si se cunoaste ca a stat mult masina chederele de la usi se cunosc ca au stat mult in pozitia inchis......dupa parerea mea din cate cunosc ca parte mecanica la masini se cunoaste ca a fost ingrijita si statuta.....

 debusy, on 19 septembrie 2016 - 19:46, said:

Si a mea masina statuse cateva luni inainte de a o cumpara, cand am facut testul cu ea, totul era oke, dupa ce am luat-o si i-am dat ceva jareala, s-a dezamortit, sa mai dus prafu de pe incheieturi si am constata ca masina trage putin in partea stanga ( si nu, nu am luat gropi sau denivelari, intamplarea e din uk). Ar fi bine sa-i faci o diagnoza, nu e mult insa macar afli daca ai ceva la masina!

 debusy, on 19 septembrie 2016 - 19:46, said:

Si a mea masina statuse cateva luni inainte de a o cumpara, cand am facut testul cu ea, totul era oke, dupa ce am luat-o si i-am dat ceva jareala, s-a dezamortit, sa mai dus prafu de pe incheieturi si am constata ca masina trage putin in partea stanga ( si nu, nu am luat gropi sau denivelari, intamplarea e din uk). Ar fi bine sa-i faci o diagnoza, nu e mult insa macar afli daca ai ceva la masina!

Inainte de cumparare am fost la o diagnoza si totul a fost ok totul functiona f bine....poate sunt eu prea exagerat????

 debusy, on 19 septembrie 2016 - 19:46, said:

Si a mea masina statuse cateva luni inainte de a o cumpara, cand am facut testul cu ea, totul era oke, dupa ce am luat-o si i-am dat ceva jareala, s-a dezamortit, sa mai dus prafu de pe incheieturi si am constata ca masina trage putin in partea stanga ( si nu, nu am luat gropi sau denivelari, intamplarea e din uk). Ar fi bine sa-i faci o diagnoza, nu e mult insa macar afli daca ai ceva la masina!

La 150 kmh dau drumul la volan si merge ața doar cand trec cu una din rotile spate peste denivelari cv mi se pare ca fuge spatele un pic....

#10
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012
in cuplu cum functioneaza masina? Da senzatia de mers in suturi? Verifica injectoarele de mizerii.

#11
Doru1980

Doru1980

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 19.09.2016
Nu man .masina merge f lin si la 40la ora cu treapta 4 daca o calc la fund nu intrerupe nu se balbaie trage lin rotund doar pornirea ma nemultumeste un pic....

#12
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,495
  • Înscris: 13.11.2011

 Charlex, on 19 septembrie 2016 - 19:30, said:

Masina a stat. Este posibil ca unele dintre simptomele astea sa se datoreze tocmai acestei imprejurari...
Nicidecum,tata a avut o Supernova[motorul de 1.4 mpi de 75 cai de pe Logan] acum cativa ani cu care numai mergea,o pornea doar cand isi aducea aminte,adica la 5-6-7 luni.....
Ultima data inainte sa o duca la Remat a stat 1 an nepornita...a pus bateria,dat la automat,s-a "balbait"primele secunde,dar dupa aceea mergea rotund.

Edited by missionnad, 19 September 2016 - 20:30.


#13
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Doru1980, on 19 septembrie 2016 - 20:16, said:

...se cunoaste ca a stat mult masina chederele de la usi se cunosc ca au stat mult in pozitia inchis......

Sa nu-mi zici ca tu circuli cu usile deschise... Posted Image

In rest, da, exagerezi.

#14
Doru1980

Doru1980

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 19.09.2016
Din cate imi arata mie in bord asa cica as circula ,cu usile inchise :))))

#15
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Vai ce e pe aici. O gramada de specialisti, forje, injectoare, ce mai, ca-n fata blocului, cand vreun vecin se apuca sa repare cate o dacie.
Asa, sa le luam pe rand:
- Ralantiul: comportamentul normal este:
a.) esti pe loc, dai o talpa mica, turatia urca apoi coboara cursiv pana la 900-1000rpm, face o mica pauza (1 secunda) dupa care scade mai incet spre 650rpm / 750rpm (daca ai consumatori porniti);
b.) esti in mers, scoti pe liber:
1. atat timp cat masina se misca, ralatiul sta in zona 1000rpm;
2. cand masina s-a oprit, sta putin in zona lui 1000rpm si apoi scade incet spre 650/750rpm. Daca ai clima pornita scaderea de la 1000rpm spre valoarea normala de ralanti este mai inceata. La prima oprire dupa ce motorul s-a incalzit (in mers) scaderea este si mai inceata. Practic ECU incearca incet-incet sa reduca turatia insa nu vrea sa opreasca motorul.
- Pornirea: motorul asta nu porneste la sfert, ca la alte masini. Face cate ture pe electromotor inainte de a porni efectiv. Dureaza undeva la 1-2 secunde de cand actionezi cheia pana cand porneste efectiv. Uite mai jos cum ar trebui sa porneasca un motor sanatos.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vZ8itqPL9uw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
- topaiala puntii spate: din ce povestesti par sa fie amortizoarele. Du masina intr-un service bun sa fie verificata ca lumea + test de amortizoare (ai grija ca rotile sa fie la presiunea corecta).
Alte precizari:
- fa-i revizie (ulei + filtre aer + ulei cutie de viteze, daca nu a fost schimbat pana acum). Zic ulei cutie de viteze pentru ca multi nu-l schimba (fabricantul zice ca trebuie schimbat la 60.000km doar in conditii severe de exploatare) si apoi schimba rulmenti prin cutie.
- la ulei (motor dar mai ales cutie) iti recomand sa le folosesti pe cele OEM. La cutie multi au patit sa puna aceeasi vascozitate dar alt producator si cutia sa mearga ca un dos de maimuta apoi, inclusiv subsemnatul;
- bujiile e bine sa fie schimbate la 40/45.000km. Daca faci raliu, mai des. Ca bujii, cele OEM (Denso K16R-U11) sunt perfecte, reprezinta prima recomandare a producatorului;
- verifica daca s-a schimat cureaua de accesorii la 105.000km, daca nu schimb-o. Daca se rupe aia = > papa racire. Am avut si Contitech si OEM (Gates), ambele is ok.
- nu te speria de variata ralantiului cand ai AC-ul pornit, este normal sa faca asa (se plimba intre 650rpm si 800-1000rpm, depinde cat de rece trebuie sa faca si cat de cald e in masina). De asemenea, iarna, daca ai clima pe auto si setatat la diferenta mare de temperatura fata de temperatura de afara ECU va tine motorul la 1000-1100 rpm ca sa produca mai multa caldura.
- daca masina a stat in ultimele luni si bateria s-a descarcat are nevoie de cateva drumuri sa faca procesul de invatare. In alea cateva drumuri se comporta mai ciudat ralantiul, apoi trebuie sa dispara. La fel se intampla si cand schimbi bateria / o deconectezi.
- incearca sa-l lasi sa se incalzeasca pe loc pana cand valoarea ralantiului se stabilizeaza. El porneste la peste 1600rpm (cu cate e mai frig cu atat turatia e mai mare) si treptat scade incet spre 1100rpm, unde sta pana cand motorul se incalzeste binisor. Eu plec de pe loc cand a ajuns la 1100rpm (coincide cu momentul in care acul indicatorului de temperatura ajunge la prima liniuta, cea marcata cu C).
- curata-i clapeta de acceleratie. Curatarea cea mai ok se face astfel:
1. desfaci furtunul de admisie la capatul dinspre motor;
2. pui contactul si rogi pe cineva sa stea in masina si sa apese acceleratia in blana. Sa nu cumva sa dea drumul pedalei cat ai degetele pe acolo ca ramai fara degete. Sa nu incerci sa actionezi clapeta direct de la motor ca belesti rotile dintate ce o actioneaza si se si deregleaza tot pe acolo.
3. cu ceva servete umede (mai bune ca nu lasa scame) cureti cat ajungi cu degetele corpul clapetei (de zona unde calca clapeta) si clapeta in sine, si pe o fata si pe alta)
4. scoti degetele de acolo, persoana care tinea acceleratia apasata ii poate da drumul. iei contactul, pui totul la loc si pleci la o plimbare cu masina.
Acum, foarte important:
1. fa treaba asta cu motorul cald - o sa vezi mai jos de ce;
2. dupa curatare ralantiul la cald o sa-ti stea in pom - 1500rpm (de asta ziceam cu motorul cald, altfel, cu motorul rece, o sa se duca peste 2000rpm). Asta pentru ca dintr-o data ce stia ECU despre cat trebuie sa tina clapeta deschisa pentru a primi o anumita cantitate de aer nu mai e valabil, ca ai curatat tu si intra mai mult aer acum. Pleaca la o plimbare pentru a da posibilitatea ECU-ului sa reinvete care e treaba (invata singur, trebuie doar sa-i dai posibilitatea). Dupa 10-15km de trafic de oras ar trebui sa invete si incet-incet, la fiecare semafor ralantiul va fi din ce in ce mai mic.
Daca mai ai intrebari zi-mi si le lamurim.

Edited by closchkutza, 20 September 2016 - 11:43.


#16
Doru1980

Doru1980

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 19.09.2016
Mersi pt tot ce ai scris o sa fac intocmai dar ma va lasa vremea asta cureaua a fost schimbata am factura de la fostul propietar uleiul la motor la schimbat cu doua zile înainte de a lua eu masina tot cu factura ulei Toyota 5w30 omul mia spus sa schimb lichidul de racire spunea ca imi recomanda cv de la toyota de culoare pink,am vazut ca esti cat de cat multumit de toyota foscani cred ca le voi face o vizita in curand intrucat peste doua saptamani o asteapta un drum de Danemarca......

Foca.....

Edited by calinkgb, 21 September 2016 - 14:18.
Nu e necesar sa citezi postul imediat anterior raspunsului tau.


#17
Doru1980

Doru1980

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 19.09.2016
Attached File  WP_20160920_10_36_40_Pro.jpg   197.04K   106 downloadsAttached File  WP_20160920_10_37_05_Pro.jpg   513.15K   98 downloads

#18
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Lichidul de racire se schimba la 10 ani / 150.000km si apoi din 90.000 in 90.000km. Masina nu cred ca e din 2006, asa ca poate sa mai stea cuminte in motor. Da, ideal se schimba cu Toyota SLLC (super long life coolant) care este roz. Mai este o varianta rosie (LLC) insa aia e buna doar de completat, ideal se pune SLLC-ul.
Mai urgent cred ca ar fi uleiul din cutie daca nu a fost schimbat nici la 60.000 nici la 120.000, antigelului nu pare sa-i fi venit randul. De asemenea, vazand ca are carlig de remorcare inteleg ca:
- amortizoarele de pe spate e posibil sa fi fost solicitate suplimentar, la fel si diverse bucsi ale puntii spate. Asta ar explica de ce iti topaie spatele.
- daca a tractat si cutia a fost solicitata, cu atat mai mult trebuie schimbat uleiul.

Fara suparare, urata e chestia aia neagra in spate. Sper ca e doar folie si se poata da jos la un moment dat.

Edited by closchkutza, 20 September 2016 - 13:28.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate