Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Panica...

- - - - -
  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#1
ikma

ikma

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 18.09.2016
Buna ziua tuturor, am sa incerc sa scriu cat se poate de scurt si la obiect. Am 22 de ani, sunt studenta, si am o relatie de 2 ani cu un barbat de 30. Parintii mei sunt divortati de ani buni, am crescut cu mama. Sa fiu sincera nu i-am simtit lipsa deloc tatalui meu, mama a avut grija de asta, sau cel putin asa cred.