Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Haine cumparate online. Ce va place sau ce nu va place?

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
FlorinAnt

FlorinAnt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 24.07.2016
Salut pe toti participantii la aceasta discutie. Poate nu e locul ideal pentru acest subiect..... Dar doresc sa va intreb care sunt inconvenientele sau de ce anumite persoane sunt reticiente la cumpararea de imbracaminte si incaltaminte online si daca credeti ca exista o rezolvare la ele? De ce intreb .... findca doresc sa deschid un magazin online de imbracaminte si incaltaminte si am gasit cativa producatori care pot sa imi ofere produse la un raport calitate/ pret zic eu bun. Ca si idee daca voi deschide acel magazin preturile vor fi ceva mai mici decat in cazul altor produse de acest tip. Deci problema nu va fi pretul. Imi doresc sa cunosc dorintele posibililor clienti pentru a imbunatatii serviciile oferite. Orice parere e bine primita. O zi frumoasa va doresc.

#2
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,285
  • Înscris: 13.01.2011
Nu cumpar online, șopingul' este o placere in sine, apoi, standardizarea mărimilor, nu funcționează corect, am eu probleme cînd merg in magazin, dar sa mai iau din virtual.

#3
colombo2003

colombo2003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,312
  • Înscris: 16.07.2008
Una e ce vezi in poza si alta si cand pipai materialul, il probezi etc.
Procedura de retur ai?

#4
Digynykraf

Digynykraf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 706
  • Înscris: 28.02.2016
Nu cumpar haine online.

Daca nu se potriveste, (Si din experienta, rar gasesc din prima haina potrivita.)
Economia initiala de timp, se poate transforma usor in pierdere, plus costurile aferente.

Pe de alta parte, daca mi-a placut o marca o caut si a doua oara.


Tipul de cumparator din care fac parte, experimenteaza relativ putin. Si ramane fidel.

Daca ai oferi, primul transport plus (posibil) retur gratuit, poate as incerca magazinul tau.
Problema e alta. Nu cumpar multe haine, deci adaosul tau trebuie sa fie mare. Sau sa ai o baza mare de clienti.



LE: Acum vad ca ai deschis pe "Girls at play".
Dar forumul acesta e, majoritar de barbati.
Orienteaza-te spre instagram, pinterest, alte forumuri, sau grupuri de facebook.

Edited by Digynykraf, 17 September 2016 - 20:37.


#5
Guest_truet_*

Guest_truet_*
  • Grup: Guests
  • Înscris: --
  • Transport gratuit si retur gratuit in minim 30 zile. Ai asta si deja ai un avantaj major.
  • sa fie prezentate corect marimile pe site conform etichetei (in toate marimile de pe eticheta, UK, US, CN, JP, etc) si graficul producatorului pentru marimi, eventual chiar masurate concret de catre angajati si postate acele marimi.
  • sa fie poze multe, preferabil cu niste modele (aceleasi) la care sa le prezinti caracteristicele (inaltime, bust, talie, sold) si marimea pe care o poarta in poza.
  • automatizarea procesului de retur... vezi la cei prezenti pe piata ce inseamna asta.

Edited by truet, 17 September 2016 - 20:43.


#6
omuspan

omuspan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,986
  • Înscris: 17.07.2016

View Postcrisstonne, on 17 septembrie 2016 - 20:14, said:

Nu cumpar online, șopingul' este o placere in sine, apoi, standardizarea mărimilor, nu funcționează corect, am eu probleme cînd merg in magazin, dar sa mai iau din virtual.

Nu standardizarea e problema, ci aplicarea ei.

#7
Villefort

Villefort

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 22.04.2016
Subscriu ideea cu transport + retur gratuit.

Vezi modelul fashiondays.ro. Vei ajunge bine daca te iei dupa ei.

#8
FlorinAnt

FlorinAnt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 24.07.2016
Multumesc tuturor pentru parerile si obiectiile postate.... sunt de mare folos. Din cate citesc se pare ca returnarea in caz de ,,neconformitate,, ar fi un mare avantaj.... deci acest punct ar trebui abordat prioritar. Villefort ... exemplul tau e foarte bun si edificator. Daca mai sunt pareri sau indrumari.... lista ramane deschisa si va multumesc tuturor.

Edited by FlorinAnt, 17 September 2016 - 20:50.


#9
Suno

Suno

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 506
  • Înscris: 10.04.2011
Sunt multi cumparatori online , care au gasit produsul in diverse magazine, l-au probat, le-a placut dar are pretul cam marisor pentru punga lor,
sau nu este axact marimea de care au nevoie,
Deasemenea poate au vazut produsul la prieteni, le-a placut  si cauta apoi online, poate preturile sunt mai accesibile.
O problema este tousi ca inca diversele standarde la marimi provoaca incurcaturi,
asa ca ar fi bine sa faci niste tabele de corespondenta intre marimile din diferitele standarde si cotele de croitorie/incaltaminte in cm, pe tipuri de produse si marci.
Astfel vei atrage mai multi cumparatori,care vor fi siguri de marimile produsului solicitat. Clientul astfel ar putea  deasemenea sa-ti trimita dimensiunilem in cm.
Aceasta metoda va fi poate mai geoaie pentru vanzator, dar va satisface clientul.
Bafta.

#10
cristirg

cristirg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,711
  • Înscris: 16.11.2012
eu am cumparat tricouri online, si au fost bune, marimile se cam potrivesc 3XL, chiar atat e, depinde si de magazin, haine, producator...

-incaltaminte nu prea cumpar online

Edited by cristirg, 17 September 2016 - 20:45.


#11
brokedheart

brokedheart

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 226
  • Înscris: 03.07.2016
Mi-am dat comanda de un pulover de pe HM marimea XS. Imi e mare.

#12
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Haine, pantofi, niciodata online! Trebuie sa vezi marfa, sa probezi, sa vezi cum iti vine, cat sunt pantofii de comozi etc... Chiar zilele trecute am vazut o filmare cu produse online, rochii care in prezentare aratau ok, dar jalnic pe cumparator, rochie de mireasa, alba, dar ajunsa verde, etc. Poate daca iti asumi returul pe banii tai, fara sa comentezi, dar iar iti asumi un risc, mireasa are nevoie de rochie doar pt o zi, dupa care ti-o trimite inapoi, la fel si costumul de mire, rochia de revelion...

#13
Guest_truet_*

Guest_truet_*
  • Grup: Guests
  • Înscris: --

View PostFlorinAnt, on 17 septembrie 2016 - 20:42, said:

Din cate citesc se pare ca returnarea in caz de ,,neconformitate,, ar fi un mare avantaj.... deci acest punct ar trebui abordat prioritar.
Oricum returul e un drept legal garantat de lege, nu poti refuza dreptul de retur al clientului indiferent de motivul pentru care acesta face retur. Ideea e sa il faci cat mai automatizat si gratuit, astfel incat sa nu stresezi clientul.

View Postcristirg, on 17 septembrie 2016 - 20:44, said:

eu am cumparat tricouri online, si au fost bune, marimile se cam potrivesc 3XL, chiar atat e, depinde si de magazin, haine, producator...
Esti norocos... cine e gras nu are nici o problema cu marimile, gasesc pe toate drumurile marimea lor :D

#14
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
Nu recomand achizitia online decat daca ati probat inainte, stiti produsul, codul, numarul... tot. Altfel sunt surprize la tot pasul. La incaltaminte sport, desi stii cat porti, poti avea supriza sa te stranga in zona labei piciorului (pantof ingust), adica nu ai un comfort cand calci. Apoi... talpa poate sa nu fie corect executata si poate avea deformari. Cand probezi iti cam dai seama daca te simti bine in el, odata comandat iti dai seama acasa. Stiu, poti sa faci si retur, dar dureaza, stai mult dupa bani, etc.  In general, chiar daca gasesti mai ieftin afara, daca mai pui si 10 euro transportul.. ajugi cam tot acolo +_ cateva zeci de lei.  Exista totusi si persoane care comanda pe Sportsdirect sau in alte locuri... si nimeresc marimile corecte. Dar... pentru un supraponderal... pentru un om mai pretentios la cum stau blugii.... e greu sa comanzi pe net si sa-ti vina cum trebuie.

Eu am mai comandat una-alta de pe "amazon.de" (in general produse care nu prea se gasesc in Romania). Costa vreo 6-10 euro transportul si vin in cateva zile la oficiul postal. Binenteles, daca si furnizorul e serios. Problema e ca si conversia valutara, nu e chiar ieftina si mai adauga la pretul final...

In privinta produselor din America, electronicele sunt mai ieftine (in primul rand datorita TVA-ului care e 8,275%, nu 19% ca la noi) cel mai bine e daca ai pe cineva sa vina cu laptopul in bagaj... altfel taxele vamale si TVA-ul omoara orice deal cinstit.

Edited by rosix, 17 September 2016 - 21:11.


#15
dorsbien

dorsbien

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.09.2016
Nu se potrivesc marimile. Am dat o comanda la zara de 1600 ron si nu mi s-a potrivit nicio haina. Am trimis comanda inapoi, banii inapoi in cont dupa 30 de zile.

#16
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,285
  • Înscris: 13.01.2011
Nu uita, citiva nesimțiți care se distrează, fac retururi cu nemiluita, ca este gratis, te pot ruina, marfa stricata de client si returnata, intra tot la pierderi, ușor ușor mărești preturile, așa ajungi nefrecventabil, ca site/magazin.
Sint multe variabile la mijloc, trebuie sa cintaresti bine.

#17
Guest_truet_*

Guest_truet_*
  • Grup: Guests
  • Înscris: --
Acum serios, la astea care au magazine fizice e cam greu sa nu nimeresti, pentru ca ai avut unde proba si stii cum vin marimile pe tine de la ei. Daca stii ca rar ai gasit ceva sa vina bine pe tine de la acel magazine, sansele sunt mici sa nimeresti online.
Mie la majoritatea magazinelor fizice rar gasesc produse care sa imi vina bine, si cand gasesc doar o anumita marime dintr-o anumita gama de produse.. ori sunt prea mici ori prea mari, sau sunt mici intr-o parte si mari in alta parte. Asadar stiu deja ce sa evit...

View Postdorsbien, on 17 septembrie 2016 - 21:28, said:

Nu se potrivesc marimile. Am dat o comanda la zara de 1600 ron si nu mi s-a potrivit nicio haina. Am trimis comanda inapoi, banii inapoi in cont dupa 30 de zile.


#18
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,897
  • Înscris: 25.06.2007

View Postdorsbien, on 17 septembrie 2016 - 21:28, said:

Nu se potrivesc marimile.
Cum asa?
Un, de exemplu, tricou XL cumparat din magazin are alta marime decat acelasi tricou comandat de pe net? :habarnam:

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate