Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Honda civic 2017
Last Updated: Mar 11 2019 14:53, Started by
Kazmer
, Sep 16 2016 12:20
·
0
#145
Posted 13 December 2017 - 20:56
Omul cred ca a vazut un film cu modelul de baza din America.Acolo au un alt sistem multimedia cu ecran mai mic si butoane fizice,nu cu toch screen.
P.S. In alta ordine de idei... https://www.euroncap...nda/civic/29192 Edited by dantt, 13 December 2017 - 21:20. |
#146
Posted 16 February 2018 - 11:45
Buna ziua,
Intrebare pentru posesorii de Civic 2017: sunt confortabile scaunele sau nu? Din ce am citit pe net am observat ca in US sunt multi care se plang de scaune, ca amortesc dupa un drum relativ scurt (1-2 ore). Avand in vedere ca am probleme cu spatele, as vrea sa stiu daca este intr-adevar o problema reala sau nu. Am in cap o idee sa imi cumpar un civic. Multumesc pentru raspunsuri |
#147
Posted 18 February 2018 - 14:20
Mie mi se par confortabile scaunele, mai ales ca al soferului are suport lombar si reglare pe inaltime.
Poate putin cam scurt sezutul dar nu ma deranjeaza. |
#148
Posted 18 February 2018 - 20:58
stivda, on 16 februarie 2018 - 11:45, said:
Din ce am citit pe net am observat ca in US sunt multi care se plang de scaune, ca amortesc dupa un drum relativ scurt (1-2 ore). Avand in vedere ca am probleme cu spatele, as vrea sa stiu daca este intr-adevar o problema reala sau nu. Am in cap o idee sa imi cumpar un civic. Mie scaunele de pe Civic sedan varianta US mi s-au parut foarte confortabile. Am mers 12h dintr-o bucata si a fost singura masina in care efectiv m-am simtit bine dupa un drum atat de lung. Pozitia de condus este joasa si stateam cu picioarele mai intinse si mie asta mi-a placut foarte mult. (eu am 1.85m inaltime) Avand in vedere ca depinde de fizicul fiecaruia, treaba cu confortul in scaune este foarte subiectiva si cel mai bine ar fi sa incerci sa faci un test-drive lung cu masina si sa vezi cum se muleaza pentru fizicul tau. Edited by MembruAnonim, 18 February 2018 - 21:00. |
#149
Posted 24 February 2018 - 18:49
Am facut azi un drive test cu un Sedan 1.5 manual.
Am condus tot timpul cu un zambet idiot pe fata... Chiar incercam sa fiu serios, dar nu puteam.. Super masina punct. Eu as lua-o si maine dar nevasta vrea musai cvt. N-aveau la test. Intrebare pentru cei care au avut ocazia sa mearga cu amandoua versiuni. Se pierde mult din ''feeling'' la cvt? Am un Audi cvt...si e...comod nimic de zis, dar e moartea pasiunii.. Aaaa sa nu uit..timonerie asa precisa n-am mai vazut, iar directia...de pe alta planeta.. Vad eu cum fac cu nevasta... |
#150
Posted 25 February 2018 - 03:42
mariovrs, on 24 februarie 2018 - 18:49, said:
Se pierde mult din ''feeling'' la cvt? Da. mariovrs, on 24 februarie 2018 - 18:49, said:
Am un Audi cvt...si e...comod nimic de zis, dar e moartea pasiunii.. Pai na, daca ai o cutie CVT atunci stii la ce sa te astepti. |
#152
Posted 25 February 2018 - 09:20
Dupa majoritatea reviewurilor CVT-ul de pe Honda e printre cele mai bune de pe piata, probabil cel mai bun.
'Feelingul' e ceva foarte subiectiv, depinde mult de asteptarile persoanei respective. In principiu functioneaza ca orice cutie automata, apesi pe acceleratie si se duce Da, nu 'schimba' vitezele la fel de vizibil ca un DSG sau automata cu convertizor fiindca nu are viteze si simularea lor nu e foarte pregnanta. Padelele fac o treaba buna daca vrei sa controlezi turatiile dar eu le folosesc foarte rar. So, depinde ce inseamna 'feeling' pentru tine. Ca performante e putin in urma DSG-ului, as spune, dar peste AT de pe Mazda3, de exemplu (din diferenta de timpi 0-100 intre variantele manuale si automatele respective). Si as spune ca pentru 95%+ dintre soferi, in conditii normale de condus, o sa aiba intotdeauna performante mai bune decat varianta cu manuala (valabil pentru orice cutie automata decenta). Personal, masina mi se pare extrem de fun in varianta cu CVT, am condus si varianta cu manuala, e OK, dar nu ma mai intorc la manuala. Nu numai ca nu regret absolut deloc ca am luat cu CVT, dar mi se pare si acum cea mai buna alegere. |
#153
Posted 25 February 2018 - 09:21
Mariovrs,wollfy are perfecta dreptate,mai ales ca el a avut CVT.Le-am condus pe amandoua,una manuala,una cu CVT exact varianta sedan si,da,e moartea pasiunii CVT-ul.Zambetul ala tamp care-l ai pe fata la cutie manuala iti dispare complet la CVT.Nu e nimic special la CVT-ul de pe Honda,asta o spun sigur.Sincer,daca nu exista varianta manuala,as fi cautat alta marca de masina fara discutie.
|
#154
Posted 25 February 2018 - 11:56
Salut,
Eu am condus un cvt de 1.5 in drive test tocmai din cauza a ceea ce am citit pe net. Daca vrei sa te duci cu masinaa curse atunci nu e bun cvt-ul. Daca o iei pt uzul zilnic si iesiri ocszionale si concedii atunci e mai mult decat ok. Pleaca de pe loc f frumos, schimba singura cand trebuie si se accelereaza cum trebuie. Daca vrei raspuns instantaneu, depasire de exemplu, atunci nu trebuie decat sa schimbi din padele o "treapta" mai jos, lucru pe care l-ai face si cu o manuala. Concluzia mea subiectiva: ce se scrie pe net despre cvt nu e adevarat. Cel putin in cazul meu. Urmatoarea masina e o Honda civic cvt. Ps: testul l-am facut la asko chiajna, pt cine vrea sa incerce un cvt. tatalor51, on 25 februarie 2018 - 09:20, said:
Dupa majoritatea reviewurilor CVT-ul de pe Honda e printre cele mai bune de pe piata, probabil cel mai bun. 'Feelingul' e ceva foarte subiectiv, depinde mult de asteptarile persoanei respective. In principiu functioneaza ca orice cutie automata, apesi pe acceleratie si se duce Da, nu 'schimba' vitezele la fel de vizibil ca un DSG sau automata cu convertizor fiindca nu are viteze si simularea lor nu e foarte pregnanta. Padelele fac o treaba buna daca vrei sa controlezi turatiile dar eu le folosesc foarte rar. So, depinde ce inseamna 'feeling' pentru tine. Ca performante e putin in urma DSG-ului, as spune, dar peste AT de pe Mazda3, de exemplu (din diferenta de timpi 0-100 intre variantele manuale si automatele respective). Si as spune ca pentru 95%+ dintre soferi, in conditii normale de condus, o sa aiba intotdeauna performante mai bune decat varianta cu manuala (valabil pentru orice cutie automata decenta). Personal, masina mi se pare extrem de fun in varianta cu CVT, am condus si varianta cu manuala, e OK, dar nu ma mai intorc la manuala. Nu numai ca nu regret absolut deloc ca am luat cu CVT, dar mi se pare si acum cea mai buna alegere. |
|
#155
Posted 25 February 2018 - 13:25
Pai toate concluziile sunt subiective.Pana la urma tine de gusturi.Sa fim seriosi,daca iti iei varianta manuala,nu inseamna ca mergi la curse cu ea.O fi avand dinamica buna,insa sport masina asta nu e.Nici pe departe.Mario e in tema cu ce inseamna CVT-ul pe Audi al lui si am zis ca la Honda nu e nimic special fata de aceea.Oricum,fiecare ar trebui sa incerce pe propria piele ce inseamna una sau alta inainte sa cumpere o masina noua,pentru ca pot aparea surprize.
|
#156
Posted 25 February 2018 - 14:11
dantt, on 25 februarie 2018 - 13:25, said:
Pai toate concluziile sunt subiective.Pana la urma tine de gusturi.Sa fim seriosi,daca iti iei varianta manuala,nu inseamna ca mergi la curse cu ea.O fi avand dinamica buna,insa sport masina asta nu e.Nici pe departe.Mario e in tema cu ce inseamna CVT-ul pe Audi al lui si am zis ca la Honda nu e nimic special fata de aceea.Oricum,fiecare ar trebui sa incerce pe propria piele ce inseamna una sau alta inainte sa cumpere o masina noua,pentru ca pot aparea surprize. Nici macar. Masinile au, in mare, aceeasi dinamica. Sunt diferente minore, pe unele segmente si in unele teste, in favoarea manualei. Care are si 240Nm cuplu fata de 220Nm CVT-ul. Dupa alte teste CVT-ul iese mai bine pe 0-100km/h. Dar testele respective sunt facute de soferi profesionisti care schimba vitezele extrem de rapid si in conditii ideale. Intre doi soferi cu acelasi skill, in trafic normal, sunt destul de convins ca automata iese mai bine (mult mai usor de folosit) ca performante. Ca 'feeling', no idea. Fiindca nu stiu ce inseamna. Sau nu inteleg eu. Am condus, pentru perioade scurte si DSG si auto cu convertizor, schimbatul vitezelor se simte clar si te baga putin mai mult in scaun, dar diferente clare de timpi de raspuns la pedala, rapiditatea cu care accelereaza sau dinamica nu sunt. In teste DSG-ul este poate putin mai rapid (in general din cauza de mai mult cuplu pe 1.8TSI decat pe 1.5 de pe Honda) si auto clasice putin mai incete. Dar diferentele sunt mici. So... Edited by tatalor51, 25 February 2018 - 14:22. |
#157
Posted 25 February 2018 - 17:03
stivda, on 25 februarie 2018 - 11:56, said:
Salut, Eu am condus un cvt de 1.5 in drive test tocmai din cauza a ceea ce am citit pe net. Daca vrei sa te duci cu masinaa curse atunci nu e bun cvt-ul. . |
#158
Posted 25 February 2018 - 17:42
Voiam sa subliniez ca diferenta intre CVT si manuala nu e pe partea dinamica, sau de acceleratie, ci de perceptie sau feeling. Gen, ia CVT daca vrei sa mergi comod prin oras, mai ales, dar daca vrei performanta si rapiditate ia manuala. Prima parte e corecta, se merge super comod si placut cu CVT-ul in oras (si in afara), a doua nu.
Mai exact, CVT-ul e 'moartea pasiunii' nu fiindca ar accelera mai incet sau ar avea performante mai slabe ci fiindca 'se simte altfel'. Vezi postul meu anterior despre timpi si teste. Cel mai bine e, intr-adevar, sa faca un test. Edited by tatalor51, 25 February 2018 - 17:49. |
#160
Posted 25 February 2018 - 20:15
De accelerat eu cred cvt-ul accelereaza la fel ca manuala, daca nu mai bine. Insa nu simti absolut nimic... Daca te uiti pe bord...da...vezi ca se duce, dar feeling zero.
M-am dat jos din cvt Audi si manuala de la Honda m-a coplesit...timoneria...cea mai buna pe care am pus mana.. Si am mers cu tot felul de ''premium''. Nu-i de curse masina, dar cred ca pui pe ganduri un 3.0 tdi.. Raportul cai pe tona e foarte bun la Honda ( 1300 kg ). N-am crezut ca poate sa fie asa buna masina asta. Vazand pe Turatii review-ul m-am hotarat sa merg la un drive test. Mai insist cu nevasta.. Pentru masina asta sunt dispus sa mananc ''rece'' mult timp |
#161
Posted 25 February 2018 - 21:09
Pai ii zici la nevasta ca iei Civic M6 si de 1500E faceti un concediu undeva.
Ii mai zici ca nici nu trebuie sa schimbi uleiul la 'CVT' la fiecare 100.000km (sau mai devreme daca mergi mai mult urban si maintenance minder-ul iti zice asta) care mai costa si ala si mai mergeti intr-un city break undeva si gata. |
#162
Posted 25 February 2018 - 21:39
Acum,daca e sa vorbim la concret,am avut un Jazz din 2008,luat de nou pentru maica-mea.Era cu cutie CVT.Unii mi-au zis ca n-are rost sa compar una de atunci cu cea de acum,ca tehnologia avanseaza si asa e,insa principiul ramane acelasi.Masina avea in cartea service primul schimb la 60.000 si apoi din 40 in 40.000.Ulei cumparam numai Honda ATF pentru CVT,care nu era ieftin deloc.Cu toate astea,mai smucea uneori,ma rog nu i-am dat de cap si am dat-o la 140.000.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users