Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 2017 - facelift
Last Updated: Feb 03 2018 15:17, Started by
Reactor2015
, Sep 14 2016 16:08
·
0
#91
Posted 30 October 2016 - 15:50
Tot nu m-ați lamurit de ce au uratit botul Octaviei!
Ce-i drept, nici eu nu cred ca Octavia era o amenințare pentru Golf, dar chiar nu inteleg logica! Puteau sa lase forma farurilor tot asa si sa faca un upgrade pe partea de led-uri si gata! Octavia a fost tot timpul o masina sobra, ca design, fara extravagante, si multora le-a placut chestia asta, nu inteleg de ce incearca sa schimbe reteta intr-un mod asa neinspirat! |
#92
Posted 17 February 2017 - 14:16
Hai ca postez aici comparatia intre cel nou si vechi.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6BtM-yVXBy4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In curand le vom vedea si pe strazi. Nu stiu cum arata modelul cu faruri halogen, cu becuri ieftine. |
#93
Posted 17 February 2017 - 17:02
tfmercedez, on 17 februarie 2017 - 14:16, said:
Hai ca postez aici comparatia intre cel nou si vechi. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6BtM-yVXBy4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In curand le vom vedea si pe strazi. Nu stiu cum arata modelul cu faruri halogen, cu becuri ieftine. |
#95
Posted 17 February 2017 - 22:04
Urita cu spume! Acum, totul tine de gust...
Si-au batut joc de o masina frumoasa. Sau Octavia incepuse sa dea SAH la Golf? |
#96
Posted 18 February 2017 - 00:35
Nu e prima data cand strica ceva bun.
Octavia 2 facelift e si ea urata cu spume. |
#97
Posted 18 February 2017 - 18:31
Skoda Octavia facelift va beneficia de motorul 1.5 TSI Evo
Oficialii Skoda au anunțat că Octavia facelift va fi disponibilă și cu motorul de 1,5 litri TSI Evo, unitate care a debutat pe Volkswagen Golf facelift. Pe modelul german, motorizarea oferă 150 CP și 250 Nm, iar consumul mediu mixt anunțat de producător este de 4,9 l/100 km. “Noul motor va fi disponibil în a doua jumătate a acestui an”, a declarat Peik von Bestenbostel pentru britanicii de la Auto Express. După cum deja știți, Skoda Octavia facelift poate fi comandată cu cinci unități pe benzină și patru diesel cu puteri cuprinse între 84 și 184 CP. Aproape toate motorizările pot fi comandate cu transmisia DSG cu șase sau șapte trepte. Unitățile de 1,8 litri TSI și 2.0 TDI pot fi comandate chiar și cu un sistem de tracțiune integrală. Pe lista de opționale vei găsi tehnologia Dynamic Chassis Control (DCC) care oferă trei setări: Confort, Normal și Sport. În România, Skoda Octavia facelift pornește de la 15.643 de euro cu TVA. Pentru această sumă, clienții vor primi versiunea de echipare Ambition ( a doua în gama cehilor) și motorizarea de 1,2 litri benzină de 86 CP. http://www.auto-bild...evo-116075.html Noul motor de 1,5 TSI va fi disponibil din iulie 2017, pentru ca atunci se va epuiza actualul stoc de motoare 1,4TSI fabricate in anii anteriori.Tot atunci ar trebui sa fie disponibila si motorizarea de 1,5 TDI. Noile motoare 1.5 TSI și 1.5 TDI vor fi mai eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, dar și privind emisiile de noxe. Vor fi în același timp mai ușoare, prin folosirea în construcția lor a materialelor precum aluminiul. Dimensiunilor noilor unități de propulsie vor fi însă similare cu ale celor pe care le înlocuiesc, fapt ce face montarea lor pe noile modele, ca Golf 7 sau Audi A3 facelift, mult mai facilă, fără a se schimba prea multe în construcția șasiului sau a elementelor de prindere. Edited by max_01, 18 February 2017 - 18:35. |
#98
Posted 21 February 2017 - 00:53
Foarte ciudat arata. Nu stiu ce au avut cu masina asta, chiar avea o linie foarte eleganta. Skoda nu prea se pricepe la facelifturi. Pe toate le fac aiurea.
|
#99
Posted 21 February 2017 - 19:26
Noul TSI de 1,5 va veni echipat cu filtru de particule, datorita concentratiei prea mari de particule in gazele de esapament care produc cancer.Toate noile motoare TSI sau TFSI vor fi echipate cu filtru de particule.
Datorita costurilor prea mari la realizarea unui diesel care sa indeplineasca cu adevarat normele de poluare propuse, cei de la grupul VAG renunta treptat la diesel, incepand cu modelele Polo si Golf, urmand apoi ca aceasta operatie sa se extinda la toate marcile auto ale grupului VAG, accentul fiind pus pe dezvoltarea si producerea autoturismelor cu propulsie hibrida care vor lua locul motorizarilor diesel.Deci urmatorii 10 ani vor apartine mai mult hibridelor si celor pe benzina, in cazul autoturismelor produse din aceasta vara.De la Auto Bild, citire, ultimul numar pe aceasta luna. Edited by max_01, 21 February 2017 - 19:39. |
#101
Posted 03 February 2018 - 15:17
la facelift cumva au scazut numarul de motorizari pe care e disponibila suspensia independenta pe spate? ca ma uitam pe un site spaniol si acolo arata ca doar vrs mai are asa ceva. Asa era si dinainte de facelift sau au marit masurile de cost-cuting la facelift?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users