Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?
 Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...
 Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa
 Stimulente AJOFM

Cumparare auto cu nr Germania afl...

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 

Skoda Octavia 2017 - facelift

- - - - -
  • Please log in to reply
100 replies to this topic

#37
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

 tfmercedez, on 18 septembrie 2016 - 22:14, said:

Pai skoda zice ca toate motoarele sunt euro6. Masina mea este din iunie 2016.
Prin acte am vazut ca omologarea modelului s-a facut prin noiembrie sau decembrie 2015.
Conform hartiilor de la finante , cand am playit taxa de prima inmatriculare , motorul diesel 1.6 este euro 6 , cu sub 100g CO2/km. Taxa a fost vreo 220 de lei.

Pe superb 3 acelasi motor de 1.6  are 120 CP, comparativ cu 110 cat are pe octavia. Probabil ca dupa facelift o sa aibe si octavia 120 CP la motorizarea de 1.6CP, sa fie si ei in rand cu lumea.. ca restul au mai multi CP /L la motoarele mici diesel.
Renault are 1.5 dci sau 1.6 cu 160 cp, Opel are cu 138, etc.

Off topic.Sa ai noroc la Skodita.Cred ca datorita greutatii ei relativ mici fata de concurenta, cei 110 cai putere sunt suficienti pentru o dinamica decenta.Poate ca nu i-ar fi stricat si o cutie de viteza in 6 trepte.Fata de Astra G este o diferenta mare, din toate punctele de vedere.
Peste 2-3 ani cred ca ma voi orienta si eu tot spre Octavia 3 atunci cand Octavia 4 va urma sa apara si se va proceda la lichidarea stocului de Octavia 3.Un coleg care si-a cumparat un Ford Mondeo acum 3 ani, la lichidarea stocului pentru ca aparea actuala versiune de Mondeo, a obtinut o reducere de pret de 10.000 euro.Ce a costat 30.000 euro el a cumparat cu 20.000 euro.Asta da reducere de pret.Stiu, asa ceva se intampla foarte rar insa se mai intampla.
Pana atunci mai pun un ban deoparte si ma descurc cu actuala masina, tot o Astra G, 1,7 cdti.Nu depasesc maxim 11.000km pe an, media fiind undeva la 9000km/an, cea mai mare parte a anului, ma deplasez prin oras pe distante scurte si ocazional, de cateva ori pe an, fac drumuri mai lungi de sute sau mii de km,  asa ca din motive de intretinere, am luat in calcul si motorizarile de 1,4 TSI(150 cai putere) si 1,8TSI(180 cai putere) care nu sunt cu filtru de particule ( are nevoie constant sa se regenereze iar asa ceva se intampla la o deplasare de zeci de km, lucru imposibil cand rulezi distante scurte prin oras).Un autoturism cu un portbagaj asa de mare cum are Octavia 3 este anemica cu motorizari care dezvolta foarte putini cai putere si consuma mai mult carburant deoarece motorul este supraturat.
Probabil ca la facelift , Octavia 3 va veni cu motorul de 1,6 TDi care devolta 120 cai putere in sase trepte de viteza sau cu noua generatie de motoare de 1,5 l, pe benzina sau diesel care va inlocui motorul de 1,4TSI si 1,6TDI de anul viitor.
http://www.promotor....swagen-14970159

Edited by fredy2007, 19 September 2016 - 08:20.


#38
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Nu cred ca o sa apara prea curand vreun motor 1.5 diesel sau benzina in grupul VAG. Ca vor fi reimprospatate actualele, asta da, cu siguranta. Tot timpul se lucreaza la ele pentru a fi mai putin poluante in primul rand.
999cmc abia a fost introdus. Are o durata de viata de cel putin 6 ani de zile.

#39
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,442
  • Înscris: 15.06.2007

 serginho74, on 19 septembrie 2016 - 08:29, said:

Nu cred ca o sa apara prea curand vreun motor 1.5 diesel sau benzina in grupul VAG. Ca vor fi reimprospatate actualele, asta da, cu siguranta. Tot timpul se lucreaza la ele pentru a fi mai putin poluante in primul rand.
999cmc abia a fost introdus. Are o durata de viata de cel putin 6 ani de zile.
Probabil ca 1.5 va inlocui 1.4, 1.6 si 2.0 actuale.  Incet downsizingul va duce la disparita completa,  vor fi inlocuite de electrice in 10 ani.

Edited by tfmercedez, 19 September 2016 - 08:52.


#40
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

 serginho74, on 19 septembrie 2016 - 08:29, said:

Nu cred ca o sa apara prea curand vreun motor 1.5 diesel sau benzina in grupul VAG. Ca vor fi reimprospatate actualele, asta da, cu siguranta. Tot timpul se lucreaza la ele pentru a fi mai putin poluante in primul rand.
999cmc abia a fost introdus. Are o durata de viata de cel putin 6 ani de zile.

In anul 2017 va fi lansat motorul de 1,5l alimentat cu benzina si diesel, care va inlocui, dupa cum scrie in articol, doar motorul de 1,4TSI si cel de 1,6 TDI.Acest motor este o modernizare  a celor doua motoare pe care le inlocuieste, aducand in plus, o scadere a  greutatii si consumului si vor indeplini 100% norma de poluare euro6.Motorizarea  1,2 TSI va fi echiparea cea mai ieftina asa ca va ramane , ca si motoarele de 1,8TSI si 2.0 TDI .Motorul de 1,6 TDI este pe piata din septembrie 2008 cand l-a inlocuit pe fiabilul 1,9TDI.

Edited by fredy2007, 19 September 2016 - 11:58.


#41
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 fredy2007, on 19 septembrie 2016 - 08:14, said:

am luat in calcul si motorizarile de 1,4 TSI(150 cai putere) si 1,8TSI(180 cai putere) care nu sunt cu filtru de particule ( are nevoie constant sa se regenereze iar asa ceva se intampla la o deplasare de zeci de km, lucru imposibil cand rulezi distante scurte prin oras)

TSI cu filtru de particule nu exista niciunul azi, probabil de anul viitor vor aparea.
Regenerarea filtrului de particule (la diesel) in zeci de km urbani este un mit neadevarat. La nevoie, filtrul de particule se regenereaza si asteptand la semafor sau in parcare. E drept ca iarna, cand este foarte frig afara, ai nevoie de 4-5 km pentru pornirea regenerarii

 fredy2007, on 19 septembrie 2016 - 11:51, said:

In anul 2017 va fi lansat motorul de 1,5l alimentat cu benzina si diesel

Sper sa renunte la Continental pentru diesel

#42
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

 valitudor, on 19 septembrie 2016 - 12:17, said:

TSI cu filtru de particule nu exista niciunul azi, probabil de anul viitor vor aparea.
Regenerarea filtrului de particule (la diesel) in zeci de km urbani este un mit neadevarat. La nevoie, filtrul de particule se regenereaza si asteptand la semafor sau in parcare. E drept ca iarna, cand este foarte frig afara, ai nevoie de 4-5 km pentru pornirea regenerarii



Sper sa renunte la Continental pentru diesel

Stiu ca deocamdata nu exista TSI cu filtru de particule.Din ce am citit pana acum, se zice ca pentru a indeplini norma euro7 si autoturismele pe benzina vor fi prevazute cu filtru de particule.Atunci ce filtru vor avea cele diesel?Nu am stiut ca filtrul de particule se regenereaza foarte rapid, in scurtul timp de asteptare la semafor.Cineva mi-a spus ca un meserias de la un km/h, service VW i-a spus sa ruleze cu motorizarea pe care o are, un motor de 1,6TDI de 105 cai putere, constant cu viteza de 70 km/h, o distanta de 20 km.
Ce ai vrut sa zici in ultima propozitie?Sa nu mai echipeze motorizarile diesel cu anvelope marca Continental?Am inteles bine?De ce?

Edited by fredy2007, 19 September 2016 - 14:17.


#43
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

 serginho74, on 19 septembrie 2016 - 08:29, said:

Nu cred ca o sa apara prea curand vreun motor 1.5 diesel sau benzina in grupul VAG. Ca vor fi reimprospatate actualele, asta da, cu siguranta. Tot timpul se lucreaza la ele pentru a fi mai putin poluante in primul rand.
999cmc abia a fost introdus. Are o durata de viata de cel putin 6 ani de zile.

În afară de cel anunțat de câteva luni, să fie și ei în rând cu ceilalți producători care se aliniază cu motoarele la 1500 cmc fără un pic.

http://www.autoexpre...itre-tsi-petrol

#44
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 fredy2007, on 19 septembrie 2016 - 14:16, said:

Stiu ca deocamdata nu exista TSI cu filtru de particule.Din ce am citit pana acum, se zice ca pentru a indeplini norma euro7 si autoturismele pe benzina vor fi prevazute cu filtru de particule.Atunci ce filtru vor avea cele diesel?
E vorba de norma Euro 6 RDE (real drive emission) nu de Euro 7. Cum adica ce filtru vor avea dieselurile? La fel ca pana acum. De ce ar trebui sa aiba altele?

 fredy2007, on 19 septembrie 2016 - 14:16, said:

Nu am stiut ca filtrul de particule se regenereaza foarte rapid, in scurtul timp de asteptare la semafor.Cineva mi-a spus ca un meserias de la un km/h, service VW i-a spus sa ruleze cu motorizarea pe care o are, un motor de 1,6TDI de 105 cai putere, constant cu viteza de 70 km/h, o distanta de 20 km.
Filtrul se regenereaza in 10-15 minute chair daca astepti la semafor sau in parcare. Chestia cu 60-70 km/h se refera la altceva, dar putini sunt cei care citesc un manual, de regula se iau dupa opiniile altora de pe forumuri sau la o bere...

 fredy2007, on 19 septembrie 2016 - 14:16, said:

Ce ai vrut sa zici in ultima propozitie?Sa nu mai echipeze motorizarile diesel cu anvelope marca Continental?Am inteles bine?De ce?
Ma refeream la sistemul de injectie, nu la anvelope. Sper sa renunte la Continental si sa treaca la Bosch la fel ca la motoarele mai mari de 1,6 l.

 AlexIP, on 19 septembrie 2016 - 15:17, said:


În afară de cel anunțat de câteva luni, să fie și ei în rând cu ceilalți producători care se aliniază cu motoarele la 1500 cmc fără un pic.

http://www.autoexpre...itre-tsi-petrol


In postul tau se mai ascunde o stire despre o premiera mondiala: prima marca de masina care va folosi pe scara larga o turbina cu geometrie variabila la benzinare. Nu sunt primii, dar cei dinainte au avut volum mic, gen: Shelby sau Porsche cu 997

#45
Craisty

Craisty

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 25.08.2012
http://www.auto.cz/e...e-silnici-98492

#46
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Fuck. Chiar are farurile alea patratoase. Ciudata daca o vor scoate asa.

#47
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Ehe, nu e prima data cand VW se saboteaza singuri,,,

#48
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XokEC5nr_7w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#49
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,295
  • Înscris: 02.02.2006

 serginho74, on 30 septembrie 2016 - 18:21, said:

O prostie de clip care arată, de fapt, Skoda Vision C, o mașină concept, prezentată la Geneva în 2014. Nu are nicio legătură cu ”Octavia 2016”.

P.S.: Arată oribil. Posted Image

Edited by alexcrist, 30 September 2016 - 18:35.


#50
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Am pus-o doar ca teaser. Sa mai animam topicul si sa vedem ce parere au pasionatii auto.

#51
xCSSx

xCSSx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 20.07.2011
Salut,

Sunt proaspăt proprietar de Superb 3.Nu am găsit un topic distinct așa că scriu aici. Întrebarea mea este referitoare la conexiunea telefonului cu mașina. Înțeleg că sistemul Infoteinemnt/Enterteinment e același, deci s-ar putea să se potrivească... Ce program(-e) folosiți pentru a face mirror-screen cu telefonul? Am văzut că iOS se leagă direct fără probleme, însă eu am un Samsung Galaxy S7 cu care nu reușesc să-l conectez de nicio culoare... Ceva sugestii?

Mersi!

#52
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,442
  • Înscris: 15.06.2007

 serginho74, on 01 octombrie 2016 - 11:46, said:

Am pus-o doar ca teaser. Sa mai animam topicul si sa vedem ce parere au pasionatii auto.
Cu farurile alea triunghiulare arata ca o copie asiatica nereusita.  Tipic design inspirat  de peste gard, de la Audi si ce o mai fi.  
Chiar as fi curios sa stiu, cata libertate au cei de la skoda fata de VW. Fabricile din cate stiu, sunt toate pe barba lor.  Daca merge in pierdere da faliment, nu sare nici o alta fabrica cu banul sa acopere datoriile (asa functiona comunismul).
Dar sunt  curios despre design,  si restul  amanuntelor cata libertate ar avea cehii?  Ar fi ceva sa incerce sa depaseasca pe vw, si sa aspire spre audi, doar asa ca fapt divers,   probabil ca ar pune piciorul in prag nemtii  urgent.

Edited by tfmercedez, 12 October 2016 - 11:59.


#53
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

 tfmercedez, on 12 octombrie 2016 - 11:58, said:

Cu farurile alea triunghiulare arata ca o copie asiatica nereusita.  Tipic design inspirat  de peste gard, de la Audi si ce o mai fi.  
Chiar as fi curios sa stiu, cata libertate au cei de la skoda fata de VW.
Sa vedem prima data cum arata versiunea oficiala a Octaviei 3 facelifting si apoi tragem concluziile care se impun.
Atata timp cat pot fi integrate componentele esentiale folosite si de VW,  pe Skoda, stabilite de conducerea VAG ca fiind destinate si Skodei, fabricantul ceh are autonomie sa stabilieasca designul care il doreste.Pentru cei de la VAG este un urias avantaj ca toate marcile sale auto se bazeaza pe aceleasi componente esentiale.

 CSStanciu, on 11 octombrie 2016 - 13:06, said:

Salut,

Sunt proaspăt proprietar de Superb 3.Nu am găsit un topic distinct așa că scriu aici. Întrebarea mea este referitoare la conexiunea telefonului cu mașina. Înțeleg că sistemul Infoteinemnt/Enterteinment e același, deci s-ar putea să se potrivească... Ce program(-e) folosiți pentru a face mirror-screen cu telefonul? Am văzut că iOS se leagă direct fără probleme, însă eu am un Samsung Galaxy S7 cu care nu reușesc să-l conectez de nicio culoare... Ceva sugestii?

Mersi!

Deschide tu un topic distinct la care vor adera si alti posesori sau viitori posesori de Superb 3.

Edited by dennis_2005, 13 October 2016 - 17:15.


#54
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,442
  • Înscris: 15.06.2007

 dennis_2005, on 13 octombrie 2016 - 17:14, said:

Sa vedem prima data cum arata versiunea oficiala a Octaviei 3 facelifting si apoi tragem concluziile care se impun.
Atata timp cat pot fi integrate componentele esentiale folosite si de VW,  pe Skoda, stabilite de conducerea VAG ca fiind destinate si Skodei, fabricantul ceh are autonomie sa stabilieasca designul care il doreste.Pentru cei de la VAG este un urias avantaj ca toate marcile sale auto se bazeaza pe aceleasi componente esentiale.



Deschide tu un topic distinct la care vor adera si alti posesori sau viitori posesori de Superb 3.
Pe acelasi principiu se bazeaza toti producatorii. La MB , cilindreea este standard, la mai toate motoarelor, adica alezajul  este standardizat,  si folosesc aceleasi pistoane indiferent de tipul motorului, ca e 4 in linie sau 6, sau 8 etc.  
In schimb sunt curios daca vag le da voie la cehi sa scoata un model care sa taie din vanzarile vw sau audi?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate