Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 2017 - facelift
#37
Posted 19 September 2016 - 08:14
tfmercedez, on 18 septembrie 2016 - 22:14, said:
Pai skoda zice ca toate motoarele sunt euro6. Masina mea este din iunie 2016. Prin acte am vazut ca omologarea modelului s-a facut prin noiembrie sau decembrie 2015. Conform hartiilor de la finante , cand am playit taxa de prima inmatriculare , motorul diesel 1.6 este euro 6 , cu sub 100g CO2/km. Taxa a fost vreo 220 de lei. Pe superb 3 acelasi motor de 1.6 are 120 CP, comparativ cu 110 cat are pe octavia. Probabil ca dupa facelift o sa aibe si octavia 120 CP la motorizarea de 1.6CP, sa fie si ei in rand cu lumea.. ca restul au mai multi CP /L la motoarele mici diesel. Renault are 1.5 dci sau 1.6 cu 160 cp, Opel are cu 138, etc. Off topic.Sa ai noroc la Skodita.Cred ca datorita greutatii ei relativ mici fata de concurenta, cei 110 cai putere sunt suficienti pentru o dinamica decenta.Poate ca nu i-ar fi stricat si o cutie de viteza in 6 trepte.Fata de Astra G este o diferenta mare, din toate punctele de vedere. Peste 2-3 ani cred ca ma voi orienta si eu tot spre Octavia 3 atunci cand Octavia 4 va urma sa apara si se va proceda la lichidarea stocului de Octavia 3.Un coleg care si-a cumparat un Ford Mondeo acum 3 ani, la lichidarea stocului pentru ca aparea actuala versiune de Mondeo, a obtinut o reducere de pret de 10.000 euro.Ce a costat 30.000 euro el a cumparat cu 20.000 euro.Asta da reducere de pret.Stiu, asa ceva se intampla foarte rar insa se mai intampla. Pana atunci mai pun un ban deoparte si ma descurc cu actuala masina, tot o Astra G, 1,7 cdti.Nu depasesc maxim 11.000km pe an, media fiind undeva la 9000km/an, cea mai mare parte a anului, ma deplasez prin oras pe distante scurte si ocazional, de cateva ori pe an, fac drumuri mai lungi de sute sau mii de km, asa ca din motive de intretinere, am luat in calcul si motorizarile de 1,4 TSI(150 cai putere) si 1,8TSI(180 cai putere) care nu sunt cu filtru de particule ( are nevoie constant sa se regenereze iar asa ceva se intampla la o deplasare de zeci de km, lucru imposibil cand rulezi distante scurte prin oras).Un autoturism cu un portbagaj asa de mare cum are Octavia 3 este anemica cu motorizari care dezvolta foarte putini cai putere si consuma mai mult carburant deoarece motorul este supraturat. Probabil ca la facelift , Octavia 3 va veni cu motorul de 1,6 TDi care devolta 120 cai putere in sase trepte de viteza sau cu noua generatie de motoare de 1,5 l, pe benzina sau diesel care va inlocui motorul de 1,4TSI si 1,6TDI de anul viitor. http://www.promotor....swagen-14970159 Edited by fredy2007, 19 September 2016 - 08:20. |
#38
Posted 19 September 2016 - 08:29
Nu cred ca o sa apara prea curand vreun motor 1.5 diesel sau benzina in grupul VAG. Ca vor fi reimprospatate actualele, asta da, cu siguranta. Tot timpul se lucreaza la ele pentru a fi mai putin poluante in primul rand.
999cmc abia a fost introdus. Are o durata de viata de cel putin 6 ani de zile. |
#39
Posted 19 September 2016 - 08:51
serginho74, on 19 septembrie 2016 - 08:29, said: Nu cred ca o sa apara prea curand vreun motor 1.5 diesel sau benzina in grupul VAG. Ca vor fi reimprospatate actualele, asta da, cu siguranta. Tot timpul se lucreaza la ele pentru a fi mai putin poluante in primul rand. 999cmc abia a fost introdus. Are o durata de viata de cel putin 6 ani de zile. Edited by tfmercedez, 19 September 2016 - 08:52. |
#40
Posted 19 September 2016 - 11:51
serginho74, on 19 septembrie 2016 - 08:29, said:
Nu cred ca o sa apara prea curand vreun motor 1.5 diesel sau benzina in grupul VAG. Ca vor fi reimprospatate actualele, asta da, cu siguranta. Tot timpul se lucreaza la ele pentru a fi mai putin poluante in primul rand. 999cmc abia a fost introdus. Are o durata de viata de cel putin 6 ani de zile. In anul 2017 va fi lansat motorul de 1,5l alimentat cu benzina si diesel, care va inlocui, dupa cum scrie in articol, doar motorul de 1,4TSI si cel de 1,6 TDI.Acest motor este o modernizare a celor doua motoare pe care le inlocuieste, aducand in plus, o scadere a greutatii si consumului si vor indeplini 100% norma de poluare euro6.Motorizarea 1,2 TSI va fi echiparea cea mai ieftina asa ca va ramane , ca si motoarele de 1,8TSI si 2.0 TDI .Motorul de 1,6 TDI este pe piata din septembrie 2008 cand l-a inlocuit pe fiabilul 1,9TDI. Edited by fredy2007, 19 September 2016 - 11:58. |
#41
Posted 19 September 2016 - 12:17
fredy2007, on 19 septembrie 2016 - 08:14, said:
am luat in calcul si motorizarile de 1,4 TSI(150 cai putere) si 1,8TSI(180 cai putere) care nu sunt cu filtru de particule ( are nevoie constant sa se regenereze iar asa ceva se intampla la o deplasare de zeci de km, lucru imposibil cand rulezi distante scurte prin oras) TSI cu filtru de particule nu exista niciunul azi, probabil de anul viitor vor aparea. Regenerarea filtrului de particule (la diesel) in zeci de km urbani este un mit neadevarat. La nevoie, filtrul de particule se regenereaza si asteptand la semafor sau in parcare. E drept ca iarna, cand este foarte frig afara, ai nevoie de 4-5 km pentru pornirea regenerarii fredy2007, on 19 septembrie 2016 - 11:51, said:
In anul 2017 va fi lansat motorul de 1,5l alimentat cu benzina si diesel Sper sa renunte la Continental pentru diesel |
#42
Posted 19 September 2016 - 14:16
valitudor, on 19 septembrie 2016 - 12:17, said:
TSI cu filtru de particule nu exista niciunul azi, probabil de anul viitor vor aparea. Regenerarea filtrului de particule (la diesel) in zeci de km urbani este un mit neadevarat. La nevoie, filtrul de particule se regenereaza si asteptand la semafor sau in parcare. E drept ca iarna, cand este foarte frig afara, ai nevoie de 4-5 km pentru pornirea regenerarii Sper sa renunte la Continental pentru diesel Stiu ca deocamdata nu exista TSI cu filtru de particule.Din ce am citit pana acum, se zice ca pentru a indeplini norma euro7 si autoturismele pe benzina vor fi prevazute cu filtru de particule.Atunci ce filtru vor avea cele diesel?Nu am stiut ca filtrul de particule se regenereaza foarte rapid, in scurtul timp de asteptare la semafor.Cineva mi-a spus ca un meserias de la un km/h, service VW i-a spus sa ruleze cu motorizarea pe care o are, un motor de 1,6TDI de 105 cai putere, constant cu viteza de 70 km/h, o distanta de 20 km. Ce ai vrut sa zici in ultima propozitie?Sa nu mai echipeze motorizarile diesel cu anvelope marca Continental?Am inteles bine?De ce? Edited by fredy2007, 19 September 2016 - 14:17. |
#43
Posted 19 September 2016 - 15:17
serginho74, on 19 septembrie 2016 - 08:29, said:
Nu cred ca o sa apara prea curand vreun motor 1.5 diesel sau benzina in grupul VAG. Ca vor fi reimprospatate actualele, asta da, cu siguranta. Tot timpul se lucreaza la ele pentru a fi mai putin poluante in primul rand. 999cmc abia a fost introdus. Are o durata de viata de cel putin 6 ani de zile. În afară de cel anunțat de câteva luni, să fie și ei în rând cu ceilalți producători care se aliniază cu motoarele la 1500 cmc fără un pic. http://www.autoexpre...itre-tsi-petrol |
#44
Posted 19 September 2016 - 17:28
fredy2007, on 19 septembrie 2016 - 14:16, said:
Stiu ca deocamdata nu exista TSI cu filtru de particule.Din ce am citit pana acum, se zice ca pentru a indeplini norma euro7 si autoturismele pe benzina vor fi prevazute cu filtru de particule.Atunci ce filtru vor avea cele diesel? fredy2007, on 19 septembrie 2016 - 14:16, said:
Nu am stiut ca filtrul de particule se regenereaza foarte rapid, in scurtul timp de asteptare la semafor.Cineva mi-a spus ca un meserias de la un km/h, service VW i-a spus sa ruleze cu motorizarea pe care o are, un motor de 1,6TDI de 105 cai putere, constant cu viteza de 70 km/h, o distanta de 20 km. fredy2007, on 19 septembrie 2016 - 14:16, said:
Ce ai vrut sa zici in ultima propozitie?Sa nu mai echipeze motorizarile diesel cu anvelope marca Continental?Am inteles bine?De ce? AlexIP, on 19 septembrie 2016 - 15:17, said: În afară de cel anunțat de câteva luni, să fie și ei în rând cu ceilalți producători care se aliniază cu motoarele la 1500 cmc fără un pic. http://www.autoexpre...itre-tsi-petrol In postul tau se mai ascunde o stire despre o premiera mondiala: prima marca de masina care va folosi pe scara larga o turbina cu geometrie variabila la benzinare. Nu sunt primii, dar cei dinainte au avut volum mic, gen: Shelby sau Porsche cu 997 |
#46
Posted 26 September 2016 - 21:23
Fuck. Chiar are farurile alea patratoase. Ciudata daca o vor scoate asa.
|
|
#48
Posted 30 September 2016 - 18:21
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XokEC5nr_7w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#49
Posted 30 September 2016 - 18:35
#50
Posted 01 October 2016 - 11:46
Am pus-o doar ca teaser. Sa mai animam topicul si sa vedem ce parere au pasionatii auto.
|
#51
Posted 11 October 2016 - 13:06
Salut,
Sunt proaspăt proprietar de Superb 3.Nu am găsit un topic distinct așa că scriu aici. Întrebarea mea este referitoare la conexiunea telefonului cu mașina. Înțeleg că sistemul Infoteinemnt/Enterteinment e același, deci s-ar putea să se potrivească... Ce program(-e) folosiți pentru a face mirror-screen cu telefonul? Am văzut că iOS se leagă direct fără probleme, însă eu am un Samsung Galaxy S7 cu care nu reușesc să-l conectez de nicio culoare... Ceva sugestii? Mersi! |
|
#52
Posted 12 October 2016 - 11:58
serginho74, on 01 octombrie 2016 - 11:46, said:
Am pus-o doar ca teaser. Sa mai animam topicul si sa vedem ce parere au pasionatii auto. Chiar as fi curios sa stiu, cata libertate au cei de la skoda fata de VW. Fabricile din cate stiu, sunt toate pe barba lor. Daca merge in pierdere da faliment, nu sare nici o alta fabrica cu banul sa acopere datoriile (asa functiona comunismul). Dar sunt curios despre design, si restul amanuntelor cata libertate ar avea cehii? Ar fi ceva sa incerce sa depaseasca pe vw, si sa aspire spre audi, doar asa ca fapt divers, probabil ca ar pune piciorul in prag nemtii urgent. Edited by tfmercedez, 12 October 2016 - 11:59. |
#53
Posted 13 October 2016 - 17:14
tfmercedez, on 12 octombrie 2016 - 11:58, said:
Sa vedem prima data cum arata versiunea oficiala a Octaviei 3 facelifting si apoi tragem concluziile care se impun. Atata timp cat pot fi integrate componentele esentiale folosite si de VW, pe Skoda, stabilite de conducerea VAG ca fiind destinate si Skodei, fabricantul ceh are autonomie sa stabilieasca designul care il doreste.Pentru cei de la VAG este un urias avantaj ca toate marcile sale auto se bazeaza pe aceleasi componente esentiale. CSStanciu, on 11 octombrie 2016 - 13:06, said:
Salut, Sunt proaspăt proprietar de Superb 3.Nu am găsit un topic distinct așa că scriu aici. Întrebarea mea este referitoare la conexiunea telefonului cu mașina. Înțeleg că sistemul Infoteinemnt/Enterteinment e același, deci s-ar putea să se potrivească... Ce program(-e) folosiți pentru a face mirror-screen cu telefonul? Am văzut că iOS se leagă direct fără probleme, însă eu am un Samsung Galaxy S7 cu care nu reușesc să-l conectez de nicio culoare... Ceva sugestii? Mersi! Deschide tu un topic distinct la care vor adera si alti posesori sau viitori posesori de Superb 3. Edited by dennis_2005, 13 October 2016 - 17:15. |
#54
Posted 13 October 2016 - 22:28
dennis_2005, on 13 octombrie 2016 - 17:14, said:
Sa vedem prima data cum arata versiunea oficiala a Octaviei 3 facelifting si apoi tragem concluziile care se impun. Atata timp cat pot fi integrate componentele esentiale folosite si de VW, pe Skoda, stabilite de conducerea VAG ca fiind destinate si Skodei, fabricantul ceh are autonomie sa stabilieasca designul care il doreste.Pentru cei de la VAG este un urias avantaj ca toate marcile sale auto se bazeaza pe aceleasi componente esentiale. Deschide tu un topic distinct la care vor adera si alti posesori sau viitori posesori de Superb 3. In schimb sunt curios daca vag le da voie la cehi sa scoata un model care sa taie din vanzarile vw sau audi? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users