Skoda Octavia 2017 - facelift
#19
Posted 16 September 2016 - 15:01
@tfmercedez, nu e nimic greu de crezut. Nu m-am nascut bogat sau sa am o familie bogata. De-a lungul timpului am avut 15 masini noi. Sunt la jumatatea vietii, sper eu
Am avut de toate, indiferent de pret. Am avut inclusiv Octavia, din 2005 pana in 2008 cand am vandut-o. 2.0tdi cu DSG, Elegance. Super masina. Nu am doar un singur BMW Am doua. Unul din ele, despre care vorbeam mai sus care e doar cu tractiune spate si e masina de vara si inca unul 4x4, masina buna la toate, inclusiv mers iarna cand aia cu tractiune spate, desi o am de 5 ani de zile, nu i-am luat roti de iarna. Sta cuminte in garaj. Pe alte topicuri am "scapat" poze cu unele din masinile mele. Dar nu are nicio relevanta. Da. Stau in dileme din astea la o Skoda Octavia. Stii de ce? Mi-am facut o simulare de asigurare in tara in care vreau sa-mi fac un al doilea loc caruia sa-i spun "acasa". Stii cat costa asigurarea? Aproape 5000 de euro, pe un an. In conditiile in care nu am avut nicinun accident din 1990 pana in prezent si vreo 2 milioane de km condusi. E insula, nu parcurgi km multi pe an, drumuri moderne unde un 130-140 de km/h e arhisuficient sa acoperi distantele destul de rapid. Nu vreau Superb, desi imi place, e mult prea mare si big problem cu parcarea. Nu vreau sa mai cumpar masina scumpa iar resursele vreau sa le directionez in alte parti, imobiliare. Nu consider Skoda ca marca, sub alte marci in afara de marcile premium, bineinteles. Nu o vad ca pe o masina low cost. Stii cat costa un Superb acolo? Minim 30.000 de euro, varianta cea mai cheala. Octavia cu 1.0TSI si DSG, echipare medie, 23.000 de euro. Masinile nu sunt asa de ieftine ca in Romania si nici nu au programul rabla. O sa merg cu ea doar cateva luni pe an si nu cred ca voi face mai mult de 2-3k km pe an. Am considerat sa dau lamuriri pentru ca esti un om cumsecade. Altfel, nu are nicio relevanta de ce cineva vrea sa isi cumpere o anume masina. Tine de nevoile, dorintele, fiecaruia. Nu e adevarat ca daca se anunta faceliftul nu se mai cumpara masinile. 99% dintre cumparatori nu au sau nu-si pun problema asta. Pur si simplu nu ii intereseaza. Si da, ca sa se vanda modelul deja existent, apar campaniile care de fapt inseamna pret mic si sa vezi cum in 1-2 saptamani se lichideaza tot stocul. |
#20
Posted 16 September 2016 - 16:19
Adevarat cu "promotiile". Defapt asa m-au racolat si pe mine, cu oferta smart. Eram 50/50 sigur ca voi lua o skoda sh. Dar superb, facelift. Dar in bugetul meu nu prea se incadra. Si apoi am vazut ca se poate noua dar octavia la cam aceeiasi bani.
Probabil ca puteam sa luam si superb3, dar cu leasing/rate, insa gandul sa avem datorii constante .. no way. Probabil ca un C classe ar fi fost alegerea de suflet, dar sa tin atatia bani in strada, in tara asta, nu merita, si asa starea de nou nout la octavia mea a rezistat doar 2 ore, pana mi-a botezat cineva masina, cu o zgarietura la capota, incercand sa ridice stergatoarele , la care le-a indoit bratele metalice. Altfel , on topic, sa speram ca faceliftul va veni si cu mai multe dotari "default" dar putin probabil. |
#21
Posted 16 September 2016 - 16:43
De obicei se mai adauga cate ceva in acelasi pret cand vine cu facelift.
Doar faptul ca vine cu materiale mai bune la interior si tot e un progres. Nu ca actualele nu ar fi ok. Ai facut o "afacere" foarte buna cu masina pe care ti-ai luat-o. O sa te convingi pe viitor. Asa e Skoda. Nu te cucereste ca japonezele de la prima vedere. E o relatie care se cladeste in timp si dureaza uneori pentru totdeauna. Eu am avut o regula. Am o singura viata, niciodata nu cumpar aceeasi marca de doua ori. Uite ca am incalcat-o cu BMW si nu-mi pare rau. Si e foarte posibil sa o incalc si cu Skoda. Si chiar daca imi place Superb si sa zicem ca as putea sa-l iau, faptul ca e singura masina si preponderent o sa fie condusa in oras, ma face sa iau o masina de clasa medie (si nu compacta cum o catalogheaza unii), precum Octavia. Ar fi o frumoasa reintalnire cu o masina care mi-a oferit numai satisfactii si amintiri frumoase, inclusiv prieteni deosebiti in clubul de profil, o trupa super faina. Marturisesc ca dupa atatea experiente si cu masini de toate felurile, un Superb cu o motorizare echilibrata si dotari decente, ar fi maxim la care m-as mai intinde. Daca nu s-ar pune problema de buget si prioritati, probabil m-as multumi cu un Z4 cu motorizarea de varf Dar intre timp a aparut si un urmas, poate mai vine altul si stii cum e, trebuie sa incapa jumatate din casa in portbagaj. Carut, catel, purcel, toate sa fie cu tine cand pleci. Asta e. Am golanit-o cat am putut Cand o sa-si ia zborul cel/cei mic/i, atunci iau una in doua usi, sa fie Coupe/Cabrio, gen Mazda MX5 si sa incapa doar niste cumparaturi in portbagaj Gata, nu mai zic nimic. |
#22
Posted 17 September 2016 - 14:25
tfmercedez, on 15 septembrie 2016 - 21:27, said: Cat despre face lift, nu bag mana in foc , ca se vor grabi prea tare. Logan 2 are cumva face lift? Se anunta ceva? Se vinde ok asa cum este. Faceliftul vine doar pentru a mai impulsiona putin vanzarile. |
#23
Posted 17 September 2016 - 16:49
Chiar sunt curios si de logan2 facelift. Un fost coleg a luat logan2 1.5dci , cu 4000 de euro -80000km. Mi se pare super pret. Masina firmei, in desfintare.
|
#24
Posted 17 September 2016 - 18:32
Urmeaza prezentarea oficiala la Salonul de la Paris, joi!
Edited by DannyMC, 17 September 2016 - 18:32. |
#25
Posted 17 September 2016 - 20:31
cristian_sen, on 17 septembrie 2016 - 14:25, said:
Pai cam da, l-au anuntat deja: http://www.capital.r...o-la-paris.html Off topic.Bine ar fi daca acest Logan ar fi echipat cu noul motor diesel de 1,6l, cutie de viteze in sase trepte si pilot automat. Edited by fredy2007, 17 September 2016 - 20:31. |
#26
Posted 17 September 2016 - 21:27
#27
Posted 18 September 2016 - 09:29
tfmercedez, on 16 septembrie 2016 - 16:19, said:
Adevarat cu "promotiile". Defapt asa m-au racolat si pe mine, cu oferta smart. Eram 50/50 sigur ca voi lua o skoda sh. Dar superb, facelift. Dar in bugetul meu nu prea se incadra. Si apoi am vazut ca se poate noua dar octavia la cam aceeiasi bani. Probabil ca puteam sa luam si superb3, dar cu leasing/rate, insa gandul sa avem datorii constante .. no way. Probabil ca un C classe ar fi fost alegerea de suflet, dar sa tin atatia bani in strada, in tara asta, nu merita, si asa starea de nou nout la octavia mea a rezistat doar 2 ore, pana mi-a botezat cineva masina, cu o zgarietura la capota, incercand sa ridice stergatoarele , la care le-a indoit bratele metalice. Altfel , on topic, sa speram ca faceliftul va veni si cu mai multe dotari "default" dar putin probabil. Nu te-a tentat Astra K versiunea combi, daca tot vrei spatiu?Ce model(combi, hatchback) si motorizare(benzinar, diesel) de Octavia 3 ai?Cum ti se pare fata de Astra G?Este ok antifonarea?Daca pentru cineva conteaza, cu exceptia lui Superb 3, actualile motorizari la Octavia sunt doar euro 5,de poluare.Sa ai noroc la Skodita. Edited by fredy2007, 18 September 2016 - 09:33. |
#28
Posted 18 September 2016 - 09:50
fredy2007, on 17 septembrie 2016 - 20:31, said: Off topic.Bine ar fi daca acest Logan ar fi echipat cu noul motor diesel de 1,6l, cutie de viteze in sase trepte si pilot automat. |
|
#29
Posted 18 September 2016 - 10:05
fredy2007, on 18 septembrie 2016 - 09:29, said: Nu te-a tentat Astra K versiunea combi, daca tot vrei spatiu?Ce model(combi, hatchback) si motorizare(benzinar, diesel) de Octavia 3 ai?Cum ti se pare fata de Astra G?Este ok antifonarea?Daca pentru cineva conteaza, cu exceptia lui Superb 3, actualile motorizari la Octavia sunt doar euro 5,de poluare.Sa ai noroc la Skodita. |
#30
Posted 18 September 2016 - 10:06
@fredy- de unde le scoateti mai frate cu motorizarile ? TOATE motoarele pe benzina de pe Skoda si VW sunt Euro 6, poti sa te uiti intr-un catalog, nu trebuie sa ma crezi pe mine pe cuvant. In alta ordine de idei, ce treaba are Logan-ul in topicul asta? @tfm- Astra K Break arata fix ca un dric, linia laterala spate imi aminteste exact de masinile mortuare.
Edited by edi10000, 18 September 2016 - 10:07. |
#31
Posted 18 September 2016 - 10:07
Cat despre normele de poluare, macar pe hartie skoda mea e sigur euro 6, ca doar a trecut 1 an de la implementarea obligativitatii normei.
|
#32
Posted 18 September 2016 - 11:25
#33
Posted 18 September 2016 - 11:58
tfmercedez, on 18 septembrie 2016 - 10:05, said: Ai optat pentru versiunea hackback, motorizare pe benzina?Ce motor?1,2TSI? edi10000, on 18 septembrie 2016 - 10:06, said:
@fredy- de unde le scoateti mai frate cu motorizarile ? TOATE motoarele pe benzina de pe Skoda si VW sunt Euro 6, poti sa te uiti intr-un catalog, nu trebuie sa ma crezi pe mine pe cuvant. In alta ordine de idei, ce treaba are Logan-ul in topicul asta? @tfm- Astra K Break arata fix ca un dric, linia laterala spate imi aminteste exact de masinile mortuare. Nu am precizat, din ignoranta, insa eu m-am referit la motorizarile diesel.Vina pentru aceasta ambiguitate imi apartine.De unde am scos aceste date?De pe google, introducand date tehnice Skoda Octavia.La versiuni diesel nu am gasit motorizari diesel norma euro6. tfmercedez, on 18 septembrie 2016 - 10:07, said:
Cat despre normele de poluare, macar pe hartie skoda mea e sigur euro 6, ca doar a trecut 1 an de la implementarea obligativitatii normei. Ce zici este valabil pentru autoturismele care urmau sa fie construite dupa data cand intra in vigoare norma euro insa aceasta directiva, din ce stiu eu, nu se aplica reprezentantelor auto care in acel moment aveau deja autoturisme noi pe stoc cu motorizari norma euro5.Masina ta o fi cum zici tu.Nu te contrazic. Edited by fredy2007, 18 September 2016 - 12:00. |
|
#34
Posted 18 September 2016 - 12:19
edi10000, on 18 septembrie 2016 - 10:06, said:
@tfm- Astra K Break arata fix ca un dric, linia laterala spate imi aminteste exact de masinile mortuare. Si mie mi se pare fix la fel, parca-s cadillac-urile alea americane folosite la inmormantari, linia aia argintie care e deasupra geamurilor si apoi coboara inspre stopuri da senzatia de dric! Edited by kodiak, 18 September 2016 - 12:19. |
#35
Posted 18 September 2016 - 17:31
edi10000, on 18 septembrie 2016 - 10:06, said:
In alta ordine de idei, ce treaba are Logan-ul in topicul asta? @tfm- Astra K Break arata fix ca un dric, linia laterala spate imi aminteste exact de masinile mortuare. Adica semnalezi un offtopic, dupa care faci si tu unul. |
#36
Posted 18 September 2016 - 22:14
fredy2007, on 18 septembrie 2016 - 11:58, said: Ai optat pentru versiunea hackback, motorizare pe benzina?Ce motor?1,2TSI? Nu am precizat, din ignoranta, insa eu m-am referit la motorizarile diesel.Vina pentru aceasta ambiguitate imi apartine.De unde am scos aceste date?De pe google, introducand date tehnice Skoda Octavia.La versiuni diesel nu am gasit motorizari diesel norma euro6. Ce zici este valabil pentru autoturismele care urmau sa fie construite dupa data cand intra in vigoare norma euro insa aceasta directiva, din ce stiu eu, nu se aplica reprezentantelor auto care in acel moment aveau deja autoturisme noi pe stoc cu motorizari norma euro5.Masina ta o fi cum zici tu.Nu te contrazic. Prin acte am vazut ca omologarea modelului s-a facut prin noiembrie sau decembrie 2015. Conform hartiilor de la finante , cand am playit taxa de prima inmatriculare , motorul diesel 1.6 este euro 6 , cu sub 100g CO2/km. Taxa a fost vreo 220 de lei. Pe superb 3 acelasi motor de 1.6 are 120 CP, comparativ cu 110 cat are pe octavia. Probabil ca dupa facelift o sa aibe si octavia 120 CP la motorizarea de 1.6CP, sa fie si ei in rand cu lumea.. ca restul au mai multi CP /L la motoarele mici diesel. Renault are 1.5 dci sau 1.6 cu 160 cp, Opel are cu 138, etc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users