Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
bmw serie 3 break benzina buget 12000-15000 euro
Last Updated: Jul 21 2017 22:05, Started by
rogeralbu
, Sep 14 2016 00:04
·
0
#55
Posted 10 May 2017 - 03:25
salut,
intre cele 2 de jos pt care ati opta? http://suchen.mobile...action=parkItem http://suchen.mobile...action=parkItem multumesc mult pt raspunsuri |
#56
Posted 10 May 2017 - 09:10
520d are 184 cp, este din 2013, are 113.600 km, dotari bune, 525d are 218 cp, este din 2014, are 167.500 km si este mai bine echipat, are scaune confort si ventilate, control dinamic al amortizoarelor, culoarea exterioara este mai practica. Eu as alege 525-ul.
|
#57
Posted 10 May 2017 - 21:11
Dynamische Dämpfer Control -> electronic dampers -> amortizoare electrice -> alea de costa cateva mii de Euro cand vrei sa le schimbi
Daca poti deduce un asemenea cost pe firma, cumpara fara discutie cu dotari exotice, dar daca nu, mai bine cumpara un 3-ar dotat la alte capitole. Parerea mea e ca asemenea amortizoare scumpe trebuie sa fie musai pe un 5/7-ar, deci daca nu ti-o permiti cu ele, mai bine nu. Daca ti-ai lua seria 5 cu amortizoare clasice ar fi ca si cum ti-ai lua un seria 3 E90 ca cel din poza de mai jos: 820073145_9_1080x720_rev001.jpg 170.44K 46 downloads |
#58
Posted 10 May 2017 - 21:48
InTech, on 10 mai 2017 - 21:11, said:
Dynamische Dämpfer Control -> electronic dampers -> amortizoare electrice -> alea de costa cateva mii de Euro cand vrei sa le schimbi Daca poti deduce un asemenea cost pe firma, cumpara fara discutie cu dotari exotice, dar daca nu, mai bine cumpara un 3-ar dotat la alte capitole. Parerea mea e ca asemenea amortizoare scumpe trebuie sa fie musai pe un 5/7-ar, deci daca nu ti-o permiti cu ele, mai bine nu. Daca ti-ai lua seria 5 cu amortizoare clasice ar fi ca si cum ti-ai lua un seria 3 E90 ca cel din poza de mai jos: 820073145_9_1080x720_rev001.jpg Da, 90% dintre f10 care sunt fara telescoape dinamice sunt niste ghene, not. Este absolut decent si cu amortizoare standard, cu niste jante pe 19 si suspensie sport e arhisuficinet. Un amortizor electric la f10 e cca 3000 lei, scump intr-adevar, insa nici mii de euro, nu mai aberati din auzite. f10 e mai multa masina decat f30 in apeoximativ aceeasi bAni, e mult mai confortabil, calitate mult mai buna, spatiu mai mult, etc. |
#59
Posted 10 May 2017 - 22:43
Clar e foarte ok si fara active dampers, dar ea a fost facuta sa fie cu dinalea misto.
3000 * 4 = 12000 RON ~ aprox 2500 Euro Eu unul n-as pune jante mai mari de 17 in Romania parerea mea. |
#60
Posted 11 May 2017 - 08:07
Jantele pe 17 ar fi rezonabile pe seria 3 dar nu foarte ok pe Seria 5, masina mult mai mare, pe care ar fi mai bune cele pe 18 si pentru aspect si pentru tinuta de drum.
|
#61
Posted 11 May 2017 - 12:02
Ah, well, da. Seria 5 are mai mult loc pentru balonul cauciucului, deci per total ar iesi probabil cu aceeasi grosime a cauciucului la 18 inch
|
#62
Posted 11 May 2017 - 16:27
buna tuturor si multumesc pentru toate sfaturile si raspunsurile.
sunt un pic confuz..sa inteleg ca suspensiile pneumatice s prea complicate? ele se pot inlocui daca se strica cu unele normale? sau tb evitate din start? eu am configurat cautare pe urm parametri - automata, din 2013 sau mai recent, pana in 150 k km, scaune sport, navi mare, tempomat, xenon, preferabil piele bej. nu stiu cum sa configurez suspensii.. cred ca va ramane BMW koeln, fie procar, fie alt dealer mare din dusseldorf, hans brandemburg. o sa va mai rog ceva, cum verific macar minimal masina acolo? fiind bmw direct, nu stiu ce test pot cere, ca doar ei le fac.. dar la ce sa ma uit? uzura volan, scaune, asta stiu..dar ref motor? sau toate optiunile electrice? de cutie m a lamurit un coleg de forum, doar merg cu ea si dc nu smuceste sau similar ins ca e bine thx again si pe curand r |
#63
Posted 12 May 2017 - 12:08
Ai condus F10 pana acum ? Daca nu , da o fuga la reprezentanta si fa testdrive. Fii sigur ca iti place cum se simte pe drum , si esti ok sa ai un feedback de balega moale la volan. La spatiu interior si insonorizare e peste seria 3 dar doar atat . E o masina pentru cei trecuti de 45 ani , familisti. A , si pentru cei care sufera de sindromul lui Napoleon , rar am vazut oameni inalti coborand din seria 5 , parca toti cei cu nanism hipofizar s-au abonat la masina asta
|
#64
Posted 13 May 2017 - 11:30
salut, am condus putin f10, nu in test drive, dar mi am facut o idee... nu mi s a parut nasoala deloc..fiind poate obisnuit cu un Passat break care nici el nu e f sportiv..
decizia mea de a merge pe serie5 fata de s3 a venit astfel - pretul unui f30 automat si cu acele optionale dorite se apropie pana la identificare cu f10..mai exact un f30 cf configurarii l as lua la 16-17 k net, in vreme ce pt un f10 dau 18-19 k. e vb deci de o diferenta de cca 2 k eur, care mi se pare ok data fiind clasa diferita si nu atat dimensiunile mai mari cat interiorul mult mai finisat. may seem strange, dar mie mi se pare f important interiorul masinii, pana la urma acolo stau cd merg cu ea.. daca as mai avea o intrebare catre voi, aceea priveste costurile de intretinere..sunt acestea sensibil mai mari la f10 versus f30? |
|
#65
Posted 17 May 2017 - 15:23
ma pregatesc sa plec germania, am selectat cateva masini.
veste buna - si dealerii mari accepta plata netto dar trebuie fie sa mearga administratorul acolo, fie sa aibe delegatie samd. doar 2 intrebari mai am 1. am gasit o masina cu motor 2 l benzina 528i, cod motor n20. s ar evita astfel omniprezentul diesel n47 care are sau poate avea pb cu distributia..intrebarea de baza-consum mult mai mare la 528i? si fiabilitate? merg ca, 25 k km pe an, cam 60% in bucuresti, restul in afara 2. garantia BMW premium selection data de neamt e valabila la noi? sau trebuie extinsa specific la noi in tara? dar garantia europa plus? multumesc tuturor pentru raspunsuri si va tin la curent |
#66
Posted 17 May 2017 - 22:05
Daca vrei BMW cu garantie, cumpara unul cu cel mult 23-24 de luni vechime.
legat de consum: https://www.spritmon...exactmodel=520d https://www.spritmon...&exactmodel=528 |
#67
Posted 18 May 2017 - 08:11
rogeralbu, on 17 mai 2017 - 15:23, said:
1. am gasit o masina cu motor 2 l benzina 528i, cod motor n20. s ar evita astfel omniprezentul diesel n47 care are sau poate avea pb cu distributia..intrebarea de baza-consum mult mai mare la 528i? si fiabilitate? merg ca, 25 k km pe an, cam 60% in bucuresti, restul in afara Motorul este fiabil si performant, mai rar il vei intalni la noi pe Seria 5, l-am vazut mai des pe Seria 3/Seria 4. Vei avea un consum mixt de 8,5-9,5%.https://www.auto-dat...ar&car_id=28328 2. garantia BMW premium selection data de neamt e valabila la noi? sau trebuie extinsa specific la noi in tara? dar garantia europa plus? |
#68
Posted 26 May 2017 - 00:46
buna seara,
inainte de a pleca spt viitoare dupa masina am ascultat sfatul primit si am facut azi un drive test cu ambele modele, 520 si 320. opinii la cald - 520 e indeed mare, superb finisata, dar mi a placut mai mult 320..desi eram destul de setat pe serie 5..ramane un mare plus spatiul interior, si ca volum, si ca finisaje. la serie 3 f misto senzatia la demaraj, chiar si la viteze mici..nu ma pricep eu aproape deloc dar poate avea o legatura cu distributia masei? pentru mers in bucuresti, vd un avantaj pt serie 3 totusi, e mult mai manevrabila si mai usor de parcat. pentru autostrada/drum lung, clar f10. am cateva selectate, si f10, si 30..mai degraba pot spune ca am selectat 3 dealeri..2 BMW direct, 1 general dar mare..o sa iau in fct de ce e liber atunci ca vad ca se dau f repede..dar apar altele. ca pret, e o diferenta de 3-4 k intre serii, sau an mai bun pentru f30. as vrea berlina, desi initial ma setasem pe break..mi se pare insa mai misto berlina..sper sa prind pana in 120 k km, an minim 2014, am inceput sa ma gd ca peste 3 4 ani o sa vreau sa o schimb si anul poate conta..ref garantie, m am lamurit, la achizitie pe firma din de nu acopera mare lucru, dar daca anul e recent se poate extinde la un dealer din ro. o sa postez aici ce am luat, si va multumesc din nou tuturor pentru pareri si feed back. stand pe acest forum am inteles mai bine ce tb sa caut, ce dotari/optiuni sunt preferabile samd. r |
#69
Posted 26 May 2017 - 10:41
rogeralbu, on 26 mai 2017 - 00:46, said:
la serie 3 f misto senzatia la demaraj, chiar si la viteze mici..nu ma pricep eu aproape deloc dar poate avea o legatura cu distributia masei? |
|
#70
Posted 31 May 2017 - 23:51
buna seara tuturor,
am selectat 3 masini, plec vineri in germania. la cea care mi a placut cel mai mult am obtinut din retea BMW istoricul cf vin. si e ceva ciudat tare aici.. are o groaza de intrari pe service..si unele serii de km nu s consecutive..nu stiu daca e vreo eroare umana sau au umblat barbar la computer bord? ultimul schimb de ulei apare la 40 000 km..ceva nu i in regula, sau nu ma pricep eu.. redau mai jos ce mi s a parut clar deplasat pe aceasta documentatie de la bmw service de ulei..ultima e in jan 17 la 132 k km..penultima in 2015, decembrie, la 90 k km apoi intrarile pe service, atat cele pe garantie cat si client complaints - inteleg ce inseamna termenul, nu neaparat ce s a efectuat deci Warranty history Date of repair Vehicle mileage Retailer 30/01/17 132027 km 02428 02/12/16 126970 km 02428 12/05/16 110600 km 00088 23/12/15 90658 km 00886 23/12/15 90658 km 00886 13/07/15 72344 km 02428 16/03/15 56801 km 02428 20/01/15 49642 km 00083 20/01/15 49642 km 00083 06/10/14 34723 km 23883 10/07/14 25389 km 00083 05/06/14 21836 km 00083 05/06/14 21836 km 00083 15/04/14 15840 km 00083 Repair history/customer complaint history Date of repair Vehicle mileage Retailer 24/03/17 140111 km 02428 30/01/17 132027 km 02428 30/01/17 132027 km 02428 30/01/17 132027 km 02428 02/12/16 126970 km 02428 02/12/16 126970 km 02428 08/11/16 123881 km 00083 01/11/16 79992 km 02428 23/05/16 110600 km 00088 11/05/16 110600 km 00088 02/05/16 110602 km 00088 02/05/16 110602 km 00088 19/04/16 108425 km 00886 19/02/16 0 km 26842 23/12/15 90658 km 00886 17/11/15 84812 km 00083 01/10/15 82035 km 24889 17/09/15 71449 km 02428 13/07/15 72344 km 02428 13/07/15 72344 km 02428 02/06/15 68534 km 00083 19/03/15 57217 km 24889 16/03/15 56801 km 02428 16/03/15 56801 km 02428 20/01/15 49638 km 00083 20/01/15 49642 km 00083 20/01/15 49642 km 00083 08/10/14 34723 km 23883 02/10/14 34723 km 23883 09/07/14 25389 km 00083 05/06/14 21836 km 00083 15/04/14 15840 km 00083 07/04/14 14523 km 00083 13/12/13 4 km 00083 05/12/13 3 km 00083 |
#71
Posted 02 June 2017 - 12:03
Ala cu 79.999 e trecut din burta, ca și ala cu 0. În rest istoricul pare clar. Și la mine apar km puși aiurea, de genul 90.000 reali, puși 70.000 pt verificarea plângerii și la reparație trecut km reali. Se repeta de vreo 2 3 ori situația asta, plângere km puși din burta, sau spus aiurea de proprietar iar la garanție când fac ceva verifica cum trebuie km.
Dar ce probleme avea la toate intrările alea? La 110.000 ce a făcut? Mie îmi.pare ca schimburile le făcea pe toate intre 18-20.000 km. Trebuie sa aibă o descriere a operațiunilor la reprezentanta și a problemelor pe garantie. Edited by t-balt, 02 June 2017 - 12:09. |
#72
Posted 02 June 2017 - 22:06
salut. am verificat la reprezentanta. e clean dpdv kilometri, majoritatea intrarilor facute la cererea clientului, pentru mici ajustari samd.
din pacate insa, desi eu am plecat spre germania, masina nu e la dealer, i s a stricat servo si e inca in service BMW.. cum in germania nu se lucr luni, estimeaza ca i parvine pe joi vineri..adica exact cd ar tb sa plec eu deja.. masina a avut un accident mai mare, i s au schimbat ambele usi de pe dr si ceva la roata fata, eu n am inteles exact ca s cam paralel. toate interventiile la bmw, apartine de o firma mare pfarma. m am gd insa sa iau ceva cu minima garantie, premium selection sau macar euro plus. merita pretul un pic mai mare pt ac garantie? e vb la aceleasi dotari de un 1000-1500 eur in plus. thx again si tinem aproape |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users