Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

bmw serie 3 break benzina buget 12000-15000 euro

- - - - -
  • Please log in to reply
86 replies to this topic

#55
rogeralbu

rogeralbu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 20.07.2009
salut,
intre cele 2 de jos pt care ati opta?
http://suchen.mobile...action=parkItem

http://suchen.mobile...action=parkItem

multumesc mult pt raspunsuri

#56
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,633
  • Înscris: 07.10.2005
520d are 184 cp, este din 2013, are  113.600 km, dotari bune, 525d are 218 cp, este din 2014, are 167.500 km si este mai bine echipat, are scaune confort si ventilate, control dinamic al amortizoarelor, culoarea exterioara este mai practica. Eu as alege 525-ul.

#57
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,737
  • Înscris: 23.11.2005
Dynamische Dämpfer Control  -> electronic dampers -> amortizoare electrice -> alea de costa cateva mii de Euro cand vrei sa le schimbi

Daca poti deduce un asemenea cost pe firma, cumpara fara discutie cu dotari exotice, dar daca nu, mai bine cumpara un 3-ar dotat la alte capitole.
Parerea mea e ca asemenea amortizoare scumpe trebuie sa fie musai pe un 5/7-ar, deci daca nu ti-o permiti cu ele, mai bine nu.

Daca ti-ai lua seria 5 cu amortizoare clasice ar fi ca si cum ti-ai lua un seria 3 E90 ca cel din poza de mai jos:
Attached File  820073145_9_1080x720_rev001.jpg   170.44K   46 downloads

#58
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View PostInTech, on 10 mai 2017 - 21:11, said:

Dynamische Dämpfer Control  -> electronic dampers -> amortizoare electrice -> alea de costa cateva mii de Euro cand vrei sa le schimbi

Daca poti deduce un asemenea cost pe firma, cumpara fara discutie cu dotari exotice, dar daca nu, mai bine cumpara un 3-ar dotat la alte capitole.
Parerea mea e ca asemenea amortizoare scumpe trebuie sa fie musai pe un 5/7-ar, deci daca nu ti-o permiti cu ele, mai bine nu.

Daca ti-ai lua seria 5 cu amortizoare clasice ar fi ca si cum ti-ai lua un seria 3 E90 ca cel din poza de mai jos:
Attachment 820073145_9_1080x720_rev001.jpg

  Da, 90% dintre f10 care sunt fara telescoape dinamice sunt niste ghene, not. Este absolut decent si cu amortizoare standard, cu niste jante pe 19 si suspensie sport e arhisuficinet.
Un amortizor electric la f10 e cca 3000 lei, scump intr-adevar, insa nici mii de euro, nu mai aberati din auzite.
   f10 e mai multa masina decat f30 in apeoximativ aceeasi bAni, e mult mai confortabil, calitate mult mai buna, spatiu mai mult, etc.

#59
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,737
  • Înscris: 23.11.2005
Clar e foarte ok si fara active dampers, dar ea a fost facuta sa fie cu dinalea misto.
3000 * 4 = 12000 RON ~ aprox 2500 Euro

Eu unul n-as pune jante mai mari de 17 in Romania :) parerea mea.

#60
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,633
  • Înscris: 07.10.2005
Jantele pe 17 ar fi rezonabile pe seria 3 dar nu foarte ok pe Seria 5, masina mult mai mare, pe care ar fi mai bune cele pe 18 si pentru aspect si pentru tinuta de drum.

#61
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,737
  • Înscris: 23.11.2005
Ah, well, da. Seria 5 are mai mult loc pentru balonul cauciucului, deci per total ar iesi probabil cu aceeasi grosime a cauciucului la 18 inch :)

#62
rogeralbu

rogeralbu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 20.07.2009
buna tuturor si multumesc pentru toate sfaturile si raspunsurile.
sunt un pic confuz..sa inteleg ca suspensiile pneumatice s prea complicate? ele se pot inlocui daca se strica cu unele normale? sau tb evitate din start?
eu am configurat cautare pe urm parametri - automata, din 2013 sau mai recent, pana in 150 k km, scaune sport, navi mare, tempomat, xenon, preferabil piele bej. nu stiu cum sa configurez suspensii..
cred ca va ramane BMW koeln, fie procar, fie alt dealer mare din dusseldorf, hans brandemburg.
o sa va mai rog ceva, cum verific macar minimal masina acolo? fiind bmw direct, nu stiu ce test pot cere, ca doar ei le fac.. dar la ce sa ma uit?
uzura volan, scaune, asta stiu..dar ref motor? sau toate optiunile electrice? de cutie m a lamurit un coleg de forum, doar merg cu ea si dc nu smuceste sau similar ins ca e bine
thx again si pe curand
r

#63
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Ai condus  F10 pana acum ? Daca  nu , da o fuga la reprezentanta si fa testdrive. Fii sigur ca  iti place cum se simte pe drum ,  si esti ok  sa ai un feedback de balega moale la volan. La spatiu interior si insonorizare e peste seria 3  dar doar atat . E o masina pentru cei trecuti de 45 ani , familisti. A , si pentru cei care sufera de sindromul lui Napoleon  , rar am vazut oameni inalti coborand din seria 5  , parca toti cei cu nanism hipofizar s-au abonat la masina asta :)

#64
rogeralbu

rogeralbu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 20.07.2009
salut, am condus putin f10, nu in test drive, dar mi am facut o idee... nu mi s a parut nasoala deloc..fiind poate obisnuit cu un Passat break care nici el nu e f sportiv..
decizia mea de a merge pe serie5 fata de s3 a venit astfel - pretul unui f30 automat si cu acele optionale dorite se apropie pana la identificare cu f10..mai exact un f30 cf configurarii l as lua la 16-17 k net, in vreme ce pt un f10 dau 18-19 k.
e vb deci de o diferenta de cca 2 k eur, care mi se pare ok data fiind clasa diferita si nu atat dimensiunile mai mari cat interiorul mult mai finisat. may seem strange, dar mie mi se pare f important interiorul masinii, pana la urma acolo stau cd merg cu ea..

daca as mai avea o intrebare catre voi, aceea priveste costurile de intretinere..sunt acestea sensibil mai mari la f10 versus f30?

#65
rogeralbu

rogeralbu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 20.07.2009
ma pregatesc sa plec germania, am selectat cateva masini.
veste buna - si dealerii mari accepta plata netto dar trebuie fie sa mearga administratorul acolo, fie sa aibe delegatie samd.
doar 2 intrebari mai am
1. am gasit o masina cu motor 2 l benzina 528i, cod motor
n20. s ar evita astfel omniprezentul diesel  n47 care are sau poate avea
pb cu distributia..intrebarea de baza-consum mult mai mare la 528i? si fiabilitate?
merg ca, 25 k km pe an, cam 60% in bucuresti, restul in afara


2. garantia BMW premium selection data de neamt e
valabila la noi? sau trebuie extinsa specific la noi in tara? dar
garantia europa plus?

multumesc tuturor pentru raspunsuri si va tin la curent

#66
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Daca vrei BMW cu garantie, cumpara unul cu cel mult 23-24 de luni vechime.

legat de consum:
https://www.spritmon...exactmodel=520d
https://www.spritmon...&exactmodel=528

#67
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,633
  • Înscris: 07.10.2005

View Postrogeralbu, on 17 mai 2017 - 15:23, said:

1. am gasit o masina cu motor 2 l benzina 528i, cod motor n20. s ar evita astfel omniprezentul diesel  n47 care are sau poate avea pb cu distributia..intrebarea de baza-consum mult mai mare la 528i? si fiabilitate? merg ca, 25 k km pe an, cam 60% in bucuresti, restul in afara
Motorul este fiabil si performant, mai rar il vei intalni la noi pe Seria 5, l-am vazut mai des pe Seria 3/Seria 4. Vei avea un consum mixt de 8,5-9,5%.https://www.auto-dat...ar&car_id=28328

2. garantia BMW premium selection data de neamt e valabila la noi? sau trebuie extinsa specific la noi in tara? dar garantia europa plus?
Am avut si eu nelamurirea asta acum ceva timp si am aflat ca garantia premium selection de acolo nu este identica cu cea oferita de dealerii de la noi, la noi se lucreaza cu o firma pe nume CarGarantie care acopera si in Germania iar cele din Germania in majoritatea lor primesc din cate am inteles acea garantie europa plus care nu face decontare directa in RO. O poti folosi la modul ca mergi la dealer daca ai probleme, face constatare, le dai datele de contact ale firmei din Germania de unde ai cumparat masina si ei le trimit devizul pentru un acord de reparatie pe garantie. Vei achita costul pentru reparatie la dealer si vei primi banii de la dealerul german. Daca are insa garantia la CarGarantie atunci esti acoperit.

#68
rogeralbu

rogeralbu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 20.07.2009
buna seara,
inainte de a pleca spt viitoare dupa masina am ascultat sfatul primit  si am facut azi un drive test cu ambele modele, 520 si 320. opinii la cald - 520 e indeed mare, superb finisata, dar mi a placut mai mult 320..desi eram destul de setat pe serie 5..ramane un mare plus spatiul interior, si ca volum, si ca finisaje.
la serie 3 f misto senzatia la demaraj, chiar si la viteze mici..nu ma pricep eu aproape deloc dar poate avea o legatura cu distributia masei?
pentru mers in bucuresti, vd un avantaj pt serie 3 totusi, e mult mai manevrabila si mai usor de parcat. pentru autostrada/drum lung, clar f10.
am cateva selectate, si f10, si 30..mai degraba pot spune ca am selectat 3 dealeri..2 BMW direct, 1 general dar mare..o sa iau in fct de ce e liber atunci ca vad ca se dau f repede..dar apar altele. ca pret, e o diferenta de 3-4 k intre serii, sau an mai bun pentru f30. as vrea berlina, desi initial ma setasem pe break..mi se pare insa mai misto berlina..sper sa prind pana in 120 k km, an minim 2014, am inceput sa ma gd ca peste 3 4 ani o sa vreau sa o schimb si anul poate conta..ref garantie, m am lamurit, la achizitie pe firma din de nu acopera mare lucru, dar daca anul e recent se poate extinde la un dealer din ro.
o sa postez aici ce am luat, si va multumesc din nou tuturor pentru pareri si feed back. stand pe acest forum am inteles mai bine ce tb sa caut, ce dotari/optiuni sunt preferabile samd.
r

#69
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,633
  • Înscris: 07.10.2005

View Postrogeralbu, on 26 mai 2017 - 00:46, said:

la serie 3 f misto senzatia la demaraj, chiar si la viteze mici..nu ma pricep eu aproape deloc dar poate avea o legatura cu distributia masei?
Nu are legatura cu distributia maselor care este la fel fiind modele BMW, are legatura cu faptul ca masina este mai usoara si trage mai bine motorul pe o caroserie mai usoara decat pe una mai grea.

#70
rogeralbu

rogeralbu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 20.07.2009
buna seara tuturor,
am selectat 3 masini, plec vineri in germania.
la cea care mi a placut cel mai mult am obtinut din retea BMW istoricul cf vin. si e ceva ciudat tare aici..
are o groaza de intrari pe service..si unele serii de km nu s consecutive..nu stiu daca e vreo eroare umana sau au umblat barbar la computer bord? ultimul schimb de ulei apare la 40 000 km..ceva nu i in regula, sau nu ma pricep eu..

redau mai jos ce mi s a parut clar deplasat pe aceasta documentatie de la bmw
service de ulei..ultima e in jan 17 la 132 k km..penultima in 2015, decembrie, la 90 k km
apoi intrarile pe service, atat cele pe garantie cat si client complaints - inteleg ce inseamna termenul, nu neaparat ce s a efectuat
deci
Warranty history
Date of repair Vehicle mileage Retailer
30/01/17 132027 km 02428
02/12/16 126970 km 02428
12/05/16 110600 km 00088
23/12/15 90658 km 00886
23/12/15 90658 km 00886
13/07/15 72344 km 02428
16/03/15 56801 km 02428
20/01/15 49642 km 00083
20/01/15 49642 km 00083
06/10/14 34723 km 23883
10/07/14 25389 km 00083
05/06/14 21836 km 00083
05/06/14 21836 km 00083
15/04/14 15840 km 00083
Repair history/customer complaint history
Date of repair Vehicle mileage Retailer
24/03/17 140111 km 02428
30/01/17 132027 km 02428
30/01/17 132027 km 02428
30/01/17 132027 km 02428
02/12/16 126970 km 02428
02/12/16 126970 km 02428
08/11/16 123881 km 00083
01/11/16 79992 km 02428
23/05/16 110600 km 00088
11/05/16 110600 km 00088
02/05/16 110602 km 00088
02/05/16 110602 km 00088
19/04/16 108425 km 00886
19/02/16 0 km 26842
23/12/15 90658 km 00886
17/11/15 84812 km 00083
01/10/15 82035 km 24889
17/09/15 71449 km 02428
13/07/15 72344 km 02428
13/07/15 72344 km 02428
02/06/15 68534 km 00083
19/03/15 57217 km 24889
16/03/15 56801 km 02428
16/03/15 56801 km 02428
20/01/15 49638 km 00083
20/01/15 49642 km 00083
20/01/15 49642 km 00083
08/10/14 34723 km 23883
02/10/14 34723 km 23883
09/07/14 25389 km 00083
05/06/14 21836 km 00083
15/04/14 15840 km 00083
07/04/14 14523 km 00083
13/12/13 4 km 00083
05/12/13 3 km 00083

#71
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
Ala cu 79.999 e trecut din burta, ca și ala cu 0. În rest istoricul pare clar. Și la mine apar km puși aiurea, de genul 90.000 reali, puși 70.000 pt verificarea plângerii și la reparație trecut km reali. Se repeta de vreo 2 3 ori situația asta, plângere km puși din burta, sau spus aiurea de proprietar iar la garanție când fac ceva verifica cum trebuie km.

Dar ce probleme avea la toate intrările alea?

La 110.000 ce a făcut? Mie îmi.pare ca schimburile le făcea pe toate intre 18-20.000 km. Trebuie sa aibă o descriere a operațiunilor la reprezentanta și a problemelor pe garantie.

Edited by t-balt, 02 June 2017 - 12:09.


#72
rogeralbu

rogeralbu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 20.07.2009
salut. am verificat la reprezentanta. e clean dpdv kilometri, majoritatea intrarilor facute la cererea clientului, pentru mici ajustari samd.
din pacate insa, desi eu am plecat spre germania, masina nu e la dealer, i s a stricat servo si e inca in service BMW..
cum in germania nu se lucr luni, estimeaza ca i parvine pe joi vineri..adica exact cd ar tb sa plec eu deja..
masina a avut un accident mai mare, i s au schimbat ambele usi de pe dr si ceva la roata fata, eu n am inteles exact ca s cam paralel. toate interventiile la bmw, apartine de o firma mare pfarma.
m am gd insa sa iau ceva cu minima garantie, premium selection sau macar euro plus. merita pretul un pic mai mare pt ac garantie? e vb la aceleasi dotari de un 1000-1500 eur in plus.
thx again si tinem aproape

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate