Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
bmw serie 3 break benzina buget 12000-15000 euro
Last Updated: Jul 21 2017 22:05, Started by
rogeralbu
, Sep 14 2016 00:04
·
0
#38
Posted 07 January 2017 - 02:32
Mihai_3, on 06 ianuarie 2017 - 12:21, said:
Clipurile cu BMW au cauciucuri de vara iar cele cu Audi au cauciucuri de iarna...Inafara de clipul cu X5-ul pus pe burta in zapada, in celalalte mergeam lejer fara sa dau masina pe 4x4, folosind cauciucuri de iarna bune. Nu e deloc o comparatie fairplay. Edited by Robiacs, 07 January 2017 - 02:33. |
#40
Posted 07 January 2017 - 15:09
#42
Posted 02 May 2017 - 13:30
buna ziua tuturor,
la sf acestei luni merg in germania dupa masina. am cateva misto, am si observat ca serie 5 e sensibil egal ca pret cu 3.. dintre cele 2 de mai jos pe care ati merge? https://home.mobile....M#des_239912576 https://home.mobile....H#des_230794822 multumesc anticipat |
#43
Posted 02 May 2017 - 16:49
Seria 5, mult mai confortabila, mai spațioasă.
Pana la urma ai renunțat la benzina? |
#44
Posted 02 May 2017 - 17:53
salut si multumesc de raspuns,
din pacate nu am gasit benzine cu dotarile dorite..si cele extrem de putine care erau totusi erau de la privati si nu puteam deduce tva..care e totusi 1/5.. si eu m am gd la f10, dar n am facut test cu ea, doar cu f30.. nu mi dau seama cat e de mare..de ex comparativ cu un Passat break 2.0 bluemotion..e cam la fel sau mult mai mare? |
#45
Posted 02 May 2017 - 18:31
E cu 12 cm mai lung, nu extraordinar. De la 4780mm la 4900mm. Dacă veneai de pe o compacta simțeai diferenta. Asa nu foarte tare.
Pe lângă suspensia mai buna, ai și o insonorizare mai buna la seria 5. Edited by t-balt, 02 May 2017 - 18:33. |
#48
Posted 03 May 2017 - 13:54
salut, din nou. am vb si cu un tip de la service BMW - el spune ca a avut mult mai puține probleme în service cu seria 3.
Din pacate, ambele au probleme cu distribuția pe lanț. Și în general probleme la seria 5 în plus fata de cele de la.seria 3 sunt : brațele, bucșele, pernele, amortizoarele. Sg avantaj seria 5 - mai robustă și se poate obține un preț bun la revânzare. eu credeam ca f 10 e mult peste, cel putin estetic este clar.. any other ideas on this? |
#49
Posted 03 May 2017 - 15:27
Irelevanta treaba cu fiabilitatea, mai ales cand vb de sh-uri, gandeste-te ca F10 s-a lansat in 2010 iar F30 in 2012, gandeste-te ca majoritatea masinilor aduse la noi in tara sunt foste masini de flota (inchirieri etc). In general lumea are impresia ca o masina scumpa dar cu 180-200k km (poate peste) trebuie sa fie indestructibila. Oricum cu cat masina este mai simpla cu atat va fi mai fiabila si mai ieftin de intretinut.
Cauta o masina buna, un brat nu este o problema, sa nu ai probleme la cutie, injectie etc. Distributia nu este un capat de tara, costa cam 3000ron, oricum daca este lantul obosit se aude. Daca optezi pt F10 neaparat scaune confort, bi-xenon, navi mare si edc. Intre seria 5 si 3 sunt diferente destul de mari. La seria 5 totul este orientat spre confort, poate chiar prea mult. La seria 3 suspensia este mai rigida, directia un pic mai tare, scaunele mai tari, mai inguste, plasticele si antifonarea mult mai slabe, in schimb este mult mai dinamic, mai ales pe viraje, unde ai sa simti din plin diferenta de greutate. Edited by ionutMembruAnonimut, 03 May 2017 - 15:37. |
#50
Posted 04 May 2017 - 19:22
salut.
am selectat la optiuni navi mare, automata, cruise control, an maxim 2013/2014, xenon si tapiserie alba/bej. daca renunt la tapiserie oferta e mult mai bogata, dar as vrea asa.. in fct de ce gasesc atunci, va fi clar f10 din 2013/2014 sau f30 din 2014/2015. ma gd ca nr de km sunt mai greu de certificat, dar anul e sigur.. well, and we come to the point - cum afli ca sunt pb la cutie/motor? eu am ales cateva masini, majoritatea dealeri BMW. o sa merg acolo, le conduc, imi arata istoricul. dar nu ma pricep deloc, stiu doar sa conduc masini, dc fac o pana sun un prieten la propriu.. orice sfat in ac privinta e binevenit si multumesc pt el. |
#52
Posted 05 May 2017 - 07:33
F10 se simte ca o pleasca pe drum , F30 ca o masina , Intradevar confortul nu se compara, ai mult mai mult spatiu interior la f10 si mai mult confort , dar pare asa...lifeless.
|
#53
Posted 05 May 2017 - 11:22
Cutia o verifici foarte usor, faci drive test, daca nu da socuri sau nu smuceste la schimbarea treptelor / kickdown sau daca nu tremura in mers este ok.
Edited by ionutMembruAnonimut, 05 May 2017 - 11:23. |
#54
Posted 05 May 2017 - 11:28
Seria 5 este mai mare, mai confortabila, mai bine antifonata, mai bine finisata, cu scaune mai mari, poate avea optiuni care nu exista pe seria 3. La aceeasi motorizare va fi ceva mai lenta dar nu se face de ras.
Intr-un buget dat este insa posibil sa gasesti un Seria 3 mai nou/cu rulaj mai mic decat un Seria 5 si atunci este posibil sa iei decizia in functie de asta, bugetul nu e foarte mare. Edited by Mr. Incredible, 05 May 2017 - 11:30. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users