Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Nissan Qashqai vs Kia sportage
#37
Posted 11 September 2016 - 20:32
#38
Posted 11 September 2016 - 20:42
In Bucuresti este Badsi care e exclusiv dealer/service Nissan
|
#39
Posted 11 September 2016 - 23:32
tfmercedez, on 11 septembrie 2016 - 17:17, said:
Conteaza mult. De cand a preluat Renaul Nissanul, calitatea/fiabilitatea a scazut f mult. Mai pe intelesul tau, inainte scria pe piese made in japan, apoi... turkey sau pe unde face renault piese Nissan micra si almera in special, din care am avut cate una si am fost prin cluburi si forumuri de pasionati, au devenit din cele mai fiabile masini, niste capcane care se defecteaza toata ziua dupa preluare Ai nissan/renault si esti "fan" sau de ce le tii partea? Hai sa o zicem pe aia dreapta, calitatea s-a dus naiba, poate daca ne plangem ajung si frantuzii sa mai imbunatateasca ceva. Sclaud, on 11 septembrie 2016 - 19:36, said:
Ce surpriza, renault deci? Unii de pe aici ziceau ca se face in japonia, la infinity
|
#40
Guest_truet_*
Posted 11 September 2016 - 23:33
De cand calitatea se masoara in ce scrie dupa Made in?
|
#41
Posted 11 September 2016 - 23:39
tfmercedez, on 11 septembrie 2016 - 18:57, said:
Pentru ca .. pulometru? Sau senzatia "vreau sa -ma simt / ma dau /par - mare" ? Intre o masina cu garda mica la sol si una cu garda mare ca un suv care zici ca e mai potrivita in Ro, la gropile/bordurile noastre? Dai cu batu-n balta si te apuci sa ii judeci pe toti ca esti tu frustrat... SUV mai are si suspensia mult mult mai rezistenta, si nu o bagi in service dupa ce treci pe un drum national/judetean neasfaltat de la noi mufasa, on 11 septembrie 2016 - 19:21, said:
Strict intre cele 2, ala cu nume complicat, aka Nissan. Pt. ca : 1. japonez (macar la origine) vs. coreean fiti realisti. nissan are o fabrica in sunderland, unde o asambleaza cu piese din turkey ca orice renault, in rest, nu stiu sa mai aibe nimic in japan |
#42
Posted 12 September 2016 - 02:06
maxtron_69, on 11 septembrie 2016 - 23:39, said:
deci tu te simti mic langa altii cu masini mai bune ca a ta... hmmm... spune mai multe despre tine asta decat despre ei Intre o masina cu garda mica la sol si una cu garda mare ca un suv care zici ca e mai potrivita in Ro, la gropile/bordurile noastre? Dai cu batu-n balta si te apuci sa ii judeci pe toti ca esti tu frustrat... SUV mai are si suspensia mult mult mai rezistenta, si nu o bagi in service dupa ce treci pe un drum national/judetean neasfaltat de la noi terminati cu faza cu japonezu, nu e japonez nimic la Nissan, e Renault toata ziua. fiti realisti. nissan are o fabrica in sunderland, unde o asambleaza cu piese din turkey ca orice renault, in rest, nu stiu sa mai aibe nimic in japan Am zis eu undeva cum ma simt eu in raport cu altii? Insinuezi aiurea. Poate ca nu reusesti sa intelegi o ironie, la faptul ca lumea simte nevoia de a "compensa" prin marimea masinii. Eu cand ma gandesc la SUV, imi vine in gand Ford Ranger, Dodge RAM, Nissan Patrol, Land Cruiser , d'astea serioase. Restul in mare parte sunt surogate sau cross over. 2) Cat despre frustrari, deobicei cuvintele ii caracterizeaza pe cei care le folosesc. Eu nu sunt cu nimic frustrat in domeniul asta, in special nu ma atrag "suv" urile, in sensul ca nu mi-as cumpara asa ceva vreodata. Mai exista si monovolumele, daca e musai sa fie masina mare. Cat despre "masina potrivita pentru bordurile noastre"- pai bordurile au un rol, acela de a delimita zona destinata masinilor de cea interzisa. Ca doar nu ai vrea garduri in loc de borduri. Sunt sute de mii de loganuri pe strazi, care rezista la gropile si bordurile patriei de peste 10 ani. Nu cred ca initiatorul topicului are dileme care dintre nissan sau Kia inghite mai bine gropile, si asta ar fi rationamentul alegerii. On topic: test drive cu ambele s-a efectuat? Doar prin contact direct cu masina iti poti face o ideie clara despre fiecare. Tinuta de drum, antifonare, ergonomie, confort, materialele din cabina etc.Si la faza cu asamblarea, Kia vine din Koreea? Eu nu cred. Edited by tfmercedez, 12 September 2016 - 02:09. |
#43
Posted 12 September 2016 - 05:33
Urmează test drive în săptămânile care urmează pt ca e foarte greu cu mașinile de test în Brașov. Nu știu cum a ajuns orașul asta asa prăpădit la capitolul asta și toată piața asta auto în general.
Cei care îmi recomanda taxi și alte chestii pot sa uite. Da dac puțini km dar o să-mi iau mașina... Pt ca asa vreau eu. De ce suv? Simplu: pt drumurile fantastice din tara asta. Mașina anterioara o am de 8 ani. Mașina care o voi lua as vrea sa o țin cat mai mult posibil. Nu îmi place sa schimb mașinile des. ________________________________________ Kia știu ca e face la Zilina Slovacia. Nissan știu ca se face în Anglia... Poate doar asamblare, nu știu. Întrebarea rămâne: dacă tot e asa prost Nissan de ce e în topul vânzărilor în Europa? (ma întreb serios, fără ironie sau alte treburi) Edited by Sclaud, 12 September 2016 - 05:44. |
#44
Posted 12 September 2016 - 08:49
Sclaud, on 11 septembrie 2016 - 09:00, said: http://www.turatii.ro/?s=kia+sportage http://www.turatii.r...=Nissan Qashqai |
#45
Posted 12 September 2016 - 10:58
Eu am avut in ultimii 15 ani doar masini noi si pot spune ca ce conteaza e ca tu sa te simti bine in acea masina , sa nu renunti la vreo optiune ce-ti trebuie doar pentru ca n-ai bani atunci iar mai tarziu sa-i simti lipsa si sa regreti ca n-o ai si sa te gandesti ca fiind masina noua nu prea se strica asa curand insa alte lucruri conteaza mai mult . In primul rand e esential ca reprezentanta sa aiba o politica prietenoasa cu clientii , sa aiba meseriasi buni (nu din aia ce uita sa-ti puna inapoi vreun surub la etrier cum am patit eu !!!) care sa stie meserie si sa nu te puna sa schimbi jumatate de suspensie pana-si dau seama de unde-i problema. In rest , benzina buna si un pic de grija la intretinere si utilizare iar restul conteaza doar pentru pretentiosi. A , si inca ceva destul de important , cand cumperi o masina mai "exotica" (coreeana, japoneza) sa tii cont ca nu toate piesele se gasesc pe stoc si nu gasesti prea usor chestii dedicate gen flaps-uri noroi , huse si alte imbunatatiri.
|
#46
Posted 13 September 2016 - 13:52
Sclaud, on 11 septembrie 2016 - 09:00, said:
Ce ati alege: Qashqai vs Sportage. Masina va fi achizitionata noua la sfarsitul lunii Noiembrie. Benzina pentru ca fac maxim 7000-8000 km pe an. Echipare aproape identica: Style la Kia si Connect la Nissan. Diferenta la achizitie este de 1500 euro (in momentul asta): adica nissanul este mai scump cu 1500 de euro decat kia - DAR asta nu conteaza (nu imi influenteaza decizia deloc). Difenretna mare sta la motorizari: kia 1.6 benzia aspirata 135 CP iar nissan 163 CP motor benzina turbo. Dar dupa cum spuneam asta nu imi influenteaza decizia prea mult. Ma intereseaza alte considerente: fiabilitate in timp, service, experiente personale, preferinte etc ... ce pareri aveti. Multumesc. Cand am facut DT cu Cee'd 1.6GDI mi s-a parut cel mai slab si zgomotos motor din toate masinile incercate. Numai pe principiul asta nu m-as baga la Sportage. Pe de alta parte, daca e vorba de Brasov si 7-8000 de km pe an si bugetul estimativ, as lua fie o Dacia Duster 4x4 cu 1.5dCI fie un Seat Leon XPerience cu 2.0TDI. |
|
#48
Posted 13 September 2016 - 20:54
Tucson e mult mai scump.
Kadjar nu prea mia plăcut interiorul, materialele - unele. Si la preț e cam scump pt cat face... |
#49
Posted 13 September 2016 - 21:55
Eu m-as uita si la Mitsubishi ASX sau Suzuki Vitara (daca faci abstractie de interiorul cam uratel) . ASX-ul (si Vitara) a avut oferte foarte bune anul trecut si m-a tentat foarte tare.
|
#50
Posted 13 September 2016 - 23:26
Sclaud, on 12 septembrie 2016 - 05:33, said:
Urmează test drive în săptămânile care urmează pt ca e foarte greu cu mașinile de test în Brașov. Nu știu cum a ajuns orașul asta asa prăpădit la capitolul asta și toată piața asta auto în general. Cei care îmi recomanda taxi și alte chestii pot sa uite. Da dac puțini km dar o să-mi iau mașina... Pt ca asa vreau eu. De ce suv? Simplu: pt drumurile fantastice din tara asta. Mașina anterioara o am de 8 ani. Mașina care o voi lua as vrea sa o țin cat mai mult posibil. Nu îmi place sa schimb mașinile des. ________________________________________ Kia știu ca e face la Zilina Slovacia. Nissan știu ca se face în Anglia... Poate doar asamblare, nu știu. Întrebarea rămâne: dacă tot e asa prost Nissan de ce e în topul vânzărilor în Europa? (ma întreb serios, fără ironie sau alte treburi) tfmercedez, on 12 septembrie 2016 - 02:06, said:
Am zis eu undeva cum ma simt eu in raport cu altii? Insinuezi aiurea. Poate ca nu reusesti sa intelegi o ironie, la faptul ca lumea simte nevoia de a "compensa" prin marimea masinii. Eu cand ma gandesc la SUV, imi vine in gand Ford Ranger, Dodge RAM, Nissan Patrol, Land Cruiser , d'astea serioase. Restul in mare parte sunt surogate sau cross over. 2) Cat despre frustrari, deobicei cuvintele ii caracterizeaza pe cei care le folosesc. Eu nu sunt cu nimic frustrat in domeniul asta, in special nu ma atrag "suv" urile, in sensul ca nu mi-as cumpara asa ceva vreodata. Mai exista si monovolumele, daca e musai sa fie masina mare. Cat despre "masina potrivita pentru bordurile noastre"- pai bordurile au un rol, acela de a delimita zona destinata masinilor de cea interzisa. Ca doar nu ai vrea garduri in loc de borduri. Sunt sute de mii de loganuri pe strazi, care rezista la gropile si bordurile patriei de peste 10 ani. Nu cred ca initiatorul topicului are dileme care dintre nissan sau Kia inghite mai bine gropile, si asta ar fi rationamentul alegerii. On topic: test drive cu ambele s-a efectuat? Doar prin contact direct cu masina iti poti face o ideie clara despre fiecare. Tinuta de drum, antifonare, ergonomie, confort, materialele din cabina etc.Si la faza cu asamblarea, Kia vine din Koreea? Eu nu cred. Ai de urcat multe borduri in ro, poate tu traiesti in alta galaxie, la noi aici, parcam peste bordura in fiecare seara in fata blocului. Ba da, pt gropi o ia... vezi mai sus. Asamblarea merita mentionata ca un argument in plus ca e un Renault, pt cei care inca o considera "japoneza"... desi serviceul se face la renault johnnydanut, on 12 septembrie 2016 - 10:58, said:
Eu am avut in ultimii 15 ani doar masini noi si pot spune ca ce conteaza e ca tu sa te simti bine in acea masina , sa nu renunti la vreo optiune ce-ti trebuie doar pentru ca n-ai bani atunci iar mai tarziu sa-i simti lipsa si sa regreti ca n-o ai si sa te gandesti ca fiind masina noua nu prea se strica asa curand insa alte lucruri conteaza mai mult . In primul rand e esential ca reprezentanta sa aiba o politica prietenoasa cu clientii , sa aiba meseriasi buni (nu din aia ce uita sa-ti puna inapoi vreun surub la etrier cum am patit eu !!!) care sa stie meserie si sa nu te puna sa schimbi jumatate de suspensie pana-si dau seama de unde-i problema. In rest , benzina buna si un pic de grija la intretinere si utilizare iar restul conteaza doar pentru pretentiosi. A , si inca ceva destul de important , cand cumperi o masina mai "exotica" (coreeana, japoneza) sa tii cont ca nu toate piesele se gasesc pe stoc si nu gasesti prea usor chestii dedicate gen flaps-uri noroi , huse si alte imbunatatiri. Honda Trading a zis ca o sa aibe geamul in 30 de zile... ????????? Am stat cu masina pe bara o luna si platit leasing degeaba... Am vrut initial sa iau un Passat cu trapa solara si alte optiuni care la honda nici nu existau, dar au zis ca masina imi va fi livrata in 30 de zile sau chiar mai mult, timpul de asteptare era in ro si de 6 luni. Dar geam as fi gasit oricand oriunde... Deci da, piesele se gasesc mai greu, dar nissan nu e asa exotica... kia nu stiu PS: meseriasi buni? Adica tu vrei sa cumperi masina dupa ce chemi la interviu mecanicii de la service? Evident nu ii cunosti, si daca i-ai cunoaste, ei se schimba oricum f rapid Sclaud, on 13 septembrie 2016 - 20:54, said:
Tucson e mult mai scump. Kadjar nu prea mia plăcut interiorul, materialele - unele. Si la preț e cam scump pt cat face... Edited by maxtron_69, 13 September 2016 - 23:25. |
#51
Posted 14 September 2016 - 00:09
#52
Posted 14 September 2016 - 07:19
#53
Posted 14 September 2016 - 08:08
ce am observat eu intre cele 2, pentru ca si eu oscilez intre ele:
nissan e mai mic-> portbagaj mai mic, chiar si usa este mult mai tesita si nu prea poti sa pui chestii inalte in el (gen tricilete, biciclete etc).Pe bancheta din spate la 1,86 dau cu capul in tavan. Motorul de 1.6 turbo este conceptie Nissan, cel de 1.2 este Renault. Parca interiorul de la Kia este putin mai calitativ, dar foarte putin. Kia e mai spatioasa parca, in spate se sta foarte bine, spatarul banchetei din spate se poate inclina si ai o pozitie mai confortabila. Dar motorul de 1.6 aspirat nu este foarte sprinten la viteze mari. pentru oras se misca surprinzator de bine, dar dupa ce treci de 100 km/h se remarca lipsa de putere/cuplu. Chiar si cu retrogradare reprizele sunt destul de lente. Sistemul audio/navigatie vandut in europa este o gluma proasta, nu are nici o facilitate gen miror link, nu poate reda video etc. (nu stiu cum sta nissan la partea asta) Eu am cam ramas cu gandul la Kia, mai ales considerand garantia, si am auzit un zvon cum ca se gandesc sa puna motorul de 1.6t si pe style. Mai au timp pana la anu in primavara si daca atunci va exista Sportage style cu 1.6 turbo aia va fi varianta castigatoare. Referitor la cei care intreaba de ce SUV 4X2, avantajul cel mai mare, pe langa garda la sol, este spatiul mai mare, la < 4.5m ai 500l portbagaj ceea ce nu am vazut la nici o alta compacta. |
#54
Posted 14 September 2016 - 09:03
relu_24, on 14 septembrie 2016 - 08:08, said:
Referitor la cei care intreaba de ce SUV 4X2, avantajul cel mai mare, pe langa garda la sol, este spatiul mai mare, la < 4.5m ai 500l portbagaj ceea ce nu am vazut la nici o alta compacta. Pai daca vrei asa mult spatiu te poti uita la o Octavia Break sigur e mai mult spatiu in portbagaj. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users