Conflict cu Blue Air din cauza bateriei unei trotinete electrice
Last Updated: Sep 14 2016 01:06, Started by
bogstoica
, Sep 10 2016 13:53
·
0
#19
Posted 10 September 2016 - 14:46
bogstoica, on 10 septembrie 2016 - 14:41, said:
Vina mea poate fi ca nu am citit regulamentul in aeroport, atat timp cat eu m-am dus direct cu obiectul sa ii intreb, si am raspuns la toate intrebarile adresate ? Cand te intreaba ei tot de obicei ii grav si esi inchis intr-o camera cu 4 pereti cu politisti si caini (am patit-o si acum mi se pare amuzant) |
#20
Guest_truet_*
Posted 10 September 2016 - 14:49
Colchonero, on 10 septembrie 2016 - 14:11, said:
Toate laptopurile au baterii Li-Ion, telefoanele la fel. Vrei sa spui ca nu ai voie sa iti lasi telefonul in bagajul de cala? lex404, on 10 septembrie 2016 - 14:13, said:
Cu bateria detasata ai voie Am inteles ca pana si bomba Note7 e permisa atata timp cat e inchis deviceul, pentru ca bateria nu ai cum sa o scoti... deci daca pana si bomba Note7 e permisa, un ultrabook ar trebui si el sa fie permis. Edited by truet, 10 September 2016 - 14:50. |
#21
Posted 10 September 2016 - 14:50
#22
Posted 10 September 2016 - 14:53
Si acu ce vrei? Sa te duci prin tribunale pentru 140 de euro,fara sorti de izbanda?
N-ai inteles povestea? Bucale-eroare umana. Barcelona-facut treaba ca la carte. Ar trebui schimbat titlul,ca n-are nicio treaba Blue Air. |
#23
Guest_truet_*
Posted 10 September 2016 - 14:54
Poate ai noroc si vine cu masina in tara de sarbatori si o baga in portbagaj la ea, ca de venit vine cu el gol, de plecat pleaca cu el plin
|
#24
Posted 10 September 2016 - 14:54
truet, on 10 septembrie 2016 - 14:49, said:
Si daca e ultrabook/MacBook/netbook care in principiu au baterii nedetasabile? Am inteles ca pana si bomba Note7 e permisa atata timp cat e inchis deviceul, pentru ca bateria nu ai cum sa o scoti... deci daca pana si bomba Note7 e permisa, un ultrabook ar trebui si el sa fie permis. Nu ai voie cu ele la cala, doar in bagajul de mana. Si cu Note7 inca ai voie in bagajul de mana. Dar cum am zis, FAA ia in calcul interzicerea Note7 (indiferent de lot) pentru zborurile din US. Asta e pe principiul urmator: Daca explodeaza un device in bagajul cuiva in cabina ii mai puttin grav. Ii sesizabil si se stinge. Daca explodeaza un device la cala, in afara de un om (tehnician) nu e nimeni acolo. Doar bagaje. Si incendiile la cala au fost fatale in majoritatea cazurilor pentru ca se sesizeaza mult, mult prea tarziu. |
#25
Posted 10 September 2016 - 14:56
lex404, on 10 septembrie 2016 - 14:46, said:
E exclusiv vina ta. Impaca-te cu ideea. Mai ales ca scrie la check-in. Ei nu-s obligati sa te intrebe pe tine toate posibilitatile (gen, combinari luate cate n). Atata timp cat scrie la check-in trebuia sa te conformezi singur. Greseala lor a fost ca nu ti-au oprit-o la imbarcare pentru ca in general bagajele se scaneaza, dar fiind considerata echipament sportiv (deci cu regim special) poate au trecut peste. Cand te intreaba ei tot de obicei ii grav si esi inchis intr-o camera cu 4 pereti cu politisti si caini (am patit-o si acum mi se pare amuzant) Da, dar tu ai zis ca la bagajul de mana ai voie s-o iei, cu tot cu bateria cu litiu, sau bateria cu litiu separat. De ce nu si la cala? Adica nu e exact acelasi risc daca se gandesc ca ar putea bubui bateria, sa-ti bubuie si la cala si la bagajele de mana? Sa zicem ca totusi ar fi demontat bateria si ar fi pastrat-o la bagajul de mana, deasupra capului -nu era acelasi risc sa-i bubuie? |
#26
Guest_truet_*
Posted 10 September 2016 - 14:59
Nu, pentru ca in colectiv imediat se identifica incendiul, in gaura neagra il identifici mai greu.
De obicei nu bubuie ca in filme, doar creaza incendiu. |
#27
Posted 10 September 2016 - 15:00
lex404, on 10 septembrie 2016 - 14:54, said: Nu ai voie cu ele la cala, doar in bagajul de mana. Si cu Note7 inca ai voie in bagajul de mana. Dar cum am zis, FAA ia in calcul interzicerea Note7 (indiferent de lot) pentru zborurile din US. Asta e pe principiul urmator: Daca explodeaza un device in bagajul cuiva in cabina ii mai puttin grav. Ii sesizabil si se stinge. Daca explodeaza un device la cala, in afara de un om (tehnician) nu e nimeni acolo. Doar bagaje. Si incendiile la cala au fost fatale in majoritatea cazurilor pentru ca se sesizeaza mult, mult prea tarziu. toto_riina, on 10 septembrie 2016 - 14:56, said:
Da, dar tu ai zis ca la bagajul de mana ai voie s-o iei, cu tot cu bateria cu litiu, sau bateria cu litiu separat. De ce nu si la cala? Adica nu e exact acelasi risc daca se gandesc ca ar putea bubui bateria, sa-ti bubuie si la cala si la bagajele de mana? Sa zicem ca totusi ar fi demontat bateria si ar fi pastrat-o la bagajul de mana, deasupra capului -nu era acelasi risc sa-i bubuie? Sper ca ai inteles acum de ce. In cele mai multe cazuri la cala exista cel mult un om pe toata suprafata. In cabina pe langa pasageri exista cel putin 8 oameni ai echipajului. Daca ia ceva foc in cabina se stinge usor pentru ca e sesizabil din primul minut. Daca ia ceva foc la cala exista posibilitatea sa fie sesizat dupa ce-a ars electronica si un sfert din bagaje. Incendiile la cala au fost devastatoare in toate cazurile. Cu toti senzorii pentru incendii, pana detecteaza aia arde jumate de cala. |
#28
Posted 10 September 2016 - 15:10
@lex404: ma indoiesc ca aia cand i-au zis la aeroport ca n-are voie cu bateria la cala nu i-au spus si ca daca vrea, poate s-o ia in bagajul de mana! Daca exista aceasta posibilitate, de ce nu i-ar fi spus-o aia, in loc sa-l oblige sa o arunce sau sa o lase acolo? Singura explicatie pt. care nu i-au zis ar fi ca bateria era totusi nedetasabila si atunci nu mai avea rost sa-i spuna si varianta posibila.
|
|
#29
Posted 10 September 2016 - 15:16
orb a fost ala care a zis ca device-urile samsung is bune
|
#30
Posted 10 September 2016 - 15:18
toto_riina, on 10 septembrie 2016 - 15:10, said:
@lex404: ma indoiesc ca aia cand i-au zis la aeroport ca n-are voie cu bateria la cala nu i-au spus si ca daca vrea, poate s-o ia in bagajul de mana! Daca exista aceasta posibilitate, de ce nu i-ar fi spus-o aia, in loc sa-l oblige sa o arunce sau sa o lase acolo? Singura explicatie pt. care nu i-au zis ar fi ca bateria era totusi nedetasabila si atunci nu mai avea rost sa-i spuna si varianta posibila. pentru ca bateria trebuie sa fie detasabila by default nu sa te apuci sa demontezi aparatul in aeroport si sa scoti celulele de baterie si sa mergi cu ele asa in bagaj. Si c-o trotineta intreaga clar, n-ai voie ca bagaj de mana |
#31
Posted 10 September 2016 - 15:23
Adica de ex. cand te duci cu 500ml de sampon/deodorant etc. nu iti spune ca nu ai voie, DAR daca vrei le poti ambala in pungute de cate 100ml? Deci iti spune si alternativa, ca sa stii. Sigur, pierzi din timpul tau, dar ai totusi aceasta posibilitate, de a cumpara pungulitele respective, sau mini sampoane care le poti ambala dupa cum vor ei.
Edited by toto_riina, 10 September 2016 - 15:24. |
#32
Posted 10 September 2016 - 15:25
mai bine luai o trotineta de asta clasica te ai complicat cu motocoasa
i am luat una lu ficior miu ,daca dai de trei ori din picere mergi mai repede ca taxeu prin Bucuresti. |
#33
Posted 10 September 2016 - 15:28
lex404, on 10 septembrie 2016 - 15:18, said: pentru ca bateria trebuie sa fie detasabila by default nu sa te apuci sa demontezi aparatul in aeroport si sa scoti celulele de baterie si sa mergi cu ele asa in bagaj. Si c-o trotineta intreaga clar, n-ai voie ca bagaj de mana Asta asa, de dragul discutiei:ce e clar ? Trotineta era pliata, ocupa un volum mic, avea10 kg si este practic imposibil sa omori pe cineva cu ea. Adica nu are parti ascutite sau taietoare decat daca prizezi LSD inainte de a te uita la trotineta. Daca poti omori oameni cu trotineta asta, inseamna ca cu o valiza mica de mana poti sa faci genocid. Si, ca veni vorba de valize de mana, sunt unele care au tije de alea telescopice de carat dar sunt acceptate ca valize de mana fara probleme. Pai cine ma impiedica sa desfac acasa tija telescopica si cand sant in avion sa o scot din valiza si sa devin fan ISIS ? Bine ca la asta nu s-au gandit dar la trotinete pliabile s-au gandit. |
|
#34
Posted 10 September 2016 - 15:30
10Kg?
Pai oricum nu aveai voie cu ea nici din motivul asta. Limita e de 8Kg la cala. Nu ai voie cu echipament sportiv (biciclete, trotinete, skiuri, boarduri, etc) in cabina. Singurulele echipamente non bagaj acceptate sunt scaunul pentru persoane cu dizabilitati si scaunul pentru infant. Atat. |
#36
Posted 10 September 2016 - 15:36
lex404, on 10 septembrie 2016 - 15:30, said:
10Kg? Pai oricum nu aveai voie cu ea nici din motivul asta. Limita e de 8Kg la cala. Nu ai voie cu echipament sportiv (biciclete, trotinete, skiuri, boarduri, etc) in cabina. Singurulele echipamente non bagaj acceptate sunt scaunul pentru persoane cu dizabilitati si scaunul pentru infant. Atat. Limita e de 8 kg la cala ? Cum asa ? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users