Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Reparatie auto in service fara factura
Last Updated: Sep 10 2016 18:18, Started by
smecheras
, Sep 10 2016 13:12
·
0
#37
Guest_truet_*
Posted 10 September 2016 - 17:14
Hai ca asta e culmea, sa nu poti face plangere ca nu ti s-a oferit bon pentru ca nu ai bon sa dovedesti ca nu ti-a oferit bon...
Repeta putin propozitia si vezi poate te prinzi... |
#38
Posted 10 September 2016 - 17:19
Man, aia vor zice ca nu a lucrat la ei? PArca am cumparat si eu de la tine(PJ) o masina/combina/ce vrei tu si vreau sa fac plingere... Se poate?
Garantia parca se acorda in baza unei facturi/bon fiscal. Imi scapa ceva? |
#39
Posted 10 September 2016 - 17:35
Eu am inregistrarea cu ei dupa ce am fost a 3-a oara si i-am sunat si le-am zis ca nu mi-au reparat masina si pe deadupra nu mi-a dat nici factura si baiatu zice cu gura lui ca nu mi-a dat ca nu era nu stiu ce coleg de-al lui acolo... am dat 11 milioane pe dpf off soft si fizic
|
#40
Posted 10 September 2016 - 17:39
asta e riscul pe care ti l ai asumat ,tu ai fost de acord cu anulare etc etc
dar masina merge bine ,trage ca lumea,martori in bord ? lasand furnalu la o parte |
#41
Posted 10 September 2016 - 17:44
Pai masina merge dar e furnal...imi poate lua oricand talonul... pai eu am fst de acord ca au zis ca asta este necesar pentru a o repara...
|
#42
Posted 10 September 2016 - 17:47
ti am dat un sfat mai sus ,eu zic sa l urmezi
filtru sh sau producator sunt sigur ca original e la pret cu ala care am avut eu necaz,85 milioane,rescris soft ,maşină în toate mințile |
#43
Posted 10 September 2016 - 17:59
Testosteron, on 10 septembrie 2016 - 15:06, said:
De obicei inainte de a merge la un service, te uiti la ce service mergi. Altfel o iei in freza. |
#44
Posted 10 September 2016 - 18:10
te aprob 100% clovis ,am mai auzit cazuri la indigo.
asta e riscul la dpf off,furnalu si pomu de craciun ,martori aprinsi prin bord,fel de fel de erori. de asta mi a fost urat . ai mai putea sa mergi la ei sa le spui : domle uite eu sunt nemultumit,imi iau filtru ,vreau soft initial ce a fost pe maşina,faceți si voi cinste cu o manoperă si multumire de ambele parți |
#45
Posted 10 September 2016 - 18:12
Fitrele ca filtrele dar nici macar placutele de frana nu le schimbasera nemernicii de la reprezentanta desi eu le platisem si traiam cu impresia ca am placute de frana noi.....
Edited by Clovis, 10 September 2016 - 18:12. |
#46
Posted 10 September 2016 - 18:18
1. Nu ai fost la un service. Daca mergeai la un service, iti faceau macar o foaie pe care sa scrie ce probleme ai la masina.
2. Nu ai fost sa repari masina. Anulare dpf nu e reparare nicaieri in galaxie. Ai fost la baieti, ca asa ai auzit de la alti baieti, ca fac treaba. Nu au facut. Pune mana, mergi la un service decent, vezi cat face reparatia, plateste. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users