Skoda Kodiaq - Noul SUV ceh a fost prezentat la Berlin
#19
Posted 04 September 2016 - 13:02
NU concureaza cu Ateca, Tiguan and co. Chiar daca este produsa pe aceeasi platforma tehnica (MQB) masina este mai lunga (si putin mai lata) decat aceste masini. Yeti este omologul cehesc pentru ele si ala va apare la anul. Mie imi place ca se poate configura o varianta cu 7 locuri, pentru persoanele cu familii mai numeroase si care vor sa iasa si de pe asfalt este o masina ideala. Mie imi trebuie pentru concedii o masina cu 6-7 locuri si ma gandeam la un Sharan sau Tiguan in aceasta configuratie (SH bineinteles) dar e bine sa apara concurenta (scade pretul la revanzare). PS Nici cu Kadjar nu este concurent, o sa apara in toamna noul Koleos si ala o sa aiba o varianta cu 7 locuri.
Edited by edi10000, 04 September 2016 - 13:03. |
#20
Posted 04 September 2016 - 13:11
In configuratia de 7 locuri mai ai loc de bagajele aferente celor 7 persoane?
|
#21
Posted 04 September 2016 - 13:15
Va fi si Tiguan XL cu 7 locuri. Eu ma aștept ca Kodiaq sa aiba pretul tiguan. Daca ar fi mai ieftin cine ar cumpara touran? Dacã ar fi mai scump decat tiguan nu s-ar vinde.
crokodilu, on 04 septembrie 2016 - 13:11, said:
In configuratia de 7 locuri mai ai loc de bagajele aferente celor 7 persoane? Este loc. Am vazut seria 2 grand tourer care are portbagajul mai mic au încãput 3 valize mai micute plus cutie portbagaj 3 valize mai mari. |
#22
Posted 04 September 2016 - 13:26
#23
Posted 04 September 2016 - 13:33
SUV-urile ar trebui sa fie altceva . Masini robuste , solutii tehnice diferte fata de turismul obisnuit . Piata lor s-a dezvoltat si productorii vor sa castige cu orice pret cota de piata . VAG sufera acum. Sufera la motoare , transmisii , noxe , fiabilitate , imagine. Tot ce scot sunt variante usor ciocanite ale suratelor apartenente grupului . Intre Macan si Tiguan sau Q5 , diferentele sunt minore. Probabil ca noua Skoda va fi produsa pe aceleasi principii . La un SUV conteza cu adevarat ce este la nivelul sasiului si sub acesta. Masinile acestea nici nu au sasiu .
|
#24
Posted 04 September 2016 - 14:18
tfmercedez, on 04 septembrie 2016 - 12:59, said:
Q7? RR? Dar cat de mare credeti ca e masinuta aia? Are doar motoare de 2.0tdi. SUV-urile asa trebuie sa arate ca...de aia se numesc Sport Utility Vehicle ! Altele se numesc ...off road... extrem ! Si asta prefer , sa-mi iau un "Macan" cu mai putin de jumatate din pret ! Vreau sa fac economie mare pe spatele unui producator , cumparand o masina noua echivalenta cu una de 3 x pret ....si sa difere sigla si forma farurilor ! Bineinteles ca altii pentru o sigla cumpara masini la mana a 15-a ...facute varza ...e un alt tip de alegere ! Edited by FAP, 04 September 2016 - 14:28. |
#25
Posted 04 September 2016 - 15:22
Charlex, on 04 septembrie 2016 - 10:28, said:
Pentru cine nu stie, Kodiak este denumirea unei specii de urs brun; . On topic: eu o vad ca pe un Q5 cu sigla Skoda. |
#26
Posted 04 September 2016 - 15:53
edi10000, on 04 septembrie 2016 - 13:02, said: NU concureaza cu Ateca, Tiguan and co. Chiar daca este produsa pe aceeasi platforma tehnica (MQB) masina este mai lunga (si putin mai lata) decat aceste masini. Yeti este omologul cehesc pentru ele si ala va apare la anul. Mie imi place ca se poate configura o varianta cu 7 locuri, pentru persoanele cu familii mai numeroase si care vor sa iasa si de pe asfalt este o masina ideala. Mie imi trebuie pentru concedii o masina cu 6-7 locuri si ma gandeam la un Sharan sau Tiguan in aceasta configuratie (SH bineinteles) dar e bine sa apara concurenta (scade pretul la revanzare). PS Nici cu Kadjar nu este concurent, o sa apara in toamna noul Koleos si ala o sa aiba o varianta cu 7 locuri. Ce ma dispera astia care o tot ard cu platformele lor mqb. Who gives the fuck about. Logan pe ce platforma este? Dar X5? Dar koleos sau kadjar? Edited by tfmercedez, 04 September 2016 - 15:53. |
#27
Posted 04 September 2016 - 16:44
tfmercedez, on 04 septembrie 2016 - 10:00, said:
Si cam acolo ar trebui incadrat: buget mic, dar cu ceva pretentii. Vrei "suv" dar nu-s bani? Iei Duster. Vrei totusi ceva mai mult? Este si pe buzunarul ala, un skoda kodiak sau cum se cheama. samd. Chiar, cat costa Skoda asta? |
#28
Posted 04 September 2016 - 16:45
JurasikMan, on 04 septembrie 2016 - 13:33, said:
SUV-urile ar trebui sa fie altceva . Masini robuste , solutii tehnice diferte fata de turismul obisnuit . Asta nu inseamna ca a fi de fapt un turism mai inaltat, e totdeauna ceva rau. De multe ori chiar nu avem nevoie sa umblam cu 2-3 tone de fier dupa noi, iar turisme capabile sa treaca prin drumuri proaste au mai fost (Kubelwagen), iar unele, chiar capabile 4x4, inca sunt (Lada Niva). |
|
#29
Posted 04 September 2016 - 16:55
Hunor_66, on 04 septembrie 2016 - 16:45, said:
Ar trebui, dar din pacate sunt doar niste turisme urcate pe niste garzi la sol mai ridicate si cu optiuni (uneori jalnice), de 4x4. Asta nu inseamna ca a fi de fapt un turism mai inaltat, e totdeauna ceva rau. De multe ori chiar nu avem nevoie sa umblam cu 2-3 tone de fier dupa noi, iar turisme capabile sa treaca prin drumuri proaste au mai fost (Kubelwagen), iar unele, chiar capabile 4x4, inca sunt (Lada Niva). De remarcat in schimb ca skoda are fabrica si in India. Sunt curios daca in aceasi unitate pe platformele lor miraculoase , se produc atat modele skoda cat si Audi si vw? |
#30
Posted 04 September 2016 - 17:17
Foarte reusita, asa cum ne-a obisnuit Skoda de cativa ani incoace. Simpla, dar totusi impune respect.
Si conform politicii Skoda (asa cum spune si edi pe pag. precedenta) este intre clase ca spatiu, undeva intre Tiguan si Touareg. JurasikMan, on 04 septembrie 2016 - 13:33, said:
SUV-urile ar trebui sa fie altceva . Masini robuste , solutii tehnice diferte fata de turismul obisnuit . Piata lor s-a dezvoltat si productorii vor sa castige cu orice pret cota de piata . VAG sufera acum. Sufera la motoare , transmisii , noxe , fiabilitate , imagine. Tot ce scot sunt variante usor ciocanite ale suratelor apartenente grupului . Intre Macan si Tiguan sau Q5 , diferentele sunt minore. Probabil ca noua Skoda va fi produsa pe aceleasi principii . La un SUV conteza cu adevarat ce este la nivelul sasiului si sub acesta. Masinile acestea nici nu au sasiu . |
#32
Posted 04 September 2016 - 19:04
Si Renault pregateste Duster-ul de 7 locuri, concurent direct pt. asta, probabil il vedem in 2017.
Ca sa-ntelegem mai bine unde se plaseaza Kodiaq-ul (ca dimensiuni) intre masinile grupului: Ateca 4363x1841 (se fabrica in Cehia fabrica Skoda care produce si Yeti) Tiguan 4486x1839 Kodiaq 4700x1882 Tuareg 4801x1940 Q5 4629x1880 Q7 5072x1928 [Octavia 4685x1814] Yeti 4222x1794 Q3 4388x1831 Q2 4191x1794 Edited by jakota, 04 September 2016 - 19:21. |
#33
Posted 04 September 2016 - 19:28
#34
Posted 04 September 2016 - 19:38
#35
Posted 04 September 2016 - 19:41
JurasikMan, on 04 septembrie 2016 - 13:33, said:
SUV-urile nu mai sunt ce erau. Bine, mai exista producatori care inca tin steagul sus, dar restul..fac masini de mers la Kaufland sau pe la tara la 20 km de oras. Am mers in modul sport cu Volvo SUV, XC60, cred. Am crezut ca-mi musc limba. masina extraordinar de rigida, contrar conceptului meu de SUV. Daca concureaza cu Duster, Skoda a castigat. Sa vedem insa si pretul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users