Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Probleme, întrebări și informații despre echipamentele Telekom

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
139 replies to this topic

#19
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,885
  • Înscris: 29.06.2006
nimic, ca doar nu verifica nimeni unde si cat ai vorbit, numai din momentul reclamatiei pana la ridicarea deranjamentului se da scadere

#20
dic_star79

dic_star79

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,600
  • Înscris: 09.01.2008

 xcit, on 24 noiembrie 2016 - 19:35, said:


in cutie sau in cablu...de unde stii? stii ca cablurile le face ericssonul? care de fapt a dat la altii terti mai departe?....repede cei de la tehnic, mai dic_star, credeam ca esti baiat informat
Cutie, cablu, Ericsson, terți, etc, sesizarea tot trebuie făcută pentru a fi remediată problema.

#21
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,885
  • Înscris: 29.06.2006
asa da, mai vii de acasa, mi se pare cel putin aiurea sa stii tu din birou unde e problema, fix la cutie....ca e problema tehnica e clar, dar nu e bine si nici etic sa spui ca le-a legat ala prost la cutie. Daca juri pe rosu ca ai glob de cristal, eu imi retrag cuvintele ;)

#22
dic_star79

dic_star79

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,600
  • Înscris: 09.01.2008

 xcit, on 24 noiembrie 2016 - 20:40, said:

asa da, mai vii de acasa, mi se pare cel putin aiurea sa stii tu din birou unde e problema, fix la cutie....ca e problema tehnica e clar, dar nu e bine si nici etic sa spui ca le-a legat ala prost la cutie. Daca juri pe rosu ca ai glob de cristal, eu imi retrag cuvintele ;)
Ai dreptate, nu am de unde să știu unde este problema tehnica .

#23
popik87

popik87

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 23.11.2016

 dic_star79, on 24 noiembrie 2016 - 20:32, said:

Cutie, cablu, Ericsson, terți, etc, sesizarea tot trebuie făcută pentru a fi remediată problema.

problema a aparut de ieri de la 10.00 dimineata cand a picat internetul vreme de 1 ora;am zis sa dau telefon la 1930(tot ieri) si nu suna,deci nici nu puteam sa dau,dar nici sa primesc(ieri);am zis ca lucreaza,ca nu stiu ce...pana azi cand am sunat de pe fix pe mobil si am constatat ca numarul telefonului meu fix este de fapt al vecinului;oricum azi in jurul orei  12-13 am sesizat telekomul;cu vecinu nu pot sa vorbesc k e cam nervos din fire;multumesc tuturor pt raspunsuri

Edited by popik87, 24 November 2016 - 21:20.


#24
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008
Păi în serverul lor apar după 24 ore, poate chiar și după 3 zile.

Poţi verifica traficul efectuat în ultima perioadă, care nu au fost încă inclus în factura ta Telekom Romania. Lista este actualizată periodic, dar informaţia este cu rol informativ şi este posibil să nu includă apelurile din ultimele 48 de ore.

Quote

Poţi verifica traficul efectuat în ultima perioadă, care nu au fost încă inclus în factura ta Telekom Romania. Lista este actualizată periodic, dar informaţia este cu rol informativ şi este posibil să nu includă apelurile din ultimele 48 de ore.


#25
popik87

popik87

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 23.11.2016

 xcit, on 24 noiembrie 2016 - 19:40, said:

kyky din momentul reclamatiei ar trebui sa se dea scadere pe perioada deranjamentului


pai daca nu sunt acasa si sunt plecat o saptamana si ala vb de pe nr meu?daca fac constatarea dupa o saptamana?adica daca sun la telekom dupa o saptamana(ca sunt plecat) si ala vb de rupe intre timp?

Edited by popik87, 24 November 2016 - 21:28.


#26
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008
La asta mă gândeam și eu. Când internetul meu pica la fiecare 5 minute, l-am lăsat o zi, două zile, trei zile și am sunat. Mi-a spus că reclamația începe din momentul în care este înregistrată.
La fel și când îmi „țipa” telefonul fix.

#27
popik87

popik87

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 23.11.2016

 KyKyKyKy, on 24 noiembrie 2016 - 21:30, said:

La asta mă gândeam și eu. Când internetul meu pica la fiecare 5 minute, l-am lăsat o zi, două zile, trei zile și am sunat. Mi-a spus că reclamația începe din momentul în care este înregistrată.
La fel și când îmi „țipa” telefonul fix.

acum am aflat ca Dorel de la Telekom a dat-o in bara;a lasat toata strada fara telefon fix,un vecin i a vazut alaltaieri pe astia de Telekom la casuta terminala ca lucrau....e clar Posted Image) la nici un vecin (din cate stiu eu sigur 6 vecini;mai incolo nu stiu) nu le merge telefonu sau daca le merge au alt numar iar netu merge greu

Edited by popik87, 25 November 2016 - 11:25.


#28
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008
Poate cel care are telefon, are mai multe numere Posted Image

#29
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,090
  • Înscris: 13.01.2013
Mai bine de 12 h nu mi au functionat serviciile, am inteles ca a fost o avarie pe centrala dupa care ceva local pe Craiovita, sper sa nu se mai repede curand, chiar e naspa sa te uiti la stele :D

#30
Tehnicianul1970

Tehnicianul1970

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,509
  • Înscris: 09.11.2014

 xperia_ray, on 05 decembrie 2016 - 23:00, said:

Mai bine de 12 h nu mi au functionat serviciile, am inteles ca a fost o avarie pe centrala dupa care ceva local pe Craiovita, sper sa nu se mai repede curand, chiar e naspa sa te uiti la stele Posted Image

Bine ca s-a rezolvat! Navigare placuta si up-time cat mai bun!Posted Image

#31
Cciprian22

Cciprian22

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 26.01.2011

 xcit, on 24 noiembrie 2016 - 19:35, said:

in cutie sau in cablu...de unde stii? stii ca cablurile le face ericssonul? care de fapt a dat la altii terti mai departe?....repede cei de la tehnic, mai dic_star, credeam ca esti baiat informat
sau in cross connection point daca telekom are asa ceva

#32
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,885
  • Înscris: 29.06.2006

 popik87, on 24 noiembrie 2016 - 21:24, said:

pai daca nu sunt acasa si sunt plecat o saptamana si ala vb de pe nr meu?daca fac constatarea dupa o saptamana?adica daca sun la telekom dupa o saptamana(ca sunt plecat) si ala vb de rupe intre timp?
pai ce ai vrea? sa fie toate posturile monitorizate sau cum? adica daca tu scoti tel din priza, sa te trezesti cu echipa la usa "am venit sa va reparam tel ca nu va merge" ? asta vrei? unde crezi tu ca se intampla asa ceva? Reclami bine, nu reclami sa fii sanatos, eu stiu pe unul care nu vrea sa desfiinteze postul si nu are tel legat de 3 ani, dar el plateste saracul....normal ar fi sa-i dea scadere pe 3 ani din oficiu ca nu i-a mers? mai baieti, fiti seriosi ca nicaieri nu iti ridica un deranjament de orice fel daca nu faci sesizare

 Cciprian22, on 06 decembrie 2016 - 22:16, said:

sau in cross connection point daca telekom are asa ceva
deci nu stii ce are telekom, dar sa zici si tu ceva pe aici....am inteles

#33
tenie5022

tenie5022

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 491
  • Înscris: 11.08.2009

 popik87, on 24 noiembrie 2016 - 21:24, said:

pai daca nu sunt acasa si sunt plecat o saptamana si ala vb de pe nr meu?daca fac constatarea dupa o saptamana?adica daca sun la telekom dupa o saptamana(ca sunt plecat) si ala vb de rupe intre timp?
Exista restricționarea apelurilor cu parola :
https://www.telekom....tiuni-telefonie
Parolezi linia si nu poate sa mai vorbeasca nimeni fara sa scoata parola .

#34
alin-asavoaie

alin-asavoaie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 23.04.2016
Avem un telekom helper sau cineva din interiorul telekom?
  La releul TELEKOM din BÂCU,IPATELE jud.IASI numai functioneaza ambele becuri de balizaj.
   Ce becuri puneti ca se ard ca alea de 1 leu?!

#35
musicallro

musicallro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 21.12.2011
Intra avionul in el... si-l face 4G

#36
alin-asavoaie

alin-asavoaie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 23.04.2016

 musicallro, on 13 decembrie 2016 - 21:05, said:

Intra avionul in el... si-l face 4G
nu are nici fibra! Chiar imi pare rau ca am scris mai bine ar intra un MIG in el ca si asa functioneaza pt cativa mosnegi..
Dupa 6 ani de cereri sa puna net pe el n-au reusit...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate