Probleme, întrebări și informații despre echipamentele Telekom
Last Updated: May 24 2019 20:48, Started by
Nimcid25
, Sep 01 2016 09:48
·
0

#19
Posted 24 November 2016 - 19:57

nimic, ca doar nu verifica nimeni unde si cat ai vorbit, numai din momentul reclamatiei pana la ridicarea deranjamentului se da scadere
|
#20
Posted 24 November 2016 - 20:32

in cutie sau in cablu...de unde stii? stii ca cablurile le face ericssonul? care de fapt a dat la altii terti mai departe?....repede cei de la tehnic, mai dic_star, credeam ca esti baiat informat |
#21
Posted 24 November 2016 - 20:40

asa da, mai vii de acasa, mi se pare cel putin aiurea sa stii tu din birou unde e problema, fix la cutie....ca e problema tehnica e clar, dar nu e bine si nici etic sa spui ca le-a legat ala prost la cutie. Daca juri pe rosu ca ai glob de cristal, eu imi retrag cuvintele
![]() |
#22
Posted 24 November 2016 - 20:57

asa da, mai vii de acasa, mi se pare cel putin aiurea sa stii tu din birou unde e problema, fix la cutie....ca e problema tehnica e clar, dar nu e bine si nici etic sa spui ca le-a legat ala prost la cutie. Daca juri pe rosu ca ai glob de cristal, eu imi retrag cuvintele ![]() |
#23
Posted 24 November 2016 - 21:14

Cutie, cablu, Ericsson, terți, etc, sesizarea tot trebuie făcută pentru a fi remediată problema. problema a aparut de ieri de la 10.00 dimineata cand a picat internetul vreme de 1 ora;am zis sa dau telefon la 1930(tot ieri) si nu suna,deci nici nu puteam sa dau,dar nici sa primesc(ieri);am zis ca lucreaza,ca nu stiu ce...pana azi cand am sunat de pe fix pe mobil si am constatat ca numarul telefonului meu fix este de fapt al vecinului;oricum azi in jurul orei 12-13 am sesizat telekomul;cu vecinu nu pot sa vorbesc k e cam nervos din fire;multumesc tuturor pt raspunsuri Edited by popik87, 24 November 2016 - 21:20. |
#24
Posted 24 November 2016 - 21:22

Păi în serverul lor apar după 24 ore, poate chiar și după 3 zile.
Poţi verifica traficul efectuat în ultima perioadă, care nu au fost încă inclus în factura ta Telekom Romania. Lista este actualizată periodic, dar informaţia este cu rol informativ şi este posibil să nu includă apelurile din ultimele 48 de ore. Quote Poţi verifica traficul efectuat în ultima perioadă, care nu au fost încă inclus în factura ta Telekom Romania. Lista este actualizată periodic, dar informaţia este cu rol informativ şi este posibil să nu includă apelurile din ultimele 48 de ore. |
#25
Posted 24 November 2016 - 21:24

kyky din momentul reclamatiei ar trebui sa se dea scadere pe perioada deranjamentului pai daca nu sunt acasa si sunt plecat o saptamana si ala vb de pe nr meu?daca fac constatarea dupa o saptamana?adica daca sun la telekom dupa o saptamana(ca sunt plecat) si ala vb de rupe intre timp? Edited by popik87, 24 November 2016 - 21:28. |
#26
Posted 24 November 2016 - 21:30

La asta mă gândeam și eu. Când internetul meu pica la fiecare 5 minute, l-am lăsat o zi, două zile, trei zile și am sunat. Mi-a spus că reclamația începe din momentul în care este înregistrată.
La fel și când îmi „țipa” telefonul fix. |
#27
Posted 25 November 2016 - 11:22

La asta mă gândeam și eu. Când internetul meu pica la fiecare 5 minute, l-am lăsat o zi, două zile, trei zile și am sunat. Mi-a spus că reclamația începe din momentul în care este înregistrată. La fel și când îmi „țipa” telefonul fix. acum am aflat ca Dorel de la Telekom a dat-o in bara;a lasat toata strada fara telefon fix,un vecin i a vazut alaltaieri pe astia de Telekom la casuta terminala ca lucrau....e clar ![]() Edited by popik87, 25 November 2016 - 11:25. |
#29
Posted 05 December 2016 - 23:00

Mai bine de 12 h nu mi au functionat serviciile, am inteles ca a fost o avarie pe centrala dupa care ceva local pe Craiovita, sper sa nu se mai repede curand, chiar e naspa sa te uiti la stele
![]() |
#30
Posted 06 December 2016 - 01:51

Mai bine de 12 h nu mi au functionat serviciile, am inteles ca a fost o avarie pe centrala dupa care ceva local pe Craiovita, sper sa nu se mai repede curand, chiar e naspa sa te uiti la stele ![]() Bine ca s-a rezolvat! Navigare placuta si up-time cat mai bun! ![]() |
#31
Posted 06 December 2016 - 22:16

#32
Posted 06 December 2016 - 23:09

pai daca nu sunt acasa si sunt plecat o saptamana si ala vb de pe nr meu?daca fac constatarea dupa o saptamana?adica daca sun la telekom dupa o saptamana(ca sunt plecat) si ala vb de rupe intre timp?
sau in cross connection point daca telekom are asa ceva |
#33
Posted 07 December 2016 - 07:12

pai daca nu sunt acasa si sunt plecat o saptamana si ala vb de pe nr meu?daca fac constatarea dupa o saptamana?adica daca sun la telekom dupa o saptamana(ca sunt plecat) si ala vb de rupe intre timp? https://www.telekom....tiuni-telefonie Parolezi linia si nu poate sa mai vorbeasca nimeni fara sa scoata parola . |
|
#34
Posted 13 December 2016 - 20:34

Avem un telekom helper sau cineva din interiorul telekom?
La releul TELEKOM din BÂCU,IPATELE jud.IASI numai functioneaza ambele becuri de balizaj. Ce becuri puneti ca se ard ca alea de 1 leu?! |
#36
Posted 13 December 2016 - 21:10

Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users