Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Comenzi terminale mobile Digi.Mobil.
Last Updated: Oct 04 2023 20:09, Started by
RODigitalum-megafanro
, Aug 31 2016 17:21
·
27
#73
Posted 16 September 2016 - 09:53
Pe 5 August am dat comanda la un Xiaomi Redmi Note 3 Pro, bun, am inteles ca dureaza ceva pana sa vina telefonul, o saptamana/doua dar partea interesanta este ca ei m-au sunat acum 3 zile ca sa confirm comanda si nu am apucat sa raspund deoarece dormeam, fiind pe tura de noapte, la ora 14:30 dormeam si nu am auzit in timp telefonul. Dupa 10 minute i-am sunat inapoi si am facut sesizare, aceasta sesizare fiind confirmarea ( dupa spusele lor). Dupa ce au trecut 3 zile, adica astazi, i-am sunat pe cei de la Digi si am intrebat totusi ce se intampla cu acea comanda. Ei au zis ca este confirmat, ceea ce eu in momentul acela nu am inteles in totalitate ce inseamna la ei confirmare asa ca i-am intrebat in felul urmator "Bun, eu ce sa inteleg din aceasta confirmare? Ati aprobat comanda? Este deja comanda la fancourier? Ca daca asa e , atunci dati-mi AWB-ul si nu va mai stresez pe voi. " La care raspunsul m-a lasat un pic masca "Ah pai nu, dumneavoastra ati confirmat comanda dar noi inca nu am trimis la fancourier aceasta comanda"
Asta deja mi se pare bataie de joc..Adica, in momentul in care ei au cerut confimarea comenzii, dupa mintea mea, telefonul trebuia deja sa fie valabil pentru transport si ei nici macar nu au putut sa trimita confirmarea la fancourier? in 3 zile? 72 de ore?! Daca intarziam cu acea confirmare o zi sau sa fiu la limita de 48 de ore intelegeam, a facut altcineva comanda la acelas telefon si daca acea persoana a confirmat mai repede comanda, are prioritate. Dar dupa 10 minute sa confirm si sa astept 72 de ore ca is niste puturosi care nu pot sa transmita nici macar o informatie virtuala mai departe sa "ONOREZE COMANDA CAT MAI REPEDE" precum spun ei, asta deja este lipsa de interes fata de clienti si fata de tot ce pretind ei sa faca. Chiar nu mai stiu ce sa fac...sa sun in fiecare ora? sa anulez comanda si abonamentele? Ce se poate face? Edited by MatlakRobert, 16 September 2016 - 09:57. |
#74
Posted 16 September 2016 - 10:16
Aveti idee cand mai aduc si alte modele in oferta DIGI, ca nu prea ai ce lua, eu ma uitasem la ONE PLUS X, dar a disparut...
|
#75
Posted 16 September 2016 - 10:39
Am comandat si eu un eboda t310 dar acum lucreaza baietii de pe vapor la el. Sa nu pateasca ca titanicul,ca ramane mama fara telefon.
|
#76
Posted 16 September 2016 - 10:59
#77
Posted 16 September 2016 - 11:04
Comanda facuta miercuri, 14.09, in Digicare pentru Huawei P9 si tocmai m-au sunat ca maine primesc telefonul cu Nemo.
Daca Digi Helper este prin zona si ma poate ajuta cu o informatia legata de grila trei, consultantul care m-a sunat mi-a spus ca s-a modificat de la intai septembrie, avansul fiind de-atunci mai mare. Are dreptate sau nu? |
#78
Posted 16 September 2016 - 11:07
#79
Posted 16 September 2016 - 11:13
@ghevasalie - Te rog sa ma contactezi prin PM, sa mentionezi cod client si numele titularului sau adresa completa si sa imi comunici ce avans/rate ti-a fost comunicat pentru Huawei P9.
|
#80
Posted 17 September 2016 - 14:25
Comanda pentru A5 2016 facuta pe 22.08.2016, m-au sunat pe 14.09.2016, nu am avut semnal, dupa am sunat la ei sa imi confirm comanda si au spus sa astept din nou sa fiu sunat in timp de 48 ore. Nu am fost sunat nici pana acum, iar cele 48 ore au trecut. Comanda inca este activa pe digicare si au zis ca in urma sesizarii o sa ramana activa in continuare... probabil vor mai trece 1-2 saptamani pana sa primesc telefonul, asta daca nu renunt de tot la abonamente, deja a trecut prea mult timp si nu mai am rabdare.
|
#82
Posted 17 September 2016 - 18:35
Astazi am facut comanda prin *777 pentru un Lenovo Vibe A Plus, ceva termen de asteptare?
|
|
#83
Posted 18 September 2016 - 00:48
#84
Posted 18 September 2016 - 09:29
Până la urmă am avut "noroc" și am primit telefonul în 3 zile. Tipa de la POP îmi spusese inițial că nu se mai aduce respectivul telefon, dar i-am atras atenția că este la "promoție" și ar fi ciudat să nu fie.Mi-a spus că este posibil să dureze ceva până vine, dar s-au înșelat , mai bine așa decât să aștept, mai ales că era un cadou.
|
#85
Posted 18 September 2016 - 13:51
#86
Posted 19 September 2016 - 10:04
Eu cu 6 saptamani de asteptare(and still counting..) pentru lenovo a7010 ce sa mai zic.
|
#87
Posted 19 September 2016 - 13:25
Eu doar cu 1 luna, pentru acelasi Lenovo A7010.
Ma gandesc ca s-a scufundat vaporeanu unde se fabricau ....... Edited by man_cristian, 19 September 2016 - 13:29. |
|
#88
Posted 19 September 2016 - 14:08
eu ma gandesc ca sunt prea lenesi sa-si verifice stocurile sau pur si simplu ii doare in basca, nu cred ca au vreo obligatie legala sa onoreze comanda intr-un timp anume asa ca nu au nici un stres.
|
#89
Posted 19 September 2016 - 14:16
gabitu73, on 16 septembrie 2016 - 06:26, said:
Dă-i jos folia de pe ecran! d3m3ntzial, on 16 septembrie 2016 - 07:33, said:
Buna gluma. d-ardeleanu, on 16 septembrie 2016 - 10:16, said:
Aveti idee cand mai aduc si alte modele in oferta DIGI, ca nu prea ai ce lua, eu ma uitasem la ONE PLUS X, dar a disparut... |
#90
Posted 19 September 2016 - 14:32
man_cristian, on 19 septembrie 2016 - 13:25, said:
Eu doar cu 1 luna, pentru acelasi Lenovo A7010. Ma gandesc ca s-a scufundat vaporeanu unde se fabricau ....... de o luna astepti? eu am 1 saptamana, deja ma ia cu ganduri negre... cand am intrebato pe fata de la ghiseu a cam dat din cap si a zis , O LUNA.... sper sa merite asteptarea pt acest telefon |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users