![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Comenzi terminale mobile Digi.Mobil.
Last Updated: Oct 04 2023 20:09, Started by
RODigitalum-megafanro
, Aug 31 2016 17:21
·
27

#37
Posted 13 September 2016 - 14:46

Pai da, ei motiveaza ca sunt foarte multe comenzi. Pai asta nu e problema clientului, ci managementul lor e cu probleme.
|
#38
Posted 13 September 2016 - 14:47

Off topic: Vezi ca angajeaza Capacity Store Phone Planning. Au nevoie de oameni cu experienta. S-ar putea sa le fii de ajutor. Cica se plateste bine.
(Https://rcs-rds.ro/cariere/filter-minim-1000-eur/minim-liceul-limba-romana-fara-engleza-phone-planning-manager) Https://rcs-rds.ro/cariere (Pamflet) Edited by MELODY, 13 September 2016 - 14:51. |
#39
Posted 13 September 2016 - 14:48

Azi m-au sunat ca se livreaza, tot azi din curiozitate am intrat pe site sa vad ce a mai aparut. Xiaomi RN3 nu mai exista pe site. Am avut dreptate cand am zis sa il scoata. Le aducea mai multa paguba si financiara si de imagine (datorita livrarii anevoioase). Sper ca al meu sa vina ca altfel nu mai am rabdare sa astept dupa alt telefon. In 10 minute iti iei unul de la concurenta la un abonament nou. Asa e Xiaomi RN3 a disparut de pe site. Azi dimineata era ![]() |
#40
Posted 14 September 2016 - 10:12

Asa e Xiaomi RN3 a disparut de pe site. Azi dimineata era ![]() ![]() |
#41
Posted 14 September 2016 - 10:31

Azi l-am primit și eu(comanda din 25.08), și cred că asta i se datorează în mare măsură lui "DIGI_helper" !A doua zi după ce i-am dat acestuia un mesaj, am fost sunat de la București pentru a-mi trimite telefonul prin curier, în condițiile în care eu am făcut comanda într-un magazin din Buzău.Am scăpat de gura copilului care mă zăpăcise ![]() Asa cred ca s-a intamplat si in cazul meu, adica digi_helper a ajutat ![]() Inca nu l-am primit dar trebuie sa soseasca in a doua parte a zilei. Totul OK cu telefonul ? |
#42
Posted 14 September 2016 - 10:55

#43
Posted 14 September 2016 - 11:16

Vad ca au inceput livrarile la telefoane si sper sa primesc si eu samsungul j3 comandat pe 22.08 desi mi-am cam pierdut speranta...
Edited by xbod, 14 September 2016 - 11:17. |
#44
Posted 14 September 2016 - 11:31

comanda RN3 pe 26.08.16 sunat ieri si nu am raspuns astept sa fiu sunat din nou digi -helper
|
#45
Posted 14 September 2016 - 12:07

@mgmihai -Te rog sa imi comunici in PM numarul comenzii si numele titularului sau adresa completa pentru a verifica situatia.
|
#46
Posted 14 September 2016 - 13:03

Numai la voi a functionat karma cu digi_helper`ul. La mine nu. Probabil voi suna si voi cere sa vb. cu cineva "de mai sus", ca nu se mai poate.
|
|
#47
Posted 14 September 2016 - 13:14

comanda din 31.08 pentru xiaomi,ieri sunat, azi primit!
|
#48
Posted 14 September 2016 - 13:30

Nu te credem. Asa ceva se intampla doar la corporatisti.
|
#49
Posted 14 September 2016 - 13:44

Revin. O fi karma, o fi de vina faptul ca am spus ca nu imi face placere sa fac sesizari, dar ca voi apela la OPC pentru rezolvarea situatiei daca este cazul....nu stiu. Cert este ca la fix 10 minute dupa reclamatia in sine am fost sunat si anuntat ca maine voi primi telefonul comandat in 22 august, Samsung A5, care s-a nimerit a fi Gold.
|
#50
Posted 14 September 2016 - 14:00

Salutare,
a primit cineva in ultima saptamana Lenovo A7010 ? |
#51
Posted 14 September 2016 - 14:19

Azi m-au sunat ca se livreaza, tot azi din curiozitate am intrat pe site sa vad ce a mai aparut. Xiaomi RN3 nu mai exista pe site. Am avut dreptate cand am zis sa il scoata. Le aducea mai multa paguba si financiara si de imagine (datorita livrarii anevoioase). Sper ca al meu sa vina ca altfel nu mai am rabdare sa astept dupa alt telefon. In 10 minute iti iei unul de la concurenta la un abonament nou. M-am bucurat degeaba, era de asteptat din partea Digi (RCS&RDS), comanda nu figureaza la ei ca fiind livrata, nu are atasat un AWB. Cand am sunat ieri la 13.00 mi-au zis ca daca am primit acel mesaj inseamna ca a fost transmisa la CURIER. Crezandu-i pe cuvant am sunat la URGENT CARGUS si la NEMO Express si ei nu stiau nimic de nici o livrare pe numele meu. Am revenit cu telefon la "Relatii Clienti" si mi s-a spus ca nu imi pot confirma ca a fost livrata (nu imi pot da un AWB). Astia nu se trezesc nici in ultimul moment. SPER sa nu fi inregistrat alta SESIZARE doar pentru faptul ca i-am deranjat sa ii intreb ce e cu acel mesaj sau legat de numarul de AWB, ca la cum analizeaza ei sigur telefonul ajunge la mine de CRACIUN. Intrebare pentru DigiHelper: Cine/De ce apare pe DIGICARE ca a anulat comanda pe 13.09.2016 si a plasat alta noua in aceeasi zi? Sau asa se intampla cand angajatii nu au ce face la birou si mai modifica cate ceva pe acolo sa para ca au mai REZOLVAT UN TIKET? Inca astept un AWB pe mail sau SMS asa cum am discutat telefonic cu colegii. |
|
#52
Posted 14 September 2016 - 14:55

@doralex2003 - In cadrul sesizarii specificate in PM se verifica si acest aspect.
|
#53
Posted 14 September 2016 - 18:35

Sa inteleg ca cei ce au facut sesizari in legatura cu comenzile au ajuns sa fie sunati sau sa isi primeasca telefoanele?
|
#54
Posted 14 September 2016 - 18:41

Nu neaparat....si la mine s-a facut sesizare si nu a sunat nimeni.
Edited by man_cristian, 14 September 2016 - 18:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users