![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Bascov (Pitesti) desfiintati calea ferata !
Last Updated: Aug 11 2017 15:17, Started by
overseas
, Aug 30 2016 14:31
·
0

#1
Posted 30 August 2016 - 14:31

Este incredibil ! Un rahat de cale ferata uzinala gen (nu este CFR) traverseaza E81 (Europeana, frate !) si se formeaza cozi la intrarea si iesirea de pe autostrada, de zeci de km.
Cum e posibil asa ceva ? Sa desfiinteze sinele alea nenorocite, sa fie expropriate, sa se implice Ministerul Transporturilor, CNADNR etc Daca eram primar in Bascov, ma legam de orice neregularitate si o desfiintam. De ex. citez din presa: De asemenea, mulți conducători auto încetinesc mai mult decât este necesar sau chiar opresc la o trecere la nivel cu o cale ferată închisă, între Bascov și Valea Ursului. WTF ?! Este si nefolosita ? Sunt retarzi astia de conduc trebile in tara ? |
#2
Posted 30 August 2016 - 14:41

Unu - europeana aia trece printr-un milion de sate. Așa că...
Doi - cozile se formează că încetinește lumea sau că sînt bariere? Dacă e de încetinire tot ce au de făcut doreii din zonă e să facă trecerea la nivel netedă. E plină țara de șine de tren peste care treci cu 100 fără să simți. Nu trebuie să desființezi șinele ci să faci trecerea ca lumea. Dacă mai trec trenuri, e mai nașpa - trebuie pasaj deci va dura cam un cincinal. Din ăsta balcanic de v'o 10 ani... |
#3
Posted 30 August 2016 - 14:42

Calea ferata este intangibila in Romania.
In orase are statut de zeitate si trebuie protejata cu borduri megalitice. Transportul util pe calea ferata a fost redus la o cota insignifianta dar a fost pastrat cu sfintenie cel inutil, din orase. In tara paradoxurilor marfurile sunt transportate cu autotrenuri iar pensionarii merg cu mini-trenuri urbane. Daca vrei sa imbunatatesti traficul rutier ataca problema de la cap, militeaza pentru inlocuirea tramvaielor cu auto si troleibuze. |
#4
Posted 30 August 2016 - 14:46

Nu stiu situatia de la Bascov, am trecut si eu pe acolo, dar mai sunt in tara multe alte asemenea linii ferate.
Aparent nu sunt folosite , dar apartin unele de obiective dezactivate, care sunt in conservare si care pot avea importanta strategica militara etc. |
#5
Posted 30 August 2016 - 14:47

NU exista sa tolerezi o situatie care iti formeaza cozi de 10 km la iesirea de pe Autostrada A1
![]() Si cei care incetinesc nejustificat au partea lor de vina, dar cata vreme nici macar nu e o linie utilizata - hei ! - anuleaz-o, nene. Edited by overseas, 30 August 2016 - 14:48. |
#6
Posted 30 August 2016 - 14:49

terratec, on 30 august 2016 - 14:42, said:
Calea ferata este intangibila in Romania. In orase are statut de zeitate si trebuie protejata cu borduri megalitice. ... Daca vrei sa imbunatatesti traficul rutier ataca problema de la cap, militeaza pentru inlocuirea tramvaielor cu auto si troleibuze. ha, si cine mai da tunuri in titan lucreaza de 7 ani la o linie de tramvai de nici 3km; au terminat cam 2.5 km, probabil mai dureaza inca 2 ani restul in conditiile in care e absolut inutila, existand deja linii de autobuze si trolee in paralel dar au avut grija sa puna borduri cat casa si sa ingusteze maxim strada ramasa |
#7
Posted 30 August 2016 - 14:49

overseas, on 30 august 2016 - 14:31, said:
Este incredibil ! Sa desfiinteze sinele alea nenorocite, Daca eram primar in Bascov, ma legam de orice neregularitate si o desfiintam. Vina e la tolomacii de la drumuri care nu sunt în stare să construiască un suprateran în zonă. Edited by KurtKnispel, 30 August 2016 - 14:51. |
#8
Posted 30 August 2016 - 14:52

Ce treaba are tramvaiul? De ce trebuie desfiintat?
Tramvaiul are rolul lui, si trebuie sa ramana acolo. Nu toti avem permis de conducere si/sau ne permitem o masina. Mergem si noi cu ce putem. |
#9
Posted 30 August 2016 - 15:02

KurtKnispel, on 30 august 2016 - 14:49, said:
La fel de bine se poate „desființa” și E81. Vina e la tolomacii de la drumuri care nu sunt în stare să construiască un suprateran în zonă. Calea aia ferata: 1. e privata sau ceva, deci nu e CFR, nu e de marfa/ calatori 2. cica e "inchisa" Sa exproprieze sinele alea si sa-i despagubeasca cu un TIR sa mute marfa peste drum, daca au nevoie |
#10
Posted 30 August 2016 - 15:02

Aia cred ca este calea ferata Curtea de Argeş, Băiculeşti, Merişani, Bascov, C.I.L. , Piteşti Nord. si este utila.
Problema poate fi de la regulile CFR. De cele mai multe ori bariera se pune cu foarte mult timp inainte de trecerea trenului. |
|
#11
Posted 30 August 2016 - 15:08

miki07, on 30 august 2016 - 14:52, said:
Ce treaba are tramvaiul? De ce trebuie desfiintat? Tramvaiul are rolul lui, si trebuie sa ramana acolo. Nu toti avem permis de conducere si/sau ne permitem o masina. Mergem si noi cu ce putem. Io am masina si prefer tramvaiul de cate ori pot. pasilla, on 30 august 2016 - 15:02, said:
Aia cred ca este calea ferata Curtea de Argeş, Băiculeşti, Merişani, Bascov, C.I.L. , Piteşti Nord. si este utila. Problema poate fi de la regulile CFR. De cele mai multe ori bariera se pune cu foarte mult timp inainte de trecerea trenului. nope, nu are cum; calea aia CFR stiu pe unde trece, e diferita este un rahat ingust nu are semne de oprire, de trecere la nivel doar atentionare de denivelare e incredibil http://www.hotnews.r...st-facute-3.htm CU POZA nici o bariera nici un trafic cozi de zeci de km |
#12
Posted 30 August 2016 - 15:09

overseas, on 30 august 2016 - 14:47, said:
NU exista sa tolerezi o situatie care iti formeaza cozi de 10 km la iesirea de pe Autostrada A1 ![]() Si cei care incetinesc nejustificat au partea lor de vina, dar cata vreme nici macar nu e o linie utilizata - hei ! - anuleaz-o, nene. Cozi de 10 km? Mai taie din ele da-le dreacu! |
#13
Posted 30 August 2016 - 15:13

calea aia ferata are rol 0 in coada care se face acolo.
se lucreaza la drum de aia se face coada. |
#14
Posted 30 August 2016 - 15:22

D.N. 1 se interesectează între Câmpina şi Băneşti cu calea ferată Buda - Plopeni - Slănic-Prahova. Nu am prins decât o dată tren pe acolo şi nu au fost cozi kiliometrice. E posibil ca pe acolo să se lase bariere prea devreme sau aşa precum a zis cineva să fie lucrări care mai încrucă traficul.
Eu îs curios cum arăta Gara de Nord din Bucureşti la dracu-n praznic. Plus că am boală pe desfiinţarea căilor ferate din Bucureşti (puteau fi băgate în subteran), că aşa ar fi fost tren spre litoral care să plece de la Gara de Nord şi să ajungă la Gara de Est (Obor) prin oraş, pe o cale mai scurtă şi fără să mute locomotiva la celălalt capăt... Iar despre tramvai versus transport urban pe penuri: într-un troleibuz sau autobuz nu au cum să încapă niciodată atât de mulţi oameni pe cât într-un tramvai. Da, într-un dublu articulat încap vreo 200 de oameni (tot mai puţin decât într-un tramvai), dar să cum se desrcucă un asemenea vehicul în Bucureşti? |
#15
Posted 30 August 2016 - 15:25

overseas, on 30 august 2016 - 15:08, said: Poza aia este din 2011. Asta e mai proaspata. ![]() Edited by pasilla, 30 August 2016 - 15:33. |
|
#16
Posted 30 August 2016 - 15:26

merg saptamanal
coada aia e acolo independent de lucrarile ocazionale de la V Ursului nu vorbiti daca nu cunoasteti traseul mereu pe siteul Politiei apare anunt ca se formeaza coada pe A1 din cauza ca soferii incetinesc la calea aia de 2 bani pasilla, on 30 august 2016 - 15:25, said:
Poza aia este din 2011. da, si e 90% identica cu situatia de azi djl, on 30 august 2016 - 15:22, said:
D.N. 1 se interesectează între Câmpina şi Băneşti cu calea ferată Buda - Plopeni - Slănic-Prahova. Nu am prins decât o dată tren pe acolo şi nu au fost cozi kiliometrice. E posibil ca pe acolo să se lase bariere prea devreme sau aşa precum a zis cineva să fie lucrări care mai încrucă traficul. nu are legatura |
#17
Posted 30 August 2016 - 15:28

Tu te referi la calea aia ferata pe drumul spre Curtea de Arges ? Inainte de capatul autobuzelor ?
|
#18
Posted 30 August 2016 - 15:30

30 August
http://www.ziartop.r...rumuri-din-tara Tot pe DN7, în judetul Arges, la iesirea din localitatea Bascov catre Râmnicu Vâlcea, multi automobilisti încetinesc mai mult decât este necesar sau chiar opresc la o trecere la nivel cu o cale ferata închisa (în zona Valea Ursului), iar traficul se desfasoara în coloana. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users