Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 3 1.0 TSI
Last Updated: Apr 19 2024 19:59, Started by
utopium
, Aug 29 2016 17:37
·
2
#3619
Posted 25 August 2018 - 11:50
Scuze, se pare ca nu am fost suficient de explicit. Nici vorba sa se opreasca motorul in mers la o franare brusca. Intrarea in starea de veghe a motorului are loc doar dupa ce rotile nu se mai invart si doar daca apasarea pe frana depaseste un anumit prag. Neavand pedala de ambreiaj eu pot controla procesul din pedala de frana numai ca uneori cand franezi brusc si te si opresti motorul intra in starea de veghe (se opreste). Daca asteptarea pana la punerea in miscare a masinii e mai lunga nu-i bai, pot sta ori cu piciorul pe frana ori pot trage frana de mana fiind cu maneta in D. Daca insa imobilizarea e foarte scurta devine enervant sa se opreasca si sa reporneasca apoi foarte rapid motorul. Una din partile pozitive este ca la franarile obisnuite pot decide eu daca vreau ca motorul sa intre sau nu in starea de veghe prin controlul pedalei de frana. O alta parte pozitiva a sistemului este ca motorul reporneste foarte repede si usor.
|
#3620
Posted 25 August 2018 - 11:52
@AstroNut98, Scotty asta e un fel de Dorel care e mai destept decat toata industria auto? 100.000 de cicluri de pornire/oprire, adica intervalul dupa care zice el ca incepe sa se uzeze sistemul, inseamna la mine vreo 15 ani de mers cu Start-Stop zilnic, mai realist ar fi pe la 20 de ani. Si nu, nu e vorba de economie de 3% cum zice el, ci de vreo 12% (la mine). In plus porneste de la premisa falsa ca e o pornire normala, care uzeaza sistemele ca la orice pornire, cand de fapt e o pornire mult mai light, cu cilindrii lasati intr-o pozitie din care e mult mai usor sa faci pornirea.
Ce sa zic, mie mi se pare aiurea sa nu folosesc un sistem care imi aduce avantaje doar pentru ca ar putea avea impact asupra celui de-al treilea/patrulea viitor proprietar al masinii, asta in cazul in care va ajunge masina vreodata sa depaseasca 300.000 de km (se va apropia de 20 de ani probabil pana atunci). Ma rog, e aceeasi discutie ca si la schimbul de ulei, producatorul zice sa schimbi la 30.000 de km, insa unii forumisti zic sa nu schimbi mai rar de 15.000 de km, ba chiar si sub 10.000 de km ... din nou, care e scopul? Sa circuli peste 500.000 de km cu o masina luata de noua? Nope, sa circuli 8-10 ani/100-150.000 de km si sa-ti iei alta. Ca unora le place sa le "bibileasca" si sa le protejeze excesiv, e deja problema lor, n-am nici timp nici vreo dorinta sa fac asa ceva. Masina e un bun de consum care se uzeaza moral mai rapid decat fizic, orice masina e "depasita" dupa mai putin de 10 ani ... cine vrea sa le tina zeci de ani n-are decat sa faca totul sa le protejeze. Edited by utopium, 25 August 2018 - 12:05. |
#3621
Posted 25 August 2018 - 12:48
Da, eu inteleg si ce zici tu si pe de o parte ai dreptate. Dar industria auto nu face asta de bunavoie, daca nu ma insel conteaza si prezenta start stop-ului la norma de poluare. La Euro 6 pe autoturisme cam toti au start stop ca nu prea au de ales.
Si nu stiu cum e de 12% economia la tine. La mine la motor pe benzina de 2.0 in 4 cilindri consuma cand e stationata masina maxim 1.2l/h cu clima pornita, radioul pornit, ceva lumini, whatever. Adica 20ml / minut. Adica daca as sta un minut intreg oprit in trafic fara sa ma misc nici un mm as economisi 20ml de combustibil. DAR asta e cazul ideal, pentru ca in realitate nu poate sta niciodata 1 minut oprit motorul cu A/C-ul pornit, radio, lumini, chestii. Ori incepe sa iti bage caldura ori tot porneste si se opreste motorul. Asa ca nu mersi, prefer sa imi fie bine in masina si sa ard o lingura de benzina intr-un minut decat sa transpir si sa economisesc 1 ban pe minut de stationare. Daca in schimb ar ajunge astea cu start stop sa aiba acumulatori atat de babani incat sa poata sta mai mult de 30 de secunde cu motorul in "stand by" si sa alimenteze toti consumatorii ar fi ok. Dar compresorul de A/C tot nu-l antreneaza nimeni. Deci mi se pare cam nerealista o economie de 12% cum zici tu. In plus, tu ai 1.0 3 cilindri, clar consuma mai putin cand e stationata decat a mea, deci ar trebui sa fie si mai mica diferenta. |
#3623
Posted 25 August 2018 - 15:48
Cum adică nu poate sta oprit mai mult de 30 de secunde? La mine sta minute bune fara probleme. Un litru economie la suta de km la mine înseamnă cam 12%.
Un litru pe ora consum, in conditiile in care intr-o ora prin oras faci doar 20-25 de km, e a naibii de mult. Adică mersul o ora prin oras iti ia 2 litri, dar statul iti ia un litru. Edited by utopium, 25 August 2018 - 15:56. |
#3624
Posted 25 August 2018 - 16:03
Nu toate situatiile din lume sunt exact ca cele prin care treci tu. In Bucuresti, de exemplu, sunt zone in care misti masina cate 10-20 m la fiecare 10 secunde si poti avea 60-70 de plecari de pe loc in 15 minute si chiar mai multe de atat, functie de cat esti de norocos. Asta poate insemna mii de porniri intr-o luna. In opinia mea un asemenea regim nu poate fi benefic unui motor pe termen lung, mai ales unui Turbo DI. Nici racire cum trebuie vara pe caldura nici sa se incalzeasca cum trebuie iarna, si asta luand in considerare ca fara sistemul magic activat consumul mediu e oricum super bun.
Edited by closchkutza, 25 August 2018 - 16:04. |
#3625
Posted 25 August 2018 - 16:44
Da, daca esti bara la bara e mai bine sa-l opresti. La mers normal insa, e ok (in Cluj cel putin)
|
#3626
Posted 30 September 2018 - 16:02
MMike, on 14 aprilie 2018 - 08:59, said:
Asta ar trebui sa fie ulei special long life pentru 30000 km. E bun pentru cei care n-au chef sa faca revizii anual Sunt curios daca si nemtii fac schimbul tot la 30k km. Mai ales ca sunt multi care fac km astia pe semestru.....(de 15k nici nu are rost sa intreb). |
#3627
Posted 30 September 2018 - 22:04
Vesticii urmează indicațiile producătorului și bordului nu-și bat capul prea mult. La ei mașinile sunt "consumabile" le țin 3-4 ani și apoi le dau înapoi pe una nouă evident în leasing. Service-urile sunt scumpe, o manopera de distribuție costă multe sute de euro și nu-i convine nimănui să fie la mana mecanicilor.
Edited by atupi, 30 September 2018 - 22:09. |
#3628
Posted 01 October 2018 - 04:22
Toate masinile moderne sunt facute sa tina in jur de 100 000 - 150 000 km si apoi sa pice .. De aceea , toti le vand pe afara imediat ce trec de aceste praguri ... Asa ca nu are rost sa facem teoria S/S , fabricantii trebuie sa aiba si ei ce vinde periodic , masini , piese de schimb , etc .... nu ?
|
|
#3629
Posted 23 January 2019 - 16:56
Ce parere aveti despre retusurile de vopsea, recomandati creion corector sau spray? Este vorba despre locuri izolate, mici ciupituri/mici zgarieturi.
|
#3630
Posted 24 January 2019 - 12:25
stefandinescu70, on 01 octombrie 2018 - 04:22, said:
Toate masinile moderne sunt facute sa tina in jur de 100 000 - 150 000 km si apoi sa pice .. Sper sa nu fie cu suparare, dar aberatie mai mare ca asta nu am mai citit cum definesti tu "si apoi sa pice". La ce te referi? Ca iti pica un senzor? Ca ai de inlocuit o baterie? Sau ca iti pica motorul sau cutia? |
#3631
Posted 24 January 2019 - 14:31
Deci simplu ... 100 000 km - 150 000 km maxim maxim .. tine fara sa intervii prea mult la masina ( motor / cutie de viteza ) . Dupa aia se stie , pica pe rand si pe capete ... alternatoarele , demarolul ( mai ales ala cu Start / Stop ) , bateria ( poate cel putin de doaua ori ) , injectia ( 100 % ceva pica la ea , la diesel mai ales ) , cutiile automate incep sa sughite ( daca nu pana atunci deja ) , filtrele de particule trebuiesc curatate , EGR urile , Turbo ( sigur la vitezomani ) , distributiile trebuiesc schimbate ( si chiar si ele pe lant mai nou se schimba dupa acest rulaj ) , discurile de frana si ambreiajele , volantele cu masa dubla etc etc . De ce crezi ca lumea buna ( europenii adevarati ) vand masinile pe capete dupa acest rulaj ?? Inclusiv garantile dispar dupa cest rulaj , deci bagi bani din buzunar . .... Consider o intrebare pusa de tine in gluma ... , Crezi ca daca Romanul adevarat cumpara masinile cu 200 000 / 300 000 de km pe bord inseamna ca au si facut o afacere ? Ala care o vinde a facut o afacere , nu cumparatorul ...iar patronii de service aplauda
Edited by stefandinescu70, 24 January 2019 - 14:36. |
#3632
Posted 24 January 2019 - 16:46
In opinia ta merita garantia extinsa ? Spre exemplu inca 6 ani costa 560 de euro plus inca 500 euro diferenta de pret la revizii !
Pana la 150mii km este in garantie, motorul si cutia cel putin ! |
#3633
Posted 25 January 2019 - 00:05
stefandinescu70, on 24 ianuarie 2019 - 14:31, said: Deci simplu ... 100 000 km - 150 000 km maxim maxim .. tine fara sa intervii prea mult la masina ( motor / cutie de viteza ) . Dupa aia se stie , pica pe rand si pe capete ... alternatoarele , demarolul ( mai ales ala cu Start / Stop ) , bateria ( poate cel putin de doaua ori ) , injectia ( 100 % ceva pica la ea , la diesel mai ales ) , cutiile automate incep sa sughite ( daca nu pana atunci deja ) , filtrele de particule trebuiesc curatate , EGR urile , Turbo ( sigur la vitezomani ) , distributiile trebuiesc schimbate ( si chiar si ele pe lant mai nou se schimba dupa acest rulaj ) , discurile de frana si ambreiajele , volantele cu masa dubla etc etc Cel mai simplu e sa ne uitam manualul masinii la ce contin reviziile si ce se recomanda in materie de ulei de motor, placute de frana si asa mai departe. Uleiuri cat mai subtiri cu putinta, cutii de viteze "sealed for life" (a cui viata?), DPF cum ai zis si tu, toate astea nu fac decat sa scurteze viata masinii. |
|
#3634
Posted 25 January 2019 - 04:12
M0sGerila, on 24 ianuarie 2019 - 16:46, said:
In opinia ta merita garantia extinsa ? Spre exemplu inca 6 ani costa 560 de euro plus inca 500 euro diferenta de pret la revizii ! Pana la 150mii km este in garantie, motorul si cutia cel putin ! Merita , daca vrei sa tii masina MULT timp si MULTI km .. Daca ai de gand sa o schimbi des , nu merita nimic , nici garantie si nici CASCO . |
#3635
Posted 25 January 2019 - 08:44
#3636
Posted 25 January 2019 - 10:37
La extra garantie scrie clar cate luni, cati km, cati euro !
In principal raman doar motorul, cutia, instalatia electrica ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users