Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

Skoda Octavia 3 1.0 TSI

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
4431 replies to this topic

#37
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

View PostTruculMagic, on 29 august 2016 - 22:11, said:

Poti pune o poza sa vedem cat spatiu ocupa motorizarea ?
suficient de putin ca sa mai incapa iarna 2 matze sau o familie de sobolani si proviziile lor

#38
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,853
  • Înscris: 14.08.2007

View PostTruculMagic, on 29 august 2016 - 22:11, said:

E interesanta aceasta motorizare, chiar am cautat informatii despre ea cand a aparut. Poti pune o poza sa vedem cat spatiu ocupa motorizarea ? Cu turatiile cum sta ? Cat ai la 100-120km/h in treapta 5/6 ? E cutie cu 5 sau 6 trepte ?
Diferenta fata de 1.4 sau 1.8 tsi cat era ?
E cu 6 viteze, inca n-am invatat turatiile pe de rost asa ca iti spun aproximativ, la 100 km/h intr-a 5-a e pe la 2600 de ture si intr-a 6-a pe la 2100 de ture, pentru 120 km/h mai adaugi 20% (deci cam 3100 rotatii a 5-a si 2500 rotatii a 6-a). Insa cu a treia poti sa mergi si cu peste 140 daca vrei (la 6000 de ture, de la 6500 incepe zona rosie - turometrul e pana la 8000) sau cu a 4-a cu 185 km/h (tot la 6000 de ture). De la 120 la 160 faci undeva un pic peste 10 secunde, de aia zic ca ajungi destul de rapid la 160, nu ca as merge eu prea des cu 160.

Nu stiu cat costau 1.4 TSI si 1.8 TSI pe Octavia ca nu am fost prea interesat de nici unul dintre ele, o alternativa pe care am luat-o in calcul era Rapid 1.4 TSI automat dar doar pentru ca nu exista 1.2 automat (care m-ar fi interesat pe mine), sincer n-am fost atent la cat costau 1.4 TSI/1.8 TSI pentru ce nu le-am luat in calcul (erau in afara bugetului oricum). In mod clar am preferat dotari mai bune decat motor mai puternic care nu ma incalzea cu nimic. 1.4 TSI are acelasi cuplu ca si 1.0 TSI si nu e mult mai dinamic fata de 1.0 TSI, in schimb e ceva mai gurmand. Nu am nevoie de o masina mai puternica decat asta, dupa cum ziceam 70% merg prin oras si inca 25% pe Cluj-Bistrita/Apuseni/Alba/Mures/Sibiu, hai Bucovina ocazional, iar restul sunt exceptiile cand ajung mai departe (cu Loganul in 125.000 de km cel mai lung drum a fost pana la mare la noi, de 2 ori in 11 ani, chestie care probabil nu se va mai intampla cu actuala ca nu imi doresc sa mai merg prea curand pe litoralul nostru cu masina). Voi ajunge rar pe autostrada (cel putin pana nu se mai termina ceva km in jurul Clujului). Iar cu 4-5 persoane voi merge foarte rar ... de fapt cam 2 persoane jumate e incarcatura maxima "tipica", ca fiica-mea abia a trecut de 16 kg Posted Image Mi se pare mult mai rentabil sa iau avionul si sa inchiriez acolo masina (Italia, Franta, Germania, Spania, etc).

Cat despre fiabilitatea unei aspirate, nu ma intereseaza, pe la 100.000 km o dau si iau alta. Din partea mea nu m-as supara ca urmatoarea sa fie electrica :)

Edited by utopium, 29 August 2016 - 23:20.


#39
STH96

STH96

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 17.10.2015
In cazul meu cineva mi-a spus ca ''motorul este mic pentru balabusta aia'' si ca v-a merge supraturat. Dar iata ca dupa doi ani masina in cauza a satisfacut necesitatile si cred ca asta conteaza pana la urma. Daca tehnologia a avansat, firesc de altfel in asa fel...

#40
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

View Postlula_canci, on 29 august 2016 - 22:24, said:

Daca eu merg singur in masina, pe DNuri, cu masina goala, de ce sa-mi iau motor de 2l cand unul de 1l face aceeasi treaba pe care eu am nevoie sa o faca la fel de bine?
sa fim seriosi
ai intelege intr-o noapte cu ceata in 10 metri pe valea oltului, incercand sa depasesti o coloana de tiruri

#41
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,853
  • Înscris: 14.08.2007

View Postlula_canci, on 29 august 2016 - 22:24, said:

Vrei masina de concedii, mergi mult pe autostrada, atunci e clar ca iti trebuie un motor care sa se simta in largul lui pe autostrada.
Din ce o vad se simte in largul ei la viteza de autostrada, sa fim seriosi, am mers cu Opel Corsa de 90 si ceva de cai cu 170 pe autostrazile din Germania, asta e limuzina fata de aia Posted Image

Edited by utopium, 29 August 2016 - 23:29.


#42
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
3 pagini si nici o poza ! Incep sa cred ca e un topic de imaginatie unde unul crede ca are masina si ceilalti ii spun ca nu e prea buna . Sau nu mai ai telefon cu camera pentru  poze ... ?!
1.0 tsi mergea pe un up sau cel mult o fabie ; is curios cand mergeti 4 insi cu bagaje ce " performanta " la consum si cat de fasneata e prin depasiri ...??

#43
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,853
  • Înscris: 14.08.2007

View Postmarcusdefeis, on 29 august 2016 - 23:15, said:

sa fim seriosi
ai intelege intr-o noapte cu ceata in 10 metri pe valea oltului, incercand sa depasesti o coloana de tiruri
Depinde ce 2 litri, sunt destule masini second de 2 litri care sunt mai lente decat Octavia 1.0 TSI.

#44
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008
corect, un 2 litri cu cuplu corespunzator
de exemplu nu putoarea benzinara aspirata de cilindreea respectiva facuta de psa in colaborare cu bmw

#45
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,853
  • Înscris: 14.08.2007

View Postcobi1, on 29 august 2016 - 23:32, said:

3 pagini si nici o poza ! Incep sa cred ca e un topic de imaginatie unde unul crede ca are masina si ceilalti ii spun ca nu e prea buna . Sau nu mai ai telefon cu camera pentru  poze ... ?!
1.0 tsi mergea pe un up sau cel mult o fabie ; is curios cand mergeti 4 insi cu bagaje ce " performanta " la consum si cat de fasneata e prin depasiri ...??
Nu am poze pe care sa vreau sa le pun aici momentan ... cand o sa am, o sa le pun. Nu vad care e relevanta, stie toata lumea cum arata o Octavia 3, nu?

E mai "fasneata" decat o Skoda Octavia II 2.0 MPI sau Ford Mondeo IV 2.0 TCDI (115 CP) si la fel de fasneata ca un Ford Mondeo IV 2.0 Duratec de 145 CP, doar ca consuma cu 40% mai putin Posted Image

Edited by utopium, 30 August 2016 - 00:11.


#46
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View Postutopium, on 29 august 2016 - 22:09, said:

Dupa mentalitatea asta ai fi ramas la 486 ca are chipul de 173 mm2, fata de un Atom Z8750 cu chipul de 24 mm2, nu? Posted Image Ce mai conteaza ca Atomul e de 1000 de ori mai rapid si consuma de 8 ori mai putin, astea sunt detalii nesemnificative, important e sa fie mare Posted Image

View Postutopium, on 29 august 2016 - 22:15, said:

La fel cum au reusit inginerii in 10 ani sa duca procesoarele la viteze de mii de ori mai mari si consumuri de 10 ori mai mici. E bizar sa vezi oameni care accepta astfel de avansuri tehnologice in electronica si refuza ca se pot face avansuri tehnologice de 1000 de ori mai lente in domeniul auto.
Electronistii au reusit sa micsoreze "centimetrul cub" din procesor trecand la litografii cu pas mai mic. Consideri ca inginerii auto au reusit acelasi lucru? Adica au facut un motor care pe dinauntru are 3l, iar pe dinafara are 1l?

View Postutopium, on 29 august 2016 - 17:37, said:

In rest inca invat sa folosesc toate chestiile (inca nu am incercat sa-mi reglez volanul, am vazut ca are o chestie de unde sa-l deblochezi dar inca n-am incercat). Mi-a fost lene sa citesc cartea masinii asa ca unele chestii inca le descopar. Ce imi place in mod special la ea fata de vechea masina e cat de usor e sa asculti muzica de pe telefon (bluetooth streaming), sa raspunzi la telefon/faci apeluri, cat de usor e cu comenzi pe volan, si comenzile vocale par interesante dar inca trebuie sa invat sa le folosesc (e fain ca pe WP poti face apel catre Cortana daca nu e activa si se activeaza, apoi dai comenzi complexe gen sa-ti seteze remindere, sa-ti caute informatii, etc), ca aprinde singura farurile, ca are clima si pe spate. E grozava si cutia de telefon din consola, capitonata cu cauciuc ca sa nu se zgarie si pe care o poti inchide ... pacat ca nu era inca activa optiunea de incarcare wireless a telefonului pe Octavia (doar pe Superb in Romania), ar fi fost grozav (telefonul suporta incarcare wireless). Inca nu am gasit dezavantaje (ma rog, nu sunt obisnuit cu butoane de geamuri pe usa si mai ales cu 4 le mai incurc cele din spate cu cele din fata, era mai practic la Logan cu ele pe bord ca le atingeai usor cu degetul daca aveai mana pe schimbator, nici cu claxonul pe volan nu sunt obisnuit, era mai practic pe bat ca la Logan din punctul meu de vedere), suspensia e un pic mai tare si cand merg pe denivelari de astea de plastic puse sa incetinesti scutura mai tare ca Loganul. Are multe spatii de depozitare practice, asta e un alt mare plus din punctul meu de vedere (si in portbagaj mi-am pus o optiune de depozitare care e doar 7 euro dar iti tine frumos cutia medicala, triunghiurile de semnalizare, stingatorul, etc in lateral). Portbagajul e exagerat de mare (590 de litri dar si cu o deschidere enorma), o sa iau si niste plase de alea elastice sa prind plasele ca altfel joaca prin portbagaj bagajele la cat de mare e. Am facut bine ca am luat senzori fata-spate de parcare pentru ca e cu 40 de cm mai lunga decat Loganul si as fi avut probleme sa ma incadrez cum trebuie cu ea.
Of, saracul de tine ai mers de atat timp cu niste dubiosenii cu tehnologie invechita, incat o masina relativ normala ti se pare ceva de vis.

Ce ai zice daca ti-as spune ca tie, care ti-e frica sa reglezi volanul, ca la alte masini acesta se regleaza din buton, pozitia se memoreaza, iar cand deschizi portiera se ridica la maxim ca sa cobori cat mai usor?

#47
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

View Postutopium, on 30 august 2016 - 00:10, said:

E mai "fasneata" decat o Skoda Octavia II 2.0 MPI sau Ford Mondeo IV 2.0 TCDI (115 CP) si la fel de fasneata ca un Ford Mondeo IV 2.0 Duratec de 145 CP, doar ca consuma cu 40% mai putin Posted Image
nu exagera

#48
petre81

petre81

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 145
  • Înscris: 28.08.2016

View PostYOUR_GOD, on 29 august 2016 - 21:14, said:

Indiferent ce tertipuri se aplica, pentru scăderea taxelor, bineînțeles, aceste mașini obțin consum redus, numai in condițiile ideale. Nu știu cum se comporta aceste motoare in timp. Nu sunt specialist, dar cred ca nu prea bine.

Cu consumul este in felul urmator, daca vrei sa misti o masina de 1300kg cu 140km/h consumul de benzina este acelasi indiferent de motorizarea aleasa pe acea masina. Evident, mai exista si alte variabile care pot da diferente dar in mare asa stau lucrurile.

#49
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
Terminati cu prostiile cu putere, performantele ca e penibil. Daca nu stiti sa conduceți o masina rugați pe cineva sa va arate. 110cp pe o compacta sunt super arhi suficienți. Face suta în 9.9s acum 10 ani erau motoare pe octavia carefaceau suta in 14s cu consum dublu.  Ford 1.0 de 125cp face suta în 11s.

Eu am compacta 100cp care face suta în 12.5s. În vara asta am incarcato full portbagaj full plus cutie portbagaj deasupra full și nu am avut nici o problema în depășiri, pe autostrada la munte. Singura problema la regim de autostrada consuma 7l who cares in mers normal scot și 5l cum zice producatorul.

Singura problema pe care mi-o pun cu motoarele mici e fiabilitate ramana de vazut. Ati auzit de probleme la 1.0 ecoboost?

#50
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Eu sunt curios de niste poze si as vrea sa ma spui care e greutatea masinii, cea din coc, viteza maxima, ce roti ai , asta daca vrei sa zici, daca nu sanatate si drum bun.

#51
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,042
  • Înscris: 02.09.2005
esti prea carcotas, utopium a avut topic si pe sfaturi achizitie plus ca il stiu de multi ani si de pe alte arii ale forumului, nu e genul de om asa cum insinuezi tu, ai rabdare ca o sa puna si pozele, el e mai pretentios la capitolul asta, nu face orice fel de poze Posted Image

#52
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014

View Postutopium, on 30 august 2016 - 00:10, said:

Nu am poze pe care sa vreau sa le pun aici momentan ... cand o sa am, o sa le pun. Nu vad care e relevanta, stie toata lumea cum arata o Octavia 3, nu?

E mai "fasneata" decat o Skoda Octavia II 2.0 MPI sau Ford Mondeo IV 2.0 TCDI (115 CP) si la fel de fasneata ca un Ford Mondeo IV 2.0 Duratec de 145 CP, doar ca consuma cu 40% mai putin Posted Image

Gata! Imi iau doua!
=))))
Ce-ti mai place sa exagerezi :)))!

#53
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,905
  • Înscris: 31.03.2003
Daca faci o achizitie chibzuita si folosesti masina pentru destinatia ei "normala", e foarte ok.
Daca iti iei masina de 1,0 si o tii doar in depasiri si 150km/h, evident ca nu o sa mearga.

Eu de exemplu am fost chitit din start pe motorul de 170 cai. Apoi tinand cont ca mergem in concedii 4 persoane si in majoritatea cazurilor cu masina, era clar ca Superb-ul Combi se ivea la orizont.

#54
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,853
  • Înscris: 14.08.2007

View PostSerafim606, on 30 august 2016 - 07:44, said:

Ce-ti mai place sa exagerezi Posted Image))!
Unde e exagerarea? Mondeo-ul ala 2.0 145 CP face sprinturile de 0-100, 80-120, 100-180 etc in aceiasi timpi ca si 1.0 TSI, iar consumul oficial e 11.2 in oras si 6 extra-urban. Deja le-au testat altii oricum. Iar cu Mondeo 2.0 TCDI de 115 CP sau Skoda Octavia 2.0 MPI e evident ca nu are sens sa comparam ca iau bataie usor la orice sprint.

Edited by utopium, 30 August 2016 - 08:30.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate