Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noile pachete de la U.P.C disponibile Oficial.
Last Updated: Dec 05 2016 17:13, Started by
a_d_y
, Aug 28 2016 22:02
·
0
#577
Posted 15 November 2016 - 14:11
Trebuia să fii anunțată Monica. Nu au cum să-ți schimbe abonamentul de telefonie fără să te anunțe. Probabil că nu ai fost atentă.
|
#578
Posted 15 November 2016 - 14:24
@tudor75, nu m-au anuntat. Sunt foarte atenta la aceste "detalii" tocmai pentru eventuale motive de negociere, reziliere etc.
Deci atunci cand mi-au ajustat suma de plata au spus ca fac lucrul acesta deoarece nu am fost instiintata. Dar alte detalii nu mi-a dat despre abonament pentru ca dna a zis ca e de la dep Financiar si o sa ma contacteze altcineva. Si m-au sunat vineri si au zis ca trebuie sa iau alt abonament. Ceva ce nu corespunde nevoilor mele, adica mi se ofera conv pe mobil iar eu nu am nevoie de acelea. Eu vreau abonamentul pe care ei mi l-au modificat asa...pe nevazute si neauzite Aici e probelema mea si nu stiu cum sa merg in continuare deoarece nu ma las. Consider ca ceea ce au facut e un abuz. Edited by moniK_06, 15 November 2016 - 14:25. |
#579
Posted 15 November 2016 - 15:00
moniK_06, on 15 noiembrie 2016 - 14:24, said:
@tudor75, nu m-au anuntat. Sunt foarte atenta la aceste "detalii" tocmai pentru eventuale motive de negociere, reziliere etc. Deci atunci cand mi-au ajustat suma de plata au spus ca fac lucrul acesta deoarece nu am fost instiintata. Dar alte detalii nu mi-a dat despre abonament pentru ca dna a zis ca e de la dep Financiar si o sa ma contacteze altcineva. Si m-au sunat vineri si au zis ca trebuie sa iau alt abonament. Ceva ce nu corespunde nevoilor mele, adica mi se ofera conv pe mobil iar eu nu am nevoie de acelea. Eu vreau abonamentul pe care ei mi l-au modificat asa...pe nevazute si neauzite Aici e probelema mea si nu stiu cum sa merg in continuare deoarece nu ma las. Consider ca ceea ce au facut e un abuz. Monik, daca ai cont in myupc, verifica daca nu cumva ti-au trimis vreun mesaj acolo. Cum primesti facturile ? |
#580
Posted 15 November 2016 - 15:03
Eu am cont în MyUpc si factura electronică si instiintarea de modificare a serviciilor a venit prin posta.
|
#581
Posted 15 November 2016 - 15:15
Primesc facturile in varianta electronica.
Am cont MyUPC, am verificat, nu este nimic acolo. Ideea este urmatoarea: eu in august/septembrie am acceptat niste modificari la pachet pentru TV si net. La telefonie am spus ca vreau sa ramana exact asa cum era. Si pentru ca am schimbat routerul atunci cand am fost la ei am semnat un nou contract. Dar acolo apare la telefonie: Alo nelimitat fix, ceea ce aveam si inainte deci nu mi s-a parut nimic dubios pana ce am primit factura luna aceasta cu convorbiri taxate cu nr pe care vorbesc dintotdeaua. PS: Am reverificat contractul in weekend deci eu nu am semnat nimic in sensul modificarii la telefonie. Edited by moniK_06, 15 November 2016 - 15:16. |
#582
Posted 15 November 2016 - 15:47
#583
Posted 15 November 2016 - 15:48
a_d_y, daca pe redefinire clienti iti scrie ca, clientul nu a fost gasit, inseamna ca nu ti se modifica nimic...
Criteriul e necunoscut din pacate.. Edited by queron, 15 November 2016 - 15:48. |
#584
Posted 15 November 2016 - 17:04
#585
Posted 15 November 2016 - 18:16
Presupun ca astepti pana pe 28 sa vezi daca chiar iese ceva, si daca iese te muti la T, nu?
|
#587
Posted 16 November 2016 - 12:16
De anuntat UPC anunta dar doar pe email. Detalii mai jos.
" Te informăm că, începând din luna decembrie 2016, valoarea facturii UPC va fi majorată cu 2,04 lei/ lună (TVA inclus), aceasta majorare reflectând o parte din creşterea costurilor de furnizare a serviciilor. Aşteptăm părerile tale la adresa [email protected], iar pentru a afla mai multe informaţii despre serviciile UPC, inclusiv grila de canale TV, poţi intra oricând pe www.upc.ro, ne poţi contacta pe upc.ro/asistenta-clienti şi my.upc.ro sau zilnic, în intervalul orar 7:00-23:00, la 031 1000 872, număr cu tarif normal. Ȋn conformitate cu prevederile articolului 51 alineatul (7) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 111/ 2011 privind comunicaţiile electronice, cu modificările şi completările ulterioare, în cazul în care nu sunteţi de acord cu aceste modificări, aveţi dreptul de a denunţa unilateral contractul, în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata niciunor penalități sau despăgubiri. Ȋn acest sens trebuie să vă prezentaţi personal în orice magazin UPC pentru a depune cererea. " |
#588
Posted 16 November 2016 - 14:29
Ce abonament și extraopțiuni ai în momentul de față?
|
#589
Posted 16 November 2016 - 15:55
La unii trimite notificarea pe mail altii o primesc pe hartie chiar daca au mail. Oare de Mos Craciun, upc-ul va primi un sac de rezilieri de la iubitii abonati?
|
#590
Posted 16 November 2016 - 15:56
Vedem noutățile incepand cu 28 noiembrie.
Daca intra Antenele HD + Discovery-urile HD + TNT HD/AMC HD + CNN HD/FLN HD, cine dracu mai reziliază? Nimeni va zic eu sigur ! Pana si quant i-ar lauda. Edited by queron, 16 November 2016 - 15:57. |
#592
Posted 05 December 2016 - 16:53
Gata. Dupa nenumarate sesizari in sfarsit s-a gasit cineva de la UPC sa elucideze misterul: abonamentul meu de telefonie a fost schimbat si as fi beneficiat de convorbiri doar in Uniunea Europena. Practic "Europa" a devenit "Uniunea Europeana". Mi-au modificat fara acordul meu, drept urmare, la cererea mea au modificat si beneficiez acum de vechiul abonament. Din cate mi-a spus pers care m-a sunat denumirea comerciala a ramas aceeasi, adica "alo nelimitat fix" si de aceea dilema in cazul meu.
|
#593
Posted 05 December 2016 - 16:54
Totusi, trebuia sa ii taxezi cu ceva, mai exact ori pui plangere la OPC, ori iti ofera un pachet care iti place tie, de exemplu HBO moca sau o reducere de pret. Asa ceva nu se face.
|
#594
Posted 05 December 2016 - 16:55
queron, on 05 decembrie 2016 - 16:54, said:
Totusi, trebuia sa ii taxezi cu ceva, mai exact ori pui plangere la OPC, ori iti ofera un pachet care iti place tie, de exemplu HBO moca sau o reducere de pret. Asa ceva nu se face. He-he. Asta am si facut. Am cerut ceva bonus. Initial mi-au redus doar abonamentul de telefonie pentru ultimele doua luni, fara sa solicit eu.Le-am zis ca nu e suficient si mi-au dat HBO la jumatate pt toata perioada contractului. ps: deja aveam HBO. Edited by moniK_06, 05 December 2016 - 16:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users