Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix

Alegere memorie USB

Manere clasice mobila sau push to...
 

Noile pachete de la U.P.C disponibile Oficial.

- - - - -
  • Please log in to reply
599 replies to this topic

#577
Tudor75

Tudor75

    peRFect

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,152
  • Înscris: 14.12.2007
Trebuia să fii anunțată Monica. Nu au cum să-ți schimbe abonamentul de telefonie fără să te anunțe. Probabil că nu ai fost atentă. :)

#578
moniK_06

moniK_06

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 11.11.2006
@tudor75, nu m-au anuntat. Sunt foarte atenta la aceste "detalii" tocmai pentru eventuale motive de negociere, reziliere etc.
Deci atunci cand mi-au ajustat suma de plata au spus ca fac lucrul acesta deoarece nu am fost instiintata. Dar alte detalii nu mi-a dat despre abonament pentru ca dna a zis ca e de la dep Financiar si o sa ma contacteze altcineva. Si m-au sunat vineri si au zis ca trebuie sa iau alt abonament. Ceva ce nu corespunde nevoilor mele, adica mi se ofera conv pe mobil iar eu nu am nevoie de acelea. Eu vreau abonamentul pe care ei mi l-au modificat asa...pe nevazute si neauzite Posted Image
Aici e probelema mea si nu stiu cum sa merg in continuare deoarece nu ma las. Consider ca ceea ce au facut e un abuz.

Edited by moniK_06, 15 November 2016 - 14:25.


#579
Yonutx

Yonutx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 362
  • Înscris: 08.10.2009

View PostmoniK_06, on 15 noiembrie 2016 - 14:24, said:

@tudor75, nu m-au anuntat. Sunt foarte atenta la aceste "detalii" tocmai pentru eventuale motive de negociere, reziliere etc.
Deci atunci cand mi-au ajustat suma de plata au spus ca fac lucrul acesta deoarece nu am fost instiintata. Dar alte detalii nu mi-a dat despre abonament pentru ca dna a zis ca e de la dep Financiar si o sa ma contacteze altcineva. Si m-au sunat vineri si au zis ca trebuie sa iau alt abonament. Ceva ce nu corespunde nevoilor mele, adica mi se ofera conv pe mobil iar eu nu am nevoie de acelea. Eu vreau abonamentul pe care ei mi l-au modificat asa...pe nevazute si neauzite Posted Image
Aici e probelema mea si nu stiu cum sa merg in continuare deoarece nu ma las. Consider ca ceea ce au facut e un abuz.

Monik, daca ai cont in myupc, verifica daca nu cumva ti-au trimis vreun mesaj acolo.
Cum primesti facturile ?

#580
mike2044

mike2044

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,549
  • Înscris: 27.02.2010
Eu am cont în MyUpc si factura electronică si instiintarea de modificare a serviciilor a venit prin posta.

#581
moniK_06

moniK_06

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 11.11.2006
Primesc facturile in varianta electronica.
Am cont MyUPC, am verificat, nu este nimic acolo.

Ideea este urmatoarea: eu in august/septembrie am acceptat niste modificari la pachet pentru TV si net. La telefonie am spus ca vreau sa ramana exact asa cum era. Si pentru ca am schimbat routerul atunci cand am fost la ei am semnat un nou contract. Dar acolo apare la telefonie: Alo nelimitat fix, ceea ce aveam si inainte deci nu mi s-a parut nimic dubios pana ce am primit factura luna aceasta cu convorbiri taxate cu nr pe care vorbesc dintotdeaua.
PS: Am reverificat contractul in weekend deci eu nu am semnat nimic in sensul modificarii la telefonie.

Edited by moniK_06, 15 November 2016 - 15:16.


#582
a_d_y

a_d_y

    Hobby Telecom & Mass Media

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,394
  • Înscris: 05.09.2005

View Postmike2044, on 15 noiembrie 2016 - 15:03, said:

Eu am cont în MyUpc si factura electronică si instiintarea de modificare a serviciilor a venit prin posta.


A venit ca ti se modifica pachetul?

#583
queron

queron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,480
  • Înscris: 31.01.2016
a_d_y, daca pe redefinire clienti iti scrie ca, clientul nu a fost gasit, inseamna ca nu ti se modifica nimic...


Criteriul e necunoscut din pacate..

Edited by queron, 15 November 2016 - 15:48.


#584
mike2044

mike2044

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,549
  • Înscris: 27.02.2010

View Posta_d_y, on 15 noiembrie 2016 - 15:47, said:




A venit ca ti se modifica pachetul?

Da, mi a venit plic cu oferta acceptată prin telefon si dacă nu sunt de acord cu ea pot în 14 zile sa anulez retentia.

#585
queron

queron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,480
  • Înscris: 31.01.2016
Presupun ca astepti pana pe 28 sa vezi daca chiar iese ceva, si daca iese te muti la T, nu?

#586
mike2044

mike2044

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,549
  • Înscris: 27.02.2010
Nu, e vb de o prelungire făcută acum 2 luni.

#587
xndoe

xndoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,439
  • Înscris: 16.08.2003
De anuntat UPC anunta dar doar pe email. Detalii mai jos.

"
Te informăm că, începând din luna decembrie 2016, valoarea facturii UPC va fi majorată cu 2,04 lei/ lună (TVA inclus), aceasta majorare reflectând o parte din creşterea costurilor de furnizare a serviciilor.

Aşteptăm părerile tale la adresa [email protected], iar pentru a afla mai multe informaţii despre serviciile UPC, inclusiv grila de canale TV, poţi intra oricând pe www.upc.ro, ne poţi contacta pe upc.ro/asistenta-clienti şi my.upc.ro sau zilnic, în intervalul orar 7:00-23:00, la 031 1000 872, număr cu tarif normal.

Ȋn conformitate cu prevederile articolului 51 alineatul (7) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 111/ 2011 privind comunicaţiile electronice, cu modificările şi completările ulterioare, în cazul în care nu sunteţi de acord cu aceste modificări, aveţi dreptul de a denunţa unilateral contractul, în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata niciunor penalități sau despăgubiri. Ȋn acest sens trebuie să vă prezentaţi personal în orice magazin UPC pentru a depune cererea.
"

#588
Danosul

Danosul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,211
  • Înscris: 07.01.2007
Ce abonament  și extraopțiuni  ai în momentul de față?

#589
overmont

overmont

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 480
  • Înscris: 04.02.2007
La unii trimite notificarea pe mail altii o primesc pe hartie chiar daca au mail. Oare de Mos Craciun, upc-ul va primi un sac de rezilieri de la iubitii abonati?

#590
queron

queron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,480
  • Înscris: 31.01.2016
Vedem noutățile incepand cu 28 noiembrie.

Daca intra Antenele HD + Discovery-urile HD + TNT HD/AMC HD + CNN HD/FLN HD, cine dracu mai reziliază? Nimeni va zic eu sigur ! Pana si quant i-ar lauda.

Edited by queron, 16 November 2016 - 15:57.


#591
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,857
  • Înscris: 07.07.2009
Dacă primesc în plus nu prea cred.

#592
moniK_06

moniK_06

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 11.11.2006
Gata. Dupa nenumarate sesizari in sfarsit s-a gasit cineva de la UPC sa elucideze misterul: abonamentul meu de telefonie a fost schimbat si as fi beneficiat de convorbiri doar in Uniunea Europena. Practic "Europa" a devenit "Uniunea Europeana". Mi-au modificat fara acordul meu, drept urmare, la cererea mea au modificat si beneficiez acum de vechiul abonament. Din cate mi-a spus pers care m-a sunat denumirea comerciala a ramas aceeasi, adica "alo nelimitat fix" si de aceea dilema in cazul meu.

#593
queron

queron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,480
  • Înscris: 31.01.2016
Totusi, trebuia sa ii taxezi cu ceva, mai exact ori pui plangere la OPC, ori iti ofera un pachet care iti place tie, de exemplu HBO moca sau o reducere de pret. Asa ceva nu se face.

#594
moniK_06

moniK_06

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 11.11.2006

View Postqueron, on 05 decembrie 2016 - 16:54, said:

Totusi, trebuia sa ii taxezi cu ceva, mai exact ori pui plangere la OPC, ori iti ofera un pachet care iti place tie, de exemplu HBO moca sau o reducere de pret. Asa ceva nu se face.

He-he. Asta am si facut. Am cerut ceva bonus.
Initial mi-au redus doar abonamentul de telefonie pentru ultimele doua luni, fara sa solicit eu.Le-am zis ca nu e suficient si mi-au dat HBO la jumatate pt toata perioada contractului.
ps: deja aveam HBO.

Edited by moniK_06, 05 December 2016 - 16:57.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate