Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior
 ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 

Problemă scuter

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
BASTANU1960

BASTANU1960

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 04.04.2015
Bună ziua.
Rog cunoscători să mă ajute cu o problemă la un scuter. Rupându-se o supapă la o chiulasă, am fost nevoit să cumpăr una nouă cu tacheți gata reglați. Am montat chiulasa și pinionul cu acele doua semne la nivelul chiulasei așa cum mia spus vânzătorul, în schimb acum nu mai am scânteie cum trebuie la bujie.
Știe cineva unde trebuie să fie cu semnul din fotografie al volantei de pe magnetou atunci când montez pinionul tacheților.
Vă mulțumesc.Attached File  IMG_20160828_144504.jpg   217.65K   33 downloads

#2
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
Desfaci bujia , introduci o tija care sa atinga capul pistonului.Scanteia trebuie sa fie exact cand pistonul urca la maxim si incepe coborarea.

Edited by keta, 28 August 2016 - 14:41.


#3
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Axul cu came nu face parte din chiulasă, nu avea cum să fie ceva gata reglat.
Motorul este un 139QMA/GY6/ KG10?
Dacă răspunsul este afirmativ, volanta magnetoului o poziționezi cu marcajul pe pinul de pe carcasă, apoi fixezi axul cu came astfel încât din stânga privindu-l, să vezi o gaură mare și două jumătați din găurile mici.
Pui fotografii mai detaliate dacă doreşti info suplimentare.

#4
BASTANU1960

BASTANU1960

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 04.04.2015

View Postscaiba, on 28 august 2016 - 14:45, said:

Axul cu came nu face parte din chiulasă, nu avea cum să fie ceva gata reglat.
Motorul este un 139QMA/GY6/ KG10?
Dacă răspunsul este afirmativ, volanta magnetoului o poziționezi cu marcajul pe pinul de pe carcasă, apoi fixezi axul cu came astfel încât din stânga privindu-l, să vezi o gaură mare și două jumătați din găurile mici.
Pui fotografii mai detaliate dacă dorești info suplimentare.

Pe volantă este inscripționat un ”T„ două linii cu distanța de 1 cm între ele urmate de un ”F„ și iar două linii cu jumătate de cm între ele. Iar la o distanța de aprox. 3 cm de ele e acea bucată de fier care ați văzuto în poză. Pe carcasă nu se află nici un semn, decât o nervuraAttached File  IMG_2016082666.png   1.68MB   11 downloadsAttached File  IMG_20160828999.png   1.68MB   11 downloads care este prezentă în fotografie, o fi aceea?

#5
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
"T" ul este precedat de "F", în fapt.
Pe acea nervură a carcasei vei alinia "T"-ul, apoi aranjezi axul cu came, exact cum spuneam mai sus.
Cu întinzătorul de lanț demontat, desigur.

Nu ai nicio treabă cu a doua fotografie, are rolul de a induce oarece tensiune în traductorul de poziție, care traductor de poziție îi va spune CDI-ului când să lanseze scânteia.
Ignoră, nu are treabă cu punerea la punct a distribuției.

#6
BASTANU1960

BASTANU1960

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 04.04.2015

View Postscaiba, on 28 august 2016 - 17:27, said:

"T" ul este precedat de "F", în fapt.
Pe acea nervură a carcasei vei alinia "T"-ul, apoi aranjezi axul cu came, exact cum spuneam mai sus.
Cu întinzătorul de lanț demontat, desigur.

Nu ai nicio treabă cu a doua fotografie, are rolul de a induce oarece tensiune în traductorul de poziție, care traductor de poziție îi va spune CDI-ului când să lanseze scânteia.
Ignoră, nu are treabă cu punerea la punct a distribuției.
Vă mulțumesc.
Asta înseamnă că pistonul va fi la capăt sus. Voi face asta mâine, deoarece nu am timp astăzi, și dacă nu vă supărați vă voi da un răspuns maine.

#7
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Cu mare drag!
Da, pistonul va fi în PMS, adică punctul mort superior.
Cu câteva grade după acel "F" care foloseşte la verificarea stroboscopică a avansului la care lucrează CDI-ul.
Oricând doriți veniţi cu întrebări suplimentare, dacă nu sunt eu la îndemână, colegul Quantum ori alții vă vor fi de folos.

O duminică faină!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate