Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 

Depresie

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1
JamaL21

JamaL21

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 28.08.2016
Salutare! Am nevoie de un sfat, deoarece trec printr-o depresie din care nu imi mai revin si nu am bani ca sa ma duc la un psiholog. Am 24 de ani, sunt din Bucuresti, am terminat o postliceala de topografie si cadastru. Iar acuma sunt student la constructii, in primul an am fost integralist, iar in anul 2 am fost delasator si neserios. Astfel am reusit contraperformanta de 10 restante. Intr-o saptamana incepe sesiunea de toamna, si nu sunt in stare de nimic. Daca nu trec anul cu siguranta ca voi renunta la aceasta facultate.
Am facut dans sportiv de performanta timp de 12 ani, dupa care am inceput sa dansez prin carciumi si baruri pentru a castiga un banut. Am predat dans si pe la diverse scoli. In prezent numai merge treaba cu dansurile datorita faptului ca am facut niste sacrificii pentru niste oameni care m-au tradat, adica am renuntat la interesele mele pentru ale lor, si am ramas pe dinafara. Stiu ca sunt singurul vinovat pentru aceasta situatie, si ma urasc pentru asta.
Nu stiu sa fac altceva, nu imi pot gasi un job in alt domeniu. Parintii mei vor iesi intr-un an la pensie, si va trebui sa ma mut. Nu stiu cum va fi posibila aceasta mutare.