Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Nelamurire conditii certificat de garantie
Last Updated: Aug 27 2016 13:39, Started by
MadB91
, Aug 27 2016 13:16
·
0
#1
Posted 27 August 2016 - 13:16
Buna ziua!
Am o nelamurire in legatura cu conditiile unui certificat de garantie. 1. Aducerea la starea de conformitate se va face in primul rand prin repararea produsului, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data la care consumatorul, dupa caz, a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare preluare. Ce inteleg eu de aici este ca daca nu au putut repara produsul in 15 zile calendaristice, acesta trebuie inlocuit. Doar ca aceste zile calendaristice se calculeaza din momentul in care eu am anuntat defectul sau din momentul in care produsul a ajuns la cei ce se ocupa de garantie. Deci aceasta conditie este putin interpretabila in favoarea vanzatorului. 2. Produsele de folosință îndelungată defectate in termenul de garantie legala de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau când durata cumulată de nefuncționare din cauza deficiențelor apărute în termenul de garanție legală de conformitate depășește 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv. De aici nu inteleg mare lucru. Ce as putea sa inteleg ar fi: daca produsul a stat defect sau in service mai mult de 10% din perioada de achizitie, atunci ar trebui inlocuit ? Chiar nu inteleg. Intamplarea pe scurt: - pe 14 iulie am cumparat de la Emag un TV LED Samsung. Nu resigilat, ci nou. Pe data de 16 august, acesta s-a defectat. Nu se mai auzea corect, se auzea infundat, gajait, mirosea a fum in zona aerisirilor. Pe 16 august, am anuntat Emag de acest defect, au acceptat sa il trimit in service. De service se ocupa Depanero. Citind cap-coada topicul de aici de pe forum, dedicat acestei firme, sunt putin ingrijorat (daca m-as fi interesat de la inceput, clar nu as mai fi cumparat un produs cu service de care se ocupa ei). Acum as dori sa stiu daca presupunerile mele in legatura cu condiitle garantiei sunt corecte. 1. Cand trebuie sa le cer sa imi dea o negatie. La 15 zile din data cand am anuntat defectul ? Sau la 15 zile de cand televizorul a ajuns la ei ? Banuiesc ca la 15 zile de cand televizorul a ajuns la ei 2. Am interpretat corect conditia nr. 2 ? Produsul meu sta nefunctional de mai mult de 10% din timpul in care l-am folosit. Multumesc anticipat! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users