Audi A5 8T Sportback 2.0 TFSI quattro
Last Updated: Jul 14 2020 20:00, Started by
Pengoon
, Aug 26 2016 19:23
·
0
#19
Posted 26 August 2016 - 22:31
Am avut motorizarea si cutia asta pe un A4 2010, consum Bucuresti 8.4, mixt 7.2, drum lung concediu 6.8. Setare motor-cutie exceptionale, practic la 1200 ture iti faci toata treaba in oras, numai sa te inveti cum sa o calci. Nu te lasa furat de ce poate masina si poti merge convenabil in oras.
|
#20
Posted 28 August 2016 - 16:42
#21
Posted 07 September 2016 - 21:42
La primul rezervor consum 8.99/100km. Profil: oras, autostrada si ceva drum national. clima pornita majoritatea timpului, Start/stop oprit. Prins stau, zone de constructie, mers o bucata cu 200, 140-160 cam jumate din timp pe autostrada.
Benzina 95. Amu am pus benzina de 102. Sa vedem daca-i veo diferenta. |
#22
Posted 11 September 2016 - 17:26
mi-or venit hartiile.
de la fisc, impozit anual 138 EUR. de la asigurare, Teilcasco 892/an cu 2 soferi ca "a 2-a masina". |
#23
Posted 16 September 2016 - 21:10
Ajuns la 1000km de la schimbul de ulei. Deocamdata, conform computerului, consum de ulei nesesizabil.
|
#24
Posted 16 September 2016 - 21:53
kesarion111, on 26 august 2016 - 22:31, said:
Am avut motorizarea si cutia asta pe un A4 2010, consum Bucuresti 8.4, mixt 7.2, drum lung concediu 6.8. Setare motor-cutie exceptionale, practic la 1200 ture iti faci toata treaba in oras, numai sa te inveti cum sa o calci. Nu te lasa furat de ce poate masina si poti merge convenabil in oras. Vezi ca uleiul il consuma in functie de cum o forjezi. Daca o forjezi frecvent in 4000 rpm, o sa suga cam 1 litru la 3 4 mii in cel mai bun caz. A mea la mers normal consuma 1 litru la 5 mii. Edited by cavaliere, 16 September 2016 - 21:55. |
#25
Posted 16 September 2016 - 22:18
asta in mod normal. pana la modelul 2012 motorul avea o problema si consuma catre 1l/1000km. nu la toata lumea, dar la suficienti pentru un class action suit in sua. codul de motor e CDNC si ala era afectat pre 2012.
|
#26
Posted 18 September 2016 - 20:20
cavaliere, on 16 septembrie 2016 - 21:53, said:
Am 2.0 tfsi cu dsg pe un TT si ziua in aglomeratie moderata nu consuma sub 11. 8.4 al tau e seara sau pe trafic de duminica. Vezi ca uleiul il consuma in functie de cum o forjezi. Daca o forjezi frecvent in 4000 rpm, o sa suga cam 1 litru la 3 4 mii in cel mai bun caz. A mea la mers normal consuma 1 litru la 5 mii. Spre exemplu, de toata ziua folosesc Mitsubishi L200, 2.5L, 100kW, sar putin peste 8l/100km . Fiecare cu stilul sau... |
#27
Posted 19 September 2016 - 09:40
Io de 7 ani merg cu Z3-ul cu un consum de 9.14/100, medie stabilita dupa aproape 100.000 km contorizati pe spritmonitor. Cu masina aia is obisnuit, cu asta inca nu. D-aia atm is la 8.7 medie. Tipul de benzina, cauciucuri etc fac poate 0.5-1l. Stilul de mers poate face 3-4l diferenta.
|
#28
Posted 19 September 2016 - 10:26
Pengoon, on 19 septembrie 2016 - 09:40, said:
Io de 7 ani merg cu Z3-ul cu un consum de 9.14/100, medie stabilita dupa aproape 100.000 km contorizati pe spritmonitor. Cu masina aia is obisnuit, cu asta inca nu. D-aia atm is la 8.7 medie. Tipul de benzina, cauciucuri etc fac poate 0.5-1l. Stilul de mers poate face 3-4l diferenta. Stilul de mers normal ca influenteaza. Ideea era de consumuri minime care se pot obtine si ele nu pot fi mai mici decat ce declara fabricantul. Multi fac confuzia intre a merge prin oras in trafic lejer si il denumesc consum urban, in timp ce daca ai drumuri scurte si la ore de varf, consumul se poate dubla uneori. |
|
#29
Posted 06 October 2016 - 23:41
2500km, computerul zice ca inca-i plin la ulei. desi am luat 6 litri de castrol.
|
#30
Posted 23 November 2016 - 14:45
superbă mașină. eu caut motorizarea asta pe a4 (2013-2014) dar îmi este teamă de consumul de ulei care conduce la schimbarea motorului.
clar mașina cere alte jante. |
#31
Posted 23 November 2016 - 14:50
incepand cu anul de model 2012 problema e rezolvata. amu ma apropii de 5000km de la schimbul de ulei si computerul arata nivelul de ulei inca la maxim. inca n-am completat nimic.
|
#33
Posted 24 November 2016 - 12:41
din cate stiu n-au schimbat tot motorul ci doar pistoanele. io am CNDC care pre 2012 e unul din cele 3 afectate. is mai multe coduri de motor pentru 2.0
|
|
#34
Posted 26 December 2016 - 19:19
Ajunsei la 5000km de la schimbul de ulei. consum 20% din diferenta max-min.
|
#35
Posted 26 December 2016 - 19:43
Adica vreo 200 de grame. Diferenta intre nivelul minim si maxim e de obicei de 1 litru.
Faina masina. |
#36
Posted 28 January 2017 - 15:21
o venit si momentul cand trebuie schimbat lichidul de frana. cum is la 113500km si am un contract de service cu VW pentru 3 serive-uri incluse pe an, am zis well, schimb si uleiul din cutia de viteze si bujiile, ca oricum trebuie sa le fac la 120.000 si mai tin inca o data masina 2 zile in service. zis si facut. pret end-user 610euro dar presupun ca fata de VW calculeaza cu alte costuri ca altfel nu li s-ar merita contractul ala, ca le dau 23/luna. Mi-or dat si un A3 cu 1.4 tfsi si cutie automata pe perioada service-ului. obisnuit fiind cu A5-ul la 211 CP, asta mi s-o parut submotorizata rau. se misca a mea in D mai bine ca asta in S. d-abia am asteptat s-o dau inapoi. sa ia naiba motoarele mici, cu sau fara turbo!
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users