Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 

Audi A5 8T Sportback 2.0 TFSI quattro

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#19
kesarion111

kesarion111

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,055
  • Înscris: 15.06.2009
Am avut motorizarea si cutia asta pe un A4 2010, consum Bucuresti 8.4, mixt 7.2, drum lung concediu 6.8. Setare motor-cutie exceptionale, practic la 1200 ture iti faci toata treaba in oras, numai sa te inveti cum sa o calci. Nu te lasa furat de ce poate masina si poti merge convenabil in oras.

#20
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View PostPengoon, on 26 august 2016 - 22:18, said:

noua era 45.000.

si nici nu pot sa vorbeasca cu mine. bwahahahaha

Oricum, daca o bati, n-are und' sa fuga... :D Da' si daca vin alde Cichicean...

S-o stapinesti sanatos, frumoasa foc [masina]!
Asteptam si un jurnal.

#21
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
La primul rezervor consum 8.99/100km. Profil: oras, autostrada si ceva drum national. clima pornita majoritatea timpului, Start/stop oprit. Prins stau, zone de constructie, mers o bucata cu 200, 140-160 cam jumate din timp pe autostrada.
Benzina 95.
Amu am pus benzina de 102. Sa vedem daca-i veo diferenta.

#22
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
mi-or venit hartiile.
de la fisc, impozit anual 138 EUR.
de la asigurare, Teilcasco 892/an cu 2 soferi ca "a 2-a masina".

#23
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
Ajuns la 1000km de la schimbul de ulei. Deocamdata, conform computerului, consum de ulei nesesizabil.

#24
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View Postkesarion111, on 26 august 2016 - 22:31, said:

Am avut motorizarea si cutia asta pe un A4 2010, consum Bucuresti 8.4, mixt 7.2, drum lung concediu 6.8. Setare motor-cutie exceptionale, practic la 1200 ture iti faci toata treaba in oras, numai sa te inveti cum sa o calci. Nu te lasa furat de ce poate masina si poti merge convenabil in oras.
Am 2.0 tfsi cu dsg pe un TT si ziua in aglomeratie moderata nu consuma sub 11. 8.4 al tau e seara sau pe trafic de duminica.
Vezi ca uleiul il consuma in functie de cum o forjezi. Daca o forjezi frecvent in 4000 rpm, o sa suga cam 1 litru la 3 4 mii in cel mai bun caz. A mea la mers normal consuma 1 litru la 5 mii.

Edited by cavaliere, 16 September 2016 - 21:55.


#25
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
asta in mod normal. pana la modelul 2012 motorul avea o problema si consuma catre 1l/1000km. nu la toata lumea, dar la suficienti pentru un class action suit in sua. codul de motor e CDNC si ala era afectat pre 2012.

#26
kesarion111

kesarion111

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,055
  • Înscris: 15.06.2009

View Postcavaliere, on 16 septembrie 2016 - 21:53, said:

Am 2.0 tfsi cu dsg pe un TT si ziua in aglomeratie moderata nu consuma sub 11. 8.4 al tau e seara sau pe trafic de duminica.
Vezi ca uleiul il consuma in functie de cum o forjezi. Daca o forjezi frecvent in 4000 rpm, o sa suga cam 1 litru la 3 4 mii in cel mai bun caz. A mea la mers normal consuma 1 litru la 5 mii.
    Parerea mea este ca soferul este cel care influenteaza considerabil consumul. Daca simti si intelegi niste lucruri la masina deschizi rar portofelul. Si banii pe care nu-i cheltui nu trebuie sa-i faci :-)
   Spre exemplu, de toata ziua folosesc Mitsubishi L200, 2.5L, 100kW, sar putin peste 8l/100km . Fiecare cu stilul sau...

#27
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
Io de 7 ani merg cu Z3-ul cu un consum de 9.14/100, medie stabilita dupa aproape 100.000 km contorizati pe spritmonitor. Cu masina aia is obisnuit, cu asta inca nu. D-aia atm is la 8.7 medie. Tipul de benzina, cauciucuri etc fac poate 0.5-1l. Stilul de mers poate face 3-4l diferenta.

#28
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View PostPengoon, on 19 septembrie 2016 - 09:40, said:

Io de 7 ani merg cu Z3-ul cu un consum de 9.14/100, medie stabilita dupa aproape 100.000 km contorizati pe spritmonitor. Cu masina aia is obisnuit, cu asta inca nu. D-aia atm is la 8.7 medie. Tipul de benzina, cauciucuri etc fac poate 0.5-1l. Stilul de mers poate face 3-4l diferenta.

  Stilul de mers normal ca influenteaza. Ideea era de consumuri minime care se pot obtine si ele nu pot fi mai mici decat ce declara fabricantul. Multi fac confuzia intre a merge prin oras in trafic lejer si il denumesc consum urban, in timp ce daca ai drumuri scurte si la ore de varf, consumul se poate dubla uneori.

#29
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
2500km, computerul zice ca inca-i plin la ulei. desi am luat 6 litri de castrol.

#30
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
superbă mașină. eu caut motorizarea asta pe a4 (2013-2014) dar îmi este teamă de consumul de ulei care conduce la schimbarea motorului.
clar mașina cere alte jante.

#31
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
incepand cu anul de model 2012 problema e rezolvata. amu ma apropii de 5000km de la schimbul de ulei si computerul arata nivelul de ulei inca la maxim. inca n-am completat nimic.

#32
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
Am vazut ca la 211 hp este acelasi cod de motor din 2008-2015. Oare daca remediau problemele nu schimbai codul de motor?
Eu am un Audi a4 b6 (2005) cu doar 440.000 de km dar as trece la benzina pt ca prevăd o viată scurta pentru diesel...

#33
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
din cate stiu n-au schimbat tot motorul ci doar pistoanele. io am CNDC care pre 2012 e unul din cele 3 afectate. is mai multe coduri de motor pentru 2.0

#34
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
Ajunsei la 5000km de la schimbul de ulei. consum 20% din diferenta max-min.

#35
noone2v1

noone2v1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 390
  • Înscris: 31.03.2016
Adica vreo 200 de grame. Diferenta intre nivelul minim si maxim e de obicei de 1 litru.
Faina masina.

#36
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
o venit si momentul cand trebuie schimbat lichidul de frana. cum is la 113500km si am un contract de service cu VW pentru 3 serive-uri incluse pe an, am zis well, schimb si uleiul din cutia de viteze si bujiile, ca oricum trebuie sa le fac la 120.000 si mai tin inca o data masina 2 zile in service. zis si facut. pret end-user 610euro dar presupun ca fata de VW calculeaza cu alte costuri ca altfel nu li s-ar merita contractul ala, ca le dau 23/luna. Mi-or dat si un A3 cu 1.4 tfsi si cutie automata pe perioada service-ului. obisnuit fiind cu A5-ul la 211 CP, asta mi s-o parut submotorizata rau. se misca a mea in D mai bine ca asta in S. d-abia am asteptat s-o dau inapoi. sa ia naiba motoarele mici, cu sau fara turbo!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate