Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ford Mondeo 2.0 240CP vs 2.0 TDCI 163CP
Last Updated: Jul 04 2018 15:02, Started by
acquadigio
, Aug 25 2016 23:12
·
0
#19
Posted 26 August 2016 - 10:11
Am facut acum ceva timp niste simulari. Parea ca pretul se modifica si in functie de cilindree si de putere.
|
#20
Posted 26 August 2016 - 12:30
Fără îndoială, aş alege varianta pe benzină, 240 CP. Chit că nu (prea) ai unde să-i foloseşti în România, dar e bine să ştii că ai în buzunar o rezervă de putere pe care să te bazezi.
Consumul este ultimul lucru la care mă uit la o maşină. Mai întâi privesc la preţul de achiziţie, costurile reviziilor şi ale eventualelor reparaţii, costurile consumabilelor. Iar din acest punct de vedere dieselul este superior. De ce să plăteşti mai mult pentru mentenanţă, în condiţiile în care faci acelaşi lucru cu ambele maşini? Dar, repet: e mai bună rezerva de putere decât un consum mai mic. Pe de altă parte, mi se pare OK şi motorul de 1.6 cu 160 CP, mai potrivit, parcă, pentru condiţiile de trafic din estul Europei. Ce tip de distribuţie au cele două motoare? Edited by PSC, 26 August 2016 - 12:35. |
#21
Posted 01 September 2016 - 10:25
Pentru 10.000 pe an eu as lua clar motorul de 240 CP. Insa vezi ca daca e cu cutie automata mi se pare ca are cutie clasica, nu e cu dublu-ambreiaj. Asta inseamna ca o sa consume mai mult din cauza cutiei si aia 240 CP nu prea se simt in realitate ca pe hartie. Adica stiu ca asa e la Mondeo 5: motoarele diesel au cutia Powershift (cu dublu ambreiaj), iar cel pe benzina are cutie automata clasica (hidraulica). Nu ca ar fi rea asta din urma, e chiar mai fina si mai confortabila la condus.
Oricum, diferenta aia de 80 CP se simte. Echivalent ca performante cu motorul de 240 CP e diesel-ul biturbo de 210 CP. Cel de 163 nu e rau, dar nu e nici sportiva masina cu el. Ecoboost de 160 CP cred ca e cam putin pentru masina asta. Masina e grea, si desi motorul ala e unul bun (il am eu pe Focus in varianta de 150 CP), e mult mai potrivit un motor de 2.0 pe Mondeo. Deci votul meu merge spre ecoboost-ul de 240 CP. Diferenta de consum exista, dar e departe de a influenta costul total al masinii incat sa te faca sa mergi pe diesel-ul mai slab cu 80 CP. Ah, si consumul o sa fie cam cu 2-3 litri / 100km mai mult la benzia. Diesel-ul ala nu consuma 6 cand benzinara ia 11. Daca ajungi la 11 cu benzinara, sigur diesel-ul o sa fie pe la 7.5-8. Iar daca ai 6 la diesel...cu ecoboost-ul probabil o sa ai un 9. Conteaza f. mult cum conduci. Eu cu ecoboost de 1.5 pe Focus, daca merg potolit pe autostrada in rand cu tir-urile (cu 90) consum 5-5.5%. Daca merg cu 130-140, consum cam 7.5. Recent am mers vro 20 km cu 180-200 si media consumului a fost peste 11%. Deci la fel e si cu alea 2 motoare pe Mondeo: benzina o sa-ti consume intre 7 si 15, motorina probabil intre 5 si 10. Edited by adipelcz, 01 September 2016 - 10:26. |
#22
Posted 02 September 2016 - 19:04
serginho74, on 26 august 2016 - 06:29, said:
Ford Mondeo e o masina care arata superb, chiar e misto dar e atat de trista la condus cum nu prea am mai vazut masini recente. Pacat de restul calitatilor ei. Prietene, se vede ca n-ai condus inca BMW 520, 163hp. Sa vezi aia |
#23
Posted 02 September 2016 - 20:33
pink_flamingo, on 25 august 2016 - 23:37, said:
E tras de par 11% pe an la benzina in conditiile in care zici ca e pentru drumuri lungi. (cel mai probabil o sa fie un 8, hai 8.5%). La 10.000 de km nu cred ca e o diferenta care sa conteze. Mai degraba conteaza calutii aia in plus. Macar te distrezi cu ea daca ai chef (nu ca 163 ar fi putini) In cazul asta eu as merge pe benzina. |
#24
Posted 02 September 2016 - 21:04
Daca visezi medie de 11 in oras da, daca visezi medie oras/extern e perfect valabil. Poate si mai mic. Cand studiam modelul acesta, e o varianta si de 200cp, consumurile erau undeva la 9 in afara si 15 in oras.
Pe forumul Ford este chiar un jurnal de bord la un 2.0 240cp. |
#25
Posted 02 September 2016 - 21:44
https://forum.clubfo...=66005&start=90
Da si consumul mai mic decat am aproximat eu si alte detalii. Eu as merge linistit pe 2.0 ecoboost la 10.000 pe an Edited by t-balt, 02 September 2016 - 21:46. |
#26
Posted 05 September 2016 - 12:00
Pol, on 26 august 2016 - 06:58, said:
Mondeo este o "barca". Mare, lunga si "de familie". Confortabila, cu spatiu.... Peste tot(in spate se sta bine.... Portbagaj mai mult decât suficient) . Incape in ea si cotetul cainelui . Dar.... La sportivitate.... Lasa de dorit. Chiar si benzina de 240 de cai. Este inalta si te cam "leagana" pe drumurile patriei (:. Nu o sa poti merge cu ea "sportiv" decat daca vrei sa faci rau de mare....... Daca o vrei doar pentru vacante si iesiri din oras merita benzina.La 10k nu se vede diferenta.Economia o faci(cu motorina) abia de la 20 de mii in sus. Da, asa este, masina este exact cum spui mai sus. Mare, confortabila, barca. Mai putin la economie (vezi mai jos). X-plane, on 02 septembrie 2016 - 20:33, said:
Mondeo, benzina, 240 cp, 11l/100km medie este un vis frumos. 8-9l/100km obții la diesel. Stiu cateva Mk4 in utilizare zilnica, vreo 3 le stiu chiar bine (ma rog, unul fie-i tarana usoara, s-a dat peste cap pe A1 la viteza de autostrada, soferul - prieten foarte bun - a iesit intact din masina, si-a luat un alt Mk4 dupa vreo 3 saptamani), toate diesel (136 / 140 si 175 CP, asta cu motorul de 2.2). Benzina nu stiu pe Mondeo, insa stiu de Kuga Mk2 1.6 Ecoboost, adusa inapoi la dealer dupa vreo 2 luni, si schimbata cu un diesel - pe motiv de consum. Sarea bine de 15-16 l/100 in oras (Galati) si de 11 la drum. Omul o luase la fel, pentru 10.000 / an, majoritar extraurban. I-a trecut. Mk4 consuma excelent pe diesel-ul de 2 l, are autonomie la drum lung de pana la 1.200 km (rezervor de 70l parca). Si asta in conditii de fugareala. Am facut vreo 4 Grecii in tandem cu prietenul de mai sus, practic al alimenteaza intre o data la doua ale mele si maxim doua la trei ale mele. Consumul mediu se tine undeva la 6.5 - 6.8 daca trage de ea. Asa ca la economie nu prea iese benzina. La 10.000 pe an, ajungi la un plus de combustibil de undeva la 400 - 500 EUR / an. Destul de mult. Revizia anuala la diesel NU va fi cu mai mult de 100 EUR mai scumpa decat la benzina (estimez insa sensibil mai jos). Masina, daca este alergata pe afara, nici nu va avea sanse mari la probleme legate de DPF. Insa da, 240 CP sunt altfel decat 163 CP. Chestie ce gust si feeling. Dar, din cate stiu, modelele noi de MkV vin cu diesel 2.0 de 180 si 210 CP. Si deja suna altfel. |
#27
Posted 06 September 2016 - 10:35
Pe Mk V acceleratia 0-100 e la fel ca timp intre 210 CP diesel si 240 CP benzina. Deci nu-s caii putere tot, pentru ca la Mk V difera cutia de viteze. Mi se pare ca totusi pe Mk IV cutia la benzina e powershift, caz in care acceleratia va fi probabil putin mai buna...dar poate ma insel, nu-s sigur de mk IV. Am studiat mai in detaliu modelul nou.
|
#28
Posted 06 September 2016 - 22:19
acquadigio, on 25 august 2016 - 23:12, said:
Salutare, as dori un sfat cu privire la una dintre cele doua motorizari. Va fi folosita ca a doua masina, mai mult in afara orasului, pentru calatorii, maxim 10.000 km pe an, dar si pe distante mai scurte in oras. Pretul SH este cam acelasi, benzina as gasi-o totusi cu mai putini km, chiar si pe la 50-60.000, pe cand diesel trece de 100.000. Ma ingrijoreaza totusi consmul ecoboost-ului, dieselul este clar mai economic. Consumul la benzina ar fi cam 11%, iar dieselul 6%, pe an inseamna costuri duble la consum pentru benzina. Are cineva experienta cu cele doua variante? Daca benzinaru poate sa ia 11 in oras mediu aglomerat (cam asa il vad eu), dieselul in aceleasi conditii cred ca va lua 8, in nici un caz 6. Tot e o diferenta de consum, dar daca poti sa o sustii pariaza pe iepure in detrimentul testoasei. Vei zambi mai des la volan. E doar o problema ce tine de buzunarul tau, nu vad ce sfaturi utile poti primi in sensul asta. |
|
#29
Posted 09 September 2016 - 22:01
Vă mulțumesc pentru păreri, foarte interesante. Încă nu m-am decis, nici nu am găsit ceva să mă încânte și să fie și ok ca preț. M-am mai uitat și la alte mărci și este posibil sa aleg ceva legat mai mult de buget, nu neapărat de dorințe.
|
#30
Posted 13 September 2016 - 14:19
acquadigio, on 09 septembrie 2016 - 22:01, said:
Vă mulțumesc pentru păreri, foarte interesante. Încă nu m-am decis, nici nu am găsit ceva să mă încânte și să fie și ok ca preț. M-am mai uitat și la alte mărci și este posibil sa aleg ceva legat mai mult de buget, nu neapărat de dorințe. Daca e important consumul, uita de ecoboost. Daca ii dai goneta, consuma lejer si 13 15 daca ai talpa grea. Am avut diesel-ul de 143 de cai in 2007 cand s-a lansat mondeo mk4 si misca mai mult decat decent caroseria. Consumuri , in Bucuresti nu sarea de 10 nici in aglomeratiile maxime si drumurile scurte de 3 4 km pe care le faceam uneori. In rest, extraurban, oricat o alergai, depasiri si viteze maxime de 180 200 unde se putea, nu sarea de 6.5-7. Motorul de 163 de cai este o evolutie a celui de 140, ambele de origine Psa. Cine afirma ca nu e mare diferenta de consuma intre benzina si diesel, asa e doar cand se merge regulamentar. Cum ai scapat picioarul in pedala, cum creste exponential diferenta. Cu cat mergi mai tare cu atat sare consumul la benzina, indiferent ca e vorba de motoarele turbo actuale. |
#31
Posted 16 September 2016 - 21:47
Nu știu dacă merită să iau diesel, totuși. Fac zilnic drumuri foarte scurte, 10 km dus-intors la serviciu fără trafic. În week-end ar fi drumuri mai lungi, însă nu tot timpul. In condițiile acestea nu știu exact ce efect dăunător ar putea fi pentru un diesel.
|
#32
Posted 04 July 2018 - 15:02
Salutare,
Ma uitam sa imi achizitionez un Mondeo MK4 si mi-a atras acest anunt atentia: https://www.autovit....4-ID7GuKfZ.html Mi se pare pret prea bun pentru dotarile respective, ce parere aveti? Mersi anticipat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users