Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Ford Mondeo 2.0 240CP vs 2.0 TDCI 163CP

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
acquadigio

acquadigio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 340
  • Înscris: 20.09.2006
Salutare,

as dori un sfat cu privire la una dintre cele doua motorizari. Va fi folosita ca a doua masina, mai mult in afara orasului, pentru calatorii, maxim 10.000 km pe an, dar si pe distante mai scurte in oras. Pretul SH este cam acelasi, benzina as gasi-o totusi cu mai putini km, chiar si pe la 50-60.000, pe cand diesel trece de 100.000.

Ma ingrijoreaza totusi consmul ecoboost-ului, dieselul este clar mai economic. Consumul la benzina ar fi cam 11%, iar dieselul 6%, pe an inseamna costuri duble la consum pentru benzina.

Are cineva experienta cu cele doua variante?

#2
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
ai o diferenta de consum, pana la urma sunt 2 tipuri de motoare, insa este si o diferenta de 80 de cai

#3
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,057
  • Înscris: 19.12.2012
In locul tau n-as avea retineri. 2.0 T nu se compara cu dizalu' lasand caii...e vb de raspuns si ...mai ales de sound :)  Daca vrei intr adevar economie, ia un diesel mai mic si mergi "la consum" cu el...

#4
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Pana la urma doar tu sti ce vrei de la masina, senzatii sau costuri reduse.

#5
pink_flamingo

pink_flamingo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,712
  • Înscris: 27.05.2016
E tras de par 11% pe an la benzina in conditiile in care zici ca e pentru drumuri lungi.  (cel mai probabil o sa fie un 8, hai 8.5%).
La 10.000 de km nu cred ca e o diferenta care sa conteze. Mai degraba conteaza calutii aia in plus. Macar te distrezi cu ea daca ai chef (nu ca 163 ar fi putini) :D
In cazul asta eu as merge pe benzina.

#6
acquadigio

acquadigio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 340
  • Înscris: 20.09.2006
Adevarul e ca as vrea sa arate sport si sa consume cat un smart. Posted Image)
Fiind masina de familie, as vrea mai mult confort, mai multe optiuni (cum ar fi scaune incalzite si ventilate, piele alcantara, trapa etc), sa imi faca placere sa o privesc si sa merg cu ea. Singura echipare care imi face cu ochiul este Titanium S.
Nu am cum sa nu ma gandesc si la consum, e totusi diferenta, chiar daca as merge doar 10.000 km pe an.

Edited by acquadigio, 25 August 2016 - 23:44.


#7
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Lasa ca nici dieselul ala nu e puturos... si la ce cuplu are ... o sa mearga chiar bine.

#8
pink_flamingo

pink_flamingo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,712
  • Înscris: 27.05.2016

View Postacquadigio, on 25 august 2016 - 23:44, said:

Adevarul e ca as vrea sa arate sport si sa consume cat un smart. Posted Image)
Fiind masina de familie, as vrea mai mult confort, mai multe optiuni (cum ar fi scaune incalzite si ventilate, piele alcantara, trapa etc), sa imi faca placere sa o privesc si sa merg cu ea. Singura echipare care imi face cu ochiul este Titanium S.
Nu am cum sa nu ma gandesc si la consum, e totusi diferenta, chiar daca as merge doar 10.000 km pe an.
Pai atunci iti iei ce gasesti dintre astea doua cu dotari mai bune si gata.
Nu, diferenta nu e atat de mare. Repet, daca nu consideri in continuare ca o sa consume 11% benzina. Ea va consuma in conditiile expuse de tine 8 - 8.5%.

View PostTruculMagic, on 25 august 2016 - 23:44, said:

Lasa ca nici dieselul ala nu e puturos... si la ce cuplu are ... o sa mearga chiar bine.
Am zis deja. E super ok dieselul ala. Iar in Romania s-ar putea sa nu faca sens diferenta aia de 80 de cai. Oricum nu ai unde sa ii folosesti.
Dar daca vrei sa faci un concediu in Germania si sa vezi ce pot face cei 240... pfff. acolo cred ca e diferenta.

#9
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007
se simt total diferit la condus.
asa ca .. ia ce iti place. nu exista alegere perfecta.

eu as merge clar pe benzinar ... 10.000km pe an chiar este un nr mic de km pe an. la numarul asta mic de km nu vad vreun mare avantaj la diesel, cu atat mai mult cu cat nu iti iei masina de 2000 euro sa zici ca te uiti la o economie de 220 lei pe luna. (ca atat vine conisderand datele din postul tau corecte, consum de 6 vs consum de 11)...

Edited by bossake, 25 August 2016 - 23:57.


#10
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Postbossake, on 25 august 2016 - 23:56, said:

se simt total diferit la condus.
asa ca .. ia ce iti place. nu exista alegere perfecta.

eu as merge clar pe benzinar ... 10.000km pe an chiar este un nr mic de km pe an. la numarul asta mic de km nu vad vreun mare avantaj la diesel, cu atat mai mult cu cat nu iti iei masina de 2000 euro sa zici ca te uiti la o economie de 220 lei pe luna. (ca atat vine).


Benzinar, dar la consum sportiv, consumul o sa fie cam dublu... ca altfel si eu sunt fan benzina :)

#11
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,629
  • Înscris: 29.03.2006
O fi 11l/100 mediu la condus babesc, dar cu 240 CP daca accelerezi des, conduci sportiv, 160 km/h ++, daca nu ai mai avut asa ceva, o sa crezi ca s-a stricat computerul de bord cand o sa vezi cat afiseaza consumul instantaneu, si daca ignori si o calci blana mai departe o sa trebuiasca sa opresti des la pompa....
Sa nu uiti ca trebuie sa mai schimbi si anvelopele...

Motoarele Ford sunt foarte economice de mai multe generatii, dar costuri mici vezi la motoare de ~ 100 CP si conduse babeste.
Am vazut si 6% fara start-stop la motoare de +/- 105 CP.
La 240 CP insa, daca o si calci, o sa fie si de 4 X mai mare consumul - putere dubla plus turatie dubla.
Pe cea de 105 o calci degeaba, deci comparatia directa nu are rost.
Daca o compari cu una de 130-160, atunci da, are rost pt ca alea deja se preteaza la condus mai sportiv.

Edited by loock, 26 August 2016 - 00:55.


#12
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Initiator, tu vrei masina de 240 de cai, si te uiti la consum?!!!  Pe ce lume traim!!!!!!!!!!!!

#13
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Ford Mondeo e o masina care arata superb, chiar e misto dar e atat de trista la condus cum nu prea am mai vazut masini recente. Pacat de restul calitatilor ei.

#14
Pol

Pol

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 08.06.2005
Mondeo este o "barca". Mare, lunga si "de familie". Confortabila, cu spatiu.... Peste tot(in spate se sta bine.... Portbagaj mai mult decât suficient) . Incape in ea si cotetul cainelui :). Dar.... La sportivitate.... Lasa de dorit. Chiar si benzina de 240 de cai. Este inalta si te cam "leagana"  pe drumurile patriei (:. Nu o sa poti merge cu ea "sportiv"  decat daca vrei sa faci rau de mare......:). Daca o vrei doar pentru vacante si iesiri din oras merita benzina.La 10k nu se vede diferenta.Economia o faci(cu motorina) abia de la 20 de mii in sus.

#15
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,883
  • Înscris: 31.03.2003

View Postpink_flamingo, on 25 august 2016 - 23:37, said:

E tras de par 11% pe an la benzina in conditiile in care zici ca e pentru drumuri lungi.  (cel mai probabil o sa fie un 8, hai 8.5%).
La 10.000 de km nu cred ca e o diferenta care sa conteze. Mai degraba conteaza calutii aia in plus. Macar te distrezi cu ea daca ai chef (nu ca 163 ar fi putini) Posted Image
In cazul asta eu as merge pe benzina.

Daca tu te distrezi cu 8-8,5% la 240 de cai sa ma inveti si pe mine cum faci.

#16
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008

View PostPol, on 26 august 2016 - 06:58, said:

Mondeo este o "barca". Mare, lunga si "de familie". Confortabila, cu spatiu.... Peste tot(in spate se sta bine.... Portbagaj mai mult decât suficient) . Incape in ea si cotetul cainelui Posted Image. Dar.... La sportivitate.... Lasa de dorit. Chiar si benzina de 240 de cai. Este inalta si te cam "leagana"  pe drumurile patriei (:. Nu o sa poti merge cu ea "sportiv"  decat daca vrei sa faci rau de mare......Posted Image. Daca o vrei doar pentru vacante si iesiri din oras merita benzina.La 10k nu se vede diferenta.Economia o faci(cu motorina) abia de la 20 de mii in sus.

Cred ca tu vorbesti de mk 5 si initiatorul vrea mk 4. Mk4 e de departea cea mai "sportiva" masina din clasa in timp ce mk5 e printre cele mai soft.

Eu as merge pe Ecoboost-ul de 1.6/160CP fiindca e mai economic iar puterea e suficienta pentru romanica.

http://autovit.ro/an...html#78ddfcec41

#17
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014

View Postpink_flamingo, on 25 august 2016 - 23:37, said:

Mai degraba conteaza calutii aia in plus. Macar te distrezi cu ea daca ai chef (nu ca 163 ar fi putini) Posted Image
In cazul asta eu as merge pe benzina.

Sa vezi ce te distrezi la asigurare. Te caci pe tine de ras.

#18
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostGroot, on 26 august 2016 - 08:18, said:

Sa vezi ce te distrezi la asigurare. Te caci pe tine de ras.
Asigurarea se calculeaza in functie de cilindree, nu de puterea motorului.
La 2.0 L cat crezi ca pote fi asigurarea?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate