Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Nereguli la constructia unui acoperis de bloc

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
Golby

Golby

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 01.03.2016
Bună tuturor!

Am câteva nelămuriri în legătură cu regulile/legislația pe care trebuie să le respecte o firmă care se ocupă de realizarea unui acoperiș pentru un bloc (4 etaje).

Firma respectivă s-a apucat de lucru, însă nici acum nu știu cum se numește firma, care este durata de execuție a lucrărilor și valoarea lucrărilor (eventual cine este sef de lucrări / diriginte de santier etc.) La avizierul blocului s-a afișat doar autorizația de la primărie, unde nu este menționată denumirea executantului și este precizată o perioadă de 24 de luni (presupun că aceea este valabilitatea autorizației, pentru ca doi ani pentru un simplu acoperiș mi se pare exagerat). Consider că aceste informații ar trebui afișate și din motive de transparență, dar și din motive practice, din care voi spicui in continuare.

1. S-a hotarat (desi pe mine personal nu m-a anuntat nimeni si nu am fost chemat la vreo sedinta) ca muncitorii să folosească uscătoria blocului (spațiu comun) pentru depozitarea de materiale/scule. Având în vedere că locuiesc la parter, folosesc acel spațiu în mod frecvent pentru uscarea hainelor. Nu mi se pare în regulă.

2. Pentru curent electric, muncitorii au legat un cablu (cu bandă izolatoare, ca tot românu) la becul din uscătorie, care iese printr-o gaură dată în ușa uscătoriei și apoi urcă printre scări pana sus pe bloc. Mi se pare o încălcare gravă a regulilor de securitatea muncii, punând în pericol și locatarii din bloc.

3. În cazul în care va fi nevoie, cui trebuie să mă adresez pentru semnalarea acestor nereguli si care pot fi consecințele (amendă pentru firmă și/sau asociație, etc.)? De asemenea, dacă îmi poate spune cineva care este cadrul legal, în cazul unor astfel de lucrări, la care firma și asociația trebuie să se raporteze? (acces la curent electric, dacă firma trebuie să asigure muncitorilor acces la toalete, baracă pentru unelte si materiale si asa mai departe).

4. Răspunsul administratoarei blocului (care nici măcar nu locuiește în bloc) la toate aceste întrebări este că de ce pun răul înainte („drobul de sare” în privința legării la curent, accesului la toaletă etc.) și că hai să facem să fie bine cu cei care lucrează, să ne înțelegem. Mi s-a spus că vor folosi toaleta de la benzinăria din spatele blocului. Incredibil! Nu există niște reguli pe care o firmă executantă trebuie să le respecte??

Aștept de la voi orice informație utilă și vă mulțumesc!

#2
Guest_truet_*

Guest_truet_*
  • Grup: Guests
  • Înscris: --
1 Acea incapere nu iti apartine ca sa iti ceara cineva acceptul tie care ai considerat ca e ok sa te improprietaresti pe acel spatiu fara sa ceri acceptul celorlalti.
2 Tu daca folosesti un prelungitor in casa inseamna ca iti pui viata in pericol? Ca e exact aceeasi treaba.
3 Nu exista regementari precum cele mentionate de tine.

Edited by althea, 25 August 2016 - 11:18.


#3
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
Pai nu au proiect pentru organizarea de santier?

Reclamatie la politia locala si ISC.

View Posttruet, on 25 august 2016 - 11:16, said:

1 Acea incapere nu iti apartine ca sa iti ceara cineva acceptul tie care ai considerat ca e ok sa te improprietaresti pe acel spatiu fara sa ceri acceptul celorlalti.
2 Tu daca folosesti un prelungitor in casa inseamna ca iti pui viata in pericol? Ca e exact aceeasi treaba.
3 Nu exista regementari precum cele mentionate de tine.
Zici ca uscatoria este la discretia administratorului? Poate si ceilati locatari/propietari foloseau acel spatiu.

Edited by arg, 25 August 2016 - 11:29.


#4
Hobo

Hobo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 10.07.2004

View Posttruet, on 25 august 2016 - 11:16, said:

1 Acea incapere nu iti apartine ca sa iti ceara cineva acceptul tie care ai considerat ca e ok sa te improprietaresti pe acel spatiu fara sa ceri acceptul celorlalti.
2 Tu daca folosesti un prelungitor in casa inseamna ca iti pui viata in pericol? Ca e exact aceeasi treaba.
1.Nu a zis ca si-a improprietarit-o, o folosea ca are dreptul, ca este spatiu comun.
2.Am cateva prelungitoare prin casa, dar sunt cumparate din magazin si sunt bagate in priza. Daca tu in casa alegi sa iti tragi prelungitorul de la bec cu banda izolatoare, iti cam pui viata in pericol.

#5
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
@truet
Ia zi-ne noua unde i-si usuca rufele pe perioada lucrariilor?

Edited by arg, 25 August 2016 - 11:39.


#6
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,314
  • Înscris: 21.04.2005

View Posttruet, on 25 august 2016 - 11:16, said:

1 Acea incapere nu iti apartine ca sa iti ceara cineva acceptul tie care ai considerat ca e ok sa te improprietaresti pe acel spatiu fara sa ceri acceptul celorlalti.
2 Tu daca folosesti un prelungitor in casa inseamna ca iti pui viata in pericol? Ca e exact aceeasi treaba.
3 Nu exista regementari precum cele mentionate de tine.

Ai vorbit (scris) ca sa nu stai degeaba ?
1- Uscatoria este un spatiu comun , apartine asociatiei , din care face parte si respectivul(a)
2- Exista normative ,reguli, pentru organizarea de santier
3- Daca firma se foloseste de utilitatile blocului , curent , uscatorie, ar trebui trecute in contract .


PS-- @initiator , nu ai specificat al cui este blocul . Al primariei , proprietate.....etc.
Ce fel de acoperis se construieste ? Blocul nu a avut acoperis ??!!!!
Din ai cui bani se executa lucrarile? Cine a ales firma in cauza pentru executie ? In ce fel?
Sunteti asociatie de proprietari , de locatari ...etc ?
Nu prea ai dat multe detalii .

Edited by ndor, 25 August 2016 - 11:41.


#7
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,999
  • Înscris: 09.08.2005

View PostGolby, on 25 august 2016 - 11:06, said:

Aștept de la voi orice informație utilă și vă mulțumesc!

La orice șantier e obligatorie prezența panoului informativ al cărui conținut e standardizat. Lipsa panoului duce la amendă și oprirea lucrărilor pîna la instalarea panoului. Sesizare la ISC - Inspectoratul de Stat pentru Construcții.

1. Dacă asociația a hotărît asta, poți verifica dacă hotărîrea în cauză a fost luată conform statutului asociației. Dacă da, asta e.
2. Corect. Dacă au scule care consumă mai mult decît suportă circuitul de iluminat vă puteți trezi și cu un incendiu. Se rezolvă cu sesizare la ISC.
3. Autorizația de construire trebuie să fie emisă atît pentru lucrări cît și pentru organizarea de șantier. ISC e abilitat să verifice.
4. Răspunsul administratorului e tipic balcanic "las' că merge și așa...". Rămîne de văzut ce răspundere are persoana în ce se întîmplă acolo. Beneficiarul lucrării cine e? Asociația sau primăria?

Pe scurt - sesizare la ISC și la primărie, departamentul de disciplină în construcții. Text clar, la obiect, depus cu număr de înregistrare.

#8
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Pai ce se intampla acolo este de departe o activitate ilegala . Cere administratorului ( barbat / femeie ) , procesul verbal al sedintei in care s-a decis afectuarea lucrarilor si conditiile de desfasurare a lucrarilor contractate , cere autorizatia de construire / reparatii , sa-ti prezinte ofertele de la licitatia lucrarii  etc . In caz ca nu poate sa produca aceste documente :

View Postradunic, on 25 august 2016 - 11:42, said:

- sesizare la ISC și la primărie, departamentul de disciplină în construcții. Text clar, la obiect, depus cu număr de înregistrare.

Toti locatarii blocului trebuie sa fie de acord cu reparatiile intru-cat banii se vor folosi si din banii de rulment al blocului , bani cu care ai contribuit si tu .

Edited by cobi1, 25 August 2016 - 11:48.


#9
Golby

Golby

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 01.03.2016

View Postndor, on 25 august 2016 - 11:39, said:

Ai vorbit (scris) ca sa nu stai degeaba ?
1- Uscatoria este un spatiu comun , apartine asociatiei , din care face parte si respectivul(a)
2- Exista normative ,reguli, pentru organizarea de santier
3- Daca firma se foloseste de utilitatile blocului , curent , uscatorie, ar trebui trecute in contract .


PS-- @initiator , nu ai specificat al cui este blocul . Al primariei , proprietate.....etc.
Ce fel de acoperis se construieste ? Blocul nu a avut acoperis ??!!!!
Din ai cui bani se executa lucrarile? Cine a ales firma in cauza pentru executie ? In ce fel?
Sunteti asociatie de proprietari , de locatari ...etc ?
Nu prea ai dat multe detalii .

În bloc (4 etaje, o singura scara) este o asociație de proprietari. Se construiește acoperiș în pantă (acoperișul actual este drept, ca la toate blocurile de pe vremea comunismului. Lucrările se execută din banii tuturor membrilor asociației. Firma nu știu sigur cine a ales-o (în perioada când s-au făcut eventuale ședințe locuiam temporar altundeva), cel mai probabil administratoarea în consultare cu locatarii (cel puțin o parte din ei). Tot ce vreau este să se respecte niște reguli pentru a nu se produce accidente sau disconfort prea mare.

#10
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
@Golby
Nu-i lasa sa foloseasca uscatoria sau alte spatii comune pentru depozitat ca asa raman. Da-i afara.

Edited by arg, 25 August 2016 - 11:55.


#11
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,656
  • Înscris: 30.10.2009

View PostGolby, on 25 august 2016 - 11:06, said:

Bună tuturor!

Am câteva nelămuriri în legătură cu regulile/legislația pe care trebuie să le respecte o firmă care se ocupă de realizarea unui acoperiș pentru un bloc (4 etaje).

..............
Aștept de la voi orice informație utilă și vă mulțumesc!

Asta vrea userul de la forum. Dacă aveți răspunsuri dați-le fără floricele despre motivele pe care credeți că le are, dacă nu vă rog să vă abțineți.

#12
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,314
  • Înscris: 21.04.2005
Daca lucrarea este executata din fondurile asociatiei , atunci este obligatoriu ca fiecare proprietar sa fie instiintat asupra contractului , a sumei totale , clauze in contract ,durata...etc
Nimic nu e secret , daca este executata din banii asociatiei.
In mod normal ar fi trebui sa fie stipulata ca si clauza in contract, folosirea uscatoriei de catre firma , pe durata executiei lucrarilor.
Pentru nereguli privind organizarea de santier se poate sesiza ISC-ul.
Primaria nu are competente in cazul de fata .

#13
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006

View PostGolby, on 25 august 2016 - 11:06, said:

Bună tuturor!

Am câteva nelămuriri în legătură cu regulile/legislația pe care trebuie să le respecte o firmă care se ocupă de realizarea unui acoperiș pentru un bloc (4 etaje).

Firma respectivă s-a apucat de lucru, însă nici acum nu știu cum se numește firma, care este durata de execuție a lucrărilor și valoarea lucrărilor (eventual cine este sef de lucrări / diriginte de santier etc.) La avizierul blocului s-a afișat doar autorizația de la primărie, unde nu este menționată denumirea executantului și este precizată o perioadă de 24 de luni (presupun că aceea este valabilitatea autorizației, pentru ca doi ani pentru un simplu acoperiș mi se pare exagerat). Consider că aceste informații ar trebui afișate și din motive de transparență, dar și din motive practice, din care voi spicui in continuare.

1. S-a hotarat (desi pe mine personal nu m-a anuntat nimeni si nu am fost chemat la vreo sedinta) ca muncitorii să folosească uscătoria blocului (spațiu comun) pentru depozitarea de materiale/scule. Având în vedere că locuiesc la parter, folosesc acel spațiu în mod frecvent pentru uscarea hainelor. Nu mi se pare în regulă.

2. Pentru curent electric, muncitorii au legat un cablu (cu bandă izolatoare, ca tot românu) la becul din uscătorie, care iese printr-o gaură dată în ușa uscătoriei și apoi urcă printre scări pana sus pe bloc. Mi se pare o încălcare gravă a regulilor de securitatea muncii, punând în pericol și locatarii din bloc.

3. În cazul în care va fi nevoie, cui trebuie să mă adresez pentru semnalarea acestor nereguli si care pot fi consecințele (amendă pentru firmă și/sau asociație, etc.)? De asemenea, dacă îmi poate spune cineva care este cadrul legal, în cazul unor astfel de lucrări, la care firma și asociația trebuie să se raporteze? (acces la curent electric, dacă firma trebuie să asigure muncitorilor acces la toalete, baracă pentru unelte si materiale si asa mai departe).

4. Răspunsul administratoarei blocului (care nici măcar nu locuiește în bloc) la toate aceste întrebări este că de ce pun răul înainte („drobul de sare” în privința legării la curent, accesului la toaletă etc.) și că hai să facem să fie bine cu cei care lucrează, să ne înțelegem. Mi s-a spus că vor folosi toaleta de la benzinăria din spatele blocului. Incredibil! Nu există niște reguli pe care o firmă executantă trebuie să le respecte??

Aștept de la voi orice informație utilă și vă mulțumesc!

ISC.Inspectoratul de Stat in Constructii.

Dar pana acolo,administratorul sau presedintele de asociatie sau seful de bloc sau seful de palier este obligat sa-ti prezinte actele cerute de tine.
Apropo,toata aceasta investitie trebuia aprobata de membrii asociatiei.Tu ai fost prezent la aceea sedinta unde s-au aprobat chestiile respective?Daca nu s-a aprobat de catre membrii,s-a comis o ilegalitate.

Orice lucrare trebuie insotita de Autorizatia de Construire si Certificatul de Urbanism.
De asemenea este nevoie de cererea de oferta (de preferat de la mai multe firme) si oferta cea mai avantajoasa insotita de devizul de lucrari.Si cel mai important,de contratul de lucrari cu accent pe suma finala,eventualele sume suplimentare,timpul de executie si mai ales GARANTIA.

ps.
De asemenea trebuie avut grija ca firma prestatoare sa existe,adica sa nu fie ceva firma-fantoma.

Edited by adisz, 25 August 2016 - 12:04.


#14
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
Inspectoratul in constructii este spart ca si politia:
-ISC-ul care se ocupa de autorizatii, faze determinate etc
http://www.isc-web.ro/
-Serviciul Control Disciplină în Construcţii din cadrul politiei locale care verifica daca lucrarile sunt autorizate etc
http://www.plmb.ro/s...-in-constructii

Nici ei nu stiu care este diferenta intre ele.

Cert este ca daca faci reclamatie la primarie ajunge la politia locala.

Edited by arg, 25 August 2016 - 12:27.


#15
e_bulu

e_bulu

    parabulum

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,352
  • Înscris: 29.12.2009
Daca ii prindeam in santierul meu (in care lucram) cu improvizatii la instalatia electrica, zburau si nu-si mai primeau nici banii.

#16
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,495
  • Înscris: 05.06.2009

View PostGolby, on 25 august 2016 - 11:06, said:

Bună tuturor!

Am câteva nelămuriri în legătură cu regulile/legislația pe care trebuie să le respecte o firmă care se ocupă de realizarea unui acoperiș pentru un bloc (4 etaje).

Firma respectivă s-a apucat de lucru, însă nici acum nu știu cum se numește firma, care este durata de execuție a lucrărilor și valoarea lucrărilor (eventual cine este sef de lucrări / diriginte de santier etc.) La avizierul blocului s-a afișat doar autorizația de la primărie, unde nu este menționată denumirea executantului și este precizată o perioadă de 24 de luni (presupun că aceea este valabilitatea autorizației, pentru ca doi ani pentru un simplu acoperiș mi se pare exagerat). Consider că aceste informații ar trebui afișate și din motive de transparență, dar și din motive practice, din care voi spicui in continuare.

1. S-a hotarat (desi pe mine personal nu m-a anuntat nimeni si nu am fost chemat la vreo sedinta) ca muncitorii să folosească uscătoria blocului (spațiu comun) pentru depozitarea de materiale/scule. Având în vedere că locuiesc la parter, folosesc acel spațiu în mod frecvent pentru uscarea hainelor. Nu mi se pare în regulă.

2. Pentru curent electric, muncitorii au legat un cablu (cu bandă izolatoare, ca tot românu) la becul din uscătorie, care iese printr-o gaură dată în ușa uscătoriei și apoi urcă printre scări pana sus pe bloc. Mi se pare o încălcare gravă a regulilor de securitatea muncii, punând în pericol și locatarii din bloc.

3. În cazul în care va fi nevoie, cui trebuie să mă adresez pentru semnalarea acestor nereguli si care pot fi consecințele (amendă pentru firmă și/sau asociație, etc.)? De asemenea, dacă îmi poate spune cineva care este cadrul legal, în cazul unor astfel de lucrări, la care firma și asociația trebuie să se raporteze? (acces la curent electric, dacă firma trebuie să asigure muncitorilor acces la toalete, baracă pentru unelte si materiale si asa mai departe).

4. Răspunsul administratoarei blocului (care nici măcar nu locuiește în bloc) la toate aceste întrebări este că de ce pun răul înainte („drobul de sare” în privința legării la curent, accesului la toaletă etc.) și că hai să facem să fie bine cu cei care lucrează, să ne înțelegem. Mi s-a spus că vor folosi toaleta de la benzinăria din spatele blocului. Incredibil! Nu există niște reguli pe care o firmă executantă trebuie să le respecte??

Aștept de la voi orice informație utilă și vă mulțumesc!

1. atata timp cat in perioada in care s-a luat decizia efectuarii lucrarilor, tu locuiai temporar in alta parte, nu statea nimeni sa te caute sau sa te sune, sa te invite in mod special la sedinte. anuntul cu sedinta de locatari se pune la avizier. daca tu nu locuiai acolo in acea perioada, ai ratat anuntul. pe de alta parte, unde sa-si depoziteze in siguranta oamenii aia materialele si sculele, daca in vecinatatea blocului nu exista posibilitatea sau spatiul necesar pentru ca firma respectiva sa-si aduca o baraca si sa improvizeze un mic depozit de materiale si unelte ? ai dreptate sa fii suparat pentru ca nu mai poti folosi uscatoria pentru uscat rufe, insa consoleaza-te cu ideea ca lucrarile nu vor dura o vesnicie si uscatoria va fi la un moment dat eliberata de materiale si scule. pana atunci foloseste si tu un uscator pliabil in casa sau unul electric.
2. aici ai dreptate, e o improvizatie periculoasa.
ca sa afli cum se numeste firma, cine e diriginte sau sef de santier, e suficient sa intrebi pe unul dintre muncitori sau pe cel care ii coordoneaza (trebuie sa aiba un sef de echipa, ceva).
valoarea si durata lucrarilor le poti afla de la administrator sau presedintele asociatiei de locatari, ar trebui sa fie consemnate fie in pv al sedintei in care s-a decis efectuarea lucrarilor, fie in contractul incheiat intre firma si asociatie.
nu era obligatoriu sa-ti dai acordul pentru efectuarea lucrarilor, citeste cu atentie ce spune legea asociatiilor de proprietari, daca la prima convocare in sedinta nu se prezinta mai mult de jumatate dintre locatari, sedinta se reprogrameaza in termenul prevazut de lege, iar deciziile se vor adopta cu aprobarea celor prezenti (pot sa fie prezenti doar 5 locatari, daca toti sunt de acord, hotarasc ei si pentru restul, care nu se prezinta la sedinte de lene, de indiferenta, de nepasare sau din motive obiective)
tu, ca proprietar, ai tot dreptul sa ceri, in scris, toate aceste informatii, de la conducerea asociatiei de locatari. ei sunt obligati sa-ti raspunda, tot in scris, in termen de 30 zile (parca).
parerea mea este ca in loc sa te razboiesti si sa ceri socoteala unuia si altuia in virtutea legii, ai face mai bine daca te-ai duce sa discuti civilizat si politicos, fie cu cei din conducerea asociatiei, fie cu locatarii mai vechi din bloc si vei afla toate detaliile care te intereseaza.
tine cont ca esti nou-venit si inca nu te-ai integrat in comunitatea din blocul tau. daca esti gica-contra inca de la inceput, asa vei ramane in ochii celorlalti vecini.
nu spun ca nu ai dreptate. insa invata sa-ti poti bataliile cu intelepciune.

Edited by corinadaniela, 25 August 2016 - 12:36.


#17
Golby

Golby

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 01.03.2016

View Postcorinadaniela, on 25 august 2016 - 12:34, said:

1. atata timp cat in perioada in care s-a luat decizia efectuarii lucrarilor, tu locuiai temporar in alta parte, nu statea nimeni sa te caute sau sa te sune, sa te invite in mod special la sedinte. anuntul cu sedinta de locatari se pune la avizier. daca tu nu locuiai acolo in acea perioada, ai ratat anuntul. pe de alta parte, unde sa-si depoziteze in siguranta oamenii aia materialele si sculele, daca in vecinatatea blocului nu exista posibilitatea sau spatiul necesar pentru ca firma respectiva sa-si aduca o baraca si sa improvizeze un mic depozit de materiale si unelte ? ai dreptate sa fii suparat pentru ca nu mai poti folosi uscatoria pentru uscat rufe, insa consoleaza-te cu ideea ca lucrarile nu vor dura o vesnicie si uscatoria va fi la un moment dat eliberata de materiale si scule. pana atunci foloseste si tu un uscator pliabil in casa sau unul electric.
2. aici ai dreptate, e o improvizatie periculoasa.
ca sa afli cum se numeste firma, cine e diriginte sau sef de santier, e suficient sa intrebi pe unul dintre muncitori sau pe cel care ii coordoneaza (trebuie sa aiba un sef de echipa, ceva).
valoarea si durata lucrarilor le poti afla de la administrator sau presedintele asociatiei de locatari, ar trebui sa fie consemnate fie in pv al sedintei in care s-a decis efectuarea lucrarilor, fie in contractul incheiat intre firma si asociatie.
nu era obligatoriu sa-ti dai acordul pentru efectuarea lucrarilor, citeste cu atentie ce spune legea asociatiilor de proprietari, daca la prima convocare in sedinta nu se prezinta mai mult de jumatate dintre locatari, sedinta se reprogrameaza in termenul prevazut de lege, iar deciziile se vor adopta cu aprobarea celor prezenti (pot sa fie prezenti doar 5 locatari, daca toti sunt de acord, hotarasc ei si pentru restul, care nu se prezinta la sedinte de lene, de indiferenta, de nepasare sau din motive obiective)
tu, ca proprietar, ai tot dreptul sa ceri, in scris, toate aceste informatii, de la conducerea asociatiei de locatari. ei sunt obligati sa-ti raspunda, tot in scris, in termen de 30 zile (parca).
parerea mea este ca in loc sa te razboiesti si sa ceri socoteala unuia si altuia in virtutea legii, ai face mai bine daca te-ai duce sa discuti civilizat si politicos, fie cu cei din conducerea asociatiei, fie cu locatarii mai vechi din bloc si vei afla toate detaliile care te intereseaza.
tine cont ca esti nou-venit si inca nu te-ai integrat in comunitatea din blocul tau. daca esti gica-contra inca de la inceput, asa vei ramane in ochii celorlalti vecini.
nu spun ca nu ai dreptate. insa invata sa-ti poti bataliile cu intelepciune.

Nu am detaliat chiar tot, însă în virtutea unei bune discuții precizez că proprietar este tatăl meu, iar eu am crescut de mic în acel apartament. După o perioadă de aproximativ 2 ani în care am locuit altundeva, am revenit deocamdată aici de câteva luni, moment în care deja era totul hotărât și pregătit. Tatăl meu a fost inițial împotriva realizării acestui acoperiș, propunând să ne înscriem la primărie pentru anveloparea blocului, însă până la urmă, având în vedere că ar fi durat mult, a fost de acord și el să aducem o firmă care să construiască un acoperiș (deși în opinia mea se putea renova acoperișul folosindu-se tehnica originală, dar asta e un detaliu tehnic). Totul pentru că locatarii de la 4 se plângeau că le ploua în apartamente.

În ceea ce o privește pe administratoare, ea este persoana nou venită (deși nici nu locuiește în bloc). Iar răspunsurile dumneaei la întrebările mele au fost mult prea neprofesioniste. De aceea, am stabilit să vorbim mai detaliat când ne vom întâlni, nu la telefon.

Având în vedere că am observat aceste lucruri personal, precum a făcut-o și tatăl meu, am solicitat părerea celor de aici. Chiar nu îmi plac confruntările nu-mi place să fiu gică contra, însă unele probleme chiar consider că trebuie adresate și rezolvate în mod corect.

#18
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
Eu revin cu intrebarea tu unde i-ti vei usca rufele? Sau cat este santierul nu vei mai spala.

Hai ca-ti spun eu:
-ucator cu condensare cu sau fara pompa de caldura
-sarme in baie
-pe fereastra

Edited by arg, 25 August 2016 - 13:19.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate