Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
Last Updated: Apr 16 2024 21:35, Started by
emil_sv
, Aug 25 2016 08:05
·
42
#669
Posted 28 November 2016 - 22:37
De ce crezi asta? Compania despre care se scrie în articol este o reputată companie de dat cu ghiocul. Sau cu globul de cristal, nu mai știu exact.
|
#671
Posted 06 December 2016 - 19:28
Legatura cu topicul fiind...
Nu de alta, dar Matthias Wissmann nu poate fi luat in serios. |
#672
Posted 06 December 2016 - 22:14
De ce nu poate fi luat in serios?
Ce ai inteles tu din ceea ce spune el? Mie mi se pare ca a spus un lucru absolut normal, ba l-as considera chiar truism. 1. Carbunele ars pentru producerea energiei electrice polueaza incomparabil mai mult decat un motor diesel actual. 2. O companie comerciala care primeste ajutoare de la stat, sub o forma sau alta, de peste 5 miliarde de $... nu prea mai e comerciala. Nu e vorba de ajutor sa evite falimentul, cum s-a intamplat altora, ci pentru dezvoltare, ceea ce nu e tocmai ok. Dar na, cea mai mare democratie are alte reguli... |
#673
Posted 07 December 2016 - 08:43
http://www.4tuning.r...deti-24964.html
http://m.automarket....dern-74685.html Edited by Torquemada-666, 07 December 2016 - 08:50. |
#674
Posted 07 December 2016 - 09:25
valitudor, on 06 decembrie 2016 - 22:14, said:
De ce nu poate fi luat in serios? E presedintele VDA futui, nu un comentator paralel cu treaba asta. Ideea era ca energia sa se produca ecologic. Hidro, eolian, solar, etc. Fara arderea combustibililor fosili. Argumentarea idiotului asta mi-a amintit de politicienii de la noi: " E o vanatoare de vrajitoare, de ce ma ancheteaza pe mine? Sunt altii care au furat si mai mult! " Din pozitia lui, trebuia sa vina cu exemple concrete de motoare care polueaza cat mai putin, nu sa arunce pisica in curtea masinilor electrice. Un idiot, parerea mea. |
#675
Posted 07 December 2016 - 11:23
Iar aceeasi prostie, acum de la un nimeni ca seful VDA. Care nu e decat un speaker al unei asociatii, as spune ca e mai putin relevant decat orice comentariu al firmelor din asociatie.
Intamplator de ceva ani si centralele pe carbune de la noi nu mai emit SO2 si NOx ca inainte de 89, ce sa mai vorbim de Germania. De ceva timp nici carbunele nu mai e atat de poluant https://en.wikipedia...coal_technology Cu siguranta in marile aglomerari urbane diesel si apoi ICE vor avea restrictii tot mai mari. Fireste, in final si la noi vor ajunge la concluzia dezvoltarii transportului in comun si descurajarea celui personal (cel putin in Bucuresti), nu gasirea de solutii minune ca parcari subterane nefolosite. |
#676
Posted 07 December 2016 - 17:27
ericmario, on 07 decembrie 2016 - 09:25, said:
Argumentarea idiotului asta mi-a amintit de politicienii de la noi: " E o vanatoare de vrajitoare, de ce ma ancheteaza pe mine? Sunt altii care au furat si mai mult! " Din pozitia lui, trebuia sa vina cu exemple concrete de motoare care polueaza cat mai putin, nu sa arunce pisica in curtea masinilor electrice. Un idiot, parerea mea. Ai un cometariu de hater care nu a inteles nimic din articolul pe care il comenteaza, desi este intr-o romana cat se poate de simpla. Cam la fel si Hansolo. In articol se spune ca aia pe care ii reprezinta "idiotul", adica industria germana de masini, lider mondial detasat in domeniul inovarii auto, tocmai a investit 40 de miliarde euro in dezvoltarea masinilor electrice. Ba mai mult, spune ca in urmatorii ani, electricele vor reprezenta cam 1/4 din totalul masinilor vandute in Germania. Despre ce ancheta povestesti tu frate? Ala reprezinta industria auto germana, cu tot cu electrice. Da-ti ochelarii aia de hater jos si cauta si sa intelegi ceea ce citesti inainte de a comenta ceva... Hansolo numeste prostie ce spune ala, argumentand ca centralele de azi nu mai emit ca cele din 89. De parca ala spusese ca-i invers si i-a dat Hansolo peste nas cu linkul de pe wikipedia. Te doare capul... Ce legatura are sula cu prefectura? Cat despre poluarea pe care o reprezinta energia electrica produsa din carbune, AZI, cand electricele au sub 1% cota de piata, luati de cititi. Va puteti inchipui cum va fi cand electricele vor avea o cota de piata de 25%? Europa: Quote Coal-related pollution is already having serious effects on the health of Europeans. Research by Stuttgart University, commissioned by Greenpeace, estimates that emissions from coal-fired power plants in the EU alone were responsible for 22,300 premature deaths in 2016. Exposure to toxic PM2.5 is the largest environmental health threat in Europe, increasing risk of death from heart disease, respiratory diseases and lung cancer, and shortening life expectancy by 6-12 months in most European countries. PM2.5 was recently identified as a leading environmental cause of cancer deaths by the World Health Organisation’s cancer agency. SO2, NOX and dust emissions from coal-fired power plants all contribute to PM2.5 exposure. Another coal-induced air pollution threat comes from mercury. Coal-fired power plants are the largest source of mercury emissions into the air in the EU. More than 1.8 million children are born every year with mercury levels above the safe threshold and 200,000 babies are born in the EU every year with mercury levels that are known to harm their mental and neurological development. sau 23,000 die early in EU from coal-plant pollution sau Germany, UK and Poland top ‘dirty 30’ list of EU coal-fired power stations Report: Germany suffers more coal-linked deaths than rest of EU Europe’s Dirty 30. How the EU’s coal-fired power plants are undermining its climate efforts SUA Coal generates 44% of our electricity, and is the single biggest air polluter in the U.S. Dar na, ala o fi idiot ca nu va confirma mituri absolut fantasmagorice |
|
#677
Posted 07 December 2016 - 17:31
Hansolo, on 07 decembrie 2016 - 11:23, said:
Iar aceeasi prostie, acum de la un nimeni ca seful VDA. Care nu e decat un speaker al unei asociatii Ca sa fii "cineva" probabil trebuie sa fii paduchel analfabetel eco verde rupt in cur care se da cu curu de pamant un numele ecologiei.... |
#678
Posted 07 December 2016 - 17:52
Ce-i drept nenea ala vine cu promisiuni ca va investi sume in motoarele electrice. Cumva la traducere la unii le-a scapat creionul ca au investit deja banii aia, in realitate e ca in bancul cu bicicleta si Volga (nu s-a dat s-a luat... amenda).
Articolul original e aici http://europe.autone...ceptance-of-evs Bineinteles ca porumbelul ala l-a scos ca-l rodea ceva cu Tesla, cand e la mintea cocosului ca e mai simplu de combatut poluarea la sursa (productia de energie) decat cea la consumator. Nu doar prin schimare sisteme de filtrare la centrale ci simplul upgrade la alte centrale mai putin poluante, odata cu cresterea consumului sau a cerintelor. Un link la care comentariile sunt interesante prin prisma analizei LCA http://shrinkthatfoo...tric-cars-green Again, neica nimeni presedinte de asociatie de bloc... |
#679
Posted 07 December 2016 - 20:24
Doar Hansolo il putea numi pe presedintele VDA neica nimeni, postand in acelasi mesaj un link catre un blogger absolut obscur. Doar pe principiul: ce e nemtesc imi pute, ce imi confirma obsesile este musai si adevarat.
Am crezut ca orice copil stie ca termocentralele sunt unele dintre cele mai poluante chestii inventate de om, dar se poare ca nu toti stiu asta. Pe portalul Academiei Nationale de Stiinte a SUA (ca doar unora le pute tot ce-i german) a fost postata o cercetare cu privire la marul discordiei de aici: efectele poluarii benzinei, dieselului, carbunelui, etc. Articolul este foarte interesant, insa ma gandesc ca unii dintre cei care n-au auzit de poluarea carbunelui nici nu prea obisnuiesc sa citeasca, asa ca o sa va arat doar pozele: A. Poluarea relativa B= benzina; D = diesel; I = EV coal (masinile electrice incarcate de la termocentrale) Este absolut evident care ar fi cel mai mare poluator. Sau nu...? [ https://s17.postimg.org/ect13bfxn/F1_large.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] B. Mortalitatea anuala Diesel-ul o are chiar mai mica decat cea a benzinei. Cea a electricelor din termocentrale este enorma: [ https://s17.postimg.org/pdo68c86j/F2_large.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] C. Impactul negativ asupra mediului relativ la impactul benzinei. Dupa cum se vede, la diesl impactul este cu minus (la stanga), asadar are un imcat mai mic decat al benzinei, cam cu 25%. Din nou electricele din termocentrale ies din imagine [ https://s17.postimg.org/fhn38p2ej/F3_large.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Intr-adevar, mare idiot neamtul ala. Noroc cu ericmario si hansolo ca ne mai lumineaza... Edited by valitudor, 07 December 2016 - 20:28. |
#680
Posted 07 December 2016 - 21:40
valitudor, on 07 decembrie 2016 - 17:27, said: Ai un cometariu de hater care nu a inteles nimic din articolul pe care il comenteaza, desi este intr-o romana cat se poate de simpla. Ce n-ai inteles de aici: "Pentru ca nu poti sa vi, din pozitia lui, si sa spui ca un copil mic ca ala polueaza si mai mult. E presedintele VDA futui, nu un comentator paralel cu treaba asta. Ideea era ca energia sa se produca ecologic. Hidro, eolian, solar, etc. Fara arderea combustibililor fosili." ? Ai raspuns la ce ai vrut, dar m-am obisnuit cu fazele astea ale tale. |
#681
Posted 07 December 2016 - 22:38
ericmario, on 07 decembrie 2016 - 21:40, said:
"Pentru ca nu poti sa vi, din pozitia lui, si sa spui ca un copil mic ca ala polueaza si mai mult. E presedintele VDA futui, nu un comentator paralel cu treaba asta. Ideea era ca energia sa se produca ecologic. Hidro, eolian, solar, etc. Fara arderea combustibililor fosili." ? 1. VDA nu are nicio treaba cu producerea energiei, ci cu consumul ei. Daca declaratia asta ar fi fost facuta de vreun oficial al vreunui guvern, de care ar fi depins intr-o oarecare masura pondere obtinerii energiei electrice, te-as mai fi inteles. dar asa, agresivitatea asta a ta e ca nunca-n perete. Dac Stroe de la Dacia ar fi zis asta, tot la fel l-ai fi facut idiot? Pentru ce e idiot? 2. care "ala polueaza mai mult" frate? Ala electricu'? Dar de ce te deranjeaza ca a zis ca polueaza mai mult, nu e adevarat? Parca te deranja cand torq se baga in seama cu Mazda, Talisman, etc. Tu ce naiba faci aici? Posturi inutile? |
|
#682
Posted 21 February 2017 - 19:35
De la Auto Bild, citire, ultimul numar pe aceasta luna.Noul TSI de 1,5, care intra in dotarea autoturismelor VAG din aceasta vara ca si motorizarea TFSI de 2.0, vor veni echipate cu filtru de particule, datorita concentratiei prea mari de particule in gazele de esapament care produc cancer.Toate noile motoare TSI sau TFSI vor fi echipate cu filtru de particule.Se ajunge ca si motorizarile pe benzina sa fie echipate cu filtru de particule.
Datorita costurilor prea mari la realizarea unui diesel care sa indeplineasca cu adevarat normele de poluare propuse, cei de la grupul VAG renunta treptat, la diesel, incepand cu modelele Polo si Golf, urmand apoi ca aceasta operatie sa se extinda la toate marcile auto ale grupului VAG, accentul fiind pus pe dezvoltarea si producerea autoturismelor cu propulsie hibrida care vor lua locul motorizarilor diesel. Cei de la Mercedes au realizat un motor diesel, de top, care indeplineste normele de poluare propuse, insa costa foarte mult producerea sa asa ca va fi folosit doar la echiparea autoturismelor Mercedes cele mai scumpe.Mercedes sta si acum foarte bine cu hibridele asa ca se vor folosi intens motorizarile clasice pe benzina cu hibridele si in numar mult mai mic cele diesel(la Mercedes datorita costurilor de fabricatie a motorului) si in numar si mai mic al celor cu propulsie electrica.Mai zic cei de la Auto Bild ca mai trece o perioada destul de lunga de timp pana ce motorizarile electrice vor inlocui actualele benzinare si pe cele diesel. Ceilalti producatori auto vor urma exemplul celor de la Mercedes sau VAG, producand mai mult hibride sau benzinare prevazute cu filtru de particule. Edited by max_01, 21 February 2017 - 19:37. |
#683
Posted 22 February 2017 - 22:16
Cu alte cuvinte se impute treaba. Nu doar dieselul e pe cale de dispariție.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users