Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
Last Updated: Apr 16 2024 21:35, Started by
emil_sv
, Aug 25 2016 08:05
·
42
#6211
Posted 19 April 2018 - 18:01
Sau daca tot facem sute de km zilnic si vrem sa nu mai poluam si nu putem folosi masinile electrice eu zic sa ne intoarcem la cai.
Desi am auzit ca si aia emit noxe cand se balega. |
#6212
Posted 19 April 2018 - 18:30
#6213
Posted 19 April 2018 - 18:35
Astea sunt idei preconcepute. Sunt o gramada care muncesc de rup, au construit afaceri de la 0 sau au pozitii importante in companii de succes si au si Bentley si Mercedes si Tesla si ce mai vrei tu
Si da, o electrificata va fi mult mai eficienta in traficul urban decat orice motor termic. Motivele sunt nenumarate, principalele sunt pierderea de combustibil pentru a reporni motorul (la start-stop) si imposibilitatea motorului termic de a recupera, macar partial, energia folosita pentru a inainta cativa metri. Motivul pentru care se schimba 'estimarea' CB-ului este in principal stilul de condus. In functie de masina, estimarea respectiva nu este nimic mai mult decat cantiatatea de energie/benzina din rezervor impartita la consumul pe ultimii X km sau Y ore. Deci e f posibil sa creasca autonomia estimata, dar asta nu inseamna ca iti apare energie in baterie sau benzina in rezervor. Eu nici nu am citit in directia asta mesajul colegului ci ca, la o masina care merge aproape exclusiv in oras, consumul urban era extrem de mic. Edited by figo1988, 19 April 2018 - 18:41. |
#6214
Posted 19 April 2018 - 19:25
#6215
Posted 19 April 2018 - 19:31
Ford4, on 19 aprilie 2018 - 17:08, said:
asta a fost pro sau contra diesel ? P.S. Aprpo de cine face tampenii sau nu, fiecare alege e vrea de banii lui. Problema apare cand cineva incearca sa convinga pe restul ca detine solutia universala si atunci nu mai e treaba. Si eu as merge prin oras cu o masina de serviciu electrica, e clar indicata. Partea a doua e ca in urmatorii zece ani nu as cumpara asa ceva din banii mei, pentru ca nu imi place sa fiu sponsor sau cobai pentru tehnologii emergente. Edited by filipxxx, 19 April 2018 - 19:35. |
#6216
Posted 19 April 2018 - 19:34
wolfydRg, on 19 aprilie 2018 - 19:25, said:
Asta e din ciclul idiotii care ne conduc au idei trasnite , boii nu au in minte ce impact major ar avea in saracia asta de tara. Da, idiotii au idei cretine. Ar fi buna asta de titlu in ceva revista de satira. Culmea nesimtirii mi se pare sa dai o asemenea lege dupa ce ai umplut tara de rable non-euro din iresponsabilitatea ta crasa. Sau a partidului care te-a cocotzat pe o asemenea functie. Asta-nseamna sa fii cornuta cu functie. Edited by Write&Run, 19 April 2018 - 19:35. |
#6217
Posted 20 April 2018 - 10:51
Ministrul german al Transporturilor, Andreas Scheuer, a cerut producătorilor auto să-l informeze în privinţa modului în care intenţionează să finalizeze până la sfârşitul anului actualizarea softului la motoarele diesel, pentru reducerea emisiilor, transmite Reuters.
'Solicit de urgenţă producătorilor care au promis actualizarea softului la 5,3 milioane de maşini să facă într-adevăr această operaţiune până la sfârşitul anului', a afirmat Scheuer, într-un interviu acordat, vineri, publicaţiei Sueddeutsche Zeitung. Germania s-a angajat ca până la sfârşitul anului să actualizeze softul la aproximativ 5,3 milioane de maşini echipate cu motoare diesel, pentru a reduce emisiile poluante cu până la 30%. Edited by cata, 20 April 2018 - 10:53. |
#6218
Posted 20 April 2018 - 11:11
Asta e o porcarie. VW ar trebui pusi sa-si ia troacele inapoi si sa scuipe banu' inapoi pe ele. Asa cum au fost pusi in US. Aia e tara care are grija de cetatenii ei. Nu astia din UE. Ma enervez foarte tare cand imi aduc aminte de chestia asta, chiar daca-s fan VW si client VW si probabil o sa fiu in continuare. Eu daca aveam softul ala instalat si ma puneau sa-mi fac nu stiu ce update, daca apoi aveam si cea mai vaga impresie ca masina nu mai merge ca inainte, ii dadeam in judecata in nume personal. Nu asteptam niciun class action.
Edited by Dany_Darke, 20 April 2018 - 15:52.
|
#6219
Posted 20 April 2018 - 11:23
Acusi or sa scoata si ei masini electrice adevarate. Daca tot esti fan VW iti iei de la ei una electrica, ca acolo nu te mai pot face la noxe.
Or sa te pacaleasca doar la autonomie, dar voi fanii VW oricum adorati sa fiti pacaliti ! Edited by Ford4, 20 April 2018 - 11:24. |
#6220
Posted 20 April 2018 - 11:50
Parlamentul European a aprobat o lege prin care va putea amenda cu 30.000 de euro pe vehicul constructorii care încalcă normele de poluare. În plus, UE va putea aplica recall-uri la nivel european.
Uniunea Europeană va putea răspunde mai bine în cazul apariției unui nou scandal Dieselgate. La vremea respectivă, Volkswagen a rechemat în service peste 8.5 milioane de mașini din Europa, fără însă să ofere compensații clienților afectați și fără să primească amenzi usturătoare, așa cum s-a întâmplat în Statele Unite. Pe de altă parte, noua legislație prevede o obligației și pentru fiecare stat membru în parte. Astfel, în România, RAR va fi obligat să efectueze periodic verificări în trafic ale mașinilor pentru a se asigura că acestea respecta normele de poluare. A fost stabilit inclusiv numărul de mașini care trebuie verificate: una la fiecare 40.000 înmatriculate. Parlamentul European a adoptat joi o nouă legislație pentru normele de emisii ale mașinilor comercializate în Uniunea Europeană, prin care Comisia Europeană va capăta un rol asemănător cu cel pe care îl are în prezent Agenția pentru Protecția Mediului (EPA) din Statele Unite. Edited by cata, 20 April 2018 - 11:53. |
|
#6221
Posted 20 April 2018 - 12:01
In sfarsit se ingusteaza marja de manevra a hotilor din industria auto.
Ramane insa problema ridicata de hansolo sau write&run : cu ce ma ajuta pe mine ca utilizator faptul ca UE amendeaza producatorii. ? Ar trebui si utilizatorul sa primeasca despagubiri asa cum a fost in SUA. |
#6222
Posted 20 April 2018 - 13:34
In SUA au primit banii inapoi. Asa se face. Sa rascumpere masina la pretul de vanzare. De ce e corect asa? Pentru ca tu in momentul cand cumperi o masina noua, o iei pe contract, unde se specifica toate detaliile. Daca ei nu au respectat ce au scris in contract, atunci contractul e nul, asadar banii trebuie returnati. E o chestie elementara.
|
#6223
Posted 20 April 2018 - 13:38
dar ca sa fiu avocatul diavolului - banii returnati minus uzura provocata de folosirea obiectului contractului. daca masina e cu 0km primesti full inapoi...altfel nu cred ca e corect sa ceri toti banii inapoi.
|
#6225
Posted 20 April 2018 - 13:45
Eu cred ca e corect, pentru ca repet, nu au respectat contractul. Deci sa scuipe banii inapoi. Ca banii tai erau frumosi, fara probleme, nu erau bancnote rupte si nici false, deci produsul lor trebuia sa fie asa cum scrie in contract, nu cum s-au gandit ei sa-l faca. Eu cred ca trebuiau pusi la plata, sa le treaca cheful de smecherii.
|
|
#6226
Posted 20 April 2018 - 13:52
faptul ca au returnat (nici macar nu stiu daca in totalitate dar sa pp ca e asa) banii in US a fost pt a evita un dezastru PR, nu pt ca asa e corect. Si daca vor face asta in continuare e din acelasi motiv. Cauta in orice contract de bunuri sa vezi ca exista ceva numit garantie de conformitate. exista si la masini ? daca da...si ai iesit din perioada aia, nu ai drept la bani sau inlocuire.
|
#6227
Posted 20 April 2018 - 14:37
Din cauza unora care gandesc ca tine fac astia ce vor cu consumatorii. Cum sa nu ai dreptul? Clientul nu avea de unde sa stie ca e inselat. A trecut perioada, a folosit produsul, dar a fost inselat la achizitie. Daca nu era inselat nu lua produsul. Reaua intentie e a producatorului. Nu ai cum sa pui clientul sa plateasca pentru eroarea intentionata a producatorului.
Au returnat pentru ca daca nu ii returnau puteau inchide taraba si sa plece acasa. Nu e vb de niciun PR acolo. Li s-a spus ce au de facut daca mai au chef sa vanda masini in US. Ceea ce trebuia sa se intample si aici. |
#6228
Posted 20 April 2018 - 15:23
In USA la masinile de 3 litri le-au cumparat inapoi si nu au fost putine cazuri cand dupa un an au dat proprietarului mai multi bani decat daduse el pe masina pentru ca suma a fost stabilita la nivel de FCC sau ce autoritati au ei, fara sa ia in considerare ce reducere ti-a dat dealerul care la un moment dat era disperat sa scape de Touaregul V6 TDI care strangea praf in showroom. Aveai optiunea sa iti remedieze defectul sau sa rascumpere masina. Amenda producatorului e un pas inainte, practic UE recunoaste ca nu mai poate remedia raul facut dar vor sa previna.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users