Dieselul pe cale de disparitie in curand?
Last Updated: Mar 28 2024 22:38, Started by
emil_sv
, Aug 25 2016 08:05
·
41
#37
Posted 25 August 2016 - 11:33
ericmario, on 25 august 2016 - 11:17, said: Nu chiar. E foarte bine ca se progreseaza, ma refer la motoarele pe benzina. Dar pana sa dispara motoarele diesel... mai intai ajunge omul pe Marte. Ar fi bine sa obtina motoarele pe benzina, o eficienta apropiata motorinei dar si un consum asemanator. Parca asa mi.ar surade un VW TSI de peste 220 cai 😉 |
#38
Posted 25 August 2016 - 11:56
#39
Posted 25 August 2016 - 12:11
_-AppleS-_, on 25 august 2016 - 09:46, said:
Cacamaca. Nu s-a interzis inca dieselul in orase ? Mergeti pe camp cu tractoru efectiv cu un furtun din esapament in cabina daca vreti fum la nari. Dieselul va fi interzis !! Pentru ca e mizer ! Uite asa ar trebui obligati sa mearga cu aceste masini mizere: domnul ecologist, daca diesel-ul dispare preturile tuturor produselor din magazine si orice altceva e dependent de transport se dubleaza ce e asa greu de inteles ca toate transporturile si masinile grele (vapoare, camioane, autobuze..) sunt diesel? trecerea lor pe benzina duce la costuri de exploatare mult superioare (probabil peste 50-60%) ipocrizia cu masinile mici e o lingura de apa dintr-o cisterna dar cine stie ce ne rezerva viitorul, poate un buldozer cu motor cu benzina de 1l capabil sa sape santuri de 30 cm adancime sau un autobuz cu motor de 0.8, capabil sa transporte 10 pasageri cu o viteza maxima de 30km/h si suntem fericiti si fara fum. |
#40
Posted 25 August 2016 - 12:58
Probabil nu ar fi mai fi atâtea diesele dacă preţul benzinei s-ar reduce la jumătate. Pe vremuri existau în România autobuze şi camioane benzinare. Dar la un salariu minim de vreo 500 lei litrul de benzină era vreo 30 lei, deci teoretic, puteai cumpăra 1.666,6 l de benzină cu un salariu; acum poţi cumpăra doar vreo 222. Aşa că...
Edited by djl, 25 August 2016 - 12:58. |
#41
Posted 25 August 2016 - 13:05
#42
Posted 25 August 2016 - 13:25
Dieselul nu va disparea prea curand, oricat de tare mi-as dori asta.
|
#43
Posted 25 August 2016 - 14:22
maxtron_69, on 25 august 2016 - 11:15, said:
Sincer, poti avea masini electrice de azi, daca s-ar dori. Pune un motoras diesel cat o sticla de cola de 0.5 care sa nu faca nimic decat sa incarce bateriile intr-o masina electrica, si gata, ai autonomie 1000km Dar nu se doreste promovarea masinilor electrice, se stie de mult asta, recomand acest documentar la toata lumea: http://www.imdb.com/title/tt0489037 Cumva ce spui tu frizeaza perpetuum mobile, pentru ca motorasul ala trebuie sa genereze energie cat consuma masina, doar nu crezi ca poti incarca o baterie de Tesla cu un generator diesel de 100W. Sau poti, dar probabil in 1 saptamana... |
#44
Posted 25 August 2016 - 15:20
loock, on 25 august 2016 - 10:21, said: De poluat, polueaza toate, insa dieselul cel mai rau din mai multe motive: - compresia marita permite formarea si mai usoara a ozonului, care la nivelul solului este un oxidant cancerigen. - motorina contine mai mult sulf, si compusii sulfurosi realizati prin ardere sunt iar cancerigeni. - compresia marita duce la formarea si mai usoara de NOXe, oxizi de azot(nitrogen) si nitrati si nitriti cancerigeni. - particulele de funingine sunt mai mari si acestea sunt iar cancerigene, si traficul e plin de atomobile si camioane care nu au filtre de particule - chestie care reprezinta un genocid, xenocid chiar, crima in masa la scara planetara. Dieselurile mai scot si OZON! Care e si nociv! Dupa tnr, unele topice de pe sp sunt foarte amuzante. Si cand ma gandesc cum o vrajeau la TV acum 20 de ani, ca freonu' , a gaurit ozonu' ca mor pinguinii focile si ursii polari .. ehee. Acum codoiu' , maine sulfu, samd. Si acuma , realist vorbind: cate sute de milioane de chinezi au murit de cancer de la poluarea dieselurilor, a locomotivelor cu aburi, ce ard carbuni, centralele pe carbuni, aerul poluat? Si ce face statul chinez pentru ei? Cu ce le vine in ajutor? Nu cred ca vor disparea chinezii din cauza poluarii. |
#45
Posted 25 August 2016 - 15:27
maxtron_69, on 25 august 2016 - 11:02, said:
Sint mai multe probleme in postul tau, unde faci niste presupuneri si emiti concluzii gresite: - ce inseamna "in curand"? Daca spun ca masinile pe benzina vor disparea "in curand", esti de acord? Da, masinile electrice sau pe hidrogen le vor inlocui, dar ce inseamna in curand... asa si cu ce spui tu bazat pe un motor care va aparea in 2018... Putem spune despre orice ca va disparea in curand Nu prea esti la curent cu ultimele studii in ceea ce priveste poluarea. Cauta informatii si vei gasi. In urma unor studii pe ani de zile s-a ajuns la concluzia ca dieselul este mai nociv pentru mediu decat benzina. Senzatia pe care o descrii tu cand dai drumul la aer poate la o Dacia simti, sau alte troace nu la masini noi, iar despre diesel, cuplul samd provin din faptul ca au turbina. Si benzina are turbina acum. Din experienta proprie iti spun motoarele de ultima generatie pe benzina sunt extrem de eficient, nu ca dieselul dar fata de cele de acum 10-15 ani e diferenta mare. Restul e polologhie nenecesara, ce inteleg eu prin curand? Curand e relativ. Nu te mai lega de amanunte irelevante. https://www.theguard...es-worse-petrol https://www.theguard...s-report-claims Si multe alte studii spun ca sunt mai periculoase. Ideea nu e sa transformam acest thread intr-un diesel vs benzina!!! Edited by emil_sv, 25 August 2016 - 15:35. |
#46
Posted 25 August 2016 - 15:31
De ce ar avea nevoie cineva de asa ceva cand motorul electric bate aproape totul la fund?
aeon, on 25 august 2016 - 12:11, said: domnul ecologist, daca diesel-ul dispare preturile tuturor produselor din magazine si orice altceva e dependent de transport se dubleaza ce e asa greu de inteles ca toate transporturile si masinile grele (vapoare, camioane, autobuze..) sunt diesel? trecerea lor pe benzina duce la costuri de exploatare mult superioare (probabil peste 50-60%) ipocrizia cu masinile mici e o lingura de apa dintr-o cisterna dar cine stie ce ne rezerva viitorul, poate un buldozer cu motor cu benzina de 1l capabil sa sape santuri de 30 cm adancime sau un autobuz cu motor de 0.8, capabil sa transporte 10 pasageri cu o viteza maxima de 30km/h si suntem fericiti si fara fum. |
|
#47
Posted 25 August 2016 - 15:38
adica manaca kk, masinile electrice in forma actuala nu au nici un viitor, sunt doar pentru divertisment, inlocuitor de bicicleta
da niste detalii daca tot arunci piatra, vino cu un caz concret exemplu hard: vreau sa merg in weekend la mamaia, din bucuresti, cu o masina electrica 100% probabil faci vreo 2 zile dus, vreo 2 intors... nu veni cu "hibride" ca acelea tot fum scot, mai mult decat un Logan ieftin; daca adaugi si poluarea data de fabricarea bateriilor, ajungi sa depasesti 3 logane babane |
#48
Posted 25 August 2016 - 15:41
Mda am mai citit pe aici, a devenit un versus. Nu asta era idea. Fiecare are preferintele sale diesel sau benzina, cu toate astea era vorba de o noua tehnologie care ar face motoarele pe benzina la fel de eficiente ca dieselurile.
Edited by emil_sv, 25 August 2016 - 15:43. |
#49
Posted 25 August 2016 - 15:42
#50
Posted 25 August 2016 - 15:45
am auzit si de enterprise, mergea ani lumina lejer
ai un exemplu concret cu o Tesla care a mers 250km sambata dimineata (+coada de la agigea) si sa se intoarca inapoi in bucuresti duminica seara (folosind "codita" de pe A2) ? parca in urma cu 1-2 luni incercasera unii sa ajunga din bucuresti la craiova cu o electrica.. au reusit doar pana la pitesti |
#51
Posted 25 August 2016 - 15:47
aeon, on 25 august 2016 - 15:45, said:
ai un exemplu concret cu o Tesla care a mers 250km sambata dimineata (+coada de la agigea) si sa se intoarca inapoi in bucuresti duminica seara (folosind "codita" de pe A2) ? |
|
#53
Posted 25 August 2016 - 15:48
#54
Posted 25 August 2016 - 15:53
Visam la infrastructura ptr. electrice cand nu se face un km de drum. Ne pastram ptr masini zburatoare. Aerieni suntem deja.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users