Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
Last Updated: Apr 16 2024 21:35, Started by
emil_sv
, Aug 25 2016 08:05
·
42
#29701
Posted 07 June 2022 - 15:26
#29702
Posted 07 June 2022 - 20:35
Octavian___, on 07 iunie 2022 - 11:40, said:
Fara ambitie nu rezolvi nimic Concluzie, mai vreo 12 ani se vor fabrica necontenit fosile, fie ele si hibride. Parca nu e destul de mare ambitia...10-12 ani e MULT Nu poti sa zici ca nu este destul de mare ambitia tinand cont ca vom fi primii in lume care nu vor mai permite vanzarea fosilelor. Durata de 13 ani va permite tehnologiei sa se maturizeze pe de o parte si va da ragaz si industriei auto pentru a face aceasta trecere fara sa falimenteze. kolfleading, on 07 iunie 2022 - 13:58, said:
Nu merge pentru ca diselarii merg cu motorina furata, cumparata la coltu' strazii, de la TIR-uri. Nu am idee cat reprezinta motorina furata raportat la motorina utilizata de autoturisme si autoutilitare in Romania. Personal nu cred ca e o cifra semnificativa si de aceea am si mizat ca se poate suplini lipsa si accizelor pentru motorina in transportul greu si agricultura cu suplimentarea accizelor pe motorina de la pompa. Groh, on 07 iunie 2022 - 15:16, said:
Da ma,daca fura unii motorina inseamna,dupa mintea proasta a unora ca toti cei care au termice fura combustibil de pe undeva. Asa ii duce capul pe unii. 1) Nu s-a referit decat la cei cu diesel, mai citeste odata. Camioane si autobuze pe benzina tin sa-ti aduc aminte ca nu sunt, ca altfel probabil ca s-ar fura si aceasta. 2) Nu conteaza daca fura toti sau numai cativa. Conteaza cantitatea furata raportata la consumul oficial de motorina pe autoturisme si autoutilitare |
#29703
Posted 07 June 2022 - 21:55
Si dac-o cumperi si e cu ghinion? https://www.google.c...fic-intens/amp/
Vezi cum iti da-n gand varianta? |
#29704
Posted 08 June 2022 - 11:02
Ford4, on 07 iunie 2022 - 20:35, said: 1) Nu s-a referit decat la cei cu diesel, mai citeste odata. Camioane si autobuze pe benzina tin sa-ti aduc aminte ca nu sunt, ca altfel probabil ca s-ar fura si aceasta. 2) Nu conteaza daca fura toti sau numai cativa. Conteaza cantitatea furata raportata la consumul oficial de motorina pe autoturisme si autoutilitare |
#29705
Posted 08 June 2022 - 12:56
kato1, on 08 iunie 2022 - 11:02, said:
nu permit sa fiu numit hot doar pentru ca fura altul. Dar pastreaza ideea asta pentru cand ai sa intri pe topicuri de profil (si nu numai tu, ci toti cei care s-au simtiti ofensati de trollingul colegului @kolfleading) |
#29706
Posted 08 June 2022 - 13:14
ideea de baza este ca macar intre noi sa ne respectam, desi avem pareri, conceptii diferite. trollingul poate merge in ambele directii sa stii.
|
#29707
Posted 08 June 2022 - 13:20
#29708
Posted 08 June 2022 - 13:30
#29709
Posted 09 June 2022 - 02:32
Legat de camioane electrice heavy-duty, azi am vazut unul pe la mine p-aici.
Asta e: https://www.kenworth.com/trucks/t680e/ Doua motoare electrice, baterie 396kWh si autonomie de vreo 240km; e folosit de administratia locala sa care diverse si se lauda ca-s primii din stat cu un camion electric. Ce zic astia de la administratie: "This EV truck will haul waste between our recycling and transfer station in Enumclaw and the Cedar Hills Regional Landfill. It costs less to maintain than a diesel truck, reduces greenhouse gas emissions, and is quiet for neighbors." Interesant ca Tesla cu semi e nicaieri si incepi altii sa scoata dintr-astea; probabil or sa apara din ce in ce mai multe dintr-astea si dieselul pe camioane se va limita la long-range (sau poate dispare si de acolo fiind inlocuite de hidrogen). Edited by MembruAnonim, 09 June 2022 - 02:42. |
#29710
Posted 09 June 2022 - 06:50
MembruAnonim, on 09 iunie 2022 - 02:32, said:
Interesant ca Tesla cu semi e nicaieri si incepi altii sa scoata dintr-astea; desi ei le-au anunta primii, trece prea mult pana la lansare, si F150Lighting, sau Silverado, sau Hummer sau Rivian le iau spuma. |
|
#29711
Posted 09 June 2022 - 07:08
390kw in 250 km, cat consum eu in 2 luni la casa.
Bun asa, local...viitoru suna bine.. Avem si noi la firma (in Austria) o dracie de camioneta electrica, o sa solicit detalii la boss. Avem un client care are pretentia sa ii fie adusa marfa cu camioneta electrica, plateste extra pt treaba asta. Traseul e f bine calculat (la limita autonomiei) sa vezi distractie cand se face abatere de la traseu .. Am citit pe un subiect nou ca la parlamentu european incep sa-si dea cu stangu-n dreptu cu 2035...bani multi, spagi de neimaginat, tot niste oameni apasa pe buton |
#29712
Posted 09 June 2022 - 07:09
La mine comuna are un furgon tras de magarusi cu care aduna frunzele. Și mai eco!
|
#29713
Posted 09 June 2022 - 07:48
Daca nu pui si o poza...
Cred ca magarusii polueaza mai tare decat un furgon electric .. Am auzit ca vor baga si taxa de gaze la sate pt cresterea/tinerea de vaci, porci... |
#29714
Posted 09 June 2022 - 08:02
#29715
Posted 09 June 2022 - 08:07
geopsi, on 09 septembrie 2021 - 11:57, said: Singura problema este ca marea parte a populatiei are masini vechi, poluante, ar fi bine o taxare agresiva pana la euro 3 inclusiv, Ai dracu astia, mama lor de lenesi niste răi dom'le, nu vor sa isi cumpere Tesla. De ce nu le faci tu cadou o tesla sau Dacia spring, ca sa fie lumea eco. Ei se incapataneaza sa fie saraci, sa lucreze pe salarii mici, (au uitat ca si ei sunt europeni si au drepturi?). Sa le puna si impozite progresive pe salarii, sa se invete minte cand muncesc. geopsi, on 09 septembrie 2021 - 11:57, said: La noi nici macar nu ii ia pe cei care scot fum albastrui sau negru ca au dpf-ul/egr-ul scos dar sa taxeze nush cat.... Raul trebuie inlaturat de la radacina. In Africa s-a interzis nu comercializarea sau cumpararea de pungi de plastic, ci inclusiv fabricarea lor. Cand un intreprinzator propune sa vina pe piata cu un produs, ar trebui sa demonstreze si modul in care acel produs poate fi reciclat, impactul sau asupra mediului. Si-a pus cineva intrebarea despre ce se va intampla cu reciclarea masinilor electrice? Exact, unde cum cat va costa? Nu ca se vor colecta probabil de niste centre specializate care inca nici nu exista. Edited by tfmercedez, 09 June 2022 - 08:03. |
|
#29716
Posted 09 June 2022 - 08:09
#29717
Posted 09 June 2022 - 10:37
daca intereseaza, fapt divers, Belgia, cost mediu bransament electric incarcare automobil (cost echipament + instalare + certificate):
1. individual simplu (1 priza) -> ~900 Euros - ~3500 Euros 2. profesional simplu -> ~2200 Euros - ~6000 Euros variatie de pret este legata de tipul bransamentului/echipament/puterea ceruta/costuri adiacente prepararii amplasamentului. Franta: costuri ~10% mai mici comparat cu Be. Japonia/Hokkaido/Sapporo (Nord): ~15-20% mai mici comparat cu Be (bransament individual simplu; profesional, nu stiu). |
#29718
Posted 09 June 2022 - 13:23
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users