Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
Last Updated: Mar 28 2024 11:55, Started by
emil_sv
, Aug 25 2016 08:05
·
41
#29575
Posted 17 May 2022 - 14:09
Octavian___, on 17 mai 2022 - 13:55, said:
De ce interzicere? De ce nu se poate trece gradual, natural? Pt ca altfel se vor cumpara in continuare fosile? Ford și alte 27 de companii au semnat un document ce solicită Parlamentului European să adopte legislația prin care toate autoturismele și vehiculele comerciale noi să fie 100% electrice din 2035. • Semnatarii subliniază că eliminarea de pe drumuri a vehiculelor care ard combustibili fosili este obligatorie pentru ca Europa să-și atingă obiectivul de zero emisii până în 2050. • Documentul menționează adoptarea unei legislații care să stabilească standarde și un calendar clar de urmat pentru industrie și furnizori, pentru a asigura tranziția la vehiculele electrice. • Factorii de decizie din UE analizează în prezent noile reguli privind industria auto, în urma unei propuneri a Comisiei Europene - susținută de semnatarii menționați - conform căreia numai mașinile și autovehiculele comerciale noi cu emisii zero pot fi vândute în UE începând cu 2035. • Parlamentul European și guvernele UE își vor decide pozițiile în iunie, legea finală urmând să fie adoptată în toamnă. Sursa Edited by cata, 17 May 2022 - 14:11. |
#29576
Posted 17 May 2022 - 15:35
ro_explorer, on 17 mai 2022 - 13:17, said:
Alt neadevăr. Nu mai continui căci dacă emiți asa ceva e clar ca nu înțelegi ce presupune încărcarea unei mașini electrice. "Ford și alte 27 de companii au semnat....." ford si gm cumva fac lobyy sa se interzica termicele si in sua? de ce nu, daca le pasa atat de mult de planeta? Edited by kato1, 17 May 2022 - 15:40. |
#29577
Posted 17 May 2022 - 16:09
#29578
Posted 17 May 2022 - 16:36
kato1, on 17 mai 2022 - 15:35, said:
chiar te rog sa dezvolti, pentru ca o discutie se poarta cu argumente,.... adrian_r5, on 17 mai 2022 - 16:09, said:
Gura pacatosului adevar graieste ... fraza asta a reusit sa fie un exemplu' clar de "ride ciob de oala sparta" |
#29579
Posted 17 May 2022 - 17:00
#29580
Posted 17 May 2022 - 18:34
Inca nu a venit in curand ..........
Daca tot nu mi-a disparut motorul am zis sa-i fac distributia, ca a ajuns la termen(10 ani). Am cumparat piesele(curea, role, pompa apa, antigel), am vorbit cu mecanicul, ma duce totul 750Lei, o adevarata cheltuiala la 10 ani. |
#29581
Posted 17 May 2022 - 19:07
ro_explorer, on 17 mai 2022 - 16:36, said:
Am dezvoltat și paradezvoltat cu multiple ocazii, atât aici pe topic cât și la secțiunea de electrice. Și nu numai eu. asa, de amorul artei https://www.automark...ice-105639.html sau daca nu ai disponibilitatea de a deschide un link ”„130 de milioane de vehicule electrice sunt aşteptate în Europa până în 2035, susţinute de aproximativ 65 de milioane de puncte de încărcare. Creşterile rapide şi imprevizibile ale cererii de încărcare pot cauza probleme reţelelor electrice, cum ar fi fluctuaţiile de tensiune şi chiar întreruperi în alimentarea cu energie electrică. Operatorii de distribuţie locali au mai multe soluţii disponibile pentru a transforma aceste costuri suplimentare într-o investiţie cu potenţial de finanţare prin programele UE”, susţine Mihai Drăghici, Director, Consultanţă, EY România. ”.........Cu toate acestea, potrivit raportului, un eventual efect destabilizator nu ar urma să fie provocat de creşterea cererii, ci mai degrabă de faptul că mii sau chiar milioane de vehicule electrice vor fi alimentate simultan. Analiza EY relevă că reţelele, care sunt deja extrem de solicitate în numeroase zone, s-ar putea transforma în puncte de blocaj, dacă perioadele de vârf pentru alimentarea vehiculelor electrice ar coincide cu intervalele de solicitare maximă în general.” postez si sursa, ca asa este frumos https://www.g4media....din-europa.html |
#29582
Posted 17 May 2022 - 19:14
Daca si cu parca se plimbau c'o barca ....
Cine face articole din astea scoase din cur "uita" oarecum intentionat de "grid load balancing", de faptul ca nu toata lumea incarca in acelasi timp si ca nu toata lumea trage din retea zeci-sute de KW cand incarca. Eu inteleg paranoia si inteleg foarte bine frica de nou, de schimbare ... dar de acolo si pana la "adevaruri absolute" bazate 99% pe speculatii este cale lunga. Ramane cum am stabilit. Am doar 27500Km full electrici in aproape 1 an de zile (pe 4 iunie fac anul) de cand am masina. Probabil ca nu e suficient pentru a-mi face o imagine cat de cat reala a ce inseamna sa conduci o electrica. Locuiesc la bloc si nu am incarcator in garaj. |
#29583
Posted 17 May 2022 - 19:16
Atat de multa scriere bazata pe rumegusul mestecat de presa? Pai cu articole din presa se sustine argumentatia?
|
#29585
Posted 17 May 2022 - 19:44
Peerless, on 17 mai 2022 - 19:16, said:
Atat de multa scriere bazata pe rumegusul mestecat de presa? Pai cu articole din presa se sustine argumentatia? |
#29586
Posted 17 May 2022 - 20:04
Dacă însă opinia ta personala se bazează integral pe articole de presa dă-mi voie sa îți spun că ai zero greutate în a ma face pe mine prost și rupt de realitate.
Țin sa îți aduc aminte ca sunt mulți alți colegi de forum care trăiesc în România cu mașina electrica. Bănuiesc ca și ei sunt la fel de prosti și rupți de realitate ca și mine. Numai tu ești deținătorul adevărului absolut, desigur. Edited by ro_explorer, 17 May 2022 - 20:04. |
#29587
Posted 17 May 2022 - 20:04
Putem gasi. Daca gasim ce crede jurnalistul despre e un pas inainte. De obicei jurnalistul rostogoleste ce au scris altii, fiind atent sa nu-l suspecteze cineva de plagiat. Colegii lui fac la fel. Nu sunt jurnalisti, sunt scarabei care fac o bila din ce i se pare de actualitate editorului.
|
#29588
Posted 17 May 2022 - 20:16
ro_explorer, on 17 mai 2022 - 20:04, said:
Dacă însă opinia ta personala se bazează integral pe articole de presa dă-mi voie sa îți spun că ai zero greutate în a ma face pe mine prost și rupt de realitate. Țin sa îți aduc aminte ca sunt mulți alți colegi de forum care trăiesc în România cu mașina electrica. Bănuiesc ca și ei sunt la fel de prosti și rupți de realitate ca și mine. Numai tu ești deținătorul adevărului absolut, desigur. am facut afirmatia ca daca 25% dintre autoturisme ar fi electrice, rezultatul ar fi foarte nasol. raspunsul tau? ca mint (”alt neadevar”) si eu nu inteleg..... cand am intrebat pe ce te bazezi ai zis ca ai explicat si paraexplicat in spate..... colegii cu electricele momentan nu conteaza la nivel macro, sa fie o presiune pe reteua electrica, dar tu, in eventualitatea unui 25 % sustii altceva.... si te mai simti si ofensat ....... |
#29590
Posted 17 May 2022 - 20:44
multumesc de urare, din pacate lumea mea este departe de fericirea din finlanda
p.s. fa-mi te rog o favoare si explica de ce consideri ca in conditiile in care aproximativ 2 milioane din autovehiculele din Romania ar fi electrice nu ar fi o problema pentru reteaua electrica. te previn ca deja sunt probleme si in lipsa lor.... |
#29592
Posted 17 May 2022 - 22:45
ro_explorer, on 17 mai 2022 - 08:51, said: Dar sa faci dintr-o situație de excepție ceva aplicabil tuturor, aia da, aia e prostie. Adevar grait-ai ! Considerand ponderea kilometrilor parcursi in mediu urban din kilometrii anuali parcursi in Romania oare am putea spune ca mersul urban e o exceptie ? 🤔 😂😂😂 Exceptional , nu ? ro_explorer, on 17 mai 2022 - 13:17, said: Alt neadevăr. Nu mai continui căci dacă emiți asa ceva e clar ca nu înțelegi ce presupune încărcarea unei mașini electrice. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users