Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

HIDROCONSTRUCTIA nu a platit nici...

De ce unii oameni nu se bucura de...

Radiator unitate interioara inghe...
 autorecenzare - cu completare com...

Pe unde se pozeaza cablurile inst...

Nu reusesc sa downloadez Manjaro

Exista masini de vanzare la 1000 ...
 Valoare salariu tarifar dupa unir...

Cum pot sa dau aceasta gaura?

Copyright carte din 1940

Mini laptop No Audio Output Devic...
 Zdrobitor de fructe

Cort familie

Cum a fost pedepsit un medic care...

Camera frontala Alcatel 1S (2019)
 

Dieselul pe cale de disparitie in curand?

* * * - - 30 votes
  • Please log in to reply
29735 replies to this topic

#28531
alin2pas

alin2pas

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,943
  • Înscris: 29.01.2008
Nu se mai pun pentru că pentru a respecta normele tot mai stricte prețul de producție crește prea mult și nu se mai rentează la mașinile ieftine. Mașinile scumpe, cu motoare mari, puternice nu sunt afectate atât de mult, dar se fabrică într-un număr mai mic de exemplare.

#28532
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,884
  • Înscris: 16.10.2018
Criza semiconductorilor a afectat, oricum, piața auto. Rămâne să vedem cum vor evolua lucrurile din această primăvaraă. Văd că multe țări se pregătesc să declare închisă pandemia. Ce urmează este de urmărit.

#28533
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 12.02.2008
Pentru ca in timp ce acest topic a adunat 1586 de pagini se intampla lucruri la nivelul conducerii EU m-am gandit sa fac un update / sumarizare.

Comisia Europeana a propus anul trecut, 2021, noi tinte de emisii de CO2. Asa numitul "fit for 55". Nu reiau subiectul. In mare tinta ar fi o reducere a emisiilor de CO2 in 2030 cu 55% fata de 2021 si 0 (zero) g CO in 2035 (asta doare cel mai mult  ). Propunere se indreapta inspre autoturisme si vehicule comerciale usoare.

Dupa propunerea Comisiei Europene (CE) 3 comitete parlamentare au inceput dezbaterea si au emis rapoarte. Aceste comitete se numesc ENVI, ITRE si TRAN (cautati pe google ce reprezinta acronimele si informatii despre ele). Din informatiile disponibile, din rapoarte, tendinta este de a merge spre tinte chiar mai ambitioase decat ce a propus CE. Doar ITRE tinteste spre -95 % emisii de CO2 in 2035 pentru a lasa usa deschisa pentru PHEV-uri. In mai 2022 este planificat votul in plen.
La nivelul statelor membre sentimentul este diferit. In general statele din est doresc amanarea AFIR (Alternative fuel infrastructure regulation).

In paralel, in 15 dec. 2021, s-a propus revizuirea Energy Performance of Building Directive (EPBD) pentru a impune obligatii in ceea ce priveste infrastructura de incarcare pentru sectorul privat (cladiri rezidentiale, comerciale si de birouri).

In ceea ce priveste vehiculele comerciale grele se pare ca CE este de acord cu schimbarea legislatiei pentru a permite folosirea motoarelor cu ardere interna alimentate cu hidrogen.

Nimic din ce am scris mai sus nu sustine ideea ca motorul diesel va avea viata lunga pentru transportul rutier cu autoturisme si vehicule comerciale usoare. In ceea ce priveste transportul greu lucrurile nu sunt inca clare inca. De aceea se lasa usa deschisa si catre ICE alimentat cu hidrogen. Vom vedea ce se va intampla pe termen lung (10-15 ani) cu motorul diesel pentru camioane pentru ca pe termen scurt si mediu va fi folosit intens.

#28534
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021
Viata lunga sau scurta depinde ce inseamna scurt pt unii . Daca inseamna 20 de ani , au dreptate ....

#28535
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 12.02.2008
daca se voteaza propunerea CE in forma "fit for 55" sau chiar mai ambitioasa nu exista dubii ca motoarele diese vor disparea de la comercializare pana in 2035. Asta pentru autoturisme si comerciale usoare. Indiferent ca le convine talibanilor din spatele tastaturii sau nu.

#28536
bullterrorist

bullterrorist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,654
  • Înscris: 18.10.2007

View PostBaXXXon, on 03 februarie 2022 - 13:02, said:

Viata lunga sau scurta depinde ce inseamna scurt pt unii . Daca inseamna 20 de ani , au dreptate ....

De fapt depinde de ce pun producatorii pe taraba,  eu vreau gaina cu dinti dar daca nu se gaseste ce sa fac?

#28537
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021

View Postbullterrorist, on 03 februarie 2022 - 18:04, said:

De fapt depinde de ce pun producatorii pe taraba,  eu vreau gaina cu dinti dar daca nu se gaseste ce sa fac?
Cumperi second hand ca e mai ieftin !

View Postr_vlad, on 03 februarie 2022 - 13:08, said:

daca ......
in 2035.
Pana atunci mai sunt 13 ani timp in care o sa se imbolnaveasaca de ciuda , multi , printre care si vitejii de la tastatura .

#28538
Malus_Dacus

Malus_Dacus

    Brasovean

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,015
  • Înscris: 11.07.2016

View Postr_vlad, on 03 februarie 2022 - 13:08, said:

daca se voteaza propunerea CE in forma "fit for 55" sau chiar mai ambitioasa nu exista dubii ca motoarele diese vor disparea de la comercializare pana in 2035. Asta pentru autoturisme si comerciale usoare. Indiferent ca le convine talibanilor din spatele tastaturii sau nu.

Vor inceta sa se fabrice!
Ceea ce e putin altceva...
Se vor vinde cele deja construite, se vor vinde cele aduse din alte continente, si va inflori piata sh de diesel...
Apoi incet incet vor disparea...cam prin 2050-2060...E scurt, e lung, acest termen?
Vom vedea,
Dar eu cred ca nu o sa apuc "extintia" dieselelor "mici"...

Edited by Malus_Dacus, 03 February 2022 - 19:12.


#28539
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 12.02.2008
Asa e. Nu se vor comercializa masini noi cu MAC. Exprimare gresita din partea mea.

#28540
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021
In concluzie dieselul mai are de mancat o " pita inca minim 35 de ani de aci inainte . Traiasca diZalu ! Posted Image

#28541
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,833
  • Înscris: 23.04.2007

View PostBaXXXon, on 03 februarie 2022 - 19:29, said:

Traiasca diZalu ! Posted Image


[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/n0ozEiBxj7M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#28542
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,055
  • Înscris: 21.06.2016
Traiasca si imputzeasca!

#28543
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,398
  • Înscris: 30.08.2005
Pe subiect. Semnele,  pentru cine nu are ochelari de cal, sunt evidente...

https://www.profit.r...neasca-20590795

#28544
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,884
  • Înscris: 16.10.2018
Oh, minunata Românie, locul de unde se dă ora exactă în vânzările auto...

Edited by _R_A_D_U, 04 February 2022 - 10:32.


#28545
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021

View PostCRG, on 04 februarie 2022 - 10:03, said:

Pe subiect. Semnele,  pentru cine nu are ochelari de cal, sunt evidente...

https://www.profit.r...neasca-20590795
Si procentul la cele second hand diesel care este ? Intreb ca sa discutam pe subiect .

#28546
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,833
  • Înscris: 23.04.2007

View PostCRG, on 04 februarie 2022 - 10:03, said:

pentru cine nu are ochelari de cal, sunt evidente...
gargară   Posted Image

Ce procent din masinile astea "hibrid" sint de fapt "mild hibrid" adica o gluma proasta ?

PS -  In rest asa e ... "cine nu are ochelari de cal" nu se imbata cu apa rece si vede ca:
- pe ultimul loc sunt hibridele cu încărcare (PHEV), 2,2%
- mașinile complet electrice, 5,2%

Edited by adrian_r5, 04 February 2022 - 10:49.


#28547
wrc2007

wrc2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,365
  • Înscris: 01.08.2007

View PostMalus_Dacus, on 03 februarie 2022 - 19:10, said:

Se vor vinde cele deja construite,
asa cum se vand si acum alea cu tehnologie veche, nu? gen..carburator?
cat crezi ca mai tin toate ..tablele care exista?
ia vezi ce taxe exista deja in unele tari pe masinile diesel...

#28548
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,453
  • Înscris: 16.02.2002

View Post_R_A_D_U, on 04 februarie 2022 - 10:31, said:

Oh, minunata Românie, locul de unde se dă ora exactă în vânzările auto...
Alege tara care da ora exactaPosted Image. Bulgaria?
https://www.acea.aut...full-year-2021/

Attached Files


Edited by cata, 04 February 2022 - 12:18.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

1 members, 0 guests, 0 anonymous users

HEX2FUN

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate