Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Mazda 3 BL (2012)

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
Marian-BRG

Marian-BRG

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 08.08.2014
Vă salut!

Așa cum am promis în ACEST thread, revin cu deznodământul și cu un jurnal de bord care sper să ajute pe viitor. De trei săptămâni sunt șoferul unei frumoase Mazda 3 BL, modelul cu facelift, 1,6 benzină. În trecut am mai avut un Peugeot 306 din '93, prima mea mașină, și un Dodge Caliber SXT 2.0L din 2007, pe care tocmai l-am vândut. Am cumpărat-o cu 9000E de la Ford BDT, cu 55000 Km la bord, primind garanția clasică de șase luni pentru cutie și motor. Mașina se prezintă excepțional din punct de vedere estetic, atât la interior cât și la exterior. Tehnic pare în regulă, însă nu știu cum stă cu adevărat. Om vedea! Posted Image

Ca să încep cum se cuvinte, am să fiu on-topic și am să scriu câte ceva din mini-experiența mea cu băbuța. Până astăzi am condus ~1500km, 600 extraurban și diferența în București. Succint, câteva impresii despre ce consider că este relevant. Din start, punctez că stă minunat în viraje, lucru care m-a bucurat, venind de la o mașină care suferea mult la acest capitol. Am făcut o excursie de trei zile pe ruta București - Predeal - Cheile Dâmbovicioarei - Curtea de Argeș - București și am obținut un consum înregistrat de 7,8 L/100Km în condițiile în care am mers bară la bară 15km pe Valea Prahovei, iar la întoarcere am forțat un pic nota pe Autostradă (nu mai fac, promit!). Cred că la un drum extraurban întins, în regim de autostradă sau drum național liber, poate scoate liniștit un consum de 6L/100Km, ceea ce este extraordinar. Deși resimt pasul înapoi din punct de vedere al puterii motorului, pentru că Dodge-ul avea 160CP la un motor de 2,0L și un cuplu bun datorat cutiei automate CVT, trebuie să recunosc că diferența este mai mică decât mă așteptam, Mazda comportându-se excelent între 2500 și 4000 RPM.

Am cumpărat-o pentru că trebuie să ies din țară relativ des și nu mai aveam încredere în Caliber. Spre rușinea mea, băiat mare, mă sperie gândul că mă lasă mașina printre străini. Cine a trăit experiența știe câtă bătaie de cap implică. Am de gând să o țin cel puțin trei ani, așa că sigur ne vom mai intersecta pe aici să povestim ce e de povestit - sper numai de bine. Ah, da! Cum mă plângeam de portbagaj, atașez o poză ca să vedeți cât am reușit să bag, fără să mă chinui, în Mazda.

Cele bune!

Attached Files



#2
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,490
  • Înscris: 13.11.2011
Sa o stăpânești sanatos.

Esti pui,uite cat am inghesuit in BK-ul meu cand am venit odata de la țară(+ noi 3 persoane):

Attached Files



#3
Marian-BRG

Marian-BRG

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 08.08.2014
Salutare!

Mulțumesc pentru urare, îți doresc asemenea.
Îmi place teribil cum le-ai așezat, parcă e Tetris la orizontală. Posted Image

#4
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Felicitari pentru achizitie si drumuri bune!

...si mai aveai loc.Posted Image

#5
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,490
  • Înscris: 13.11.2011

 Marian-BRG, on 18 august 2016 - 21:09, said:

Salutare!

Mulțumesc pentru urare, îți doresc asemenea.
Îmi place teribil cum le-ai așezat, parcă e Tetris la orizontală. Posted Image
Sa fi vazut cum cautam fiecare locsor liber sa bag ba o sticla,ba o sacosa mai mica...Referitor la puterea de tractiune,motorul diesel isi spune cuvantul,nota 10 nimic de reprosat.
Si consum de invidiat;in jur de 5.5[real,la pompa] cu masina incarcata in asa hal.

Edited by missionnad, 18 August 2016 - 21:41.


#6
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
felicitări pentru achiziție și mulți fără fără evenimente

#7
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Multi km fara incidente.

PS: De banii aia iti luai Passat cu 200cp Posted Image

#8
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,490
  • Înscris: 13.11.2011

 TruculMagic, on 18 august 2016 - 22:12, said:

Multi km fara incidente.

PS: De banii aia iti luai Passat cu 200cp Posted Image
......si 200k km.

#9
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 missionnad, on 18 august 2016 - 23:01, said:

......si 200k km.

Masinile moderne din ziua de azi merg cel putin 500k km Posted Image

#10
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,490
  • Înscris: 13.11.2011

 TruculMagic, on 19 august 2016 - 06:26, said:



Masinile moderne din ziua de azi merg cel putin 500k km Posted Image
Merg,dar cu costuri de întreținere aferente...eu ma refer cati km merge masina fara sa bagi bani in ea,in piese scumpe:injectoare,turbine,pompe de inalte..
Ca mai schimbi o garnitura,un senzor e nimica toata.
Scuze de offtopic:orice masina cand e noua te bucuri de ea,e garantata sa duca si de obicei 150.000-200.000 km fara sa se defecteze piese importante.
Dupa aceea mai pica un turbo,filtrul de particule se cere si el schimbat..s.a.m.d....Am dat exemple.

#11
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,937
  • Înscris: 02.09.2005
S-o stapanesti sanatos si fara incidente!
+1 pentru ProX, ieftin si bun :)

#12
Marian-BRG

Marian-BRG

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 08.08.2014
Mulțumesc tuturor pentru gândurile bune și vă doresc asemenea.
Posted Image

Zilele trecute am făcut revizia numărul 4 la Mazda BDT de pe Splai, unde am fost întâmpinat de Bogdan Constantin, un tip foarte amabil și deschis.
Mașina a intrat în service cu 56872 Km și au fost schimbate următoarele:
  • lichid frână
  • filtru polen
  • filtru aer
  • filtru ulei + schimb ulei
  • plăcuțe frână față
  • ștergătoare parbriz
Ultima revizie fusese efectuată în februarie 2015, așa că intervenția era stringentă. La mașinile deținute anterior am fost deosebit de atent la respectarea intervalelor, așa că mă așteptam să nu fie o diferență notabilă, însă surpriză!!! Am fost cu adevărat uimit să văd cât de mult pot conta consumabilele sau, mai bine spus, ce influență puternică are asupra mașinii negijarea sau amânarea reviziilor.
Ca target-uri pe termen scurt, vreau să colantez geamurile spate și luneta cu folie Llumar cu protecție UV și să instalez niște senzori de parcare. Băieții de la BDT mi-au făcut o oferta de 600 de lei pentru senzori, ceea ce poate părea mult însă aici este inclus totul, de la kit la vopsire și montaj. Rămâne de văzut.

Cele bune!

#13
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,490
  • Înscris: 13.11.2011
@Marian,iti urez multi km fara probleme si sper ca BL-ul sa calce pe urmele BK-ului meu si anume dupa 8 ani si 120.000 km am schimbat primele piese la masina care binenteles au fost articulatii,elemente de suspensie pe puntea fata;2 bucse,pivot bascule dreapta,ambele bielete antiruliu..."chestii" din astea.
Capetele de bara sunt TUN,pur si simplu nu mi-a venit sa cred,chiar eu personal le-am desfacut din fuzeta si am miscat de axul pivotant.

Edited by missionnad, 21 August 2016 - 18:48.


#14
Marian-BRG

Marian-BRG

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 08.08.2014
Dragii mei, dragile mele,

N-am mai scris de ceva vreme, așa că revin cu un update.

1. Am achiziționat recent un set de jante Borbet LV5 (atașament), de 17 inchi, pe care abia aștept să le văd montate pe mașină. Din păcate, însă, trebuie să mai am răbdare până la primvără deoarece anvelopele de iarnă, nou-nouțe, sunt pe dimensiunea stock de 15 inchi. În cartea de identitate a mașinii am doar 15 și 16'', așa că mă văd nevoit să merg la RAR pentru omologare. Am sunat la Mazda BDT pentru o adeverință, dar păreau surprinși și mi-au spus că nu s-au mai întâlnit cu astfel de cerere, așa că trebuie să mă mai documentez înainte pentru că n-am chef de probleme cu băieții în uniformă. În rest mașina merge ireproșabil și sunt foarte mulțumit de alegerea făcută.

2. Vreau să comand o unitate multimedia de 8 inchi. Am tot citit review-uri și cea mai bună variantă, luând în calcul minunatul raport calitate-preț, pare aceasta http://www.eonon.com...PS/GA6163F.html . Cunoașteți modelul sau știți altele care merită luate în calcul?

Mulțumesc anticipat,
Cele bune!

Attached Files



#15
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,135
  • Înscris: 14.05.2007
In primul rand, frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos Posted Image. Referitor la dimensiunea jantelor, ar trebui sa fie simplu. Daca pe modelul respectiv s-a omologat si pe 17 (si pe Mazda 3 BL 1.6 EUDM este si pe 17, 205/50R17), iti trebuie doar adeverinta de la Mazda cu care mergi la RAR. La Mazda nu ar trebui sa ai probleme in obtinerea adeverintei, cand i-am contactat eu mi-au raspuns foarte rapid si mi-au trimis toate documentele necesare cu toate detaliile pentru modelul respectiv.
Referitor la navigatie, de cateva zile tot caut si citesc si eu pareri despre Eonon, si raportat la pret-calitate, sunt recomandate. Vreau si eu sa imi iau una, dar inca ma decid intre Eonon Android, sau Caska pe Windows. (apropo, linkul ce l-ai pus nu functioneaza). Unii ziceau despre Caska ca s-ar misca mai bine, nu stiu ce sa zic, mai cercetez. Vezi ca pe forumul Mazda se vorbeste si despre Eonon, nu cred ca am voie sa pun link din pacate, ai PM.

Edited by Galacticul, 25 October 2016 - 14:12.


#16
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Sa o stapanesti sanatos , era de ceva vreme la vanzare masina, sper sa fie ok !

#17
Marian-BRG

Marian-BRG

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 08.08.2014


@galacticul
Mulțumesc pentru cuvinte. Așa este, în manualul tipărit al mașinii apare și dimensiunea 205/50/R17, motiv să cred că nu voi întâmpină probleme la R.A.R. Cât despre Eonon, am comandat unitatea ieri de pe site-ul oficial, așa că revin cu feedback imediat ce ajunge, chiar sunt tare curios să vad ce poate. Au o promoție de Halloween și dau bonus o camera cu ghidaj pentru marche arrière.

@mzamfirm, @missionnaud
Mulțumesc frumos. La fel vă doresc.

Edited by Marian-BRG, 28 October 2016 - 17:43.


#18
Marian-BRG

Marian-BRG

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 08.08.2014
Salve! Revin cu treburi noi. Am montat singur sistemul multimedia Eonon GA6163F și a fost mult mai simplu decât mă așteptam. Funcționează bine, inclusiv camera de mers cu spatele.

Pro:
-se mișcă excelent, chiar dacă are 1gb ram;
-display-ul e de calitate și bine iluminat;
-recunoaște fără probleme stick-ul 3g de la RDS;
-sincronizează agenda telefonică și afișează contactele;
-comenzile de pe volan funcționează;
-schimbă radical aspectul bordului, spre bine spun eu, potrivindu-se perfect ca dimensiune;
-material de calitate, plăcut;
-vine cu microfon extern, care își face treaba;
-parcă se aud mai bine boxele (treabă subiectivă).

Contra:
-unele aplicații dau eroare, printre care și Waze (XYZ stopped working);
-ghidajul de la cameră nu se modifică atunci când virez.

Dacă e curios cineva în legătură cu drăcia asta, sunt aici.

Attached Files



Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate