Despre trike-uri
Last Updated: Jul 23 2019 07:44, Started by
pisoiu2
, Aug 18 2016 12:50
·
0
#19
Posted 22 August 2016 - 23:16
Ca tot veni vorba, asta e de astazi, in jur de ora 13. Cretinul de serviciu: AB94PIR
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1mfRt_iPSUk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by pisoiu2, 22 August 2016 - 23:16. |
#20
Posted 23 August 2016 - 05:04
Ridica si tu camera aia mai sus ca nu ma intereseaza viteza ta, Da, te astepti la chestia asta. Ai vazut reactia mea? Fara reactie... Cat are rezervorul tau? Vrei sa spui ca ai schimbator de viteze ca la masina? |
#21
Posted 23 August 2016 - 07:23
Imi pare rau de unghiul camerei, nu asa trebuia sa stea. Am avut o problema la montura si nu mi-am dat seama.
Rezervorul are 40litri, dar e sub scaunul pasagerului. Cel din campul vizual e doar de forma. Are schimbator de masina, si motor la fel. E un Ford zetec de 1600cmc. |
#22
Posted 23 August 2016 - 12:21
Si io care vroiam sa ma dau mare cu rezervorul meu...
Ce camera ai? Eu am cu reglare laser si eventual pozitionare prin telefonul mobil. Wow dar inseamna ca ai ceva forta in ea. Nu ma incata varianta de 2 roti spate. Daca m-as orietna catre tricilu as face-o la 2 roti directoare, asa mi se pare tare greu de manevrat, suprafata de contact a rotii directoare si presiunea de tractiune fata de masa vehiculului este uluitor de mica, dar trebuie sa fie foarte fun de condus. Cred ca as aprecia-o mai mult decat o decapotabila |
#23
Posted 23 August 2016 - 18:39
Asta e camera: http://www.aliexpres...608.0.78.z0UUJA
Insa e modificata, am eliminat acumulatorul intern, ca e tare mititel si am montat unul extern li-ion 18650. Ma tine cam 6 ore. Are forta. La semafor lasi in urma aproape orice masina, insa odata ce ai depasit 70-80/h, cam orice masina te depaseste, asta din cauza aerodinamicii foarte proaste a trike-ului. Nu as putea sa fac o comparatie intre a mea si un can-am sa zicem, ca ala are 2 pe fata. Nu am pus mana pe can-am in viata mea. Insa mie a mea mi se pare foarte usor de manevrat si e mai stabila decat o masina. Pot face cu ea lucruri care nu le pot face cu octavia, de ex. ca asta e masina de zi cu zi. Viteza mult mai mare in curbe, distanta de franare de 2 ori mai mica decat la masina (de la 50 la 0 in aprox. 6 metri, pe masurate). Suprafata de contact e mai mare decat la o masina, pe fata am cauciuc de 200 si pe spate am 2 de 335. Unun din avantajele care eu il apreciez foarte mult e pozitia pe trike, stau pe spate, aprox. ca si in masina, nu lasat in maini, ca si pe bicicleta. |
#24
Posted 30 August 2016 - 18:47
Digynykraf, on 18 august 2016 - 14:32, said:
Personal, nu vad sensul triciclului delta. Avantajele imi par minuscule comparat cu dezavantajele. Cele tadpole vin macar cu stabilitatea sporita. Si au nisa lor. E chestie de gust, nu se comenteaza. Pe trei roti am mers cu atas... e un pic funny dar doar atat, nimic nu-ti ofera libertatea pe care o simti pe doua roti. In schimb am un prieten care ar merge doar pe motocicleta cu atas, se ducea cu ea la munca in buricul Bucurestiului. Edited by petre81, 30 August 2016 - 18:49. |
#25
Posted 05 September 2016 - 21:50
cristian_sen, on 18 august 2016 - 14:07, said: M-am razgandit, nu mai vreau trike, pentru a evita bataile de cap o sa-mi doresc un Morgan 3-Wheeler ca sigur e omologat ptr B. Nu e decat de salutat aceasta miscare catre vehicule de astea mai deosebite, si chinezii de la Linhai mestereasc ceva pe tema asta dar orice vor scoate nu-i vor ajunge pe americani: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7lXALCaYedQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#26
Posted 05 September 2016 - 23:56
cristian_sen, on 05 septembrie 2016 - 21:50, said:
M-am razgandit iar, nu mai vreau Morgan ci asa ceva, desi daca as avea 75 000 gogasari m-as uita direct la Sklase, bine ca nu am comandat Morganul ala ca ramaneam cu el pe cap Nu e decat de salutat aceasta miscare catre vehicule de astea mai deosebite, si chinezii de la Linhai mestereasc ceva pe tema asta dar orice vor scoate nu-i vor ajunge pe americani: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7lXALCaYedQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Now you are talking |
#27
Posted 06 September 2016 - 11:19
Frumos. Asta are aerodinamica mult mai buna decat cele clasice. Dar dupa gustul meu e prea 'car like'.
Edited by pisoiu2, 06 September 2016 - 11:21. |
#28
Posted 06 September 2016 - 14:13
Exista o piata ptr asa ceva si se pare ca e o nisa foarte foarte profitabila, prezentatorul zice ca Polaris Slingshot se vinde neasteptat de bine chiar daca e doar o jucarie de plastic de 20 000 dolari.
Laguna asta e facuta ptr cei care vor o motocicleta custom gen OCC/Teutul, pretul tot pe acolo se invarte dar in plus e chiar ceva deosebit. Nu e decat imbucurator, daca a aparut una sigur vor apare mai multe firme cu vehicule de acest gen sigur mai ieftine, poate cine stie isi deschid un atelier in UE daca situatia economica o permite. Asa daca as importa-o eu din USa cred ca mi-as dau foc la valiza cand ajung la omologare/inmatriculare. Edited by cristian_sen, 06 September 2016 - 14:43. |
|
#29
Posted 06 September 2016 - 16:19
#30
Posted 06 September 2016 - 17:51
#31
Posted 06 September 2016 - 20:43
Te referi la metode strict legale sau la sistemul cu prieteni/spaga/etc ?
|
#32
Posted 07 September 2016 - 05:13
#33
Posted 07 September 2016 - 13:59
Nu stiu de UE dar in Bulgaria am fost de fata cand a fost omologata o aratare de Landcruiser din '86 incaltata cu roti de tractor, cu punti cu tot : a venit comisia formata dint-un politist, un inginer si inca un nene, au studiat sudurile si toate incheieturile posibile, l-au pus pe propietar sa semneze niste hartii si i-au eliberat cartea in cateva ore. Din ce am inteles daca stuctura de rezistenta, directia, franele, luminile sunt originale e doar o formalitate omologarea. La noi e imposibil sa faci asa ceva, ptr omologare individuala trebuie proiect tehnic identic cu cel facut de fabricantii de masini, proiect care costa sute de mii de euro sau poate chiar 1 milion, cu scheme si teste de rezistenta,etc. Se fac apoi teste peste teste reale cu ei de fata, e de durata si costisitor. Citisem pe undeva ca era o firma la noi care au facut un trike frumusel si nu l-au putu inmatricula. Sa nu uitam ca pana de curand nici motorul unei masini nu putea fi schimbat cu unul identic (sau poate ca e inca imposibil), rar -ul nostru e orice dar numai binevoitor nu. La o skoda superb2 importata legal din Ue voiau sa incaseze niste bani( vreo 700 euro) ptr omologare suplimentara ptr ca nu existau 10 masini identice in tara!!! Masina stock, cumparata si inmatriculata de dealer european, omoloagata in ue nu era suficient de buna ptr ei.
De exemplu aceasta nazabatie, ca tot suntem la trike, se vede ca e inmatriculata acolo, ce ziceti ar putea fi omologata la noi ? Mai mult ca sigur ca nu, e constructie artizanala, unikat, nu prezinta siguranta, alea alea, n-are basca sau daca e n-are motz, alea alea: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DAlC-bRp5zY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by cristian_sen, 07 September 2016 - 14:04. |
|
#34
Posted 07 September 2016 - 14:08
cristian_sen, on 07 septembrie 2016 - 13:59, said:
Nu stiu de UE dar in Bulgaria am fost de fata cand a fost omologata o aratare de Landcruiser din '86 incaltata cu roti de tractor, cu punti cu tot : a venit comisia formata dint-un politist, un inginer si inca un nene, au studiat sudurile si toate incheieturile posibile, l-au pus pe propietar sa semneze niste hartii si i-au eliberat cartea in cateva ore. Din ce am inteles daca stuctura de rezistenta, directia, franele, luminile sunt originale e doar o formalitate omologarea. La noi e imposibil sa faci asa ceva, ptr omologare individuala trebuie proiect tehnic identic cu cel facut de fabricantii de masini, proiect care costa sute de mii de euro sau poate chiar 1 milion, cu scheme si teste de rezistenta,etc. Se fac apoi teste peste teste reale cu ei de fata, e de durata si costisitor. Citisem pe undeva ca era o firma la noi care au facut un trike frumusel si nu l-au putu inmatricula. Sa nu uitam ca pana de curand nici motorul unei masini nu putea fi schimbat cu unul identic (sau poate ca e inca imposibil), rar -ul nostru e orice dar numai binevoitor nu. La o skoda superb2 importata legal din Ue voiau sa incaseze niste bani( vreo 700 euro) ptr omologare suplimentara ptr ca nu existau 10 masini identice in tara!!! Masina stock, cumparata si inmatriculata de dealer european, omoloagata in ue nu era suficient de buna ptr ei. De exemplu aceasta nazabatie, ca tot suntem la trike, se vede ca e inmatriculata acolo, ce ziceti ar putea fi omologata la noi ? Mai mult ca sigur ca nu, e constructie artizanala, unikat, nu prezinta siguranta, alea alea, n-are basca sau daca e n-are motz, alea alea: Se poate si la noi, dar trebuie sa mergi la Omologare Artizanala. E posibil sa-ti ceara un pachet de teste si sa iei pe propria ta raspundere. Sa nu te astepti sa si poti merge pe strada cu asa ceva, pentru ca nu stiu ce firma de asigurari iti asigura dracia |
#35
Posted 07 September 2016 - 14:53
Am si eu un exemplu despre cat de 'simplu' e la noi, aici: http://www.motocicli...a-0-in-romania/
E vorba de user-ul 'marcel_tm'. Nu il cunosc personal, insa din descrierile puse de el pe forum pare a fi un individ care stie ce vorbeste. Cu toate astea nu a reusit nimic in sensul omologarii/inmatricularii. Tsunnnami, nu contest experienta ta pozitiva, dar s-ar putea sa fie una din putinele cu final fericit... Acuma sigur ca discutia se poate nuanta, deoarece in unele din situatii e vorba de vehicule de serie mica insa construite si/sau omologate in alte sisteme legislative iar in alte cazuri e vorba de vehicule construite artizanal/unicat. |
#36
Posted 07 September 2016 - 15:50
Tsunnnami, on 07 septembrie 2016 - 14:08, said:
Se poate si la noi, dar trebuie sa mergi la Omologare Artizanala. E posibil sa-ti ceara un pachet de teste si sa iei pe propria ta raspundere. Sa nu te astepti sa si poti merge pe strada cu asa ceva, pentru ca nu stiu ce firma de asigurari iti asigura dracia Pai da, acea omologare artizanala e durere pentru ca este exact omologarea de tip ca pentru producatorii de vehicule. Ori ca faci o masina ori ca faci un milion tot la fel iti cer la rar. E normal sa existe minime cerinte de indeplinit ca altfel apar tot felul de tiriplesti dar la noi sunt prea exagerati. De exemplu in Belgia tunningul auto e sport national, sunt mii/zeci de mii de vehicule modificate serios, de la smarturi cu motoare de hayabusa si golfuri vechi cu motoare V8 in ele la propiu ca nu au loc sub capota pana la unimoguri cu motoare de autobuz care prind 250km/h. Si mai toate sunt inmatriculate si conduse de tineri, nu cred ca au avut fiecare 1 milion de euro sa faca proiecte. Ca nu-s folosite zi de e alt poveste, nu-s practice dar se poate iesi pe strada cu ele ptr ca pot fi asigurate o saptamana. Sau o luna. Sau trei luni, cat e e nevoie, nu comentam pretul. Se poate si la noi DACA s-ar vrea. On topic un trike ...interesant cu toate optiunile functionale, care o fi reactia inginerilor sau politistilor daca s-ar prezenta cineva cu asa ceva la import? Edited by cristian_sen, 07 September 2016 - 16:00. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users