Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

website Wordpress- Cum sa il fac sa ajunga in top

- - - - -
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#19
Travertin

Travertin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,066
  • Înscris: 04.10.2015

View Postdexterash, on 08 septembrie 2016 - 17:51, said:

De fapt, e HASHuita, nu criptata (o mica/mare diferenta). Probabil o fi greu sa schimbi hashul direct in baza de date... mdea.

Oricum, de unde sa stiu eu de din astea? Sunt altii care stiu mult mai bine, iexperti chiar.
Nu cred ca topicul se refera la cum sa spargi parole.
Ci cum sa il faci sa ajunga in top.
Eu ma ofer la d.astea, deci din pct meu de vedere e criptata si nu pot s.o sparg. E mai limpede asa?

Edited by Travertin, 08 September 2016 - 18:01.


#20
florinxiy

florinxiy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 08.10.2013

View Postdexterash, on 08 septembrie 2016 - 17:09, said:

Siteul este pe plaforma Wordpress, ai dreptate, cu un template care pare customizat.

Pe de alta parte, "siteul" cuprinde o suita intreaga: Domeniu + DNS + hosting + CMS(Wordpress) + SEO + altele...

P.S. Inainte de SEO eu as aranja un pic continutul, l-as formata pentru mobile, as pune un footer mai acatarii, o harta cu locatie, un formular de comanda... etc. Nu de alta, dar mi-e ca nu converteste prea mult (adica transforma vizitatorii in clienti) asa cum e.


Ce nu inteleg eu... tipul sau firma nu vrea sa iti dea acces? V-ati ciondanit cumva? Posted Image


Nu ne-am ciondanit deloc, chiar a fost super de treaba pana cand i-am zis sa imi dea admin acces  ca firma care imi face Google Adwords sa instaleze google analytics, a zis ca nu imi da admin acces si sa ii trimit codul si il baga el. De acolo deduc ca daca vreau sa fac SEO nu pot sa fac pentru ca nu am admin acces.

Situl este formatat pentru mobil, se vede ok pe telefon, ce ma deranjeaza este faptul ca nu am buton CALL NOW, adica omul trebuie sa scrie nr de tel pe o foaie dupa sa sune, daca ar fi un buton CALL NOW ar fi mult mai simplu pentru client.

Ma gandesc foarte serios sa imi fac alt website singur in wordpress sa am controlul asupra lui.

puteti sa imi spuneti cand bagati in google Hendon carpet cleaning daca websitul apare? la mine apare a-3a pozitie.

#21
Guest_truet_*

Guest_truet_*
  • Grup: Guests
  • Înscris: --
Da, apare si din Romania tot a 3-a pozitie,,, presupun ca tu esti in UK.

De ce nu ii spui individului care iti manageriaza siteul si hostul sa iti faca un buton call now, nu e mare inginerie, mai ales ca se ocupa cu asta.

#22
inius

inius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 02.02.2011
Decât să dai 400 de lire aiurea pe SEO mai bine suplimentezi bugetul de Adwords de banii ăștia.

SEO e în multe cazuri o mare țeapă. Pe lângă faptul că rezultatele sunt incerte și vin după multă vreme (timp în care se pierd clienți) pe nișele pe care e concurență mare pe reclama plătită grosul clickurilor care vând le iau cei care își fac reclamă, nu cei listați organic.

Explicația e simplă: pe lângă faptul că reclamele se observă mai ușor, ele conțin și mai multe informații utile decât un rezultat compus automat de algoritmii motorului de căutare.

Dacă te uiți pe nișa ta („carpet cleaning london”) se observă cu ochiul liber că orice căutare are deasupra 4 rezultate sponsorizate plus rezultate din Google Local. Asta înseamnă că nr. 1 organic nici nu se vede în primul ecran iar dacă ești undeva pe locurile 4-5, deja nu mai contează. Singura speranță e ca utilizatorii pe care îi cauți tu să folosească ad blockere care să blocheze reclamele. Dar ăștia sunt minoritari. În UK sunt în jur de 20%.

Concurența pe reclame e într-adevăr acerbă, dar cei care își fac reclamă fii sigur că nu de tâmpiți își fac.

400 lire x 12 luni = 4800 de lire / an . Mai bine le dai foc sau îi donezi la o casă de copii.

#23
unix_programmer

unix_programmer

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 23.08.2016

View Postinius, on 08 septembrie 2016 - 21:57, said:

Decât să dai 400 de lire aiurea pe SEO mai bine suplimentezi bugetul de Adwords de banii ăștia.

SEO e în multe cazuri o mare țeapă. Pe lângă faptul că rezultatele sunt incerte și vin după multă vreme (timp în care se pierd clienți) pe nișele pe care e concurență mare pe reclama plătită grosul clickurilor care vând le iau cei care își fac reclamă, nu cei listați organic.

Explicația e simplă: pe lângă faptul că reclamele se observă mai ușor, ele conțin și mai multe informații utile decât un rezultat compus automat de algoritmii motorului de căutare.

Dacă te uiți pe nișa ta („carpet cleaning london”) se observă cu ochiul liber că orice căutare are deasupra 4 rezultate sponsorizate plus rezultate din Google Local. Asta înseamnă că nr. 1 organic nici nu se vede în primul ecran iar dacă ești undeva pe locurile 4-5, deja nu mai contează. Singura speranță e ca utilizatorii pe care îi cauți tu să folosească ad blockere care să blocheze reclamele. Dar ăștia sunt minoritari. În UK sunt în jur de 20%.

Concurența pe reclame e într-adevăr acerbă, dar cei care își fac reclamă fii sigur că nu de tâmpiți își fac.

400 lire x 12 luni = 4800 de lire / an . Mai bine le dai foc sau îi donezi la o casă de copii.

Tu in calitate de ce vorbesti? Client de servicii SEO si/sau Adwords, prestator sau simplu roman caruia ii place sa isi dea cu parerea?
Nu e un afront, dar s-ar putea te ia cineva in serios cand zici ca arunca cu 5 mii de lire (sume mare, care nu e valabila in multe dintre cazuri) pe geam si nu primeste nimic. Se intampla cazuri, dar astea se pot verifica in cativa pasi, inca de la inceput, foarte usor de catre orice client neavizat.
Nu mai abera generalizand!

#24
inius

inius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 02.02.2011
Vorbesc în calitate de om care a învățat în mod organizat și academic, și face în mod profesionist marketing. Nu în calitate de SEO-șarlatan cu 12 clase și facultate făcută la mama acasă.

Pentru orice proprietar de site există o modalitate foarte ușoară de a măsura impactul SEO pe nișa pe care activează.

1. Îți instalezi Google Analytics pe site și lași să se adune date.
2. După cca. o lună / un trimestru / ba chiar și un an - depinde de nișă - după ce ai făcut suficiente eforturi, așa cum te-a tăiat capul, pentru a aduce audiență pe site, te duci frumos la raportul Audience : Benchmarking, selectezi „Channels” și te compari cu audiența din nișa ta sau dintr-o nișă cât mai apropiată de a ta. În cazul omului nostru, trebuie să selectezi England : Cleaning supplies & services.
3. Notezi, bagi la cap, analizezi, tragi concluzii.

În cazul nișei noastre („England : Cleaning supplies and services”) observăm că siturile care au sub 500 de sesiuni zilnice au din organic undeva între 20-30% (funcție de mărime), restul venind din surse precum reclame plătite, newslettere, direct etc. Asta înseamnă că în industria ta competitorii își aduc undeva între 70-80% din trafic altfel decât cu SEO.

Atenție însă! Când zicem că alea 20-30% din vizite vin din organic, ele includ inclusiv organic brand keywords, adică ăia care în loc să tasteze în bara browserului domeniul site-ului, îl caută pe Google. De pildă dacă situl tău e andrewcleaningservices.co.uk, organic brand keywords sunt „andrew cleaning london”, „andrew cleaning services”, „andrewcleaningservices.co.uk” etc. etc. etc. Orice site are undeva între 10-30% din vizitele „organice” de genul ăsta - ele trebuie scoase de la „organic” și trecute la „direct”. Dar se poate întâmpla să vezi și site cu peste 50% din vizitele organice de tipul ăsta. Deci procentul de 22-33% e de fapt o estimare extrem de optimistă. În realitate trebuie să fie undeva pe la 15-25%. Să zicem, ca medie, 20%.

Și atunci, trebuie să te gândești: dom'le, tot bugetul meu de marketing e X (să zicem 4800 de lire / an). Păi ia să vedem, ce fac ăștia și NU fac eu? Aha, 5% social (=Facebook șa, vezi ce e la modă prin Anglia), 10% email marketing, 20% reclame plătite etc. Nu pui traficul direct + estimarea de organic brand keywords. Aha, deci 80% din traficul de calitate vine din x' surse dar eu bag 100% din buget în SEO, care aduce cel mult 20% din traficul de calitate. Sunt prost? Sunt prost. Atunci, ca să nu mai fiu prost, iau frumușel bugetul la puricat și bag în Facebook, în email marketing etc. - adică în tot ce văd că face concurența și NU fac eu, sau nu fac suficient. SEO? Ghinion, mi-au mai rămas doar 4800*20%=960 de lire pe an, adică 80 pe lună. Bag banii ăștia, dar nu mai mult. Și crede-mă că un prestator SEO care își cunoaște meseria va ști ce să-ți ofere și de banii ăștia.

Edited by inius, 09 September 2016 - 12:51.


#25
florinxiy

florinxiy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 08.10.2013
SEO nu o sa fac pe moment, imi este teama de ''teapa'' adica nu vreau sa platesc £300-400 pe luna si sa nu primesc apeluri. Tot adwords este baza.

Stiu carpet cleaner care numai din SEO ia rezervari, dar nu pot sa ma compar cu el, are situl de 4 ani de zile.

Inca o chestie care eu unul nu am reusit sa ''sparg piata'' este Facebook, stiu firme de carpet cleaning si de oven cleaning care cu buget de 100-200 pe luna ia lucrari de £3000-4000 de lire numai din FACEBOOK. Aici ma refer la ''POST BOOST''.

Cat timp imi va lua sa fac un website identic cu cel care il am eu acum? www.nw4carpetcleaning.co.uk  ?

Credeti ca reusesc sa imi fac unul singur sa arate bine ? Am facut unul pe wix.com dar nu mi-a placut (bine ca am stat doar 6 ore sa il fac)  Vreau sa fac unul in wordpress, urmeaza sa ma uit la cateva clipuri lungi de 2-3 ore pe youtube, puteti sa imi recomandati unul bun?

#26
inius

inius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 02.02.2011
SEO e un serviciu valoros câtă vreme îi acorzi atenție în conformitate cu ceea ce îți poate aduce (cf. modelului de mai sus), fără a te închina la el ca la sfintele moaște. Îți garantez că dacă se uită un profesionist la concurentul ăla al tău (adică în statisticile site-ului său, unde nu ai acces) descoperă multe lucruri interesante, chiar dacă la suprafață proprietarului însuși i s-o fi părând „că totul e din SEO”. Dacă zici că e de 4 ani pe piață fii sigur că mulți clienți îi caută pur și simplu numele pe Google și fac rezervarea așa. Dar ăsta nu e SEO, ți-am explicat ce înseamnă.

#27
inius

inius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 02.02.2011
Citește și asta, e recent. Aviz pentru toți SEO-șarlatanii, de altfel, care ar trebui să bage la cap tot ce se zice aici. Și mergi și pe linkuri, că și alea sunt interesante. http://searchenginel...business-257915

#28
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Oare datele structurate, marcatorii de date, AMP, adresa, program, telefon, galerie foto, recenzii si ce alte "minunatii" a mai implementat Google in ultima vreme si care apar in cautari, nu tot la SEO intra?

Edited by dexterash, 10 September 2016 - 15:07.


#29
Smarttool

Smarttool

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 01.12.2015

View PostTravertin, on 08 septembrie 2016 - 17:37, said:

Din host nu ai cum sa gasesti parola pt ca e criptata.

View Postdexterash, on 08 septembrie 2016 - 17:51, said:

De fapt, e HASHuita, nu criptata (o mica/mare diferenta). Probabil o fi greu sa schimbi hashul direct in baza de date... mdea.

Oricum, de unde sa stiu eu de din astea? Sunt altii care stiu mult mai bine, iexperti chiar.

in hostingul meu nu e deloc complicat, in SQL My Admin pot sa schimb parola de 1000 de ori ...

Un SQL are si el sigur la nivel de hosting

#30
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Vezi vreo diferenta, teoretica, intre "a gasi parola" si "a schimba parola"? Macar una mica?

#31
adi_szasz

adi_szasz

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 31.03.2017
Am auzit ca Google Maps are o influenta mai mare in ultima vreme. Poate ai putea sa optimizezi si pe partea aia.

#32
Valeriana10

Valeriana10

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 10.04.2017

View Postinius, on 09 septembrie 2016 - 12:50, said:

Vorbesc în calitate de om care a învățat în mod organizat și academic, și face în mod profesionist marketing. Nu în calitate de SEO-șarlatan cu 12 clase și facultate făcută la mama acasă.

Pentru orice proprietar de site există o modalitate foarte ușoară de a măsura impactul SEO pe nișa pe care activează.

1. Îți instalezi Google Analytics pe site și lași să se adune date.
2. După cca. o lună / un trimestru / ba chiar și un an - depinde de nișă - după ce ai făcut suficiente eforturi, așa cum te-a tăiat capul, pentru a aduce audiență pe site, te duci frumos la raportul Audience : Benchmarking, selectezi „Channels” și te compari cu audiența din nișa ta sau dintr-o nișă cât mai apropiată de a ta. În cazul omului nostru, trebuie să selectezi England : Cleaning supplies & services.
3. Notezi, bagi la cap, analizezi, tragi concluzii.

În cazul nișei noastre („England : Cleaning supplies and services”) observăm că siturile care au sub 500 de sesiuni zilnice au din organic undeva între 20-30% (funcție de mărime), restul venind din surse precum reclame plătite, newslettere, direct etc. Asta înseamnă că în industria ta competitorii își aduc undeva între 70-80% din trafic altfel decât cu SEO.

Atenție însă! Când zicem că alea 20-30% din vizite vin din organic, ele includ inclusiv organic brand keywords, adică ăia care în loc să tasteze în bara browserului domeniul site-ului, îl caută pe Google. De pildă dacă situl tău e andrewcleaningservices.co.uk, organic brand keywords sunt „andrew cleaning london”, „andrew cleaning services”, „andrewcleaningservices.co.uk” etc. etc. etc. Orice site are undeva între 10-30% din vizitele „organice” de genul ăsta - ele trebuie scoase de la „organic” și trecute la „direct”. Dar se poate întâmpla să vezi și site cu peste 50% din vizitele organice de tipul ăsta. Deci procentul de 22-33% e de fapt o estimare extrem de optimistă. În realitate trebuie să fie undeva pe la 15-25%. Să zicem, ca medie, 20%.

Și atunci, trebuie să te gândești: dom'le, tot bugetul meu de marketing e X (să zicem 4800 de lire / an). Păi ia să vedem, ce fac ăștia și NU fac eu? Aha, 5% social (=Facebook șa, vezi ce e la modă prin Anglia), 10% email marketing, 20% reclame plătite etc. Nu pui traficul direct + estimarea de organic brand keywords. Aha, deci 80% din traficul de calitate vine din x' surse dar eu bag 100% din buget în SEO, care aduce cel mult 20% din traficul de calitate. Sunt prost? Sunt prost. Atunci, ca să nu mai fiu prost, iau frumușel bugetul la puricat și bag în Facebook, în email marketing etc. - adică în tot ce văd că face concurența și NU fac eu, sau nu fac suficient. SEO? Ghinion, mi-au mai rămas doar 4800*20%=960 de lire pe an, adică 80 pe lună. Bag banii ăștia, dar nu mai mult. Și crede-mă că un prestator SEO care își cunoaște meseria va ști ce să-ți ofere și de banii ăștia.

Din experienta mea, rezultatele se vad dupa o luna, doua. Mi-am atins tinta cam intr-un trimestru. Am zis ca  e suficient si nu mai este necesar. Firma care mi-a facut SEO a incercat sa imi spuna ca nu e un procedeu care sa dureze la nesfirsit si ca rezultatele sunt schimbatoare. Am fost sceptica..... Am intrerupt, am vazut ca si in perioada imediat urmatoare eram prezenta in cautari....
Nimic nu e vesnic... insa. Aveau dreptate. A trebuit sa reiau dupa o jumatate de an. De atunci.... un abonament ptr SEO MINIM il recomand tuturor

#33
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,259
  • Înscris: 14.11.2006
Ati observat in ultima perioada ca pe Webmaster Forum au inceput sa apara numai experte SEO? Useri noi, nu vechi. Noi, barbatii, vom fi in curand o mare-mica minoritate.

RECLAMA MASCATA, fetito !
Urmeaza postul nr.2 cu adresa web a firmei care i -a "facut SEO" don'soarei Valeriana (de dimineata o chema Stefania, dar a fost banata intre timp...)

#34
Travertin

Travertin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,066
  • Înscris: 04.10.2015

View Postflorinbad, on 10 aprilie 2017 - 19:04, said:

Ati observat in ultima perioada ca pe Webmaster Forum au inceput sa apara numai experte SEO? Useri noi, nu vechi. Noi, barbatii, vom fi in curand o mare-mica minoritate.

RECLAMA MASCATA, fetito !
Urmeaza postul nr.2 cu adresa web a firmei care i -a "facut SEO" don'soarei Valeriana (de dimineata o chema Stefania, dar a fost banata intre timp...)

Si sa nu uitam de reclamele la gazduirileli lor.

#35
Valeriana10

Valeriana10

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 10.04.2017

View PostTravertin, on 10 aprilie 2017 - 19:43, said:

Si sa nu uitam de reclamele la gazduirileli lor.
Puisor, nu stiu cine este Stefania pe care o mentionezi. In ceea ce priveste reclama pentru firma care  mi-a facut SEO, nu am nici un interes, eu oricum a trebuit sa astept.
daca vrei, trimite-mi un mesaj privat si iti comunic site-ul ptr care mi-au facut SEO.

#36
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,259
  • Înscris: 14.11.2006
Pasarica, este vorba de Stefania de aici:
https://forum.softpe...stefania-laura/

Am pierdut cateva minute de cautari in Webmaster Forum si uite ce noi experte SEO am gasit:

Mihaelaa12
JENNY_26
CrissTea
aventuriera
ElianaF
Ingrid83
Valeriana10
Stefania cea banata ieri

Nu asa se face promovarea unei firme de SEO. Vorbiti cu adminii, platiti banul si veti fi promovati si aici, pe forum.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate