Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Monociclu electric, hoverboard, skateboard electric, trotineta electrica, bicicleta electrica etc.
Last Updated: Apr 30 2021 09:44, Started by
_-_
, Aug 12 2016 15:18
·
0
#91
Posted 13 September 2016 - 11:03
cred ca cel mai comod pentru dus la servici ar fi un scuter electric
mai comod de condus si ma gandesc ca au si baterii mai mari care ar tine mai mult ideal e sa stai la curte si la munca sa ai unde sa il parchezi fara griji |
#92
Posted 13 September 2016 - 12:09
Trotineta electrica este tot un scuter electric, dar atunci cand este usoara si pliabila poate fi utilizata atat pentru deplasare pe distante scurte in loc de autoturism (cum ar fi deplasarea la servici) cat si pentru plimbare (de exemplu, prin parcuri) sau sport. Pentru mine conteaza si faptul ca incape in masina.
|
#93
Posted 13 September 2016 - 13:26
_-_, on 13 septembrie 2016 - 10:04, said:
In primul rand am pornit trotineta cu frana apasata, apoi am apasat de doua ori cu o scurta pauza intre apasari (altfel nu avea efect) acceleratia. In al doilea rand am verificat daca pilotul automat functioneaza la viteza maxima. Dupa ce m-am convins ca se activeaza cruise control la viteza maxima am experimentat la viteze mai mici. Ideea este ca atiunci cand vrei sa activezi cruise control nu viteza trebuie sa fie constanta, ci parghia de acceleratie sa ramana in aceeasi pozitie suficient timp (chiar daca viteza oscileaza usor). Drumul trebuie sa fie fara denivelari, altfel fara sa vrei misti acceleratia. Rareori imi iese din prima. Uneori sunt necesare mai multe incercari succesive. In general se activeaza cruise control cand nu vreau... Odata cu inceperea scolilor, ma vad nevoit sa trec iar la trotineta. |
#94
Posted 13 September 2016 - 17:02
Am vazut pe amazon.fr niste trotinete electrice din carbon:
https://www.amazon.f...extbin=JACK HOT Sau pe pagina lor http://www.jackhot.com/english/ care chiar e o singura pagina, unde spun de o greutate de 6.3 kg. |
#95
Posted 14 September 2016 - 10:25
S-ar putea sa fie putin incomod cu bateria in teava de la ghidon, mai ales ca restul trotinetei ar trebui sa fie foarte usoara.
|
#96
Posted 14 September 2016 - 10:32
Vehiculele electrice atrag din ce in ce mai mult atentia a diversi producatori si este de asteptat ca in urmatoarea perioada produsele de acest gen sa se diversifice si sa ofere avantaje care nu exista la produsele actuale (autonomie mai buna, greutate mai mica etc.).
Xiaomi au planuri interesante printre care si realizarea unui automobil electric la un pret accesibil. |
#97
Posted 15 September 2016 - 22:20
Mi-am cumparat un invertor de tensiune Kemot URZ3161 (putere maxima 300 W) si mi-am incarcat monociclul in masina cu ajutorul cablurilor incluse care se conecteaza direct la bateria de 12 V a automobilului. Mi se pare de calitate (comparativ cu diverse chinezarii pe care le-am vazut prin magazine), doar ca are un ventilator foarte zgomotos. A ramas tot timpul rece pe durata reincarcarii, dar incarcarea a durat ceva mai mult decat in cazul incarcarii directe de la priza locuintei.
Desi nu scrie ca are, am gasit in pachetul inverterului si un adaptor de bricheta auto (pentru consumatori mai mici de 150 W). Nu am avut curajul sa il testez la incarcarea monociclului ca sa nu imi arda sigurantele sau sa se prajeasca circuitul. |
#98
Posted 28 September 2016 - 18:23
Trotineta E-twow a inceput sa scoata un zdranganit deranjant si greu m-am prins de la ce este. Este din cauza suportului (care seamana cu un cui subtire) de la aripa din spate unde se agata ghidonul cand se pliaza trotineta. Probabil ca s-au largit gaurelele in care intra capetele acestui cui si in mers scoate un zgomot incredibil de puternic. Nu-ti vine sa crezi ca pacaniturile acelea pot fi produse de ceva atat de mic. Provizoriu am indesat o bucata de hartie mototolita sub el si zgomotul a incetat.
Postez o poza in care se vede atat solutia provizorie pentru eliminarea acestui zgomot cat si manerul/ agatatoarea de umar originale + borseta dedicata. Acel maner mic de la agatatoarea de umar este oarecum indispensabil, altfel este foarte dificil de carat in mana trotineta pliata din cauza ca centrul de greutate vine intr-o zona de unde nu ai cum sa apuci trotineta. Daca o apuci direct de bara ajunge sa te doara articulatia dupa un timp, din cauza ca incheietura de care atarna peste 10 Kg sta rasucita. WP_20160928_15_44_49_Pro.jpg 621.03K 100 downloads Edited by _-_, 30 September 2016 - 06:41. |
#99
Posted 04 October 2016 - 18:50
Am conectat azi trotineta e-Twow la un wattmetru (de la descarcare completa pana la incarcare completa) si am obtinut urmatoarele valori:
Consum = 0.3 Kwh Varf de putere = 124.4 Watti WP_20161004_003.jpg 351.53K 16 downloads WP_20161004_004.jpg 373.55K 15 downloads |
#100
Posted 06 October 2016 - 08:36
Salut, foarte interesant topic. De mult cautam ceva de genul ca sa ma documentez efectiv. Asa cand te uiti pe youtube toti par mari maestrii cand fac prezentari.
Eu ma tot gandeam sa iau ceva de genul dar nu stiu ce. In mod normal as lua un mini pro, parca pare ok ca pret in sensul ca acum pare pe la 3600, partea nasoala este ca mi se pare mare si greu, in plus ar trebui sa imi car laptopul in spinare. Ar mai fi si airwheel s3, asta pare mai ok ca ai manerul ala de care poate merge agatat un rucsac ceva pentru laptop (chiar, stiti ceva daca merge)? Partea proasta ca e pare mare rau. si mai sunt hoverboard-urile sau monoclurile care au marele avantaj de a fi ieftine dar parca nu as vrea sa ajung cu julituri la servici ). Ma gandesc mai mult si la a avea ceva fun pentru dat prin parc, etc... Oare mini pro o fi mai calitativ, stiti cumva daca nu este un fel de airwheel s6 cu alt ambalaj si alta firma ca principiul este acelasi? |
|
#101
Posted 06 October 2016 - 09:19
Te referi la Ninebot Mini Pro?
Eu nu l-am vazut "la lucru" decat in cateva videoclipuri de pe YouTube. Are clar o stabilitate mai buna si poate fi manevrat inclusiv de la distanta. In plus, sunt sigur ca autonomia pe baterie declarata 'on paper' este mai apropiata de realitate decat in cazul lui Airwheel S3. Pe ghidonul de la Airwheel S3 nu cred ca poti atarna ceva, deoarece ghidonul se utilizeaza pentru manevrarea vehicolului si orice modificare a centrului de greutate in raport cu ghidonul ar produce devierea vehicolului. Din cauza greutatii si a dimensiunilor eu nu le vad practice, deoarece in anumite situatii trebuie sa le cari in brate. Parerea mea este ca trotineta electrica este atat practica cat si distractiva. Pe trotuare este mult mai comoda decat bicicleta sau alte vehicule electrice, deoarece urci si cobori usor de pe ea, o ridici peste obstacole cu usurinta, o cari mult mai usor in mana, pericolul de a te dezechilibra este foarte redus etc. Dupa ce ajungi sa te simti confortabil la viteza maxima (viteza care este de regula mai mare decat in cazul altor vehicule electrice) si inveti sa iei viraje mai stranse, reducand viteza, apoi apasand acceleratia in timp ce rotesti ghidonul si te inclini pe partea in care intentionezi sa virezi devine distractiva. In plus, trotineta electrica o poti utiliza (in functie de model) si ca pe o trotineta obisnuita daca se descarca bateria sau cand doresti sa faci un pic de miscare. Poti atarna fara probleme ceva nu foarte greu de ghidonul ei. Daca nu doresti o trotineta electrica, atunci un hoverboard cred ca ar fi mai practic decat un mini segway, dar ceva pericole exista. In plus, au obiceiul sa se strice. De exemplu, hoverboardul meu (Freewheel F1 W) dupa ce nu l-am utilizat mai multa vreme (cateva saptamani) a inceput sa se opreasca brusc in mers, dar mai ales la franare (ca si cum l-as fi oprit din buton). Mi s-a oprit de vreo 5 ori in primele minute de utilizare, apoi si-a revenit singur. Dupa ce l-am reincarcat (full charge) si testat din nou i s-a oprit motorul cand eram la viteza maxima dupa cca. 10 minute de utilizare. Mi-a zburat de sub picioare si s-a rostoglit cu viteza drept spre taraba unuia. Avand ceva experienta cu hoverboardul nu mi s-a intamplat sa cad de pe el altfel decat in picioare, dar am auzit de cineva care si-a fracturat o mana si o costa in urma unei caderi cu hoverboardul. Oricum, am capatat ceva frica sa mai ies cu el (nu atat ca as putea sa cad, deoarece am destula incredere in reflexele mele, cat sa nu izbeasca pe cineva sau sa distruga ceva in caz ca zboara de sub mine cand i se opreste motorul). Iata, deci, inca un argument in favoarea trotientei, la care daca i se opreste motorul, continua sa mearga (in functie de model) pana la epuizarea impulsului. Cu monociclul electric am patit o singura data asa ceva, dar numai cand era bateria foarte descarcata si urcam o rampa cu viteza (atunci am cazut eu cel mai urat). |
#102
Posted 06 October 2016 - 10:19
asa ca trotineta mi se pare interesanta si http://girocompany.r...us/airwheel-e6/
La ninebot mini pro autonomia nu ma intereseaza atat de tare ca nu am distante mari de parcurs. Stau in Craiova in centru si in maxim 5 km ajung cam in orice zona de interes din oras. Asa ca greutate ninebot mini pro mi se pare ok, in fond sunt 2-3 kg in plus fata de o trotineta. La trotineta banuiesc ca daca ajung la o bordura si pun un picior jos apoi o ridic de ghidon am depasit obstabolul, la ninebot mini pro clar nuprea am ce face si trebuie sa ma dau jos. Vazusem ca are si un fel de maner pe care il poti apuca ca sa il tragi dupa tine... Chestia cu controlul de la distanta nu mi se pare mare branza. Nuprea ii vad aplicativitatea ca pana il ghidez la mine ajung eu pe jos la el ) (cred). Ce ma atragea la monociclu si hoberbord este pretul... Chiar la monociclurile alea cu 2 roti stabilitatea este mai buna? |
#103
Posted 06 October 2016 - 15:13
Este interesant acel biciclu care seamana cu o trotineta cu sa, dar autonomia lasa rau de dorit si nici nu mi se pare comod.
La monociclurile cu 2 roti ai stabilitate mai buna, dar scade manevrabilitatea. Uite alte "jucarii" haioase: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wetqg6FqS_Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mi se pare intresant Cycleboard (este ceva intre trotineta si skateboard si are mai multe moduri de utilizare). Il puteti vedea de la minutul 2:42. Edited by _-_, 06 October 2016 - 15:44. |
#104
Posted 17 November 2016 - 15:21
Am o trotineta electrica, acumulator 48 V, 13 a, am citit si am vazut, cam tot ce era de citit despre trotinetele electrice. Vapor spune că înainte să cumpărați ceva să vă informați foarte bine, dacă nu o să aruncați banii pe geam! Câteva sfaturi după ce am patit-o pe pielea mea, iar cei care doresc să experimenteze inainte de a cumpăra, e bine să știe!
- este o marca foarte populară, a căror trotineta este încadrată pe Youtube A nu se cumpără! Eu am luat si va pot spune despre ce este vorba. - piesa care costa cel mai mult, este bateria, formată din celule 16850, dacă o sa sunati la producătorul distribuitor al trotinetele, cam așa este el, o să vă spună că bateria este patentata si nu va poate oferi prea multe informații. Asta este o mare problemă deoarece lucrurile patentate sunt publice tocmai în ideea să nu inventezi ceva ce a fost făcut anterior. Pe situl de la osim găsim toate invențiile si patentele, la ei este un secret, am desfăcut trotineta si am citit marele secret care era scris pe baterie.... 6,8 amperi..... iar din ce stiu un amper duce 3 km, deci autonomie este în maxim 21 km - amortizor pe roata față este atât de rigid ca poți sa uiți de el, toate pietricele si gropitele o să le simți, confort spre zero! - rotile sunt cauciuc plin, alt patent.... ce stupizenie, un mare minus la drumurile noastre, zici ca ai picamerul în brațe - ghidonul foarte scurt, nu îți permite să te simți relaxat, asta deoarece sunt pentru copii!!! - luminile frontale, nu sunt folositoare, foarte slabe! - claxonul nu se aude, e recomandat să folosești soneria de la telefon, se aude mai tare! Pentru cine dorește să testeze o trotineta adevărată sau chiar să compare cu ce are deja ne putem intalni, sau trimit poze. |
#105
Posted 17 November 2016 - 15:56
Concret, cine este producatorul si despre ce model de trotienta este vorba?
|
|
#106
Posted 17 November 2016 - 19:29
Chiar... poti sa spui te rog la ce marca te referi ca ar fi cu probleme?
Ce fel de trotineta comercializati ? Asteptam poze aici..... Edited by gbirotica, 17 November 2016 - 19:32. |
#107
Posted 20 November 2016 - 11:20
M-am plimbat si eu ieri cu o trotineta t-twow, destul de interesanta senzatia. A fost pentru prima data si m-am plimbat o ora. Cu mine in carca (85kg) uneori ajungea la 26km/h dar de regula mergea pe la 25... nu am mers oricum distante foarte mari cu ea accelerata la maxim.
Oricum mi s-a parut destul de instabila, ma mir si acum ca nu am picat deloc, fata de un segway este mult mai instabila si destul de greu controlabila. Mai ales la curbe. Mi se pare foarte greu sa abordezi curbe de 90 de grade. Bateria parea sa se descarce foarte greu dar era ciudat ca in momentul in care acceleram arata ca mai este si jumatate uneori apoi se umplea la loc... Oricum cred ca duce mult ca autonomie... Acum ma gandesc altfel al hoverboard-uri si chestii dastea, 15-16km/h parca nu este o viteza atat de mare, 25km/h pare mare dar si daca pici esti oarecum mancat... Oricum cu trotineta nu poti merge incet oricum, daca mergi incet trebuie sa pui piciorul jos. Ar fi mai interesanta daca am putea gasi in craiova in parcuri tot felul de chestii dastea, eu chiar as inchiria pentru o ora in weekend, altfel nuprea ai ce face, nu stiu daca merita dati banii pe o chestie de genul decat daca te plimbi destul de des. Oricum senzatia aia la 25-26km/h e chiar wow... azi mai discutai cu un prieten sa vedem daca nu ne ducem sa dam o tura ca parca as vrea sa repet. Edited by geopsi, 20 November 2016 - 11:22. |
#108
Posted 20 November 2016 - 12:48
Chiar daca este vorba de o trotineta (pe care, de regula, o persoana matura o poate folosi chiar daca nu s-a mai urcat niciodata inainte pe o trotineta), tot ai nevoie de cateva zile sau mai mult pana cand inveti sa o controlezi bine la viteza foarte mica sau foarte mare, in viraje stranse, la franare brusca, cand tii o singura mana pe ghidon, cand treci peste un obstacol, cand derapeaza pe asfalt umed etc.
Mie, de exemplu, mi-au trebuit multe repetari ca sa invat cat sa inclin trotineta pe o parte in functie de viteza cand efectuez un viraj strans, in ce moment sa incep sa accelerez la efectuarea virajului, cat sa accelerez s.a.m.d. Trotineta mi se pare cea mai stabila (fata de bicicleta, hoveroard, monociclu electric etc.). Si ceea ce este mai important este ca pe un drum cu multe obstacole (borduri, pietoni etc.) este mult mai comoda. E-Twow se descurca ceva mai prost in cazul crapaturilor din asfalt. Acestea te obliga sa reduci mult viteza si sa nu tii ghidonul prea strans. Altfel te zdruncina destul de rau. Edited by _-_, 20 November 2016 - 13:12. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users