Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Monociclu electric, hoverboard, skateboard electric, trotineta electrica, bicicleta electrica etc.

- - - - -
  • Please log in to reply
754 replies to this topic

Poll: Vehicule electrice (136 member(s) have cast votes)

Utilizati in prezent un vehicul electric (bicicleta electrica, trotineta electrica, Segway, Hoverboard etc.)?

  1. Da (52 votes [38.24%] - View)

    Percentage of vote: 38.24%

  2. Nu (84 votes [61.76%] - View)

    Percentage of vote: 61.76%

Ce vehicule din urmatoarea lista ati utilizat/ incercat/ utilizati in prezent?

  1. Bicicleta electrica. (21 votes [12.65%] - View)

    Percentage of vote: 12.65%

  2. Scuter electric / trotineta electrica. (55 votes [33.13%] - View)

    Percentage of vote: 33.13%

  3. Segway. (6 votes [3.61%] - View)

    Percentage of vote: 3.61%

  4. Hoverboard. (12 votes [7.23%] - View)

    Percentage of vote: 7.23%

  5. Monociclu electric. (6 votes [3.61%] - View)

    Percentage of vote: 3.61%

  6. Skateboard electric. (2 votes [1.20%] - View)

    Percentage of vote: 1.20%

  7. Alt tip de vehicul electric. (6 votes [3.61%] - View)

    Percentage of vote: 3.61%

  8. Nu am incercat niciodata un vehicul electric, dar doresc sa incerc. (55 votes [33.13%] - View)

    Percentage of vote: 33.13%

  9. Nu am incercat niciodata si nici nu doresc sa incerc un vehicul electric. (3 votes [1.81%] - View)

    Percentage of vote: 1.81%

V-ati propus sa achizitionati in viitorul apropiat unul sau mai multe dintre urmatoarele vehicule pentru utilizare personala?

  1. Bicicleta electrica. (29 votes [17.47%] - View)

    Percentage of vote: 17.47%

  2. Trotineta electrica/ scuter electric. (59 votes [35.54%] - View)

    Percentage of vote: 35.54%

  3. Segway. (5 votes [3.01%] - View)

    Percentage of vote: 3.01%

  4. Hoverboard. (6 votes [3.61%] - View)

    Percentage of vote: 3.61%

  5. Monociclu electric. (10 votes [6.02%] - View)

    Percentage of vote: 6.02%

  6. Skateboard electric. (4 votes [2.41%] - View)

    Percentage of vote: 2.41%

  7. Alt tip de vehicul electric. (4 votes [2.41%] - View)

    Percentage of vote: 2.41%

  8. Bicicleta cu motor. (3 votes [1.81%] - View)

    Percentage of vote: 1.81%

  9. Monociclu clasic/ bicicleta clasica/ tricicleta clasica/ cvadriciclu? (7 votes [4.22%] - View)

    Percentage of vote: 4.22%

  10. Trotineta clasica. (4 votes [2.41%] - View)

    Percentage of vote: 2.41%

  11. Patine pentru gheata. (1 votes [0.60%] - View)

    Percentage of vote: 0.60%

  12. Patine cu rotile. (0 votes [0.00%])

    Percentage of vote: 0.00%

  13. Role. (1 votes [0.60%] - View)

    Percentage of vote: 0.60%

  14. Skateboard. (0 votes [0.00%])

    Percentage of vote: 0.00%

  15. Alt tip de vehicul/ autovehicul. (9 votes [5.42%] - View)

    Percentage of vote: 5.42%

  16. Nu. Am deja/ nu am nevoie/ nu pot etc. (alegeti aceasta varianta, doar daca nu ati bifat nimic mai sus). (24 votes [14.46%] - View)

    Percentage of vote: 14.46%

Vote Guests cannot vote

#289
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
Ai pus prea multe intrebari intr-un singur post, trebuia sa incepi cu cele mai putin deranjante apoi sa mergi catre celelalte ca daca raspundea la primele si cumva accepta ca iti trimite in RO apoi mergea sa pui si altele. Oricum si eu as face la fel pentru ca ce ai facut tu este corect, problema este ca poate pentru ei devine prea complicat sa livreze trotinetele si poate ca pana la urma nu merita riscul.

#290
RADU_

RADU_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 15.08.2006
Am primit E-twow booster verde.
Foarte frumos ambalata, totul ok. Cadou smart Watch (preferam curea sau alt accesoriu pentru produsul achizitionat, dar mi s-a spus ca nu se poate ca asa este promotia)
Bateria incarcata 70%. Am cuplat incarcatorul care aterminat incarcarea dupa o ora. Nu am mai avut timp sa ies cu ea, dar am facut cativa metri prin casa. Voi pleca maine la birou cu ea daca nu ploua.
Sunt dezamagit pentru baterie. Nu este capacitatea din specificatie.
Attached File  Baterie E-twow.jpg   294.58K   45 downloads

Este de numai 6.5 Ah si are 33v. Deci 33v X6.5Ah = 214.5Wh.
Ori in specificatie scrie ca:
ECO = 190 wh
MASTER = 250Wh
BOOSTER = 280Wh
Deci nu este nici cat MASTER.

A doua nemultumire este softul. Nu are functia "zero start" Practic porneste oricand.

Cine mai are E-twow poate sa-mi spuna daca tot ce am descris aici este normal?
AM sa vorbesc maine si cu furnizorul, dar nu vreau explicatii precum ca asa trebuie sa fie toate. Poate ca de asta am achizitionat-o cu 3090Ron in loc de 3400 pretul uzual?

#291
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Eu nu am demontat trotienta ca sa vad ce scrie pe baterie (chinezii pot sa scrie orice si uneori nu stiu nici ei ce scriu). Am vazut ca autonomia este de 25-30 Km si m-am declarat multumit.
Am optat pentru varianta Master, deoarece are consumul mai mic (motorul fiind un pic mai slab) si autonomie mai ridicata decat Booster.
Trebuia sa iei legatura cu cei de la service-ul lor si sa le ceri detalii exacte despre modelele pe care le comercializeaza in momentul respectiv (inclusiv despre baterie). Dincolo de ceea ce este publicat pe site, ei spun ca bateria de la Master este mai puternica (probabil ca asta ar explica si greutatea un pic mai mare la Master).
Exista mai multe submodele cu diferente intre ele, inclusiv pe partea de software (pe site nu sunt publicate caracteristicile pentru toate submodelele si nici macar nu se indica despre care submodel este vorba in ofertele lor).

Ca sa activezi "zero start" ai procedat ca aici?

In caz ca esti nemultumit, ai drept de retur sau poti solicita inlocuirea produsului cu un model care sa aiba caracteristicile publicate pe site (eventual achitand o diferenta de pret, daca exista).
Daca o pastrezi, atunci iti urez sa o folosesti cu placere!

Edited by _-_, 15 March 2017 - 21:26.


#292
RADU_

RADU_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 15.08.2006
Nu, dar am incercat acum setarea si functioneaza.Posted Image . Multumesc Magister, nu am stiut si nici nu scrie  in manualul care l-am primit.
Mai ramane problema bateriei.
Maine primul drum pana la birou

Edited by RADU_, 15 March 2017 - 21:38.


#293
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Drum bun maine! Atentie la rampe sau denivelari (sa nu le iei in viteza, deoarece se lasa supensiile si risti sa atingi asfaltul cu partea de jos)! Iar daca drumul este accidentat, nu tine manerele prea strans (daca vrei sa te simti confortabil)!

Poti sa arunci o privire si pe manualul in varianta pdf (ultimul link pe care il aveam iar a fost schimbat, dar l-am gasit pe cel nou): http://e-twow.ro/wp-...oter_manual.pdf
Iti recomand sa citesti si ce s-a postat aici: http://forums.letski...ge-list-8096607

#294
RADU_

RADU_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 15.08.2006
Multumesc pentru sfaturi. Sper sa ma descurc caci nu am mult de mers. In mod normal 15min de mers pe jos. Dar sunt drumurile de pe teren. Autobuz, si apoi perpedes.
In mod normal, in final trotienta va "opera" in Bucuresti la fiica-mea.
Eu tot o vreau pe chinezoaica.

#295
Waldhar

Waldhar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 17.11.2016

 RADU_, on 15 martie 2017 - 22:02, said:

Multumesc pentru sfaturi. Sper sa ma descurc caci nu am mult de mers. In mod normal 15min de mers pe jos. Dar sunt drumurile de pe teren. Autobuz, si apoi perpedes.
In mod normal, in final trotienta va "opera" in Bucuresti la fiica-mea.
Eu tot o vreau pe chinezoaica.

Motorul la xiaomi, este de 250 w nominal și 500 w în vârf ( eu zic că mai mult de 75 %   fata de nominal nu are cum să ajungă, dar de scris se poate scrie...) Sa nu ai regrete când o compari cu ce ai deja! Îmi sosesc 5 modele de trotinete, dacă dorești să testezi, să ai idee macar ce să cauți pe viitor. La mine acumulatorii sunt minim 48v, maxim 52v, iar amperaj minim 13 Ah, maxim 26 ah. O să mă repet, bateria este cea mai scumpă componenta ce se afla in trotineta, iar 3400 pentru  33v cu 6,5 ah este jenant, mă rog și un ceas.... Așa se face marketingul, 20 de patente, de la cauciucul patentat al roții până pliere, dacă desfaci nu sunt 20 de repere. Ne rămâne să învățăm .... Vorba unui amic bulgar, că sa înveți trebuie să plătești.

#296
RADU_

RADU_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 15.08.2006

 Waldhar, on 16 martie 2017 - 09:22, said:

iar 3400 pentru  33v cu 6,5 ah este jenant, mă rog și un ceas.... Așa se face marketingul,... Vorba unui amic bulgar, că sa înveți trebuie să plătești.
A fost 3090 lei cu transport inclus. Oricum 300 lei mai putin.
Interesant este ca specificatiile pentru acumulatori sunt
ECO = 190 wh   24v/6,5Ah
MASTER = 250Wh 24V/8,5Ah
BOOSTER = 280W  33V/6,5Ah
dar daca te uiti pe sit-ul lor la piese de schimb este cu totul altceva. Primele doua 24V si numai boosterul cu 33V.
Deci undeva este o minciunica in prezentare.

#297
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Deci verifica autonomia reala!
Inainte de a cumpara eu trotineta, cand am facut verificari pe site-uri internationale referitoare la autonomia reala a trotinetelor comercializate la noi in tara, toate modelele cu exceptia lui E-TwoW aveau o autonomie mult mai redusa, indiferent de caracteristicile publicate cu privire la acumulator si autonomie (cea "on paper"). Singura mentiune pe care o fac este ca eu am cercetat exclusiv trotinetele usoare (ca nu aveam nevoie de "motoreta").

In ceea ce priveste datele trecute pe acumulatorii din China, cu toate ca, de regula, sunt trecute valori care sa "dea mai bine" decat cele reale, nu este exclus sa fie trecute din greseala si valori mai mici. Chinezii care printeaza datele respective nici macar nu cunosc alfabetul latin sau cifrele arabe, deci pot face erori si fara sa isi dea seama. Cel mai bine ar fi sa masori tu acumulatorii respectivi sau sa testezi trotineta la drum.

#298
Waldhar

Waldhar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 17.11.2016
De obicei se printează pe baterii, ce rezultă din măsurători! Cifrele arabe sunt cunoscute de chinezi, tot așa de bine pe cât le știm și noi, le folosesc și ei în scrierea de zi, în orice școală din China, matematica este învățată cu cifre arabe, trecem peste comentariile răutăcioase, e bine sa vorbim ce știm! Iar chinezul, PRINTEAZA CE I SE SPUNE DE CEL CARE PLATESTE. În China poți să îți faci o copie la un ceas și să plătești 5 dolari, și poți face aceeași copie la 100 dolari. Dar nu poți avea pretenția să meargă amândouă tot așa de bine ,chiar dacă estetic vor arata identic. Chinezii fac ce li sa cere, nu este vina lor că li se comanda marfa ieftina, este vina importatorilor și a noastră că încă mai credem în minuni. Teoretic in Romania de poate produce mai ieftin decât în China, având în vedere că la ei salariile sunt mult mai mari decât la noi.

O baterie de 48v și 13 Ah are cu 2 kg mai mult decât una de 36v și 7ah, asta sa fie diferența dintre o trotineta și o motocicleta? 2 kg?

#299
RADU_

RADU_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 15.08.2006
Ca piesa de schimb, primești exact ce este acum REAL montat.
Doar în datele tehnice scrie altfel.
Oricum 33V X 6,5Ah nu fac 280Wh. Aritmetica spune că fac doar 214,5, exact ce scrie pe „bacterie”.
Pentru mine este clar că „lauda” (nu Niky Lauda) este în specificații. Fizic, confirmat de mulți posesori, autonomia este conformă cu specificațiile.

#300
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Ai reusit sa iesi cu ea? Care sunt primele impresii?
Sa ne spui si ce autonomie reala are (nu uita sa resetezi kilometrajul dupa ce o incarci full)!

#301
RADU_

RADU_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 15.08.2006
Nu am ieșit cu ea. Astăzi dimineață ploua ușor și era umed pe stradă.Posted Image
M-am gândit că nu este indicat pentru prima ieșire. Poate după masă când o să ajung acasă.
Cu autonomia nu știu ce să spun. eu am 101kg. Cam la limită. Deci nu cred că este relevant. Sau tocmai.....

#302
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Vezi postul asta: https://forum.softpe...6#entry19728879
La 115 Kg, autonomie 22-26 Km.
La 83 Kg, autonomie 26-30 Km (postasem si eu rezultatele testelor facute de mine prin mai multe locuri din topic).
La greutatea ta ar fi trebui sa obtii 24-28 Km cu modelul Master. Deci cu Boosterul ar trebui sa obtii cam 23-25 Km, dupa aproximarile mele (nu am facut interpolari exacte).
Oficial autonomia maxima la Master este 40 Km, iar la Booster 35 Km (pentru o incarcare de 75 Kg, viteza constanta de 20 Km/h, parcursa pe drum plan, sub vant slab, la o temperatura de cca. 20° etc., daca imi amintesc corect).

#303
RADU_

RADU_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 15.08.2006
Astazi prima iesire. Cam frig 7ºC. Dar tot am facut 8Km. In zona pe unde locuiesc sunt multe strazi in panta. Practic am intrat in panta din start. Nu poate sa tina panta la 12Km/h. Nu este totcmai un stabilizator de viteza. Poate mai de graba un stabilizator de curent constant. Si spun asta caci, in momentul cand am preluat controlul si am accelerat, a urcat lejer la 17km/h. Deci putea sa tina si viteza ceruta daca avea regulator de viteza si nu de sarcina. Pe loc drept este destul de greu sa stabilesti o viteza relativ mica 11-15km/h in regim constant. Cred ca ruleaza prea usor si nu "simte" sarcina. Macar ca am 101Kg.
Nu prea sunt de acord cu procentul la baterie. Dupa 6Km a inceput sa indice 40% in sarcina si 70% stationar sau in franare usoara. Deci cred ca rezistenta interna a bateriei este putin cam mare. Dupa 1-2min de stationare (ex. la STOP) indica 80%. Asta ma face sa cred ca probabil ca are o cadere considerabila de tensiune. Dar in acelasi timp, nu  sunt sigur daca nu cumva capacitatea bateriei este calculata conform consumului instantaneu, corelat cu timpul cat a fost sub sarcina respectiva, esantionare, cumulare si afisare. La fel ca la masini cu consumul mediu, instantaneu si total la combustibil. Astfel in timpul mersului arata un fel de conum instantaneu si in repaos consumul mediu.
Am ajuns maxim la 25Km/h. Cred ca daca insistam poate mai urca putin. Dar in medie am mers cu vreo 15km/h. Cred ca asta este viteza care-mi place pentru plimbare.
Am incercat sa sar o bordura si am reusit, dar se pare ca am ridicat prea tare de fata si m-am lasat prea pe spate, caci am aterizat pe roata de spate si cu fata ridicata la vreo 40cm. Trebuie sa fac exercitii. Inca putin si cadeam pe spate. Cam asta a fost experienta primei iesiri. Pana luni cand probabil voi merge cu ea la birou nu voi mai avea ocazia sa ies.
Pe total.....mi-a placut.

#304
Pascalau

Pascalau

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 24.02.2007
Hyundai Ioniq
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vM6lZX0lVhI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Pascalau, 17 March 2017 - 20:21.


#305
RADU_

RADU_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 15.08.2006
d' apoi aiasta chiar ii pitica.

#306
RADU_

RADU_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 15.08.2006
Ce inseamna Designed by dr, SirbuS de pe furca din fata a trotinetei:
http://www.zf.ro/com...lovato-15551147

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate