Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Final Cut Pro - intrebare usoara

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
maxb2000

maxb2000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,452
  • Înscris: 14.01.2011
Salutare !

Am editat un video si cand dau sa export apare doar 7 secunde ca cica dureaza dar in timeline am vreo 2 minute. O parte din timeline apare hasurata. Cum rezolv problema ?

Sunt amator abia l-am descarcat :D

#2
c_anicai

c_anicai

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,286
  • Înscris: 25.01.2007
nu folosesc da probabil dai click in timeline si ctrl+a si dupa aia dai export, sau dubluclick in timeline sa selectezi ce ai acolo inainte de export. Asa fac eu pe vegas, probabil e asemanator.

ceva de genul ca in printscreen atasat doar ca e alt soft

pff, o parte ai hasurat, probabil ai mutat filele brut in alta parte ? ... nu stiu daca se potriveste cu ce am zis eu :(

Attached Files


Edited by c_anicai, 12 August 2016 - 15:32.


#3
maxb2000

maxb2000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,452
  • Înscris: 14.01.2011

View Postc_anicai, on 12 august 2016 - 15:18, said:

nu folosesc da probabil dai click in timeline si ctrl+a si dupa aia dai export, sau dubluclick in timeline sa selectezi ce ai acolo inainte de export. Asa fac eu pe vegas, probabil e asemanator.

ceva de genul ca in printscreen atasat doar ca e alt soft

pff, o parte ai hasurat, probabil ai mutat filele brut in alta parte ?