Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
DESPRE ANVELOPE
Last Updated: Apr 18 2024 17:04, Started by
Ahile
, Oct 25 2004 20:01
·
119
#9109
Posted 28 March 2017 - 17:08
esteticul nu conteaza, si oricum cu cat e mai lata anvelopa cu atat pare mai sport. totusi, ai pus o marime pe care nu o ai in talon?
|
#9110
Posted 28 March 2017 - 18:27
Ba da! Am pus exact ce recomanda manualul pentru 17. Daca ar fi sa pun din capul meu as fi pus 215/50r17 sau 225/45r17. Cu ultima m-am dat oleaca pentru ca asa am cumparat jantele. Mi-a placut foarte mult cum se comporta masina cu ele atat in curbe cat si in demaraj. Probabil ca accelera mai rapid din cauza diametrului exterior al rotii care era putin mai mic decat trebuie.
Despre consum inca nu pot spune nimic concret. Am facut azi 120 km pe autostrada si mi-a papat vreo 8,5 la suta spre deosebire de 7 cat consuma de obicei pe acelasi traseu ( dus intors de la munca) inda azi am mai facut cateva sprinturi sa vad cum accelereaza cu noile pneuri si din cauza asta si consumul mai mare. overseas, on 28 martie 2017 - 14:19, said:
baga o poza Unde se vede masina intreaga era cu pneuri la 225, inainte de schimb. |
#9111
Posted 28 March 2017 - 19:55
Hait ca mi-am amintit, cand mi-am luat CSC5 cam calcam pe flancuri, mai ales in curbe, am dat si mesaj la reprezentanta Conti si mi-au zis sa le bag presiune 2.7
Incearca sa bagi 0.1-0.2 peste normal si testeaza comportamentul. |
#9112
Posted 28 March 2017 - 20:01
Da, par usor desumflate ... asa mi se vad si mie GY Eagle F1 Asymmetric 2, 225/45/17.
Asymmetric 1 nu se vedeau la fel ... Probabil e din cauza flancului mai moale. Totusi, la tine, cel putin pe fata, cred ca mai merg umflate, cat sa se mai ingusteze pata de contact cu ~0.5cm (cand sunt anvelopele curate si mergi pe drum uscat/praf, se vede exact cum "calca" pe asfalt, dupa urma de praf lasata pe cauciuc). |
#9113
Posted 28 March 2017 - 20:30
Cred si eu ca-i flancul moale. Vad la multe masini un tip de pneu parca-i patrat ( la sectiunea transversala, sau dreptunghiular ma rog) nu sta flancul rotund chiar daca depaseste janta si arata mult mai bine.
Când am luat masina din service m-am gandit si eu ca nu-s umflate cum trebuie si repede am fugit cu ea la pompa. De obicei tin pe fata 2.1 si spate 2.3. Mare mirarea mi-a fost sa gasesc 2.5 pe fata. Deci nu mai are rost sa adaug. |
#9114
Posted 28 March 2017 - 20:48
overseas, on 28 martie 2017 - 19:55, said:
Hait ca mi-am amintit, cand mi-am luat CSC5 cam calcam pe flancuri, mai ales in curbe, am dat si mesaj la reprezentanta Conti si mi-au zis sa le bag presiune 2.7 Incearca sa bagi 0.1-0.2 peste normal si testeaza comportamentul. In manual am mai multe presiuni. Pentru masina slab incarcata si pentru confort maxim pe rotile din spate recomanda 2.2 pe când la condus sportiv recomanda 3! Edited by vinciun, 28 March 2017 - 20:48. |
#9115
Posted 30 March 2017 - 17:19
Salut... am achizitionat recent 2 anvelope Michelin Energy Saver + de pe ALTEX .
Pretul este mai maricel decat pe alte magazine dar am avut un voucher + transport gratuit. Au venit a doua zi cu Nemo Express. Au fost trimise prin SC AUTOMOLDOVA SA din Piatra Neamt impreuna cu un CERTIFICAT DE GARANTIE . Au venit ambele cu DOT 0417 si Made in Germany . Sunt foarte multumit de achizitie. Recomand informarea inaintea comenzii a tarii de fabricatie si cod DOT !!! Atasez niste poze: Attached FilesEdited by RedLabel1, 30 March 2017 - 17:28. |
#9116
Posted 30 March 2017 - 17:29
Quote Michelin Energy Saver + [...] Sunt foarte multumit de achizitie. Sau n-ai termen de comparatie... |
#9117
Posted 30 March 2017 - 17:30
Anvelope bune si rezistente, le-am avut pe fosta masina. Tin foarte foarte mult, fata de anvelopele de top nu sunt asa de aderente, de asta tin foarte mult, insa pentru un mers normal si o masina care nu face suta in 7-9 secunde sunt suficiente.
Ca sa fiu mai explicit: Michelin energy saver + m-au tinut 65.000km - Uniroyal Rainsport 3 m-au tinut 35.000km- Pe aceasi masina cu acelasi stil de mers. Edited by Deenman, 30 March 2017 - 17:33. |
#9118
Posted 30 March 2017 - 17:34
Barboso, on 30 martie 2017 - 17:29, said:
N-ai apucat sa te dai cu ele, este ? Sau n-ai termen de comparatie... Anvelopele vechi sunt tot Michelin Energy Saver ... din 2008 ... sunt anvelopele originale cu care a venit masina. Acum are 150.000 km din care se scad km din ierni .... le-a venit si lor timpul. Noile anvelope abia maine le montez... nu cred ca va fi prea mare diferenta inafara de consum .... |
|
#9119
Posted 30 March 2017 - 17:38
Quote Tin foarte foarte mult Si ultimul lucru (bine, nici sa fie terminate-n 10.000 km) care-ar trebui sa intereseze la alegerea unei anvelope. Quote Anvelopele vechi sunt tot Michelin Energy Saver In fine, daca tu esti multumit de ele... |
#9120
Posted 30 March 2017 - 18:26
vinciun, on 27 martie 2017 - 22:46, said:
In toate tabelele scrie ca merg bine 235 pe jante de 7,5. Am intrebat si aici chiar, raspunsul a fost ca se pupa bine. Am vazut ca Audi unele modele vin din fabrica cu 235/45r17 pe jante cu latimea de 7,5 deci tehnic e ok, estetic nu prea. Chiar si la service-ul unde le-am montat verifica daca pneurile sunt omologate altfel nu le pun, banuiesc ca era la fel si daca nu se potriveau pe jante. Bine, acum poate exagerez si eu la ciuda, nu-i grav, insa nu-i ce mi-am dorit eu. Am trecut la 17 pentru aspectul estetic in primul rand si de asta zic ca nu-s multumit. vinciun, on 28 martie 2017 - 18:27, said:
Unde se vede masina intreaga era cu pneuri la 225, inainte de schimb. - cat de mare este protectia de janta; - care este design-ul anvelopei; - este forma talonului: sunt anvelope care au talonul perfect drept si sunt unele cu talonul putin bombat. Fordul din batatura are jante de 6j si anvelope de 195/50R15. Cele pe care le are acum (Dunlop SP BluResponse), din cauza formei si buzei de protectie ies in afara de zici ca sunt montate pe janta de 5j. Attached Files |
#9121
Posted 30 March 2017 - 18:50
Ai dreptate. Ulterior am observat si eu ca sunt pneuri cu flansa ( sau talon ce o fi) dreapta iar la altele e bombata. Daca stiam poate gaseam vreun model drept, daca gaseam ceva cu specificatii asemanatoare.
Oricum nu-i strasnic, deja m-am obisnuit . Important e ca stau foarte bine pe sosea. Ce am observat e ca-s cam sensibile la vanturi laterale. Aderenta e foarte buna dar joaca putin masina cand trec pe langa cate-un tir. Acum nustiu cum sa explic, fiecare o sa inteleaga acest "putin" in felul sau, oricum nu ma ia vantul de pe drum |
#9122
Posted 30 March 2017 - 18:50
Mașina grea, trebuie anvelope cu flanc rigid, xl ranforsare.
|
#9123
Posted 30 March 2017 - 18:57
Nu-mi iese din cap cum mergea cu alea de 225/45/17, deplasare laterala insesizabila, directie foarte precisa si fina. Cand le-am montat pentru prima data ( trecand de la 215/55/16) imi parea ca-i alta masina, parca abia ma invatam sa tin volanul. Acum directia tot e mai rapida decat cu 215/55r16 dar nu ca atunci cand eram cu 225/45r17. Deenman, on 30 martie 2017 - 18:50, said:
Mașina grea, trebuie anvelope cu flanc rigid, xl ranforsare. Mda, tarziu am aflat de xl. Am cautat azi si nu am gasit nicaieri scris xl pe ele. Edited by vinciun, 30 March 2017 - 18:58. |
|
#9124
Posted 30 March 2017 - 19:15
vinciun, on 30 martie 2017 - 18:57, said:
Nu-mi iese din cap cum mergea cu alea de 225/45/17, deplasare laterala insesizabila, directie foarte precisa si fina. Cand le-am montat pentru prima data ( trecand de la 215/55/16) imi parea ca-i alta masina, parca abia ma invatam sa tin volanul. Acum directia tot e mai rapida decat cu 215/55r16 dar nu ca atunci cand eram cu 225/45r17. Edited by closchkutza, 30 March 2017 - 19:15. |
#9125
Posted 30 March 2017 - 19:22
Probabil sa fi pus jante de 8j ( cum e in manual) spre deosebire de astea de 7,5 j juca mai putin in lateral (?)
|
#9126
Posted 31 March 2017 - 09:31
Va salut, imi poate face cineva o poza din fata la o masina echipata cu anvelope UNIROYAL RainSport 3 ? Ma intereseaza sa vad cum arata profilul anvelopelor din fata.
Multumesc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users