Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
DESPRE ANVELOPE
Last Updated: Apr 18 2024 17:04, Started by
Ahile
, Oct 25 2004 20:01
·
119
#19
Posted 09 November 2004 - 22:59
da, bre... si cu usile surorii mele ce fac, firar iel de pejot...
Edited by vektor12, 09 November 2004 - 23:30. |
#20
Posted 09 November 2004 - 23:02
vektor,
Parca erau usile lui sora-ta... Cum se blocau ? ai inchidere centralizata ? |
#21
Posted 09 November 2004 - 23:33
da, au inchidere centralizata... cred ca se bloca mecanismul acela ce basculeaza...
se blocau in sensul ca nu mai puteau fi inchise... si miscam un pic de mecanism, usile se aliniau cu restul caroseriei, dar nu puteam pleca pentru ca nu stateau fixate, nu se prindeau. sunt destul de explicit? |
#22
Posted 10 November 2004 - 00:00
Nu esti suficient de explicit.
De ce nu se inchideau usile ? Era gheata depusa acolo, sau ce ? |
#23
Posted 10 November 2004 - 15:10
nu intelegi ca se bloca mecanismul? nu cred ca de la gheata, eu cel putin nu am vazut... este un mecanism care culiseaza, in sensul ca merge in sus si in jos, evident... si ala se bloca... in sus. eu il dadeam in jos, dar nu mai facea prinderea.
|
#24
Posted 10 November 2004 - 15:28
Ba da, am inteles, dar m-ai indus in eroare...
Spuneai ca iarna trecuta... dupa ce se incalzea masina... Si asa am crezut, ca e de la iarna... Puteai sa pui problema altfel. |
#25
Posted 10 November 2004 - 15:49
pai numai iarna s-a intamplat... toamna trecuta nu, in februarie nu, si de atunci nu am mai auzit de probleme.
mai ai nevoie de alte detalii? Edited by vektor12, 10 November 2004 - 15:56. |
#26
Posted 10 November 2004 - 16:33
Nu mai am nevoie.
Se pare ca actuatoarele de inchidere sint gripate. Te-as sfatui sa desfaci tabliile de la usi si sa dai cu un spray WD40 pe tijele lor, sau pe unde mai sint parti in miscare. Bineinteles, dupa ce le cureti cu alcool sau alt degresant... |
#28
Posted 10 November 2004 - 21:07
Azi mi-am luat si eu bocanci de iarna la 307sw.
Initial am avut Pirelli 205/50 R17 93W cu jante de aliaj. Cum pretul la dimensiunea asta este extrem de mare (cam 300e/buc la cele de vara si cam 400e cele de iarna) am decis sa iau alte jante, de tabla, de 15". Pneurile sunt Dunlop WS M3 195/65R15 91T Cam asa arata profilul. Afacerea m-a costat: 1.6mil janta, 3mil anvelopa, 100k montajul, preturi pe bucata. Problema, caci este si o problema, a aparut la prezoane, ca nu se gasesc...IAr cele de la aliaj nu merg.. La PGT nu sunt in tara, iar la comanda sper sa imi aduca cineva. Costa si astea cam 50.000/buc. Asadar, cost total, per anvelopa: 4.900.000Lei Attached Files |
|
#29
Posted 10 November 2004 - 21:56
morogan, on Nov 10 2004, 21:07, said: Azi mi-am luat si eu bocanci de iarna la 307sw. Initial am avut Pirelli 205/50 R17 93W cu jante de aliaj. Cum pretul la dimensiunea asta este extrem de mare (cam 300e/buc la cele de vara si cam 400e cele de iarna) am decis sa iau alte jante, de tabla, de 15". Pneurile sunt Dunlop WS M3 195/65R15 91T Cam asa arata profilul. Afacerea m-a costat: 1.6mil janta, 3mil anvelopa, 100k montajul, preturi pe bucata. Problema, caci este si o problema, a aparut la prezoane, ca nu se gasesc...IAr cele de la aliaj nu merg.. La PGT nu sunt in tara, iar la comanda sper sa imi aduca cineva. Costa si astea cam 50.000/buc. Asadar, cost total, per anvelopa: 4.900.000Lei Eu spun ca ai facut mai mult decat bine, pentru ca 195 fata de 205, va ajuta mult la iarna si daca e si multa zapada, iti vei multumi pentru alegerea facuta. Plus ca asa cum ai spus, ai iesit mai ieftin... Sper sa gasesti prezoanele... |
#30
Posted 10 November 2004 - 22:03
Sfaturi pt carcotasi, de la meseriasi:
http://www.michelin....ipt_pne_hvr.jsp http://www.michelin....pqr_pne_hvr.jsp |
#31
Posted 14 November 2004 - 21:43
Morogan, sint suprins de pretul foarte bun al anvelopelor Dunlop WinterSport M3. Doar 3 milioane! De unde le-ai luat? Si cum se face ca Peugeot nu are prezoane la reprezentanta? E curios. N-ai gasit nici la Ausburg ori alte magazine de profil?
Mi-am pus si eu bocanci de iarna. Pirelli Winter 190 Snow Control 195/65 R15 95T. Le-am luat de la Cefin cu 3.517.000 lei pe bucata cu montaj si echilibrat gratuit. Am primit o reducere de 15% pentru ca am luat 4 bucati si le-am amintit ca la Metro aceasta anvelopa costa 3.560.000 lei. |
#32
Posted 15 November 2004 - 01:00
Acelasi model de Dunlop il am si eu pe masinutza mea.Sper sa se comporte bine la iarna. La primavara imi vin si mie jantele de aliaj pentru 307.
|
#33
Posted 25 November 2004 - 16:04
dan2, on Oct 26 2004, 09:15, said: eu am nevoie neaparat de asa ceva, am tractiune spate, si pentru ca iarna nu e asa lunga la noi o sa aleg o pereche la SH , mult mai convenabil Salutare ! Stau de ceva timp si ma gandesc cu ce voi incalta masina de iarna, pentru ca nu sunt dispus sa investesc prea mult ma gandeam la ceva anvelope resapate de la metro la 1.130.000 (Ecotrac 185x65 R14), dar dupa ce am auzit pareri nu prea bune despre anvelopele resapate ma gandeam sa caut SH. Merita sa pun numai pe fata ? Astept pareri ! |
|
#34
Posted 25 November 2004 - 17:42
Pai depinde, nu ne zisesi deloc ce masina ai. Daca e cu tractiune pe fata, merge, daca e pe spate, trebuie neaparat sa pui pe toate rotile (idem pentru lanturi). Gandeste-te si tu: ai nevoie si de tractiune si de directie.
|
#35
Posted 25 November 2004 - 17:59
akeem, on Nov 26 2004, 03:42, said: Pai depinde, nu ne zisesi deloc ce masina ai. Daca e cu tractiune pe fata, merge, daca e pe spate, trebuie neaparat sa pui pe toate rotile (idem pentru lanturi). Gandeste-te si tu: ai nevoie si de tractiune si de directie. Este un Opel Vectra A cu tractiune pe fata. Deci se merita sa le schimb pe alea de pe fata... dar probabil trebuie luate la aceleasi dimensiune ca cele de pe spate ( acum am Bridgestone 190x60 R14) ..... desi iarna e nevoie de anvelope mai inguste din cate stiu, deci cele de la Metro de 185x65 sunt mai inguste dar ma deranjeaza ca sunt resapate. |
#36
Posted 26 November 2004 - 07:39
Nu obligatoriu, daca n-ai alte posibilitati incearca sa fie identice pe punte (ei, nici diferente exagerate intre fata si spate). Dar adu-ti aminte de anii '70 (in ideea ca erai nascut pe atunci ) - erau o gramada de Dacii la raliu care aveau caucioace normale pe spate (adica 155) si enormitati de 200 si ceva pe fata. Chiar si acum am in fata blocului un Citroen Axel (Oltcit) cumparat de la competitii cu roti cum ti-am zis. Dar de ieri desteptul de proprietar le-a inversat, probabil in ideea ca da mai bine - ce-i drept asa e, in primul caz era hidoasa, dar acum cred ca are tinuta de drum de cada de rufe pe partia de la Paltinis.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users