Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 

DESPRE ANVELOPE

* * * - - 8 votes
  • Please log in to reply
17784 replies to this topic

#19
vektor12

vektor12

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,977
  • Înscris: 20.05.2004
da, bre... si cu usile surorii mele ce fac, firar iel de pejot...

Edited by vektor12, 09 November 2004 - 23:30.


#20
burvi2001

burvi2001

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,055
  • Înscris: 09.04.2002
vektor,
Parca erau usile lui sora-ta...

Cum se blocau ? ai inchidere centralizata ?

#21
vektor12

vektor12

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,977
  • Înscris: 20.05.2004
da, au inchidere centralizata... cred ca se bloca mecanismul acela ce basculeaza...

se blocau in sensul ca nu mai puteau fi inchise... si miscam un pic de mecanism, usile se aliniau cu restul caroseriei, dar nu puteam pleca pentru ca nu stateau fixate, nu se prindeau. sunt destul de explicit?

#22
burvi2001

burvi2001

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,055
  • Înscris: 09.04.2002
Nu esti suficient de explicit.

De ce nu se inchideau usile ? Era gheata depusa acolo,  sau ce ?

#23
vektor12

vektor12

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,977
  • Înscris: 20.05.2004
nu intelegi ca se bloca mecanismul? nu cred ca de la gheata, eu cel putin nu am vazut... este un mecanism care culiseaza, in sensul ca merge in sus si in jos, evident... si ala se bloca... in sus. eu il dadeam in jos, dar nu mai facea prinderea.

#24
burvi2001

burvi2001

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,055
  • Înscris: 09.04.2002
Ba da, am inteles, dar m-ai indus in eroare...
Spuneai ca iarna trecuta... dupa ce se incalzea masina...

Si asa am crezut, ca e de la iarna...

Puteai sa pui problema altfel.

#25
vektor12

vektor12

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,977
  • Înscris: 20.05.2004
pai numai iarna s-a intamplat... toamna trecuta nu, in februarie nu, si de atunci nu am mai auzit de probleme.

mai ai nevoie de alte detalii?

Edited by vektor12, 10 November 2004 - 15:56.


#26
burvi2001

burvi2001

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,055
  • Înscris: 09.04.2002
Nu mai am nevoie.
Se pare ca actuatoarele de inchidere sint gripate.
Te-as sfatui sa desfaci tabliile de la usi si sa dai cu un spray WD40 pe tijele lor, sau pe unde mai sint parti in miscare.
Bineinteles, dupa ce le cureti cu alcool sau alt degresant...

#27
vektor12

vektor12

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,977
  • Înscris: 20.05.2004
ok, multumesc. sper sa ai dreptate!

#28
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,476
  • Înscris: 14.04.2002
Azi mi-am luat si eu bocanci de iarna la 307sw.
Initial am avut Pirelli 205/50 R17 93W cu jante de aliaj. Cum pretul la dimensiunea asta este extrem de mare (cam 300e/buc la cele de vara si cam 400e cele de iarna) am decis sa iau alte jante, de tabla, de 15". Pneurile sunt Dunlop WS M3 195/65R15 91T Cam asa arata profilul. Afacerea m-a costat: 1.6mil janta, 3mil anvelopa, 100k montajul, preturi pe bucata. Problema, caci este si o problema, a aparut la prezoane, ca nu se gasesc...IAr cele de la aliaj nu merg.. La PGT nu sunt in tara, iar la comanda sper sa imi aduca cineva. Costa si astea cam 50.000/buc. Asadar, cost total, per anvelopa: 4.900.000Lei

Attached Files



#29
big_ipaq

big_ipaq

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,466
  • Înscris: 13.05.2004

morogan, on Nov 10 2004, 21:07, said:

Azi mi-am luat si eu bocanci de iarna la 307sw.
Initial am avut Pirelli 205/50 R17 93W cu jante de aliaj. Cum pretul la dimensiunea asta este extrem de mare (cam 300e/buc la cele de vara si cam 400e cele de iarna) am decis sa iau alte jante, de tabla, de 15". Pneurile sunt Dunlop WS M3 195/65R15 91T Cam asa arata profilul. Afacerea m-a costat: 1.6mil janta, 3mil anvelopa, 100k montajul, preturi pe bucata. Problema, caci este si o problema, a aparut la prezoane, ca nu se gasesc...IAr cele de la aliaj nu merg.. La PGT nu sunt in tara, iar la comanda sper sa imi aduca cineva. Costa si astea cam 50.000/buc. Asadar, cost total, per anvelopa: 4.900.000Lei

<{POST_SNAPBACK}>


Eu spun ca ai facut mai mult decat bine, pentru ca 195 fata de 205, va ajuta mult la iarna si daca e si multa zapada, iti vei multumi pentru alegerea facuta. Plus ca asa cum ai spus, ai iesit mai ieftin... ;)

Sper sa gasesti prezoanele...

#30
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,476
  • Înscris: 14.04.2002
Sfaturi pt carcotasi, de la meseriasi:
http://www.michelin....ipt_pne_hvr.jsp
http://www.michelin....pqr_pne_hvr.jsp

#31
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
Morogan, sint suprins de pretul foarte bun al anvelopelor Dunlop WinterSport M3. Doar 3 milioane! De unde le-ai luat? Si cum se face ca Peugeot nu are prezoane la reprezentanta? E curios. N-ai gasit nici la Ausburg ori alte magazine de profil?
Mi-am pus si eu bocanci de iarna. Pirelli Winter 190 Snow Control 195/65 R15 95T. Le-am luat de la Cefin cu 3.517.000 lei pe bucata cu montaj si echilibrat gratuit. Am primit o reducere de 15% pentru ca am luat 4 bucati si le-am amintit ca la Metro aceasta anvelopa costa 3.560.000 lei.

#32
Dok

Dok

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 636
  • Înscris: 11.02.2004
Acelasi model de Dunlop il am si eu pe masinutza mea.Sper sa se comporte bine  la iarna. La primavara imi vin si mie jantele de aliaj pentru 307.

#33
atomic1

atomic1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 25.11.2004

dan2, on Oct 26 2004, 09:15, said:

eu am nevoie neaparat de asa ceva, am tractiune spate, si pentru ca iarna nu e asa lunga la noi o sa aleg o pereche la SH , mult mai convenabil

<{POST_SNAPBACK}>


Salutare !  
Stau de ceva timp si ma gandesc cu ce voi incalta masina de iarna, pentru ca nu sunt dispus sa investesc prea mult ma gandeam la ceva anvelope resapate de la metro la 1.130.000 (Ecotrac 185x65 R14), dar dupa ce am auzit pareri nu prea bune despre anvelopele resapate ma gandeam sa caut SH.
Merita sa pun numai pe fata ?
Astept pareri !  :rolleyes:

#34
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003
Pai depinde, nu ne zisesi deloc ce masina ai. Daca e cu tractiune pe fata, merge, daca e pe spate, trebuie neaparat sa pui pe toate rotile (idem pentru lanturi). Gandeste-te si tu: ai nevoie si de tractiune si de directie.

#35
atomic1

atomic1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 25.11.2004

akeem, on Nov 26 2004, 03:42, said:

Pai depinde, nu ne zisesi deloc ce masina ai. Daca e cu tractiune pe fata, merge, daca e pe spate, trebuie neaparat sa pui pe toate rotile (idem pentru lanturi). Gandeste-te si tu: ai nevoie si de tractiune si de directie.

<{POST_SNAPBACK}>


Este un Opel Vectra A cu tractiune pe fata.
Deci se merita sa le schimb pe alea de pe fata... dar probabil trebuie luate la aceleasi dimensiune ca cele de pe spate ( acum am Bridgestone 190x60 R14) ..... desi iarna e nevoie de anvelope mai inguste din cate stiu, deci cele de la Metro de 185x65 sunt mai inguste dar ma deranjeaza ca sunt resapate.

#36
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003
Nu obligatoriu, daca n-ai alte posibilitati incearca sa fie identice pe punte (ei, nici diferente exagerate intre fata si spate). Dar adu-ti aminte de anii '70 (in ideea ca erai nascut pe atunci :)  ) - erau o gramada de Dacii la raliu care aveau caucioace normale pe spate (adica 155) si enormitati de 200 si ceva pe fata. Chiar si acum am in fata blocului un Citroen Axel (Oltcit) cumparat de la competitii cu roti cum ti-am zis. Dar de ieri desteptul de proprietar le-a inversat, probabil in ideea ca da mai bine :D  - ce-i drept asa e, in primul caz era hidoasa, dar acum cred ca are tinuta de drum de cada de rufe pe partia de la Paltinis.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate