Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
DESPRE ANVELOPE
Last Updated: Apr 18 2024 17:04, Started by
Ahile
, Oct 25 2004 20:01
·
119
#11827
Posted 23 May 2019 - 14:29
#11828
Posted 23 May 2019 - 14:51
#11829
Posted 23 May 2019 - 14:54
Pai daca sunt michelin pilot sport 4, model lansat in 2016 cum ai vrea sa fie mai vechi? ))
scrie in poza dimensiunea, 225 40 18 puse pe un golf gti stock de 200CP. Nu s-au facut drifturi cu ele, pt ca altfel avea bucati rupte pe canturi spre exterior, si nici macar nu sunt uzate sa zici ca le-a abuzat pe circuit sau frecat in accleratii de pe loc. Si nici nu sunt imbatranite de soare, pentru ca pe exterior, pe flancuri nu are nici o crapatura. Problema e la toate 4, si masina are tractiunea fata. Asta este calitatea unor produse, nu se intampla pentru prima data, si nici nu pot sa generalizez sa spun ca toate ps4 sunt asa, doar ca nu te astepti de la un produs de top la asa ceva. |
#11831
Posted 23 May 2019 - 15:03
Deenman, on 23 mai 2019 - 14:54, said:
Pai daca sunt michelin pilot sport 4, model lansat in 2016 cum ai vrea sa fie mai vechi? )) scrie in poza dimensiunea, 225 40 18 puse pe un golf gti stock de 200CP. Nu s-au facut drifturi cu ele, pt ca altfel avea bucati rupte pe canturi spre exterior, si nici macar nu sunt uzate sa zici ca le-a abuzat pe circuit sau frecat in accleratii de pe loc. Si nici nu sunt imbatranite de soare, pentru ca pe exterior, pe flancuri nu are nici o crapatura. Problema e la toate 4, si masina are tractiunea fata. Asta este calitatea unor produse, nu se intampla pentru prima data, si nici nu pot sa generalizez sa spun ca toate ps4 sunt asa, doar ca nu te astepti de la un produs de top la asa ceva. De unde au fost cumparate? Esti sigur ca nu-s contrafacute? |
#11832
Posted 23 May 2019 - 15:14
Eu raman la parerea mea ca nu am avut pana acum cauciucuri mai bune ca PS4 actuale si daca tin 3 ani si 25-30.000Km in conditii de calitate aproape de maxim sunt multumit.
Pneurile pe 17 si 18 sunt lansate comercial exact la inceputul anului 2016, deci pot avea si peste 3 ani, stii cat s-a rulat cu ele? Am tot citit despre aramida din compozitia pneului, material luat direct din cauciucurile de curse, dar desigur intr-o altfel de reteta si dispunere in anvelopele de strada, iar acum ca le si am pot sa spun fara sa fiu platit ca sunt impresionante. Fake-uri Michelin PS4 nu are rost sa se faca, si asa ele sunt o nisa care se adreseaza unor anumiti consumatori, deci volume mici, n-o sa cumpere un client de Hankook sau de Vredestein un cauciuc de performanta pentru ca nu gandesc in modul asta pentru masina personala. |
#11833
Posted 23 May 2019 - 18:15
tara de fabricatie?
Edited by overseas, 23 May 2019 - 18:18. |
#11834
Posted 23 May 2019 - 21:01
Speedo, on 23 mai 2019 - 15:14, said: Fake-uri Michelin PS4 nu are rost sa se faca, si asa ele sunt o nisa care se adreseaza unor anumiti consumatori, deci volume mici, n-o sa cumpere un client de Hankook sau de Vredestein un cauciuc de performanta pentru ca nu gandesc in modul asta pentru masina personala. Hankook sau Vredestein au anvelope la fel de performante ca Michelin! |
#11836
Posted 23 May 2019 - 22:26
Speedo, on 23 mai 2019 - 15:14, said:
Eu raman la parerea mea ca nu am avut pana acum cauciucuri mai bune ca PS4 actuale si daca tin 3 ani si 25-30.000Km in conditii de calitate aproape de maxim sunt multumit. Pneurile pe 17 si 18 sunt lansate comercial exact la inceputul anului 2016, deci pot avea si peste 3 ani, stii cat s-a rulat cu ele? Am tot citit despre aramida din compozitia pneului, material luat direct din cauciucurile de curse, dar desigur intr-o altfel de reteta si dispunere in anvelopele de strada, iar acum ca le si am pot sa spun fara sa fiu platit ca sunt impresionante. Fake-uri Michelin PS4 nu are rost sa se faca, si asa ele sunt o nisa care se adreseaza unor anumiti consumatori, deci volume mici, n-o sa cumpere un client de Hankook sau de Vredestein un cauciuc de performanta pentru ca nu gandesc in modul asta pentru masina personala. Edited by vinciun, 23 May 2019 - 22:27. |
|
#11837
Posted 23 May 2019 - 22:38
Da nu inteleg de ce folosesti premium contact 6 si nu sportcontact 5 XL pe o masina cu suspensie sport.
Eu am CSC5 XL pe 18 si nu pot sa misca anvelopa, iar daca ma apas pe masina nu se intampla nimic cu anvelopa. |
#11838
Posted 23 May 2019 - 23:39
Cand am luat prima data premiumcontact6, dupa ce avusem 5, am stat la ganduri intre ele si sportcontact5. Vanzatorul mi-a spus ca premiumcontact6 inlocuieste atat premiumcontact5 cat si sportcontact5 pentru dimensiunea asta. Sportcontact6 pe 17 nu exista. Am verificat si pe site la continental si asa se spune. Acum in practica nu stiu, posibil sa ai dreptate. Eu nu vad sa fie foarte sportive, seamana foarte mult cu premiumcontact5.
Daca spui ca sportcontact5 ofera stabilitate buna laterala atunci sunt de luat in calcul. Cand le-am luat prima data, PC6 erau intr-un pret cu CSC5, acum vad ca sport sunt lejer mai scumpe iar la descriere la premium se spune ca imbratiseaza confortul cu performanta si franare puternica, pe cand la sport se mentioneaza stabilitate in curbe la viteze mari si aderenta puternica. Edited by vinciun, 23 May 2019 - 23:37. |
#11839
Posted 24 May 2019 - 00:52
#11840
Posted 24 May 2019 - 07:05
Cu anvelope foarte moi si comode in acelasi timp, exista un risc mai mare sa indoi jante pentru ca la gropi, impactul este preluat de anvelopa si daca este puternic poate sa ajunga pana spre janta, si atunci poti sa o indoi lejer.
La o anvelopa XL cu flanc ranforsat, socul este transmis mai departe catre suspensie, pentru ca anvelopa nu flexeaza. Stim cu totii ca zona de aderenta a unei anvelope este mult mai dura decat zona de flanc, insa la XL nu prea poti sa flexezi flancul cu anvelopa data jos de pe janta. Cu anvelopa pe janta nu poti sa misti deloc cauciucul, si asta la o presiune de doar 2.2-2.3 bar. Daca bagi 2.4-2.5 e beton. Pe langa asta, la impactul cu un crater, zona taioasa din asfalt unde e o groapa, o anvelopa umflata tare, sau dura va ricosa mai rapid si nu exista riscul unei taieturi, explozii pe cand o anvelopa mai moale poate sa fie taiata mai usor mai ales daca se circula cu presiune mica pentru greutatea masinii. Pun pariu ca la o presiunea joasa (2.2) pe dimensiune mare 17-18-19 inch, o sa fie nevoie sa intreptati jantele pentru ca jantele au preluat din soc la impact. Daca vrei sportivitate cauta CSC5 XL banuiesc ca ai nevoie de 225/50/17 . Eu in oras regret ca am XL pentru ca sunt mult prea dure, iar masina vine cu o suspensie sport insa cam primitiva, in sensul ca nu prea are cursa lunga la amortizare, asa ca totul este transmis in caroserie. Daca as face drumuri dese in oras, as fi nevoit sa schimb tipul de anvelopa. |
#11841
Posted 24 May 2019 - 08:24
Am uitat sa spun că se aplica doar la roti mari de la 17 inch in sus.
|
|
#11842
Posted 24 May 2019 - 09:50
Am nevoie de 235/45r17. Da, depinde extrem de mult de suspensii. Cumnatul meu are e classe elegance, cu garda mai mare si suspensii foarte suple. A lasat acum cateva saptamani rotile de 16 stock si a trecut la r18, pneuri pilot sport4 XL. Am facut o tura cu el si tot foarte confortabil a ramas, nu simti mare schimbare. Cerul si pamantul fata de a mea.
|
#11843
Posted 24 May 2019 - 19:44
Cauciucurile Xl aduc într-adevăr o rigiditate mai mare dar totul depinde de suspensia mașinii în cauza, la mine la Alfa cu suspensie stoc mașina rămâne confortabila ( mașina care cere xl în cartea tehnica). În schimb același tip de anvelope pe un Leon cu suspensie sport de fabrica se simt mult mai tari, scutura ca să spun asa. Asa ca da contează tipul anvelopei, dar mai mult contează împerecherea mașina - anvelopa,plus de asta fiecare dintre noi suntem subiectivi și vrem lucruri diferite de la cauciucuri.
Si da, are dreptate Deenman, cu xl uri am luat niște gropi și cratere din care sincer am crezut ca e caput janta sau cauciucul ( sau amândouă 😔) și totuși am scăpat fără nici o avarie.... |
#11844
Posted 28 May 2019 - 23:31
Cum vi se par Michelin Pilot Sport 4? Are/a avut cineva pe o masina cu RWD>200 BHP?
Edited by burkina, 28 May 2019 - 23:31. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users