Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
DESPRE ANVELOPE
Last Updated: Apr 18 2024 17:04, Started by
Ahile
, Oct 25 2004 20:01
·
119
#11611
Posted 21 March 2019 - 08:05
De ce trebuie sa iei de bun tot ce vezi in teste? vezi cele mai cunoscute teste la anvelope si uita-te cum difera punctajele mult in functie de ce? de metoda de testare? e standardizata.....
In functie de relatii si marketing/cine plateste pentru reclama. In testul ala de mai sus Continental CSC5 au nota 9.0 cred ca cea mai mare de acolo in timp ce Uniroyal au 8.1 Culmea este ca am avut uniroyal rainsport 3 pe 17 si doua seturi de Continental sportcontact 5 pe 18 toate seturile XL/ranforsate. Pot sa zic sigur ca uniroyal au fost la aproape toate capitolele peste Continental. Uniroyal au fost mai silentioase, mai moi, mai aderente, au amortizat gropile mai bine, m-am simtit mai in siguranta pe ploaie la viteze mari. Continental nu sunt asa stralucite pe ploaie, daca accelerezi cu a 2a rupi aderenta imediat, la Uniroyal nu am patit asta. Si cu toate astea cu Uniroyal am facut 45.000km iar cu Continental sc5 am facut 67.000km si mai aveau 4mm dar le-am schimbat ca aveau 5spre 6 ani. Deci cum e cu testele? ca sa nu mai zic ca e diferenta mare de pret intre continental sport contact 5 xl si uniroyal rainsport 3 xl e diferenta de peste 100ron/bucata. Nu mai puneti botul la toate testarile. Intr-o lume de consum, testele au o parte obscura de reclama ascunsa. Sunt firme care au fost prinse ca au trimis anvelope imbunatatite la testare mult mai bune decat anvelopele pe care le-au vandut ca acelasi model. Pun poze ca sa vezi ca nu vorbesc din auzite sau de pe teste, vorbesc ca le-am avut. Attached FilesEdited by Deenman, 21 March 2019 - 08:13. |
#11612
Posted 21 March 2019 - 09:20
Testele mai trebuie și înțelese, nu doar citite. Performanțele unei anvelope diferă mult și de la o dimensiune la alta, nu contează doar modelul. Până și indicii oficiali (aderența pe ud și consum) diferă de la o dimensiune la alta, la același model. Faptul că voi comparați un test standardizat pe o dimensiune, cu ”impresia” personală pe cu totul altă dimensiune, nu înseamnă mare lucru. Cel mult puteți compara pe impresii 2 anvelope pe aceeași dimensiune, ca să aibă cât de cât relevanță. Dar una de 17 și una de 18...
Nu neg că nu sunt mălsuite unele teste. Dar nici ce faceți voi nu e relevant. |
#11613
Posted 21 March 2019 - 11:50
Iau de bun tot ce vad in teste pentru ca mai degraba as avea incredere in niste oameni care au vazut zeci, sute de anvelope la viata lor si cu astea isi castiga pita decat in cineva random de pe vreun forum. Ok, un test e sponsorizat, 2, 10, dar de aia faci o medie intre ele. Si de aia nu te uiti doar la clasament, ci citesti si ce zic despre fiecare anvelopa in parte, te uiti la toate datele, etc.
|
#11614
Posted 21 March 2019 - 14:02
Dar dacă nu fortezi masina si le cumperi in rate?
Eu cand vad cuvintele noob si rate ma gandesc la ceva economy de fataiala prin oras, nu UHP care tine 30 k km si in 2 ani trebuie altele. |
#11615
Posted 21 March 2019 - 23:46
Csc5 pe masina de 1700 kg pe ploaie torentiala mergeam cu 140 pe a1. Daca Uniroyal sunt peste, merita greutatea in aur.
|
#11616
Posted 21 March 2019 - 23:55
Deenman, on 20 martie 2019 - 21:28, said:
Pe mine ma intereseaza ca o anvelope sa fie de top in conditiile cele mai nasoale (apa, ploaie, zapada, gheata). Cu ce ma ajuta cu Hankook au nota mai buna pe uscat? Te ajută pentru că +90 % mergi pe uscat. Baftă cu rain expert-urile tale pe gheață și zăpadă. |
#11617
Posted 22 March 2019 - 00:16
Foarte inteligent, poate nu stii in ce conditii se intampla cele mai multe accidente.
Nu mai am rain sport si din respect pentru acest topic puteai sa nu pocesti numele, macar atat. Ai intrat si tu aici, ai aruncat cu un bulgare de rahat si ai plecat. Csc5 pe masina de 1700 kg pe ploaie torentiala mergeam cu 140 pe a1. Daca Uniroyal sunt peste, merita greutatea in aur." Aici ai un video cu uniroyal si tot pe youtube mai gasesti video cu ele pe circuit pe masini puternice: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RdTEmsU8m60?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Deenman, 22 March 2019 - 00:18. |
#11618
Posted 22 March 2019 - 11:33
overseas, on 21 martie 2019 - 23:46, said:
Csc5 pe masina de 1700 kg pe ploaie torentiala mergeam cu 140 pe a1. Daca Uniroyal sunt peste, merita greutatea in aur. Asa spun si eu. Din cate am avut pana acum continental mi-au placut cel mai mult la aderenta. Nu m-au dezamagit niciodata desi mi-am facut de cap si nici macar nu am avut sportcontact dar premiumcontact 5 si 6. Despre uniroial nu pot spune nimic ca nu am avut. Edited by vinciun, 22 March 2019 - 11:33. |
#11619
Posted 22 March 2019 - 12:45
overseas, on 21 martie 2019 - 23:46, said:
Csc5 pe masina de 1700 kg pe ploaie torentiala mergeam cu 140 pe a1. Daca Uniroyal sunt peste, merita greutatea in aur. Edited by AstroNut98, 22 March 2019 - 12:45. |
#11620
Posted 22 March 2019 - 13:04
Nu-i chiar asa, anvelopa conteaza enorm, si conteaza chiar in momentele alea de care vorbesti, cand esti fortat sa franezi la viteze mari, sau sa iei curbe stranse la viteze mari ...
Pe Octavia am avut GY Eagle F1 Asymmetric 1, apoi am luat Asymmetric 2 (anvelopele curente). 225/45/17. Well, tocmai in momentele alea masina statea lipita pe asfalt; cu Asymmetric 1 am simtit-o mult mai stabila decat cu 2-ul, dar asta-i alta poveste, astea au flancul mai moale. Ideea e ca pe ploaie torentiala, cum spune si overseas, mergeam cu viteza foarte mare, inclusiv in curbe, si simteam masina cum dadea un feedback de siguranta, pur si simplu nu-ti era frica sa pui frana brusca sau sa ataci curbele stranse in viteza mare. Si am facut inclusiv teste, pentru a vedea cum se comporta in situatii limita, cand esti fortat sa franezi sau sa eviti ceva, la viteze mai mari. Edited by shymano, 22 March 2019 - 13:07. |
|
#11621
Posted 22 March 2019 - 13:18
Am incercat la 2 magazine online si mi-au dat drept raspuns ca au dot 2017.
Anvelodrom au specificat pe site ca sunt 2019 si ma suna sa-mi spuna ca sunt 2017 si stocul e pe duca,frumos, ce sa zic. Cred ca o sa iau la pas prin magazine. |
#11622
Posted 22 March 2019 - 14:18
Salut. Niște anvelope medii/OK de vară pe 225/55/R16 ? Fac maximum 10.000 km pe an și nu prea merg prin oraș/aglomerație.
Mersi Eu mă uitam la astea: https://www.anvelope...p-225-55r16-95w Edited by proxtu, 22 March 2019 - 14:20. |
#11623
Posted 22 March 2019 - 14:27
Sa mai adaugam un ingredient in mix ....
Eu am pe masina Bridgestone Turanza T001 si sunt foarte multumit de ele. Acum, in 2019 vad ca au fost inlocuite de Turanza T005 (la care cica au imbunanatit aderenta pe ud, desi era excelenta si pe T001). Edited by ro_explorer, 22 March 2019 - 14:28. |
#11624
Posted 22 March 2019 - 21:46
Despre csc5 cand zic 140 pe ploaie torentiala, poate nu stiti ce santuri sunt pe banda 1 pe a1. Nici o acvaplanare. Si da, tin si pe curbe cam 90% ca pe uscat. Acum am auzit ca au prostit calitatea.
Mergeti voi cu 140 pe torentiala cu Debica. Multa bafta. |
#11625
Posted 22 March 2019 - 22:26
Mda, eu nu merg nici pe uscat cu 140km/h, pe torentiala maxim 80km/h, am doar o viata.
|
|
#11626
Posted 23 March 2019 - 23:19
Mestere, eu am ajuns progresiv sa le testez la 140, nu fac apologia inconstientei la volan.
|
#11627
Posted 24 March 2019 - 09:30
Hai, lasa-i, ca unii nici 80 nu ajung sa vada in viata lor ...
|
#11628
Posted 24 March 2019 - 10:01
La polul opus mers pe torentiala ca ex sunt Nexen nblue all season.
La 130/h mi-a fost frica, au fost cativa care s-au dus asa fara stres cu ~150, eu la 130 simteam un feedback de nesiguranta la directie, contact minim cu asfaltu. Am mers cu 100/h unde simteam ca pot avea un control in caz de ceva. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users