Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 

DESPRE ANVELOPE

* * * - - 8 votes
  • Please log in to reply
17784 replies to this topic

#10423
Adrexx

Adrexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,220
  • Înscris: 22.12.2015
Tema  anvelopelor  nu se  epuizeaza  niciodata....
Am fost  martor  prin  noiembrie  2017  la urmatoarea  scena  in europeana  urbe  Bucuresti.
Seara, intuneric, ploua  marunt.
Pe  sensul de  mers  Bd. Pallady  catre  intrarea  pe  A3.
Sunt  patru  benzi.
Aproape  de  JUMBO , vis a vis de  DEDEMAN, exista  o zebra.
Eu eram  pe banda I, cam la  20 m de  masinile  din fata.
Masinile de  pe  benzile  III si  IV  aveau viteza  mica, au incetinit  si au oprit la zebra.
Clar  pieton pe zebra.
Eu am redus  viteza  si am oprit desi  nu eram in fata zebrei.
O masina de mic litraj, cu numar de  GJ, avea  cam 50 km pe ora,pe  banda  a II - a, a redus viteza  in ultima clipa, s-a  oprit  dar  a derapat  in forma de S.
Exact  cand  pietonul era  pe  banda a II - a.
L-a lovit  in plin cam cu  20  km pe ora.
Pietonul a cazut in  fata  zebrei.
Clar  accident  pe zebra.
Pietonul  s-a  sculat, parea  ametit.
Cel de la volan  s-a  luat  cu mainile de  cap....

Da, asta  inseamna  dosar de urmarire  penala.
Viteza  mare  ( neadaptata ) pe  umed. Dar  cred ca  si anvelope  vechi si cu aderenta  slaba.
Nota  bene.
Cumparati  anvelope  cu  clasa  de aderenta  A sau B  pe  umed.
Banii  in plus va pot scapa de  necazuri.

Edited by Adrexx, 20 April 2018 - 10:16.


#10424
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Goodyear Eagle F1 Asymmetric3 225/40R18 92Y (XL)
Made in Germany

Foarte silenţioase. Aud zgomote în funcţionare care nu ştiam că există. :lol: E şi de înţeles, am luat maşina anul trecut cu nişte semi-slickuri care sunt "cotate" la 75 dB, apoi am trecut la roţile de iarnă.
Par şi destul de "lipicioase".
Vedem cum stau cu uzura, oricum nu apuc să alerg 10.000 Km cu ele până la toamnă.

Din păcate, direcţia nu e atât de fermă cum mă obişnuisem cu Yokohamele. La manevrele rapide (la viteze mari) au un mic "lag". Deh, nu le poţi avea pe toate... Semi-urile aveau peretele drept şi foarte rigid.

#10425
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
F1 asymetric 3 is silentioase pe asfalt perfect, cum dai de ala putin grunjos dintr-o data sunt mult mai zgomotoase. Ale mele is pe 17, 225/45 si fara xl. Rezista bine. Is in al treilea an si vreo 15.000 cu ele pana acum. Nu prea par uzate. Flancurile is putin moi si simt un pic de efect de guma in jurul pctului mort. In schimb aderenta e foarte buna, iar pe ploaie evacueaza apa foarte bine.
Tinand cont ca eu am dat 360 pe ele iar contiSC, dunlopsport rt sau michelin ps4 costau de la 400 in sus (450+ pt michelin) raportul pret calitate mi se pare ff bun pt anvelope UHP de calitate.

#10426
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostAdrexx, on 20 aprilie 2018 - 10:15, said:


Nota  bene.
Cumparati  anvelope  cu  clasa  de aderenta  A sau B  pe  umed.
Banii  in plus va pot scapa de  necazuri.
Nota bene : adapteaza viteza la conditiile de trafic , conducere preventiva . Cauciucurile nu te ajuta daca esti prost ...

#10427
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015

View PostDeenman, on 19 aprilie 2018 - 15:13, said:

Asa multi km cu mercedesul?!

Anul trecut am facut vreo 40.000.  M-am facut ( fortat de anturaj) cu doua anvelope noi pe fata. Cele de pe spate mai au ceva carne pe ele, cred ca vreo 20 la suta a mai ramas. Uzura e uniforma dar intr-un an de zile au fost schimbate de trei ori cu locul fata-spate. Ma gândeam ca urmatoarele sa incerc si alt brand, poate nimeresc ceva mai stabil pe viraje si cu aderenta la fel de buna insa cum vremea schimbatului a venit pe neasteptate, am luat tot contipremiumcontact6. Nu am avut timp de studiat.

Edited by vinciun, 26 April 2018 - 20:49.


#10428
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Dunlop nu, goodyear nu.

https://vwforum.ro/t...etric3-2254517/

Le vinde de "bune" ce sunt.

#10429
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015
Ai pus link dar nu toti au acces.

#10430
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
De Dunlop am citit că sunt mulți nemulțumiți, dar despre Goodyear, unde găsim? Nu reiese asta din anunțul postat.

#10431
AroundYou

AroundYou

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,714
  • Înscris: 17.04.2015
Mah, nu mai generalizati aiurea... auzi, dunlop nu, goodyear nu, ca le vinde de "bune" ce sunt, ca nush care si-a luat dunlop si nush'ce aveau s-acu', gata, toate-s de rahat....
Poate omu' (cel de pe vwforum) le-a luat si nu i-au placut cum se simt pe masina lui (care-o fi aia ca poate scrie la mishto in profil ca are Tesla), sau in comparatie cu ce avuse inainte si daca are alte pretentii si se poate lasa pierdut de 5-6 sute de lei, iaca ca vrea sa le vanda si sa-si ia altele, nu inseamna obligatoriu ca alea-s nashpa.
Si eu am spus ca dunlop sportmaxx rt2 sunt sub dunlop sportmaxx rt, nu ca-s rele... E o diferenta intre a spune ca nu sunt ca alelalte si a fi, la propriu, rele! Si da, imi mentin spusele, RT2 fata de RT sunt ceva mai aiurea (dar sa nu uitam ca au fost si cu vreo suta de lei/bucata mai ieftine, poate si asta spune ceva, cine stie), nu ai acelasi sentiment de precizie ,  insa sunt clar ceva mai confortabile.. pt cateva sute de km facute cu RT2 pana acum nu le gasesc alta hiba...defapt, problema mea adevarata e ca mi-e ciuda ca nu-s ca vechiul model la care asa mishto se simtea... Inca nu le-am rulat pe ploaie dar nu ma astept la surprize. Deci sa fie clar: comparatia e facuta doar cu RT (care intr-adevar era o super anvelopa),  nu cu orice alte anvelope indiferent de marca.

Edited by AroundYou, 26 April 2018 - 23:06.


#10432
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Omul are un cupra 290cp  2015, un porche chayenne, cel putin asta avea la ultima strigare in 2017. Acu poate o fi trecut la Tesla.

Anvelopele le-a avut pe cupra,  ca are oz ultraleggera ca jante pe 17.

#10433
AroundYou

AroundYou

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,714
  • Înscris: 17.04.2015
Pai vezi? D-aia atunci! Pai ca sa ai o masina cu pretentii sportive, vrei si anvelope care sa-ti ofere ceva anume! Si probabil ca asymmetric3 nu ofera ce dorea el. Aaa--- apropo de asymmetric 3, si eu, venind de pe vechile RT-uri, ma gandeam sa schimb pe altceva si chiar ma uitam la asymetric, pana am citit niscaiva review-uri pe-aiurea plus un articol dintr-o revista auto straina in care se mentiona ca, desi in acelasi grup fiind (adica dunlop-goodyear), rt ar prezenta veleitati pretabile mai mult pt cei ce-si doresc sportivitate... d-aia am ales tot dunlop si nu goodyear... In fapt, cred ca tura asta le-au facut cam tot pe-acolo, fara mari diferente. Daca imi pare rau de ceva acum (dupa ce am pierdut ce ziceam mai sus) e poate ca nu am luat sa incerc de pe la Conti.

#10434
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Pentru aderenta maxima, ud sau uscat, mergeti pe astea, sunt de departe cele mai bune anvelope, doar ca se uzeaza repede. (35.000km maxim si pot sa le arunci). Le-am avut si chiar daca am avut alte anvelope uhp, nici una nu s-a comparat cu alea, acu am CSC5 si sunt la jumate aderenta fata de cum aveau uniroyal, pur si simplu nu pierzi aderenta indiferent de ce faci cu ele.

http://www.tyrerevie...Rainsport-3.htm

Sunt la nivel de PSS ca aderenta, sunt foarte silentioase, singurul dezavantaj se uzeaza rapid.

#10435
AroundYou

AroundYou

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,714
  • Înscris: 17.04.2015
Apropo de ce ziceam mai sus, imi amintesc ca, atunci cand cautasem diverse review-uri, citisem o opinie a cuiva care zicea un lucru ce mi s-a parut interesant iar acum ii dau poate si mai mare dreptate, ceva de genu:
"Cand alegi sa cumperi anvelope noi vezi si spotul publicitar al modelului respectiv .. dacă vezi o masina oarecum asemanatoare cu a ta, atunci esti aproape de a fi facut o alegere buna, adica daca vezi un Jaguar XF si tu ai un Cupra, atunci este o alegere rea, sau daca vezi un Mercedes a, b, sau c (zic si io la intamplare) si tu ai unAudi RS 6 sau BMW M3, de asemenea, nu este o alegere buna, sa fii sigur.
In general, tipul/modelul de masina utilizat pentru a face publicitate este si pentru o intelegere acceptabila a ofertei pentru cine este tipul de anvelopa, nu incerca sa le amesteci caci e posibil sa ramai cu dezamagiri."
Si eu acum sunt de acord cu cel ce spunea asa, caci n-am vazut ca la rt2 se facuse reclama cu... mercedes A classe

#10436
flomelomanul

flomelomanul

    Opera lover

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,718
  • Înscris: 12.07.2011
Zilele trecute am facut o mica vizita "de curtoazie" mecanicului meu, prilej cu care mi-am adus aminte ca n-am respectat indicatiile celor de la Michelin, care recomandau permutarea din cand in cand a rotilor intre puntile fata si spate (am aproape 20000 km facuti cu CC-urile si nu le-am permutat niciodata). Asa ca l-am rugat sa-mi mute rotile de pe fata pe spate si invers. Problema este ca, fiind trecut de ora 18 (omul deja isi cam terminase programul), dupa mutarea rotilor am plecat asa cu masina, fara sa-l mai pun sa-mi refaca si presiunea. Eu am Logan 1.4MPI ph2 si pe placuta cu presiunile rotilor scrie ca pentru 185/65/R15 se baga 2 bari pe puntea fata si 2.2 bari pe puntea spate. Eu verific saptamanal presiunile, dar acum, prin permutarea rotilor, erau inversate (2.2 fata si 2 spate). De doua zile umblu asa cu presiunile astea, fiindca eu refac presiunea doar la Lukoil si n-am avut timp sa ajung acolo, dar am observat ca masina se comporta mai bine asa. Neavand servodirectie, volanul este mai usor de rotit, dar si stabilitatea pe spate in viraje e mai buna. Pana la urma cele doua schimbari de comportament ale masinii sunt cat se poate de logice.
Acuma eu stau si ma intreb, oare astia de la Dacia de ce recomanda acele presiuni de pe placuta, de vreme ce masina are un comportament mai bun exact invers?

#10437
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
O roata mai moale va crea mai mult balans la o groapă. Puntea spate la Logan are o greutate redusa așa că riști să ți fuga spatele la o curbă cu denivelări.

#10438
flomelomanul

flomelomanul

    Opera lover

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,718
  • Înscris: 12.07.2011
Eu n-am scris ca voi lasa rotile asa. Din contra, maine, fiind week-end, la Lukoil benzina de 98 are acelasi pret cu cea de 95 si ma duc sa fac plinul, ocazie cu care o sa refac si presiunea rotilor conform indicatiilor de pe placuta. Dar totusi, comportamentul mai bun al masinii asa cum e acum nu-l pot nega.

#10439
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Baga 2.3 pe spate si 2.2 pe fata.

Edited by Dany_Darke, 27 April 2018 - 09:31.


#10440
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,867
  • Înscris: 27.04.2010
@Flomelomanul: vezi ca si o presiune prea mare nu-i indicata.
Chiar daca vei simti volanul "mai usor", ai grija sa nu fie nici prea umflate. Vei avea aderenta mai scazuta daca roata va incepe sa "țopăie" la gropi, denivelari, etc.
E valabil si pe spate, acelasi lucru.
In plus, toate socurile se vor resimti mai brutal in articulatii, daca anvelopa nu mai absoarbe socurile.
Nu zic sa le lasi prea moi ... dar nici prea tari.
Asta, cu masina goala. Incarcata, e alta poveste ...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate