Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
DESPRE ANVELOPE
Last Updated: Apr 18 2024 17:04, Started by
Ahile
, Oct 25 2004 20:01
·
119
#10423
Posted 20 April 2018 - 10:15
Tema anvelopelor nu se epuizeaza niciodata....
Am fost martor prin noiembrie 2017 la urmatoarea scena in europeana urbe Bucuresti. Seara, intuneric, ploua marunt. Pe sensul de mers Bd. Pallady catre intrarea pe A3. Sunt patru benzi. Aproape de JUMBO , vis a vis de DEDEMAN, exista o zebra. Eu eram pe banda I, cam la 20 m de masinile din fata. Masinile de pe benzile III si IV aveau viteza mica, au incetinit si au oprit la zebra. Clar pieton pe zebra. Eu am redus viteza si am oprit desi nu eram in fata zebrei. O masina de mic litraj, cu numar de GJ, avea cam 50 km pe ora,pe banda a II - a, a redus viteza in ultima clipa, s-a oprit dar a derapat in forma de S. Exact cand pietonul era pe banda a II - a. L-a lovit in plin cam cu 20 km pe ora. Pietonul a cazut in fata zebrei. Clar accident pe zebra. Pietonul s-a sculat, parea ametit. Cel de la volan s-a luat cu mainile de cap.... Da, asta inseamna dosar de urmarire penala. Viteza mare ( neadaptata ) pe umed. Dar cred ca si anvelope vechi si cu aderenta slaba. Nota bene. Cumparati anvelope cu clasa de aderenta A sau B pe umed. Banii in plus va pot scapa de necazuri. Edited by Adrexx, 20 April 2018 - 10:16. |
#10424
Posted 20 April 2018 - 11:22
Goodyear Eagle F1 Asymmetric3 225/40R18 92Y (XL)
Made in Germany Foarte silenţioase. Aud zgomote în funcţionare care nu ştiam că există. E şi de înţeles, am luat maşina anul trecut cu nişte semi-slickuri care sunt "cotate" la 75 dB, apoi am trecut la roţile de iarnă. Par şi destul de "lipicioase". Vedem cum stau cu uzura, oricum nu apuc să alerg 10.000 Km cu ele până la toamnă. Din păcate, direcţia nu e atât de fermă cum mă obişnuisem cu Yokohamele. La manevrele rapide (la viteze mari) au un mic "lag". Deh, nu le poţi avea pe toate... Semi-urile aveau peretele drept şi foarte rigid. |
#10425
Posted 22 April 2018 - 08:44
F1 asymetric 3 is silentioase pe asfalt perfect, cum dai de ala putin grunjos dintr-o data sunt mult mai zgomotoase. Ale mele is pe 17, 225/45 si fara xl. Rezista bine. Is in al treilea an si vreo 15.000 cu ele pana acum. Nu prea par uzate. Flancurile is putin moi si simt un pic de efect de guma in jurul pctului mort. In schimb aderenta e foarte buna, iar pe ploaie evacueaza apa foarte bine.
Tinand cont ca eu am dat 360 pe ele iar contiSC, dunlopsport rt sau michelin ps4 costau de la 400 in sus (450+ pt michelin) raportul pret calitate mi se pare ff bun pt anvelope UHP de calitate. |
#10426
Posted 25 April 2018 - 08:18
#10427
Posted 26 April 2018 - 20:42
Deenman, on 19 aprilie 2018 - 15:13, said:
Asa multi km cu mercedesul?! Anul trecut am facut vreo 40.000. M-am facut ( fortat de anturaj) cu doua anvelope noi pe fata. Cele de pe spate mai au ceva carne pe ele, cred ca vreo 20 la suta a mai ramas. Uzura e uniforma dar intr-un an de zile au fost schimbate de trei ori cu locul fata-spate. Ma gândeam ca urmatoarele sa incerc si alt brand, poate nimeresc ceva mai stabil pe viraje si cu aderenta la fel de buna insa cum vremea schimbatului a venit pe neasteptate, am luat tot contipremiumcontact6. Nu am avut timp de studiat. Edited by vinciun, 26 April 2018 - 20:49. |
#10428
Posted 26 April 2018 - 21:02
#10430
Posted 26 April 2018 - 21:54
De Dunlop am citit că sunt mulți nemulțumiți, dar despre Goodyear, unde găsim? Nu reiese asta din anunțul postat.
|
#10431
Posted 26 April 2018 - 23:02
Mah, nu mai generalizati aiurea... auzi, dunlop nu, goodyear nu, ca le vinde de "bune" ce sunt, ca nush care si-a luat dunlop si nush'ce aveau s-acu', gata, toate-s de rahat....
Poate omu' (cel de pe vwforum) le-a luat si nu i-au placut cum se simt pe masina lui (care-o fi aia ca poate scrie la mishto in profil ca are Tesla), sau in comparatie cu ce avuse inainte si daca are alte pretentii si se poate lasa pierdut de 5-6 sute de lei, iaca ca vrea sa le vanda si sa-si ia altele, nu inseamna obligatoriu ca alea-s nashpa. Si eu am spus ca dunlop sportmaxx rt2 sunt sub dunlop sportmaxx rt, nu ca-s rele... E o diferenta intre a spune ca nu sunt ca alelalte si a fi, la propriu, rele! Si da, imi mentin spusele, RT2 fata de RT sunt ceva mai aiurea (dar sa nu uitam ca au fost si cu vreo suta de lei/bucata mai ieftine, poate si asta spune ceva, cine stie), nu ai acelasi sentiment de precizie , insa sunt clar ceva mai confortabile.. pt cateva sute de km facute cu RT2 pana acum nu le gasesc alta hiba...defapt, problema mea adevarata e ca mi-e ciuda ca nu-s ca vechiul model la care asa mishto se simtea... Inca nu le-am rulat pe ploaie dar nu ma astept la surprize. Deci sa fie clar: comparatia e facuta doar cu RT (care intr-adevar era o super anvelopa), nu cu orice alte anvelope indiferent de marca. Edited by AroundYou, 26 April 2018 - 23:06. |
#10433
Posted 26 April 2018 - 23:29
Pai vezi? D-aia atunci! Pai ca sa ai o masina cu pretentii sportive, vrei si anvelope care sa-ti ofere ceva anume! Si probabil ca asymmetric3 nu ofera ce dorea el. Aaa--- apropo de asymmetric 3, si eu, venind de pe vechile RT-uri, ma gandeam sa schimb pe altceva si chiar ma uitam la asymetric, pana am citit niscaiva review-uri pe-aiurea plus un articol dintr-o revista auto straina in care se mentiona ca, desi in acelasi grup fiind (adica dunlop-goodyear), rt ar prezenta veleitati pretabile mai mult pt cei ce-si doresc sportivitate... d-aia am ales tot dunlop si nu goodyear... In fapt, cred ca tura asta le-au facut cam tot pe-acolo, fara mari diferente. Daca imi pare rau de ceva acum (dupa ce am pierdut ce ziceam mai sus) e poate ca nu am luat sa incerc de pe la Conti.
|
#10434
Posted 27 April 2018 - 00:01
Pentru aderenta maxima, ud sau uscat, mergeti pe astea, sunt de departe cele mai bune anvelope, doar ca se uzeaza repede. (35.000km maxim si pot sa le arunci). Le-am avut si chiar daca am avut alte anvelope uhp, nici una nu s-a comparat cu alea, acu am CSC5 si sunt la jumate aderenta fata de cum aveau uniroyal, pur si simplu nu pierzi aderenta indiferent de ce faci cu ele.
http://www.tyrerevie...Rainsport-3.htm Sunt la nivel de PSS ca aderenta, sunt foarte silentioase, singurul dezavantaj se uzeaza rapid. |
#10435
Posted 27 April 2018 - 00:02
Apropo de ce ziceam mai sus, imi amintesc ca, atunci cand cautasem diverse review-uri, citisem o opinie a cuiva care zicea un lucru ce mi s-a parut interesant iar acum ii dau poate si mai mare dreptate, ceva de genu:
"Cand alegi sa cumperi anvelope noi vezi si spotul publicitar al modelului respectiv .. dacă vezi o masina oarecum asemanatoare cu a ta, atunci esti aproape de a fi facut o alegere buna, adica daca vezi un Jaguar XF si tu ai un Cupra, atunci este o alegere rea, sau daca vezi un Mercedes a, b, sau c (zic si io la intamplare) si tu ai unAudi RS 6 sau BMW M3, de asemenea, nu este o alegere buna, sa fii sigur. In general, tipul/modelul de masina utilizat pentru a face publicitate este si pentru o intelegere acceptabila a ofertei pentru cine este tipul de anvelopa, nu incerca sa le amesteci caci e posibil sa ramai cu dezamagiri." Si eu acum sunt de acord cu cel ce spunea asa, caci n-am vazut ca la rt2 se facuse reclama cu... mercedes A classe |
#10436
Posted 27 April 2018 - 07:29
Zilele trecute am facut o mica vizita "de curtoazie" mecanicului meu, prilej cu care mi-am adus aminte ca n-am respectat indicatiile celor de la Michelin, care recomandau permutarea din cand in cand a rotilor intre puntile fata si spate (am aproape 20000 km facuti cu CC-urile si nu le-am permutat niciodata). Asa ca l-am rugat sa-mi mute rotile de pe fata pe spate si invers. Problema este ca, fiind trecut de ora 18 (omul deja isi cam terminase programul), dupa mutarea rotilor am plecat asa cu masina, fara sa-l mai pun sa-mi refaca si presiunea. Eu am Logan 1.4MPI ph2 si pe placuta cu presiunile rotilor scrie ca pentru 185/65/R15 se baga 2 bari pe puntea fata si 2.2 bari pe puntea spate. Eu verific saptamanal presiunile, dar acum, prin permutarea rotilor, erau inversate (2.2 fata si 2 spate). De doua zile umblu asa cu presiunile astea, fiindca eu refac presiunea doar la Lukoil si n-am avut timp sa ajung acolo, dar am observat ca masina se comporta mai bine asa. Neavand servodirectie, volanul este mai usor de rotit, dar si stabilitatea pe spate in viraje e mai buna. Pana la urma cele doua schimbari de comportament ale masinii sunt cat se poate de logice.
Acuma eu stau si ma intreb, oare astia de la Dacia de ce recomanda acele presiuni de pe placuta, de vreme ce masina are un comportament mai bun exact invers? |
#10438
Posted 27 April 2018 - 07:55
Eu n-am scris ca voi lasa rotile asa. Din contra, maine, fiind week-end, la Lukoil benzina de 98 are acelasi pret cu cea de 95 si ma duc sa fac plinul, ocazie cu care o sa refac si presiunea rotilor conform indicatiilor de pe placuta. Dar totusi, comportamentul mai bun al masinii asa cum e acum nu-l pot nega.
|
#10439
Posted 27 April 2018 - 08:14
Baga 2.3 pe spate si 2.2 pe fata.
Edited by Dany_Darke, 27 April 2018 - 09:31. |
#10440
Posted 27 April 2018 - 10:29
@Flomelomanul: vezi ca si o presiune prea mare nu-i indicata.
Chiar daca vei simti volanul "mai usor", ai grija sa nu fie nici prea umflate. Vei avea aderenta mai scazuta daca roata va incepe sa "țopăie" la gropi, denivelari, etc. E valabil si pe spate, acelasi lucru. In plus, toate socurile se vor resimti mai brutal in articulatii, daca anvelopa nu mai absoarbe socurile. Nu zic sa le lasi prea moi ... dar nici prea tari. Asta, cu masina goala. Incarcata, e alta poveste ... |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users