Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo
 comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id
 DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...

Avem sanse sa avem energie electr...
 

Transport international

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
Maitestein

Maitestein

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,018
  • Înscris: 12.12.2015
Salut,

Doresc sa-mi deschid o afacere in acest domeniu. Ca mecanic de camioane, am lucrat pentru firme de transport mai mici si mai mari, am acumulat experienta si cunosc oarecum cum se misca lucrurile, doar ca nu prea am contacte cu persoane din domeniu, asa ca apelez la voi cu cateva intrebari.

1) Imi propun sa iau un credit de aproximativ 30,000 de euro pentru un camion cu banii jos (de vreo 15,000, un Iveco cu peste 500,000. Am vazut unele MAN-uri si DAF-uri in bugetul asta, in jur de milion dar nu stiu despre starea lor tehnica) si restul de 15,000 sa-i folosesc pentru infiintare firma, revizie capitala la inceput, motorina si costuri de utilizare pana la prima plata, salariu sofer, etc. Credeti ca sunt suficienti bani, avand in vedere ca-mi voi face singur mentenanta si eventual depanaj in regim de urgenta?

2) Am primit o oferta de la TIPES.it pentru 0.90 euro/km plin si 0.75 euro/km gol. Credeti ca este o oferta buna? Nu ofera carduri de niciun tip, dar au posibilitate de avans saptamanal.

3) Cei de la TIPES.it practica transport intermodal intr-o tara la alegere. Cam cati kilometri face o masina, pe luna, in transport intermodal. Ei spun ca in jur de 10,000-12,000, dar fiind intermodal ma astept la mai multe incarcari / descarcari pe zi si distante mici. Este corect?

4) Ce stiti despre lkw - Walter? Cam cat ofera pentru o firma cu un singur camion, fara semiremorca (daca accepta un singur camion)? Am inteles ca platesc mai putin, dar sunt foarte seriosi si se fac kilometri struna. Este adevarat? In jur de cat se invarte pretul?

5) Cum pot ajunge cat mai aproape de jucatorii mari precum Freja, DSV, LKW-Augustin, Cldn / Cobelfret, etc, evitand cat mai multi intermediari? Daca le trimit email / sun direct la ei, am vreo sansa?

6) Am inteles ca cel mai usor este sa cari containere (incarcare/descarcare relativ rapida, putina munca pentru sofer, plata destul de buna). Ce case de expeditii mari si serioase (straine sau nu) intermediaza treaba asta in strainatate (nu as vrea sa lucrez intern, maxim odata pe an, pentru ca soselele sunt foarte proaste si se merge putin, pe bani putini)?

7) Vad foarte multe firme din Spania care cauta tractionisti si ofera preturi decente (similare cu ce am vazut prin Germania / Benelux / Franta / IT). De ce nu merge lumea la ei? Vad ca drumuri au, deci asta nu este o problema.

8) De la ce pret per kilometru devine afacerea rentabila?

9) Ce case de expeditii serioase cunoasteti, care sa ofere curse pe extern?

10) Alte sfaturi, ponturi, experiente?

#2
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,010
  • Înscris: 01.11.2005
Mai bine iti utilezi o duba sa faci depanaj de camioane...

#3
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Inca nu te apuca de transport international ca inca nu stii cu ce se mananca. Daca stiai aveai raspunsurile la toate intrebarile formulate.
@bolo cel mai bun raspuns

Edited by Nytro84, 10 August 2016 - 08:06.


#4
Maitestein

Maitestein

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,018
  • Înscris: 12.12.2015
M-am gandit si eu la treaba asta, dar exista o mica problema. N-are viitor. Nu poti ajunge la o afacere serioasa, cu rulaj mare.

Pe deasupra, daca un camion se strica la 1,000 de kilometri de mine, eu trebuie sa conduc pana acolo si sa cer bani pe motorina si timp, ceea ce nu ofera un pret concurential.

#5
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Atunci iti deschizi un service la tine in oras undeva pe centura sa poata intra cu camioanele

#6
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Ma intreb la ce service de camioane ai lucrat. Un mecanic mediocru cu chef de munca are de lucru in depanare mai mult decat poate duce pe o raza de maxim 100 km de la domiciliu. Si e mai usor de racolat clienti decat ca in cazul in care ai fi transportator, cu comisioane mai mici. Meseria, bratara de aur.

Edited by teRRa, 10 August 2016 - 18:40.


#7
Maitestein

Maitestein

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,018
  • Înscris: 12.12.2015
Spune-mi si mie cat timp ai activat tu in mecanica ca independent si vorbim dupa.

Probabil gasesti de munca, dar sunt unii care ofera 50 de lei pentru un schimb de ulei. La banii astia, nu merita sa te dai jos din pat. Mai mult timp pierzi pe drum si mai multi bani pe motorina. Faci chibrite si castigi mai mult.

#8
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Pai daca ai mentalitatea asta cu ce te-am putea convinge noi sa nu te apuci de transporturi ?
Mie la Logan pt schimbul de ulei platesc 50 de lei si la duba am platit 225 de lei manopera schimb de ulei , filtru de ulei, filtru de motorina, filtru de aer, revizie culisante, schimbat culisantele de la un etrier si servisate celelalte. Deci nici pana la urma mecanicul chiar daca a venit doar pt mine la service s-a trezit cu 225 nu 50 de lei plus ca nu am fost singurul client pe ziua respectiva plus ca el repara TOT de la masini mici la dube septici si camioane mari plus ca toate piesele inclusiv uleiul le-am luat de la el in total 725 de lei

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate