Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Am nevoie de un program pentru Brokeri Real Estate

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
marcus333

marcus333

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 06.08.2016
Salut

Sunt un broker incepator. Am nevoie de un program care sa imi duca evidenta clientilor mei. Pentru a intelege mai bine o sa dau un exemplu cum se desfasoara procesul de lucru la mine. Un broker primeste zilnic 4-5 clienti (pentru inchirieri sau pentru vanzari) de la biroul central. Informatia o primesc pe mail, dar si in mesaj normal pe telefon. In mesaj sunt detaliile clientului: Numele si datele apartamentului sau imobilului ce il intereseaza ( adica: Radu se intereseaza de apartamentul nr, 203 din or Bucuresti, str, Stefan cel Mare,10.) Apoi eu il sun pe client si urmeaza sa ii adresez cateva intrabari standart pentru a afla mai multe informatii ( care e bugetul maxim, forma de plata, daca il intereseaza doar acest apartament sau daca pot sa ii recomand si altceva, care e perioada in care sa se mute, sau cand e interesat sa cumpere, azi , intr-o saptamana sau intr-o luna), daca are nevoie de apartament mobilat sau nemobilat, si cand este dispus sa organizam vizionarile. Bineinteles ca nu toti clientii sunt rabdatori si nu accepta sa i se dea o suta de intrebari, mai sunt cateva intrebari ce tine de preferintele clientului, dar in linii generale cam astea ar fi intrebarile de baza. Dupa care eu ii pregatesc o oferta si se