Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Am nevoie de un program pentru Brokeri Real Estate
Last Updated: Jan 21 2017 22:18, Started by
marcus333
, Aug 06 2016 14:09
·
0
#1
Posted 06 August 2016 - 14:09
Salut
Sunt un broker incepator. Am nevoie de un program care sa imi duca evidenta clientilor mei. Pentru a intelege mai bine o sa dau un exemplu cum se desfasoara procesul de lucru la mine. Un broker primeste zilnic 4-5 clienti (pentru inchirieri sau pentru vanzari) de la biroul central. Informatia o primesc pe mail, dar si in mesaj normal pe telefon. In mesaj sunt detaliile clientului: Numele si datele apartamentului sau imobilului ce il intereseaza ( adica: Radu se intereseaza de apartamentul nr, 203 din or Bucuresti, str, Stefan cel Mare,10.) Apoi eu il sun pe client si urmeaza sa ii adresez cateva intrabari standart pentru a afla mai multe informatii ( care e bugetul maxim, forma de plata, daca il intereseaza doar acest apartament sau daca pot sa ii recomand si altceva, care e perioada in care sa se mute, sau cand e interesat sa cumpere, azi , intr-o saptamana sau intr-o luna), daca are nevoie de apartament mobilat sau nemobilat, si cand este dispus sa organizam vizionarile. Bineinteles ca nu toti clientii sunt rabdatori si nu accepta sa i se dea o suta de intrebari, mai sunt cateva intrebari ce tine de preferintele clientului, dar in linii generale cam astea ar fi intrebarile de baza. Dupa care eu ii pregatesc o oferta si se aranjeaza vizionarile. Dupa vizionari, se asteapta decizia clientului: ori alege un apartament din cele propuse de mine, ori zice ce nu ii place si ii fac o alta oferta. Clientul bineinteles poate sa accepte sau poate sa refuze. Daca accepta oferta mea, il invit la birou unde se retine depozitul si comisionul si se face contractulde inchiriere sau de cumparare-vanzare a imobilului. Multi dintre clienti lucreaza si cu alti brokeri de la diferite companii imobiliare, pana isi gasesc solutia cea mai buna. Deaceea de multe ori poti pierde clientul foarte usor. Pui punct si te ocupi de alt client. De multe ori lucrez cu cate 10 clienti odata. E greu de gestionat. Un client vrea apartament cu o camera, altul cu doua, unul vrea la etaj superior, altul la curte, unul are buget mai mare, altul mai mic, unul vrea sa se mute in 2 saptamani, altul intr-o luna. De la un client deja am luat depositul, altuia ii pregatesc vizionarile, cu al treilea deja merg la vizionat, al patrulea deja a vizionat si mai vrea sa se gandeasca, iar al cincilea abia asteapta sa fie contactat...... Deci sunt o multime de date. din momentul cand primesti un client pana ce inchizi cu acest client se trece prin mai multe etape , deaceea am nevoie sa manageriez totul profesional. Deci, am nevoie de o baza de date, sau de o programa nu prea complicata, unde sa pot sa introduc datele clientului , precum si ce il intereseaza, adica preferintele lui (intrebarile sunt standart), sa pot sa notez la ce etapa sunt cu clientul dat, adica ii pregatesc vizionarile sau deja astept raspunsul final..... totul cu posibilitate update. Pentru inceput eu mi-am facut in Excel un tabel si imi notez frumos toate detaliile, insa imi pare putin cam complicat sa duc evidenta zilnica. Cine ma poate ajuta cu un sfat cum mai usor sa duc evidenta clientilor, de ce program am nevoie, sau care ar fi solutiile pentru a imi putea manageria corect clientii? Va multumesc anticipat!!! p.s. In atributiile unui Broker Real Estate intra mult mai multe actiuni. Asa ca rog sa nu se interptreteze gresit. Eu sunt un broker incepator si ma intereseaza anume aceasta problema care am descris-o mai sus. |
#2
Posted 06 August 2016 - 14:21
Incearca in Access, e mult mai usor sa tii evidenta acolo decat in Excel.
Sau ai vrea sa ai acces de oriunde(laptop, mobil, etc.) la baza de date si sa o poti modifica/vizualiza oricand? Edited by tigerheart, 06 August 2016 - 14:23. |
#3
Posted 07 August 2016 - 06:37
tigerheart, on 06 august 2016 - 14:21, said:
Incearca in Access, e mult mai usor sa tii evidenta acolo decat in Excel. Sau ai vrea sa ai acces de oriunde(laptop, mobil, etc.) la baza de date si sa o poti modifica/vizualiza oricand? Salut, Nu neaparat sa am acces de oriunde. Eu seara cand termin ziua de lucru ma asez la calculator si imi fac totalurile plus imi pregatesc agenda pentru ziua urmatoare. Deci ar fi ok si in Access, dar ma gandeam ca cineva deja foloseste vreo programa ceva..... Sunt mii si zeci de mii de brokeri. Chiar nu este cineva care sa foloseasca o programa, un soft , o aplicatie ceva ? |
#4
Posted 07 August 2016 - 10:13
Nu lucrez in domeniul tau, doar ti-am dat o idee simpla pe care o poti face fara sa platesti.
Vezi ce CRM-uri gratuite/cu plata gasesti pentru domeniul asta si care ar putea sa te ajute. Din cate am vazut, multe necesita si gazduire pe net, de asta am intrebat daca vrei sa fie accesat programul de oriunde sau vrei doar local. |
#5
Posted 08 August 2016 - 09:55
Buna ziua,
Daca nu ati rezolvat cu aplicatia dorita, lasati un mesaj pe adresa de e-mail:[email protected]. Cu respect, C. Solinschi |
#6
Posted 03 September 2016 - 11:02
Buna ziua,
Nu lucrez in domeniul dv si nu stiu ce solutii soft utilizeaza colegii dv. insa avand in vedere ca pe parcurs numarul clientilor va creste si probabil doriti o cautare rapida a unui client in baza de date si alte facilitati (diverse rapoarte, statistici, grafice etc) va sugerez sa va construiti o aplicatie proprie. Puteti avea si acces permanent de pe telefon sau calculator la ea. Daca doriti va pot ajuta cu realizarea unei aplicatii in php + My SQL. Pentru detalii ma puteti contacta la [email protected]. Multa bafta! |
#7
Posted 03 September 2016 - 22:01
Buna seara. Daca mai sunteti interesat de o astefel de aplicatie va rog sa ma contactati. pot face aplicatia foarte repede si sa mearga pe orice dispozitiv.
|
#8
Posted 04 September 2016 - 15:58
Pentru un software dedicat problemei tale care sa iti ofere o solutie eleganta si sa iti faca viata mult mai usoara
trebuie sa scoti ceva bani din buzunar. Un programator capabil ar realiza-o in 1-2 luni de zile si te va taxa cateva mii (un pret decent ar fi in jur de 2000 euro). Desigur, exista si programatori (php + My SQL) care iti cer 200 euro, calitatea va fi pe masura. Daca vrei ceva ieftin si pe moment, orienteaza-te dupa providerii de software as a service de pe piata pentru solutii CRM. Arunca un ochi peste ZohoCRM. |
#9
Posted 21 January 2017 - 22:18
Iti fac eu o aplicatie in Python cu baza de date pentru clienti moka, ca oricum trebuie sa mai invat si caut un proiectel.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users