Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Garmin Fenix 3 / Fenix 3 HR
Last Updated: Apr 02 2019 07:17, Started by
ro_explorer
, Aug 06 2016 01:14
·
0
#91
Posted 04 December 2017 - 13:23
Nou nout. Si-au luat si 2 colegi si nici ei n-au problema asta. Intre timp am rezolvat-o prin ascunderea widgetului de pasi.
Btw, cum functioneaza widgetul de vreme? are nevoie musai de gps activ pe telefon? |
#92
Posted 04 December 2017 - 14:11
Nu GPS activ dar localizarea sa fie pornita. Localizarea regionala poate folosi wifi sau chiar turnurile GSM. Când faci tracking oricum ceasul citește poziția cu precizie și o folosește pentru tot ce tine de date legate de poziționare (vremea, rasarit/apus).
|
#93
Posted 04 December 2017 - 19:12
Merci N-am mai stat niciodata pe mobil cu locatia activa doar folosind wi-fi/gsm. Va trebui sa ma obisnuiesc ca atunci cand urc in masina sa pornescs si GPS-ul separat.
Intre timp cred ca am rezolvat problema blocatului cu un restore to default. Sper sa nu mai apara problema iar.. |
#94
Posted 07 December 2017 - 19:42
Se poate vedea cumva in vreo aplicatie cate zile au trecut de la ultima incarcare in a bateriei?
|
#95
Posted 07 December 2017 - 23:54
Din câte știu eu, nu.... dar chiar și cu memoria mea șubred tot țin minte când am încărcat ceasul
|
#97
Posted 23 December 2017 - 21:53
Si la voi inca primiti alerte cand primiti mesaje whatsapp intr-un grup trecut pe mute? Sunt intr-un grup cu niste femei care barfesc continuu si din care nu pot iesi si imi vibreaza ceasul non stop.
|
#98
Posted 24 December 2017 - 18:43
Dacă ai mute cu notificările active atunci ai sa vezi mesajele pe ceas, căci ceasul vibrează la notificări. Trebuie sa dai mute și sa debifezi "show notifications" la WhatsApp ca să nu mai apară nimic pe ceas.
Screenshot_2017-12-24-18-43-57~01.png 80.07K 11 downloads Edited by ro_explorer, 24 December 2017 - 18:46. |
#100
Posted 29 December 2017 - 22:47
salutare
sunt si eu de cateva saptamani proprietarul unui fenix 3HR ..... L-am folosit cateva zile ... totul bine si frumos .... dupa aproximativ 1-2 saptamani ... a inceput sa dea rateuri functia de contorizare a scarilor .... ulterior verificand altimetrul acesta a inceput sa furnizeze erori din ce in ce mai mari .... inclusiv valori de 20000 metri ..... am folosit si functia de autosetare altimetru cand su calibrarea altitudinii manuala insa valoriile o iau razna in cateva ore .... S-a mai intalnit cineva cu eroarea asta ? mentionez ca ceasul a fost achizitionat nou ... si momentan lam trimis dealer-ului pentru a fi trimis in service .... |
|
#101
Posted 30 December 2017 - 18:44
paga85, on 29 decembrie 2017 - 22:47, said:
salutare sunt si eu de cateva saptamani proprietarul unui fenix 3HR ..... L-am folosit cateva zile ... totul bine si frumos .... dupa aproximativ 1-2 saptamani ... a inceput sa dea rateuri functia de contorizare a scarilor .... ulterior verificand altimetrul acesta a inceput sa furnizeze erori din ce in ce mai mari .... inclusiv valori de 20000 metri ..... am folosit si functia de autosetare altimetru cand su calibrarea altitudinii manuala insa valoriile o iau razna in cateva ore .... S-a mai intalnit cineva cu eroarea asta ? mentionez ca ceasul a fost achizitionat nou ... si momentan lame trimis dealer-ului pentru a fi trimis in service .... Buna! Am avut si eu acest model cu probleme cu altimetrul. Ceasul a functionat 10 luni ok, dupa care a aparut aceasta eroare. Din pacate problema este cipul folosit, si f. multi se plang pe net, nu am fost previzibil inaninte achizitie, trebuia sa citesc pe forumuri si aflam problema. L-am schimbat pe garantie pe un 5X(plus diferenta de bani cat este intre cele doua modele de nou), nu am vrut un alt 3HR ca sa incep din nou cu nervii. |
#102
Posted 31 December 2017 - 11:02
In service nu se schimba chipul cu altu nou care nu face probleme? Am citit si eu de problema asta inainte de cumparare, dar a fost pretul prea atractiv de BF (1000lei) si am mers la loterie. Pana acum e OK si daca o va lua razna sper sa fie inainte de expirarea garantiei.
Edited by edri, 31 December 2017 - 11:02. |
#103
Posted 01 January 2018 - 03:42
Nu am primit inca nici un raspuns legat de service ..... doar sal trimit catrr vanzator urmeaza ca ei sa-l trimita mai departe la service .... si pe mine pretul de 1000 ron la BF m-a facut sa ma “ arunc cu capul inainte ...
|
#104
Posted 02 January 2018 - 14:34
paga85, on 01 ianuarie 2018 - 03:42, said:
Nu am primit inca nici un raspuns legat de service ..... doar sal trimit catrr vanzator urmeaza ca ei sa-l trimita mai departe la service .... si pe mine pretul de 1000 ron la BF m-a facut sa ma “ arunc cu capul inainte ... Nu se schimba cipul, se schimba tot ceasul in garantie. Asa apare si pe toate forum-urile dedicate in strainatate. |
#105
Posted 17 January 2018 - 14:10
|
#106
Posted 17 January 2018 - 15:01
Pana la urma cat tre sa fie altitudinea pentru Bucuresti? Pe wiki vad ca e alt maxima 93m, dar eu pe ceas am constant ~135. In avion imi arata ca sunt pe la 1500m desi eu eram deasupra carpatilor meridionali. Sa fie aceeasi problema ca mai sus?
|
#107
Posted 17 January 2018 - 18:07
#108
Posted 18 January 2018 - 01:44
-same-, on 17 ianuarie 2018 - 15:01, said: Pana la urma cat tre sa fie altitudinea pentru Bucuresti? Pe wiki vad ca e alt maxima 93m, dar eu pe ceas am constant ~135. In avion imi arata ca sunt pe la 1500m desi eu eram deasupra carpatilor meridionali. Sa fie aceeasi problema ca mai sus? Ea se calibreaza manual mereu la plecarea într-o activitate pe baza unor hărți topografice (sunt și situri specializate la care dai adresa și îți arată altitudinea). In avion presiunea este controlata artificial la nivelul echivalent de la 1500-2500 m altfel nu ar mai respira nimeni când se ajunge la plafon de zbor de peste 3-4000m (și temperaturi exterioare de - 30 sau - 50 de grade). Bucureștiul e pe la 70 de metri, generic. Screenshot_2018-01-18-00-45-26.png 230.79K 20 downloads Edited by ro_explorer, 18 January 2018 - 01:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users