Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Problena pornire motocross
Last Updated: Jul 27 2016 09:16, Started by
darian93
, Jul 26 2016 15:44
·
0
#1
Posted 26 July 2016 - 15:44
Am un motocross chinezesc de 125cc (dirtbike) si nu mai vrea sa porneasca deloc. Compresie buna are, bujia da scanteie, iar cand am scos bujia era umeda..am facut-o putin cu peria de sarma si dadea bine scanteie...dar nu o ia deloc. Deja nu mai stiu ce sa ii fac.. la carburator nu am umblat, ma gandesc ca ar trebui sa mearga daca nu l-a dereglat nimeni si ultima data cand am lasat-o pornea perfect normal. Un sfat?
|
#2
Posted 26 July 2016 - 15:55
daca e e deja umeda bujia, inseamna ca ai inecat motorul, in stilul asta nici ca va mai porni, ba din contra, il termini, scoate bujia si mai lasa sa se evapore benzina, vezi prin jur daca e totul ok.
|
#3
Posted 26 July 2016 - 16:36
cu bujia scoasa si cu benzina inchisa dai la automat-pedala sa se aeriseasca motorul , ca este inecata, arde un pic bujia la aragaz , o montezi asa fierbinte dai drumul la benzina si vezi ca porneste...... daca este motor in 2 timpi ai grija mare la amestecul de ulei cu benzina , daca intreci masura si aceasta poate fi o cauza....
|
#4
Posted 26 July 2016 - 16:52
Tocmai ce am reusit sa rup bujia in blocul motor... voi cumpara alta si pe urma incerc. Stiti un magazin online de piese moto (pentru cross chinezesc) ? Motorul e in 4T.
|
#5
Posted 26 July 2016 - 17:16
eu stiu ca bujiile sunt standard, au bujii speciale astea chinezesti? in ce consta particularitatea?
|
#6
Posted 26 July 2016 - 17:39
Nu prea sunt standard, de regula difera lungimea filetului, valoarea termica, etansarea pe con sau garnitura, hexagonul pe care intra cheia etc.
Daca e o bujie mai exotica, trebuie cautat echivalentul termic pt bujii mai comune, apoi cumparata una de la orice magazin auto sau benzinarie. |
#7
Posted 26 July 2016 - 17:56
Daca ai reusit sa rupi bujia in blocul motor fara nici o suparare nu te mai baga pe acolo cand ai probleme rapid la mecanic sa rezolve el. Altfel dai mai multi bani sa repari ce ai stricat tu decat ce era de fapt stricat
|
#8
Posted 26 July 2016 - 22:45
bujiile se infileteaza numai si numai in chiulasa, sub nici o forma in blocul motor.
|
#9
Posted 26 July 2016 - 22:54
rumegus, on 26 iulie 2016 - 22:18, said:
Daca tu crezi ca bujia se infileteaza in blocul motor, ar fi. cazul sa te abtii si sa cauti o funie si sapun, ca esti in plus pe lumea asta. Portelanul bujiei e f usor de spart, daca nu ai o cheie de bujie, care scapa... Problema mai poate fi de la cdi , da scanteie dar nu cand trebuie ... astea chinezesti pica repede . |
#10
Posted 27 July 2016 - 08:35
Intradevar in chiuloasa... m-am speriat ca nu o mai pot scoate numai daca desfac motorul dar pana la urma a mers cu o surubelnita. Interesant ii ca ea deja aproape pe jumatate era rupta se vedea ca era veche fisura si cand am strans-o putin mai tare si a cedat. Sa fi scapat compresie pe acolo? Maine imi iau o bujie, daca gasesc prin oras sa vad...
|
|
#11
Posted 27 July 2016 - 09:16
Te-ai uitat macar ce scrie pe bujie, sa cauti una identica, sau echivalenta? Sa nu uiti sa verifici/reglezi distanta dintre electrozi.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users