Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Taiere ghidon
Last Updated: Oct 31 2016 18:04, Started by
unpuisor
, Jul 26 2016 09:47
·
0
#1
Posted 26 July 2016 - 09:47
I-am luat sotiei un MTB cu ghidonul de 60 cm. Cu bicla asta mai merg si eu din cand in cand. Mi se pare ca are ghidonul foarte lat. 60 cm. Eu merg pe cursiera, si ea avea inainte o bicicleta mai mica cu ghidon mai mic. Acum are probleme cu strecuratul printre masinile de la semafor si bordura, si cu bagatul in lift.
Ce probleme ar putea sa apara daca tai cate 5 cm in fiecare parte? Sa fac ghidonul de 50 in loc de 60? As putea sa caut de cumparat unul mai mic dar alti bani alta distractie asa ca ma gandeam sa il tai pe asta cu flexul. Bicicleta va fi folosita cam 99% in oras, si poate 1% pe un drum forestier. Nu suntem genul de mers pe drumuri foarte accidentate. Sa presupun ca as putea sa il tai, cum scot cauciucurile ghidoanelor de la capete, cele pe care ti mana. Mi se par destul de greu de scos? Merci |
#2
Posted 26 July 2016 - 09:51
Mansoanele le tai cu un cutter si pui altele noi , dupa ce tai din capetele ghidonului . Masoara inainte priza sa nu tai mai mult decat trebuie . Sa nu uiti sa slefuiesti capetele dupa ce tai .
|
#3
Posted 26 July 2016 - 09:53
Daca inca mai poate sa o manevreze nu vad care poate sa fie problema. Bineinteles forma ghidonului sa permita sa bagi cauciucurile inapoi pe "ce ramine" dar in rest nu vad care-i problema.
Cauciucurile cred ca se scot pur si simplu, mai invirti de ele, etc. Nu cred sa fie lipite dar cine stie. Eu chiar a trebuit sa lipesc unele ca ramineam cu ele in mina la una dintre bicle. |
#4
Posted 26 July 2016 - 09:59
inainte sa tai verifica ca grosimea tevii sa fie la fel unde vei monta frana si schimbatorul de viteze / foi...
nu taia pana nu verifici asta pentru ca este posibil sa nu mai le poti pune la loc. |
#5
Posted 26 July 2016 - 10:13
Ma gandeam ca schimbatoarele cu tot cu manetele de frana merg date mai in interior. Problema era la mansoanele alea de cauciuc. Si eram curios ce alte probleme ar mai putea fi. Nu stiu, lipsa de manevrabilitate sau o pozitie mai ciudata. Mie mi s-ar parea ca ar creste un pic manevrabilitatea daca l-as scurta putin. Fata de cursiera e ca si cum as merge cu avionul. E foarte lat ghidonul. Si are o singura pozitie.
|
#6
Posted 26 July 2016 - 10:32
asa e cand alegi bicicleta gresita pentru ce ai nevoie. incepi sa pui flexu pe ea. Cauta alt ghidon ca nu e o avere. ghidonul nu e drept si s-ar putea sa nu iti permita sa mai pui franele si schimbatoarele. Ghidonul asta e asa pentru manevrabilitate, pentru ce a fost bicicleta asta facuta.
Edited by usrnm, 26 July 2016 - 10:35. |
#7
Posted 26 July 2016 - 10:38
Ghidonul il tai cu bomfarerul,imposibil sa nu aibe un vecin,prieten..
Iar mansoanele le scoti in felul urmator:iei o seringa cu tot cu ac si introduci apa cu săpun intre manson si ghidon,dar cand bagi acul pe dedesubt atentie sa nu strapungi mansonul. Iar apoi tragi de el si iese,nu are rost sa le tai. La montare tot la fel:dai cu apa(de data asta fara sapun) ca sa alunece mansonul pe ghidon. usrnm, on 26 iulie 2016 - 10:32, said:
asa e cand alegi bicicleta gresita pentru ce ai nevoie. incepi sa pui flexu pe ea. Cauta alt ghidon ca nu e o avere. ghidonul nu e drept si s-ar putea sa nu iti permita sa mai pui franele si schimbatoarele. Ghidonul asta e asa pentru manevrabilitate, pentru ce a fost bicicleta asta facuta. Daca nu se pricepe ai recomand sa mearga totusi la un service de biciclete. Edited by missionnad, 26 July 2016 - 10:39. |
#8
Posted 26 July 2016 - 10:57
Am vrut o bicicleta mai buna la gropi si soselele din Bucuresti pentru sotia mea. Plus ca aia veche avea roti de 20, asta are de 26. Si am fost si in magazin sa o incerce. Doar ca in magazin e una, cand iesi pe strada printre masini e alta. E buna ideea aia cu acul si cu sapunul. Am acasa si bomfaier si flex. Ma gandeam ca ma chinui mai mult cu bomfaierul. O sa verific cand ajung acasa daca are grosime variabila dar din ce imi amintesc eu e destul de drept. doar la mijloc are o umflatura cu striatii unde se strange pe pipa. La magazin aveau si ghidoane mai mici dar nu de 50 ci de 55 cm. Si parca nu era asa mare diferenta.
|
#9
Posted 26 July 2016 - 11:25
Daca e drept , montezi manetele in noua pozitie , pui palmele la fel in noua pozitie sa vezi daca iti convine , adica faci un fel de proba fara sa tai capetele , eventual sa mearga putin cu mainile in noile pozitii pe ghidon , apoi daca-i convine (ma gandesc sa nu apara dureri la umeri daca tine mainile prea apropiate) atunci poti sa dai jos mansoanele alea si il tai.
Daca e ghidon cu rise, adica asa ceva ( http://www.marosbike...-h20-negru.html ) , s-ar putea sa nu ai loc sa muti manetele si sa ramana loc si pentru palme. Masori de 10 ori si tai odata Edited by kinguins, 26 July 2016 - 11:26. |
#10
Posted 26 July 2016 - 11:51
unpuisor, on 26 iulie 2016 - 10:57, said:
Am vrut o bicicleta mai buna la gropi si soselele din Bucuresti pentru sotia mea. Plus ca aia veche avea roti de 20, asta are de 26. Si am fost si in magazin sa o incerce. Doar ca in magazin e una, cand iesi pe strada printre masini e alta. E buna ideea aia cu acul si cu sapunul. Am acasa si bomfaier si flex. Ma gandeam ca ma chinui mai mult cu bomfaierul. O sa verific cand ajung acasa daca are grosime variabila dar din ce imi amintesc eu e destul de drept. doar la mijloc are o umflatura cu striatii unde se strange pe pipa. La magazin aveau si ghidoane mai mici dar nu de 50 ci de 55 cm. Si parca nu era asa mare diferenta. |
|
#11
Posted 26 July 2016 - 17:50
scoate ghidonul din pipa cand il tai.
Si de ce mountain bike prin oras ? http://www.sportaddi...2895-model-2015 Edited by sirgoofy, 26 July 2016 - 17:53. |
#12
Posted 27 July 2016 - 08:12
daca era baiat mai intelegeam cu MTB-ul prin oras....OK.
dar ca fata imi scapa. Eu sunt MTB-ul in oras insa sar borduri, le cobor. Cobor scari nu dau jos de pe cal. |
#13
Posted 27 July 2016 - 08:40
Bicicleta am ales-o pentru ca e printre putinele biciclete cu roti de 26 la care am gasit un cadru mic si echipare ok. E un DHS Terrana 2624. Cu schimbatoare ok nu dinalea care se rotesc. Sotia e mai micuta ca inaltime si alte biciclete cu cadru asa mic nu am gasit. Mai era ceva pe la Decathlon insa mult mai scumpa la aceeasi echipare. Cred ca era o diferenta de aproape 50%. I-am schimbat cauciucurile cramponate cu unele mai netede si acum merge brici. Am incercat sa merg asa cu mainile mai apropiate sa vad cum se simte fara sa tai ghidonul. Dar nu am mutat si manetele schimbatoare si se simtea putin ciudat.
O sa incerc sa le mut si sa vad cum se merge cu mainile asa apropiate. |
#14
Posted 27 July 2016 - 17:01
cred ca e cam scurt 50 pt un mtb, poate 54.. oricum inainte sa tai verifica daca manetele au loc pe ghidon in noua pozitie.
|
#15
Posted 26 September 2016 - 09:39
Le-am taiat si eu la MTB din acelasi motiv parca cu 3-5 cm. Nu este nicio diferenta de manevrabilitate in oras.
|
|
#16
Posted 26 September 2016 - 13:46
Ghidonul e super drept, ca o teava dreapta, cu o umflatura in mijloc pentru prindere. Am loc suficient de prindere frane si alte alea, Cred totusi ca 3 cm din fiecare parte e suficient, 5 s-ar putea sa fie prea mult.
|
#17
Posted 19 October 2016 - 14:45
Am taiat 3 cm din fiecare parte cu bomfaierul. Si e super ok, aproape ca nici nu se observa. M-am chinuit ceva cu scos mansoanele. Am incercat cum zicea cineva sa bag apa cu sapun cu o seringa. Apoi prin rotire asa incet m-am chinuit. Si surpriza, au iesit foarte usor doar cand am impins pur si simplu fara sa rasucesc. Le-am pilit si as mai vrea sa dau cu un pic de vopsea pe fierul ala gol sa nu rugineasca si gata.
|
#18
Posted 19 October 2016 - 14:54
Monteaza si niste coarne la capete , daca ai nenorocul sa dai intr-o oglinda la vreo masina , macar nu-ti rupi des'tele .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users