Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cazane Lemne cu gazeificare (Seria 1, 2006-feb 2011)
Last Updated: Feb 13 2011 19:50, Started by
username unknown
, Feb 02 2006 23:14
·
0
#1639
Posted 03 January 2009 - 19:30
1. Eu am incercat variantele descrise de jagoman, evident consumul e mai mare in momentul in care pastrez temperatura constanta mereu decat daca o las noaptea cu 2 grade mai jos. La centrala mea, deci, concluzia trasa dupa zeci de incercari este ca se obtine un raport temperatura/consum optim atunci cand scad pe timpul noptii cu 2 grade temperatura pe termostatul ce controleaza ventilatorul.
Pentru cei care n-au citit primele pagini ale topicului, eu am un cazan junkers de 36kw. 2. Ultima experienta traita cu cazanul este una nu foarte vesela, dar una utila pentru ca incet incet voi ajunge expert in cazanul meu (nu cel de tuica ). Exact in noaptea de revelion, pe la ora 21.30 - 22.00 ma trezesc cu miros de plastic incins in camera centralei. Cand ma uit in spate, obturatorul nu mai etanseiza perfect evacuarea primara, drept pt care flacara iesea direct pe cos si acesta era incins de puteam sa frig mititeii direct pe racordul dintre cazan si cos. Evident intr-un avant muncitoresc specific momentului, m-am schimbat din tzolul de gala (deh, aveam invitati, eram gazda mare!) si m-am apucat de cautat solutii ca sa fac cald in casa si sa nu ia foc cu totul cazanul. Am desfacut prima data vizitatoarele de curatare amplasate in partea superioara, constatand ca tija pe care e montat obturatorul este indoita considerabil, fapt care cauza lipsa etanseizarii la actiunea clapetei. Am cugetat pret de cateva zeci de minute bune la o modalitate de a remedia problema, adica de a indrepta tija respectiva. Ma gandeam ca va fi imposibil sa o demontez pt ca era cazanul plin cu lemne, n-avusesem niciodata asa de mult jar. Pana la urma am insfacat un ciocanel de vreo 3 kg si o dalta babana de metal si am aplicat solutia clasica ruseasca. Care, culmea, a functionat. Tija respectiva s-a indreptat direct pe pozitia ei, dupa doar 5-6 lovituri, cei drept foarte precise, de maestru . Numai ca pana sa termin eu operatiunea, trecuse discursul de la miezul noptii si focurile de artificii, asa ca aceasta trecere dintre ani va ramane mult timp de-acum incolo in memoria personala si mai ales a familiei. 3. @ baiatul cu skoda: o mare rugaminte la tine: nu te pune nimeni sa inveti gramatica, ortografie si sintaxa mai exact, dar macar ai putina mila de noi (ca sa nu folosesc alta sintagma care poate te-ar ofusca) si citeste regulamentul forumului, in special paragrafele care se refera la modul de redactare a posturilor. E extrem de obositor sa-ti citesc posturile pline de puncte de suspensie. Aceste semne de punctuatie au un rol fix, clar, determinat, in propozitie/fraza. Nu se pun asa, ca sa para mai interesant "ganditorul" care le foloseste. Si nu-ti da nimeni nici un premui daca folosesti cat mai multe. Este pacat, pt ca opiniile tale, din pdv tehnic par a fi destul de argumentate. Am spus ca par, pt ca n-am avut rabdarea sa-ti citesc pana la capat nici un post. Nu o lua ca pe o declaratie de razboi, nu vreau sa ma contrez cu tine, ar fi o lipsa totala de respect pentru ceilalti colegi de discutie. Si, cum ar zice americanii, "we're all friends, here!" 4. @DDuras: am renuntat la jobul de birou, de aia "dau" mai rar p-acilea. Da-mi face mare placere! Cu stima, Adi. |
#1640
Posted 04 January 2009 - 00:11
jagoman, on Dec 31 2008, 22:48, said: Azi am fost mai atent la reincarcari. ............ ......... Eu am demontat aceste motorase si am deschis cu mana. Motivul nu cantitatea de apa era, ci faptul ca la cele trei pompe UPS trebuia sa asigur un bypass pentru cazul in care cazanele pe lemne nu pot furniza cantitatea de apa calda necesara la debitul imens ce produc aceste pompe. Inainte de a deschide acei robineti UPS-urile trageau prin cazanele pe lemne fortat apa recein ciuda vanelor termostatate la fiecare cazan si condensarea era imensa, temperatura de lucru la aceste cazane se atingeau foarte greu. ................ La ce ai tu acolo.... este greu sa mai dai sfaturi.... Ai o instalatie prea bine executata..... letuvio, on Jan 1 2009, 12:22, said: Poate te ajuta acest link: ...... La multi ani !!! |
#1641
Posted 04 January 2009 - 00:39
florin71_skoda, on Jan 4 2009, 00:11, said: Instalatia ta este super... ai acolo o adevarata uzina.... La ce ai tu acolo.... este greu sa mai dai sfaturi.... Ai o instalatie prea bine executata..... Atunci sa o luam pe componente. Adica sfaturi la Attack? Cum verific flacara, neavand vizor? Trebuie aerul modificat in functie de umiditatea lemnului? Si maruntisuri dinastea. Multumesc oricum, am citit forumul pana la capat, si mi-a prins bine. |
#1642
Posted 04 January 2009 - 00:55
adris1919, on Jan 3 2009, 19:30, said: @ baiatul cu skoda: o mare rugaminte la tine: nu te pune nimeni sa inveti gramatica, ortografie si sintaxa mai exact, dar macar ai putina mila de noi (ca sa nu folosesc alta sintagma care poate te-ar ofusca) si citeste regulamentul forumului, in special paragrafele care se refera la modul de redactare a posturilor. E extrem de obositor sa-ti citesc posturile pline de puncte de suspensie. Aceste semne de punctuatie au un rol fix, clar, determinat, in propozitie/fraza. Nu se pun asa, ca sa para mai interesant "ganditorul" care le foloseste. Si nu-ti da nimeni nici un premui daca folosesti cat mai multe. Este pacat, pt ca opiniile tale, din pdv tehnic par a fi destul de argumentate. Am spus ca par, pt ca n-am avut rabdarea sa-ti citesc pana la capat nici un post. Nu o lua ca pe o declaratie de razboi, nu vreau sa ma contrez cu tine, ar fi o lipsa totala de respect pentru ceilalti colegi de discutie. Si, cum ar zice americanii, "we're all friends, here!" Pe viitor am sa incerc sa nu mai abuzez de rabdarea ta, in a-mi citi opiniile, renuntind la acele puncte de suspensie. Mii de scuze, nu am stiut ca regulamentul forumului, "in special paragrafele care se refera la modul de redactare a posturilor", spun ca este obligatoriu, sa cunosti gramatica limbi romane, inainte de a posta ceva. Inca o data, iti multumesc ca mai atentionat si imi cer scuze ca am abuzat de rabdarea ta. PS Nu imi traduci te rog, ce spun americani? Eu nu stiu bine limba romana, daramite cea a americanilor. |
#1643
Posted 04 January 2009 - 01:28
jagoman, on Jan 4 2009, 00:39, said: Atunci sa o luam pe componente. Adica sfaturi la Attack? Cum verific flacara, neavand vizor? Trebuie aerul modificat in functie de umiditatea lemnului? Si maruntisuri dinastea. Multumesc oricum, am citit forumul pana la capat, si mi-a prins bine. Eu de regula dau aerul primar la maxim. Aerul primar este de fapt, puterea cazanului. Aerul secundar, este pentru a finaliza arderea. Asa ca, pe acesta il dau la minim. Dai aerul primar la maxim si inchizi de tot aerul secundar, apoi incepi sa deschizi incet aerul secundar. O sa auzi cum centrala suna altfel, o sa auzi cum se inteteste focul. Astfel vei obtine, de la cazan, maximul pe care il poate da. O alta poveste: maxim inseamna si consum mare de lemne. La unele cazane, exista un dispozitiv termic, care sa obtureze aerul primar pe masura ce cazanul se incalzeste. La aceste modele functioneaza bine, reglajul descris de mine. La alte cazane nu exista acest sistem si de aceea este mai greu de facut reglajul. Daca consideri ca in "casa" nu este suficient de cald, poti da centrala la "maxim". Daca centrala este prea mare, ca si putere, poti sa mai inchizi din aerul primar. Altfel spus: aerul secundar finalizeaza arderea. Trebuie sa fie foarte putin aer secundar. Daca gasesti in camera de jos, bucati mari de jar, inseamna ca nu ai suficient aer secundar. Daca gasesti cenusa, ai fie prea mult, fie suficient aer secundar. Daca ai prea mult aer primar, cazanul merge la putere maxima, dar este posibil sa consumi multe lemne pentru a incalzi cosul. Daca ai prea putin aer primar, cazanul se incalzeste foarte greu si se raceste foarte usor atunci cind este solicitat sa furnizeze agent termic. Daca ne luam dupa carti, temperatura optima a "fumului" evacuat, trebuie sa fie intre 180 si 200 de grade. Este greu sa controlezi aceasta temperatura. Sunt multi factori care influenteaza aceasta temperatura: calitatea lemnului, temperatura exterioara si interioara. Nimic insa nu este imposibil. |
#1644
Posted 04 January 2009 - 13:18
florin71_skoda, on Jan 4 2009, 01:28, said: Conform cartilor, raspunsul este da. Eu de regula dau aerul primar la maxim. Aerul primar este de fapt, puterea cazanului. Aerul secundar, este pentru a finaliza arderea. Asa ca, pe acesta il dau la minim. Dai aerul primar la maxim si inchizi de tot aerul secundar, apoi incepi sa deschizi incet aerul secundar. O sa auzi cum centrala suna altfel, o sa auzi cum se inteteste focul. Astfel vei obtine, de la cazan, maximul pe care il poate da. O alta poveste: maxim inseamna si consum mare de lemne. La unele cazane, exista un dispozitiv termic, care sa obtureze aerul primar pe masura ce cazanul se incalzeste. La aceste modele functioneaza bine, reglajul descris de mine. La alte cazane nu exista acest sistem si de aceea este mai greu de facut reglajul. Daca consideri ca in "casa" nu este suficient de cald, poti da centrala la "maxim". Daca centrala este prea mare, ca si putere, poti sa mai inchizi din aerul primar. Altfel spus: aerul secundar finalizeaza arderea. Trebuie sa fie foarte putin aer secundar. Daca gasesti in camera de jos, bucati mari de jar, inseamna ca nu ai suficient aer secundar. Daca gasesti cenusa, ai fie prea mult, fie suficient aer secundar. Daca ai prea mult aer primar, cazanul merge la putere maxima, dar este posibil sa consumi multe lemne pentru a incalzi cosul. Daca ai prea putin aer primar, cazanul se incalzeste foarte greu si se raceste foarte usor atunci cind este solicitat sa furnizeze agent termic. Daca ne luam dupa carti, temperatura optima a "fumului" evacuat, trebuie sa fie intre 180 si 200 de grade. Este greu sa controlezi aceasta temperatura. Sunt multi factori care influenteaza aceasta temperatura: calitatea lemnului, temperatura exterioara si interioara. Nimic insa nu este imposibil. Eu am acel dispozitiv termic care inchide aerul primar pe masura ce se incalzeste cazanul, in acest caz inteleg ca nu e problema sa-i dau mai mult aer primar decat zice cartea. Pe moment am setat fix cum zice cartea si cel primar si cel secundar. Inainte de a seta aerul secundar conform cartii aveam bucati destul de multe de lemne carbonicficate jos in cenusar, nu mari dar multe. Azi era deja mai fina cenusa. Revin cand voi avea noutati. |
#1645
Posted 04 January 2009 - 13:49
am si eu un cazan atmos cu gazeificare la care nu pot sa trec de 4 ore de autonomie. cazanul este de 35kw, casa are 150mp utili(200mp construiti), este izolata cu polistiren de 8cm, termopane, polistiren extrudat in pardoseala, vata minerala in pod, centrala este montata fara laddomat sau vana de amestec, fiind in locul lor o pompa care baga apa din tur in retur. mai sunt doua pompe, una pentru calorifere si una pt boiler. problema este ca dupa ce se incinge centrala baga apa in clorifere de nu mai poti sa stai in casa, si asta cu centrala la 70 de gr celsius, nici nu am curaj sa o duc la peste 80 in avand la 70 28 de gr in casa. dupa 4 ore se termina toata distractia, nemai ramanand jar decat sa incapa in doi pumni. poate ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi. daca e nevoie pot atasa si niste poze cu instalatia. multumesc
|
#1646
Posted 04 January 2009 - 15:02
dan_gabi, on Jan 4 2009, 13:49, said: am si eu un cazan atmos cu gazeificare la care nu pot sa trec de 4 ore de autonomie............ Posteaza si citeva poze Edited by florin71_skoda, 04 January 2009 - 15:04. |
#1647
Posted 04 January 2009 - 15:23
ACESTEA SUNT POZELE. MULTUMESC PENTRU RASPUNSUL PROMPT
Attached Files |
#1648
Posted 04 January 2009 - 15:29
@ florin71_skoda te rog! raspunde-mi si mie la asta
Quote cum e mai bine sa functioneze cazanul? (aici se poate urmari randamentul si fiabilitatea cazanului) a) in reprize adica la putere maxima apoi pauza cand a ajuns la temperatura setata iar cand scade temperatura ... iar la putere maxima b ) sau constant la o anumita putere apropiata de necesarul termic din acel moment |
|
#1649
Posted 04 January 2009 - 16:05
dan_gabi, on Jan 4 2009, 15:23, said: ACESTEA SUNT POZELE. MULTUMESC PENTRU RASPUNSUL PROMPT O intrebare: Daca sare siguranta unei pompe, se opreste alimentarea cazanului? Va trebui sa montezi un termostat cu imersie, undeva intre supapele de siguranta si cazan, precum si un termostat de ambient si sa duci firele pina la tabloul electric. Ai cumva un cablu care merge din centrala pina la tablou? Am vazut un cablu pe tur... si nu stiu ce este cu el. daniel_21g, on Jan 4 2009, 15:29, said: cum e mai bine sa functioneze cazanul? (aici se poate urmari randamentul si fiabilitatea cazanului) a in reprize adica la putere maxima apoi pauza cand a ajuns la temperatura setata iar cand scade temperatura ... iar la putere maxima b sau constant la o anumita putere apropiata de necesarul termic din acel moment Un raspuns: In cazul cazanelor pe lemne, nu prea poti jongla cu puterea acestuia. Nu prea ai cum. La o casa de ~100m2, poti avea un necesar intre 5 si 15 kw, in functie de cit de frig este afara. Adica +15 sau -20. Cazanul este bine sa fie de 20kw. Uneori datorita "calitati" lemnului, nu prea poti scoate cei 15kw de care ai nevoie. In casa ai o instalatie care cu apa de 70oC poate asigura cei 15kw. Daca afara sunt +15oC ai nevoie de 5kw (sa zicem). Instalatia ta poate asigura 5kw in 2 moduri: fie cu un termostat de camera.. caz in care instalatia dezvolta de fapt 15kw, dar pentru o anumita perioada de timp. Sau varianta a 2-a... in care reduci temperatura apei din radiatoare, undeva la 35oC. (nu am stat sa fac calcule... asa ca temperaturile sunt pur orientative) Cu apa de 35, instalatia ta nu mai dezvolta 15kw. Ea este gindita sa dezvolte 15kw cu apa de 70... Reducind temperatura, reduci practic "puterea" instalatiei. In cazul unui cazan pe lemne, nu se poate reduce temperatura la 35, fara sa distrugi in timp cazanul. Orice fel de cazan pe lemne, merge bine la temperaturi de 70-80oC. De fapt... nu ca merge bine... La aceste tenperaturi arderea este mai completa si riscul aparitiei depunerilor este mult mai mic. Practic nu randamentul este factorul decisiv. Protejarea cazanului este mult mai importanta. Tinut la temperaturi mari, vei curata mai rar cazanul si vei preveni depunerile de "smoala", depuneri care se curata foarte greu, sunt totodata si un bun izolator. Depunerile vor scadea cu siguranta, randamentul si puterea cazanului. Varianta a este cea mai buna. Varianta B este destul de greu de realizat, fara sa deteriorezi, in timp, cazanul. Varianta B se poate realiza doar cu rezervoare de acumulare, din care sa iei agentul termic necesar casei. Dar.. in acest caz, nu modifici cu nimic functionarea cazanului. Modifici doar metoda de transport a agentului termic Edited by florin71_skoda, 04 January 2009 - 16:14. |
#1650
Posted 04 January 2009 - 20:17
tabloul are 5 sigurante in el. una este pt boiler pe electric, una pt pompa pt calorifere, una pt pompa pt boiler, una pt pompa de recirculare si una pt centrala general. siguranta pt pompa de recirculare opreste si centrala. pompa pt acm are prioritate fata de cea pt calorifere. priza pe care o vezi in poza mi-a spus tipul care a facut instalatia ca o va folosi el in caz ca face este nevoie de ceva depanare si m-a avertizat sa nu o folosesc. lemnele pe care le folosesc sunt de fag luate prin mai 2008, care abia acum par a fi cat de cat uscate. de caldura nu pot sa ma plang, nemultumirea mea fiind legata numai de timpul relativ mic de ardere. casa fiind bine izolata am rezistat pana la mijlocul lui decembrie cu focuri facute la 2-3 zile. abia acum bag la foc zilnic, seara, si a doua zi seara am cam 22-22.5gC. ceea ce ma intereseaza este sa obtin o caldura mai constanta, pt ca dupa cum spuneam mai devreme temp ajunge in casa pe la 27-28gC in situatia in care afara sunt -3.-5g. ce vreau sa intreb este ce se va intampla daca dupa cum ma sfatuiai pun un termostat de ambient care sa opreasca pompa pt calorifere. nu se supraincalzeste centrala? sau face fata pompa de recirculare? inca o data multumesc pt raspunsuri
|
#1651
Posted 04 January 2009 - 20:32
dan_gabi, on Jan 4 2009, 19:17, said: tabloul are 5 sigurante in el. una este pt boiler pe electric, una pt pompa pt calorifere, una pt pompa pt boiler, una pt pompa de recirculare si una pt centrala general. siguranta pt pompa de recirculare opreste si centrala. pompa pt acm are prioritate fata de cea pt calorifere. priza pe care o vezi in poza mi-a spus tipul care a facut instalatia ca o va folosi el in caz ca face este nevoie de ceva depanare si m-a avertizat sa nu o folosesc. lemnele pe care le folosesc sunt de fag luate prin mai 2008, care abia acum par a fi cat de cat uscate. de caldura nu pot sa ma plang, nemultumirea mea fiind legata numai de timpul relativ mic de ardere. casa fiind bine izolata am rezistat pana la mijlocul lui decembrie cu focuri facute la 2-3 zile. abia acum bag la foc zilnic, seara, si a doua zi seara am cam 22-22.5gC. ceea ce ma intereseaza este sa obtin o caldura mai constanta, pt ca dupa cum spuneam mai devreme temp ajunge in casa pe la 27-28gC in situatia in care afara sunt -3.-5g. ce vreau sa intreb este ce se va intampla daca dupa cum ma sfatuiai pun un termostat de ambient care sa opreasca pompa pt calorifere. nu se supraincalzeste centrala? sau face fata pompa de recirculare? inca o data multumesc pt raspunsuri face fata fara probleme....si nu uita ca ai si vas de expansiune deschis |
#1652
Posted 04 January 2009 - 20:55
dan_gabi, on Jan 4 2009, 20:17, said: tabloul are 5 sigurante in el. una este pt boiler pe electric, una pt pompa pt calorifere, una pt pompa pt boiler, una pt pompa de recirculare si una pt centrala general. siguranta pt pompa de recirculare opreste si centrala. pompa pt acm are prioritate fata de cea pt calorifere. priza pe care o vezi in poza mi-a spus tipul care a facut instalatia ca o va folosi el in caz ca face este nevoie de ceva depanare si m-a avertizat sa nu o folosesc. lemnele pe care le folosesc sunt de fag luate prin mai 2008, care abia acum par a fi cat de cat uscate. de caldura nu pot sa ma plang, nemultumirea mea fiind legata numai de timpul relativ mic de ardere. casa fiind bine izolata am rezistat pana la mijlocul lui decembrie cu focuri facute la 2-3 zile. abia acum bag la foc zilnic, seara, si a doua zi seara am cam 22-22.5gC. ceea ce ma intereseaza este sa obtin o caldura mai constanta, pt ca dupa cum spuneam mai devreme temp ajunge in casa pe la 27-28gC in situatia in care afara sunt -3.-5g. ce vreau sa intreb este ce se va intampla daca dupa cum ma sfatuiai pun un termostat de ambient care sa opreasca pompa pt calorifere. nu se supraincalzeste centrala? sau face fata pompa de recirculare? inca o data multumesc pt raspunsuri In cazul acesta termostatul ambiental te va scoate din necaz clar. Cam acelasi lucru pateamsi eu numai ca eu tineam centrala pe la 67 ca sa am mai putin acaldura in casa. Centrala nu va bubui pt c aventilatorul se va opri cand ajunge la temperatura fixata de tine, iar daca totusi ajunge l a90 intra fortat in fucntiune pompa care raceste imediat cazanul. Chiar si asa ai serpentina de racire probabil. Eu am |
#1653
Posted 04 January 2009 - 21:44
vasul de expansiune este inchis. la rece-15g temp apei in centrala are cam 0.8 bari. la cald urca pana la 1.8. am inteles ca termostatul ambiental opreste pompa de circulare pt calorifere, dar cel imersat ce rol are?de pornire in caz ca trece apa de o anumita temperatura?
|
|
#1654
Posted 04 January 2009 - 22:37
dan_gabi, on Jan 4 2009, 20:44, said: vasul de expansiune este inchis. la rece-15g temp apei in centrala are cam 0.8 bari. la cald urca pana la 1.8. am inteles ca termostatul ambiental opreste pompa de circulare pt calorifere, dar cel imersat ce rol are?de pornire in caz ca trece apa de o anumita temperatura? exact,intre tur si retur,de regula tre' sa exista o diferenta de temperatura prestabilita...cind ac. temp. este depasita,intervine pompa de recirculare, ptr. a se evita stratificarea ag. termic, functie de temperatura ,in corpul cazanului. |
#1655
Posted 05 January 2009 - 01:58
la mine pompa de recirculare din poza merge continuu. daca o opresc se opreste si centrala.
|
#1656
Posted 05 January 2009 - 10:46
florin71_skoda, on Jan 4 2009, 16:05, said: Nu pre inteleg la ce te referi. Banuiesc ceva... dar nu sunt sigur. Un raspuns: In cazul cazanelor pe lemne, nu prea poti jongla cu puterea acestuia. Nu prea ai cum. La o casa de ~100m2, poti avea un necesar intre 5 si 15 kw, in functie de cit de frig este afara. Adica +15 sau -20. Cazanul este bine sa fie de 20kw. Uneori datorita "calitati" lemnului, nu prea poti scoate cei 15kw de care ai nevoie. In casa ai o instalatie care cu apa de 70oC poate asigura cei 15kw. Daca afara sunt +15oC ai nevoie de 5kw (sa zicem). Instalatia ta poate asigura 5kw in 2 moduri: fie cu un termostat de camera.. caz in care instalatia dezvolta de fapt 15kw, dar pentru o anumita perioada de timp. Sau varianta a 2-a... in care reduci temperatura apei din radiatoare, undeva la 35oC. (nu am stat sa fac calcule... asa ca temperaturile sunt pur orientative) Cu apa de 35, instalatia ta nu mai dezvolta 15kw. Ea este gindita sa dezvolte 15kw cu apa de 70... Reducind temperatura, reduci practic "puterea" instalatiei. In cazul unui cazan pe lemne, nu se poate reduce temperatura la 35, fara sa distrugi in timp cazanul. Orice fel de cazan pe lemne, merge bine la temperaturi de 70-80oC. De fapt... nu ca merge bine... La aceste tenperaturi arderea este mai completa si riscul aparitiei depunerilor este mult mai mic. Practic nu randamentul este factorul decisiv. Protejarea cazanului este mult mai importanta. Tinut la temperaturi mari, vei curata mai rar cazanul si vei preveni depunerile de "smoala", depuneri care se curata foarte greu, sunt totodata si un bun izolator. Depunerile vor scadea cu siguranta, randamentul si puterea cazanului. Varianta a este cea mai buna. Varianta B este destul de greu de realizat, fara sa deteriorezi, in timp, cazanul. Varianta B se poate realiza doar cu rezervoare de acumulare, din care sa iei agentul termic necesar casei. Dar.. in acest caz, nu modifici cu nimic functionarea cazanului. Modifici doar metoda de transport a agentului termic Imi cer scuze ca nu am fost prea explicit. Ma gandeam de fapt la urmatoarea varianta pentru cazul a functionarea ventiatorului ramanea neschimbata cum a venit el de la mama lui din fabrica in cazul b ma gandeam sa fac un sistem care sa controleze viteza de rotatie a ventilatorului adica acesta sa se invarta cu turatie variabila in functie de temperatura pe care o are AT si cea pe care ar trebui sa o aiba AT (cum face automatizarea de la Orlan) sau o varianta mai simpla sa comand manual ventilatorul cu un intrerupator din acela cu reostat (potentiometru) astfel incat acesta sa se roteasca mai incet decat s-ar roti la puterea maxima ==> ar functiona la o putere mai redusa dar fara sa se opreasca (sau sa se opreasca mai rar) (m-am gandit in felul acesta pentru ca de obicei un sistem care functioneaza in regim constant are randament mai mare decat acelasi sistem care functioneaza in regim redundant). Pe partea cealalta, daca montez robinetii termostatati si acestia limiteaza debitul de AT pot pastra tempertatura ridicata a AT care pleaca din cazan iar daca se intoarce cu temperatura mult mai scazuta, intra pompa de bypass care mentine la 65 pe retur... sper sa mearga asa si sa nu vorbesc bazaconii |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users